Dir que el cap de setmana passat no es tallaren les vies tal i com vaig anunciar.entfe001 wrote:Aquest cap de setmana tornaran a quedar sense servei les vies 1 i 2 de l'estació de Plaça Catalunya.
Retards, avaries i deficiències a FGC
Quan será el funeral? Avisan's si us plau !!!Ferrovi wrote:Hola, avui hi ha agutt una deficiencia del servei de FGC.
Estavem a l'andana de Cornellà Riera direcció Barcelona, i va començar a sonar un xiulet, de seguida un munt de noies corrien a l'altre punta de l'estació i van descobrir que un pollet estava enganxat a la via, tot seguit va entrar el tren, i li van informar al conductor de la presencia d'un animalet a la via, el coductor va respondre:
-tranquilos, se salvará, ya se apartará-
després a l'estació d'Almeda, al baixar-nos, vam neure 2 plomes al a via veuré si es cert que ha mort demà a les 9:11 a Cornellà Riera POBRET
I és una llástima, . . . no he lleigit res, als " Qué, 20 .... " , . . . .
8)
I què coi i fotia un pollet a Cornellà Riera? Si em dius un colom ho entenc, però... un pollet?Ferrovi wrote:Hola, avui hi ha agutt una deficiencia del servei de FGC.
Estavem a l'andana de Cornellà Riera direcció Barcelona, i va començar a sonar un xiulet, de seguida un munt de noies corrien a l'altre punta de l'estació i van descobrir que un pollet estava enganxat a la via, tot seguit va entrar el tren, i li van informar al conductor de la presencia d'un animalet a la via, el coductor va respondre:
-tranquilos, se salvará, ya se apartará-
després a l'estació d'Almeda, al baixar-nos, vam neure 2 plomes al a via veuré si es cert que ha mort demà a les 9:11 a Cornellà Riera POBRET
Baixador per a Can Bonastre (entre Piera i Masquefa) ja!
Rodalies per Diagonal i Gran Via ja!
TAV per Roma i Aragó ja!
Rodalies per Diagonal i Gran Via ja!
TAV per Roma i Aragó ja!
Ahir a la tarda - vespre (vora les vuit) van passar coses rares a FGC. Als monitors les hores de pas apareixien alineades a la dreta, senyal que hi ha festival i que els trens passen quan poden. De fet, els trens destinació Sabadell passaven entre 4 i 6 minuts més tard de l'horari habitual. De l'Autònoma a Sarrià no vaig notar res d'estrany (bé, només que vam fer més via del que és normal), però d'allí fins a Catalunya va ser un arrencar i frenar continu, perdent uns 6-8 minuts. Als monitors de l'estació terminal vaig arribar a veure fins a tres trens anunciats per sortir a la mateixa hora: un L6, un L7 i un S2 a les 21.13!
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Avui el S1 cap a Terrassa que havia de passar a les 19:32 per Provença ha acabat passant a les 19:43. Tots els horaris se n'han anat en orris i als monitors d'informació només sortien hores a la columna de la dreta posant el rètol de "sortirà". Les senyals lluminoses entre Sarrià i Sant Cugat estaven enceses i el tren ha arribat a Terrassa a les 20:22 quan ho hauria d'haver fet a les 20:11. Segons he vist als monitros terrassencs sortiria de nou cap a Barcelona a les 20:33, de manera que tenint en compte que a les 20:18 ja no havia sortit cap tren l'aglomeració de gent deu haver estat maca. De fet el tren en què he pujat jo ha anat a reventar des de Provença fins a Terrassa.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Últimament passen coses rares cap al tard a FGCTrenscat wrote:Avui el S1 cap a Terrassa que havia de passar a les 19:32 per Provença ha acabat passant a les 19:43. Tots els horaris se n'han anat en orris i als monitors d'informació només sortien hores a la columna de la dreta posant el rètol de "sortirà". Les senyals lluminoses entre Sarrià i Sant Cugat estaven enceses i el tren ha arribat a Terrassa a les 20:22 quan ho hauria d'haver fet a les 20:11. Segons he vist als monitros terrassencs sortiria de nou cap a Barcelona a les 20:33, de manera que tenint en compte que a les 20:18 ja no havia sortit cap tren l'aglomeració de gent deu haver estat maca. De fet el tren en què he pujat jo ha anat a reventar des de Provença fins a Terrassa.
Carta al Director del diari AVUI
Trens molt plens
En resposta a una carta titulada Claustrofòbia als ferrocarrils firmada per Eric Monteagudo en referència al grau d'ocupació dels trens, entre les estacions de Sant Vicenç dels Horts i Barcelona - Plaça Espanya en hora punta de matí els dies feiners, hem de comunicar que en les dues últimes setmanes s'han realitzat controls d'ocupació dels trens en la franja horària indicada, i hem observat que, efectivament, no solen quedar seients lliures, i que hi ha persones que viatgen dretes, però sempre per sota de la capacitat màxima que es calcula que pot absorbir cada unitat de tren i que està indicada en cada cotxe.
Entre les 6.55 h i les 8.55 h del matí paren a l'estació de Sant Vicenç dels Horts un total de 15 trens, en direcció a Barcelona. Fins que no finalitzin els treballs de soterrament i desdoblament de la via a Pallejà no es podran modificar aquests intervals amb l'objectiu de reduir-los i repartir-los d'una manera més uniforme durant la franja de l'hora punta, ja que actualment els trens encara estan condicionats a la circulació en via única en algun tram d'aquesta línia.
Francesc X. B.
Trens molt plens
En resposta a una carta titulada Claustrofòbia als ferrocarrils firmada per Eric Monteagudo en referència al grau d'ocupació dels trens, entre les estacions de Sant Vicenç dels Horts i Barcelona - Plaça Espanya en hora punta de matí els dies feiners, hem de comunicar que en les dues últimes setmanes s'han realitzat controls d'ocupació dels trens en la franja horària indicada, i hem observat que, efectivament, no solen quedar seients lliures, i que hi ha persones que viatgen dretes, però sempre per sota de la capacitat màxima que es calcula que pot absorbir cada unitat de tren i que està indicada en cada cotxe.
Entre les 6.55 h i les 8.55 h del matí paren a l'estació de Sant Vicenç dels Horts un total de 15 trens, en direcció a Barcelona. Fins que no finalitzin els treballs de soterrament i desdoblament de la via a Pallejà no es podran modificar aquests intervals amb l'objectiu de reduir-los i repartir-los d'una manera més uniforme durant la franja de l'hora punta, ja que actualment els trens encara estan condicionats a la circulació en via única en algun tram d'aquesta línia.
Francesc X. B.
Últimament quan vaig a FGC,en trobo que els S8 i S4 venén amb 8 minuts de retard, i això pasa cada vegada mès?i m'estranya molt ja que només hi ha 1 Km o menys de via única i quasi,per lo menys de Martorell a Sant Andreu ja s'han acabat quasi totes les obres,només falta que treguin el topaaa fals dels S7,i la S7 circuli com S8.
Aquesta nit, cap a les 22.50 de la nit, en el tren de la línia S2 que feia el servei Barcelona/Pl.Catalunya-Sabadell/Rambla que havia sortit de la ciutat comtal a les 22.20 ha atropellat a una persona a l'entrada de Sant Joan. Ens han retingut allà fins que ha arribat la policia local, bombers i personal sanitari, mentrestant ha estat 10 minuts retingut a Sant Joan un tren que feia el recorregut invers i que ha passat per el nostre costat molt a poc a poc. Una vegada han arribat i han mirat els voltants, ha arribat un altre tren a la via contrària i han muntat l'escala d'emergència i han baixat tot el passatge del tren a peu de via. Mentrestant, tenien l'altre tren amb totes les portes obertes i hem pujat també per una escala d'emergència. Un cop traslladat tot el tren i comprovat que no faltés ningú, ha tancat portes i hem sortit de segida cap a Sabadell, circulant a contravia fins l'entrada de Bellaterra. El tren ha arribat a les 23.57 minuts a Sabadell-Rambla, amb 55 minuts de retard. De seguida ha agafat i ha tornat a marxar cap a Barcelona fent l'últim tren que havia de sortir a les 23.17, sortint hora efectiva a les 00.01. Darrera d'aquest han arribat de seguida dos trens més que han estat retinguts darrere d'aquest.
I aquí teniu 3 fotos del trasllat i situació respecte a Sant Joan:
http://img75.imageshack.us/img75/1244/1406060050fq.jpg
http://img75.imageshack.us/img75/6861/1406060107vm.jpg
http://img75.imageshack.us/img75/6186/1406060110qv.jpg
I aquí teniu 3 fotos del trasllat i situació respecte a Sant Joan:
http://img75.imageshack.us/img75/1244/1406060050fq.jpg
http://img75.imageshack.us/img75/6861/1406060107vm.jpg
http://img75.imageshack.us/img75/6186/1406060110qv.jpg
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Molt bones fotos, Robert, peroooo... FALTA EL CADAVER!!!!!!!!
Coi, et deixes de retratar lo mes interessant!!!
Per cert, la ultima foto deu ser quan ja deixaveu enrere l'estacio de sant joan, no?
Coi, et deixes de retratar lo mes interessant!!!
Per cert, la ultima foto deu ser quan ja deixaveu enrere l'estacio de sant joan, no?
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Ecomobiostrans, com bé deus imaginar, els passatgers EN CAP MOMENT vàrem veure el cadàver.Ecomobisostrans wrote:Molt bones fotos, Robert, peroooo... FALTA EL CADAVER!!!!!!!!
Coi, et deixes de retratar lo mes interessant!!!
Per cert, la ultima foto deu ser quan ja deixaveu enrere l'estacio de sant joan, no?
I l'última foto no és quan deixàvem enrere l'estació, és quan estavem al segon tren encara parats. La persona la vam atropellar just abans d'entrar a l'estació de Sant Joan, i anàvem direcció Sabadell.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Ja, ja m'imagino que no el vau veure, era bromaUT596001 wrote:Ecomobiostrans, com bé deus imaginar, els passatgers EN CAP MOMENT vàrem veure el cadàver.Ecomobisostrans wrote:Molt bones fotos, Robert, peroooo... FALTA EL CADAVER!!!!!!!!
Coi, et deixes de retratar lo mes interessant!!!
Per cert, la ultima foto deu ser quan ja deixaveu enrere l'estacio de sant joan, no?
I l'última foto no és quan deixàvem enrere l'estació, és quan estavem al segon tren encara parats. La persona la vam atropellar just abans d'entrar a l'estació de Sant Joan, i anàvem direcció Sabadell.
Es comenta que mai diuen el que ha passat quan son coses d'aquestes. Fa temps em va explicar una taquillera que es per no donar idees a qui no les te. Ara que em sembla que no fa falta donar idees... el que fa falta es posar mampares.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
El problema és que la vam atropellar fora de l'estació, és a dir, no es va llençar des de l'andana en una zona on la via està vallada a banda i banda de la mateixa.Ecomobisostrans wrote:Ja, ja m'imagino que no el vau veure, era broma
Es comenta que mai diuen el que ha passat quan son coses d'aquestes. Fa temps em va explicar una taquillera que es per no donar idees a qui no les te. Ara que em sembla que no fa falta donar idees... el que fa falta es posar mampares.
Sincerament, no sé si serviran gaire les mampares sabent el que em vaig trobar. Si hi han mampares a les estacions... doncs per desgràcia si ho volen fer trobaran mil maneres, i aquest és un exemple.
-
- N3
- Posts: 31
- Joined: Wednesday 22/03/2006 9:13
Dia: 20/06/2006 - Hora: 11:00
En aquests moments hem d'advertir als usuaris del Metro del Vallès que, per una avaria tècnica a l'estació de Plaça Catalunya, els trens amb destinació Terrassa i Sabadell s'aturen a totes les estacions; a més, s'han habilitat serveis llançadora de Sarrià a Reina Elisenda i de Gràcia a Avinguda Tibidabo. La resta de línies de Ferrocarrils de la Generalitat, així com les línies de Metro, Autobusos, Tramvia i Renfe Rodalies circulen amb normalitat per l'àrea metropolitana de Barcelona.
Aquesta tarda hi havia merder a la línia del Vallès. He arribat a Provença vora les 6.45 de la tarda i la situació era:
-Tots els trens anaven fora d'hora, amb lleus retards (2-3 minuts). A les pantalles només s'indicava hora de pas real
-Trens línia S1 fora de servei entre Sant Cugat i Rubí, segons la megafonia "per causes alienes al ferrocarril".
He agafat un S1 fins a Sant Cugat, on ens han fotut fora del tren. Allà l'estació estava tota plena, i per fora una cua enorme per agafar els busos substitutoris cap a Rubí. Eren autocars habilitats per FGC de l'empresa Avant Grup (Bardet+Canals). Els trens anaven fins a la via de maniobres on canvien de sentit els S5, i sortien de nou cap a Barcelona.
Els S2 funcionaven amb normalitat, només amb aquests lleus retards que comentava abans. Hi havia gent que per evitar els autobusos anava amb S2 fins a Sabadell i allà agafava la RENFE, per anar a Terrassa.
-Tots els trens anaven fora d'hora, amb lleus retards (2-3 minuts). A les pantalles només s'indicava hora de pas real
-Trens línia S1 fora de servei entre Sant Cugat i Rubí, segons la megafonia "per causes alienes al ferrocarril".
He agafat un S1 fins a Sant Cugat, on ens han fotut fora del tren. Allà l'estació estava tota plena, i per fora una cua enorme per agafar els busos substitutoris cap a Rubí. Eren autocars habilitats per FGC de l'empresa Avant Grup (Bardet+Canals). Els trens anaven fins a la via de maniobres on canvien de sentit els S5, i sortien de nou cap a Barcelona.
Els S2 funcionaven amb normalitat, només amb aquests lleus retards que comentava abans. Hi havia gent que per evitar els autobusos anava amb S2 fins a Sabadell i allà agafava la RENFE, per anar a Terrassa.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
De El Punt:UT596001 wrote:Aquesta tarda hi havia merder a la línia del Vallès. He arribat a Provença vora les 6.45 de la tarda i la situació era:
-Tots els trens anaven fora d'hora, amb lleus retards (2-3 minuts). A les pantalles només s'indicava hora de pas real
-Trens línia S1 fora de servei entre Sant Cugat i Rubí, segons la megafonia "per causes alienes al ferrocarril".
--------------------------------
Aturats els FGC durant una hora entre Sant Cugat i Rubí
EP. Barcelona.
La companyia Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) va haver d'interrompre ahir el servei entre Sant Cugat i Rubí durant més d'una hora com a conseqüència d'un accident lleu a la B-30, que va provocar que un element de la carretera caigués a la via ferroviària. L'incident es va produir a les 18.30 hores i es va solucionar passades les 19.35 hores. FGC va cobrir aquell tram amb autobusos
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/
---------------------------------------
FGC interromp el servei d'un tram de la línia de Manresa gairebé 5 hores
EL PUNT. Barcelona.
El tram que discorre entre Martorell i Abrera de la línia de Manresa de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) va estar gairebé 5 hores sense servei dimecres passat per una avaria a la catenària. La incidència es va detectar quan faltaven 5 minuts per a les 5 de la tarda i els tècnics no la van poder solucionar fins a tres quarts d'onze de la nit. Responsables de FGC van explicar que no hi havia una causa concreta que expliqués per què s'havia trencat la catenària, i va argumentar que «això passa quan passa». Tot i que FGC va haver d'interrompre el pas de trens entre Martorell i Abrera, va posar un servei d'autobusos complementari per fer aquest trajecte.
---------------------------------------
FGC interromp el servei d'un tram de la línia de Manresa gairebé 5 hores
EL PUNT. Barcelona.
El tram que discorre entre Martorell i Abrera de la línia de Manresa de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) va estar gairebé 5 hores sense servei dimecres passat per una avaria a la catenària. La incidència es va detectar quan faltaven 5 minuts per a les 5 de la tarda i els tècnics no la van poder solucionar fins a tres quarts d'onze de la nit. Responsables de FGC van explicar que no hi havia una causa concreta que expliqués per què s'havia trencat la catenària, i va argumentar que «això passa quan passa». Tot i que FGC va haver d'interrompre el pas de trens entre Martorell i Abrera, va posar un servei d'autobusos complementari per fer aquest trajecte.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13