14 de juny, sortida de trens antics
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: 14 de juny, sortida de trens antics
Seria interessant saber a quina hora passarà el tren pel pas a nivell guardat de Roda, demà dissabte.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Pere
- N9
Té previst arribar a les 13:20 a Martorell, si compleix l'horari, compta-hi a les 12:15 aproximadament.liniadelRipollés wrote:Seria interessant saber a quina hora passarà el tren pel pas a nivell guardat de Roda, demà dissabte.
- faristol
- N8
Uah! em desconecto una mica per coses de feina i algun treballet....i em pasen per alt coses molt interesants , mirare de pasar el dimeunge com a minim a veure una mica l'ambient i saludar algun que altre foraire.
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
No ho veig.aim wrote:A TRANVIA han col·locat els horaris, tant de trasllat de la composició des de Casetas a Martorell com la del dia de la cel·lebració: http://www.tranvia.org/modules.php?mop= ... 34&forum=1
Perdó, no recordava que cal estar registrat a la web per poder llegir els seus fòrums.... De totes formes, els horaris de circulació de diumenge ja els he escrit aquí també. Aquesta tarda he preguntat a allà mateix i han confirmat que surt de Martorell a les 10:30 (al programa inicial posava 9:45) i que tornarà de Molins cap a les 12:30.canalcole wrote:No ho veig.aim wrote:A TRANVIA han col·locat els horaris, tant de trasllat de la composició des de Casetas a Martorell com la del dia de la cel·lebració: http://www.tranvia.org/modules.php?mop= ... 34&forum=1
Per cert, avui l'estació ha estat plena de gent visitant la composició... hi havia cua i tot
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Qui t'ho ha dit? Perquè si surt més tard, més estona per estar en el llitet
Al sortir de la composició, un dels membres de la AZAFT (la visita era semi-guiada). Als horaris que es van penjar a TRANVIA també posava que el tren sortia a les 10:30 (10:35). Pel que m'han comentat es veu que van tenir problemes amb els horaris i les hores anaven ballant...
De totes formes, al reservar els bitllets suposo que us van dir alguna hora, no? Seria millor anar-hi a la que us van dir i arribar abans que no pas fer tard i perdre el tren.
De totes formes, al reservar els bitllets suposo que us van dir alguna hora, no? Seria millor anar-hi a la que us van dir i arribar abans que no pas fer tard i perdre el tren.
Potser si anar al del principi, perquè si no pot haver molt de marro!!!
Cal afegir que el 10 de juliol, s'inaugurarà l'exposició del concurs de fotografia per commemorar els 150 anys de l'arribada del tren a Martorell http://www.martorell.cat/docroot/ajmart ... en2009.swf (ja funciona la web).
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
El tren sortirà probablement a les 10:30, però allò que és segur és que hem de ser-hi a les 9:45, perquè és llavors que s'organitza el repartiment de bitllets als afortunats inscrits.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Doncs jo ja m'he aixecat, buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sort que volies estar més estona al llitet!!! Bé, dins del tren la majoria de compartiments ja venen equipats amb lliteres i llits, així que els que us heu llevat d'hora podreu fer una mini-becainametring wrote:Doncs jo ja m'he aixecat, buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo us estaré esperant a la sortida del tunel. Bon viatge!
(La composició ahir cap a les 8 de la nit)
- canalcole
- N9
Sabrieu si passa per SVC, a quina hora aproximada passaria? Es que tinc una comunió aquest matí, i m'intentaria escapar un momentet.
¿? No, de Molins no ha sortit.
- canalcole
- N9
Em referia a la tornada al lloc d'on provenia.metring wrote:¿? No, de Molins no ha sortit.
Aaah!!! Ja m'estranyava...
- canalcole
- N9
metring wrote:Aaah!!! Ja m'estranyava...
Anire a SVC igualment aquesta tarda, a veure si el puc "pillar".
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
El meu agraïment a l'associació de Martorell, a la de Saragossa, i a tothom que hagi contribuït a fer possible aquest esdeveniment
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Revisant les fotos, he vist a en wefer i a la metring saludant des del segon cotxe. Com des del visor no podia distingir gaire cosa, us saludo ara!
I per complementar el viatge, un petit vídeo per tal que els que heu viatjat dins, veieu com ho hem vist els que us hem seguit des de fora:
I per complementar el viatge, un petit vídeo per tal que els que heu viatjat dins, veieu com ho hem vist els que us hem seguit des de fora:
- Archie-250
- N6
Ja ho pots ben dir!!. Han estat educats per tot i el viatg fenomal, sense pareules.Fran-Ikarus wrote:El meu agraïment a l'associació de Martorell, a la de Saragossa, i a tothom que hagi contribuït a fer possible aquest esdeveniment