Page 4 of 4
Re: Fernando Alonso es passa a motorista (de TMB)
Posted: Tuesday 01/06/2010 15:34
by metring
Miquel wrote:wefer wrote:Ahir ja va ser el "colmo". Una motorista a la L1, hora punta, és a dir, empentes i gent que es queda a l'andana ja com a cosa habitual... pocs segons després d'arribar a l'estació (crec que era Sagrera), no en té prou en posar-se a fer servir el xiulet de les portes quan la gent encara baixava sinó que veient que la gent continuava entrant i sortint sense fer-li cas, obre megafonia i literalment diu:
"
¡¡¡¡A ver!!!! que el tren tiene más puertas que la de delante".
Aquí en part, te raó, si el passatge només espera per entrar per dues o tres portes, el temps d'espera es major, i que a més, contribueix a omplir un cotxe de gent sense necessitat, poden repartir el passatge al llarg del tren.
Si cada cotxe te 4 portes, és per un motiu, no per no utilitzar-la.
Però aquestes no són les maneres de dir les coses.
Re: Fernando Alonso es passa a motorista (de TMB)
Posted: Tuesday 01/06/2010 15:39
by Miquel
metring wrote:Miquel wrote:wefer wrote:Ahir ja va ser el "colmo". Una motorista a la L1, hora punta, és a dir, empentes i gent que es queda a l'andana ja com a cosa habitual... pocs segons després d'arribar a l'estació (crec que era Sagrera), no en té prou en posar-se a fer servir el xiulet de les portes quan la gent encara baixava sinó que veient que la gent continuava entrant i sortint sense fer-li cas, obre megafonia i literalment diu:
"
¡¡¡¡A ver!!!! que el tren tiene más puertas que la de delante".
Aquí en part, te raó, si el passatge només espera per entrar per dues o tres portes, el temps d'espera es major, i que a més, contribueix a omplir un cotxe de gent sense necessitat, poden repartir el passatge al llarg del tren.
Si cada cotxe te 4 portes, és per un motiu, no per no utilitzar-la.
Però aquestes no són les maneres de dir les coses.
Ja, això ja es altre tema, hi ha massa AAC groller, les formes d'aquet sobrava, hagués estat millor un:
"Senyors passatgers, pregem que utilitzin totes les portes del tren, per facilitar l'entrada i sortida"
Re: Fernando Alonso es passa a motorista (de TMB)
Posted: Wednesday 02/06/2010 14:14
by wefer
Miquel wrote:Si cada cotxe te 4 portes, és per un motiu, no per no utilitzar-la.
A Sagrera s'acumula tothom al principi, perquè és l'enllaç amb la L5. Hi ha gent q pot caminar fins al mig o al final perquè arriben abans que el tren, però els q arriben just quan arriba el tren, és normal q s'acumulin a la porta de davant.
Evidentment, podrien esperar-se fins el següent tren, però si la motorista ja comença a pitar quan la gent ni tan sols ha pogut baixar, juntament amb la massificació de la L1 a aquella hora amb meravelloses freqüències de 4 minuts (com he vist aquest matí), el que s'aconsegueix és que la gent s'acumuli i intenti entrar sigui com sigui al tren, a cops i empentes, encara que no hi càpiga.
Re: Fernando Alonso es passa a motorista (de TMB)
Posted: Wednesday 02/06/2010 15:01
by jsantos233
Potser que també l'AAC fos més amable altres vegades i no tingués cap efecte
Re: Fernando Alonso es passa a motorista (de TMB)
Posted: Wednesday 02/06/2010 19:24
by Miquel
wefer wrote:Miquel wrote:Si cada cotxe te 4 portes, és per un motiu, no per no utilitzar-la.
A Sagrera s'acumula tothom al principi, perquè és l'enllaç amb la L5. Hi ha gent q pot caminar fins al mig o al final perquè arriben abans que el tren, però els q arriben just quan arriba el tren, és normal q s'acumulin a la porta de davant.
Evidentment, podrien esperar-se fins el següent tren, però si la motorista ja comença a pitar quan la gent ni tan sols ha pogut baixar, juntament amb la massificació de la L1 a aquella hora amb meravelloses freqüències de 4 minuts (com he vist aquest matí), el que s'aconsegueix és que la gent s'acumuli i intenti entrar sigui com sigui al tren, a cops i empentes, encara que no hi càpiga.
Aquest problema no és només a Sagrera, és a moltes estacions del centre, on la gent te la mala costum dentrar per una porta peti qui peti.
Després ens trobem cotxes al límit i altres casi buits en un mateix tren.
Cert és que esperar 4 minuts no fa gràcia, en especial si anem amb el temps al límit.
Re: Fernando Alonso es passa a motorista (de TMB)
Posted: Thursday 03/06/2010 0:00
by wefer
Miquel wrote:Després ens trobem cotxes al límit i altres casi buits en un mateix tren.
Et puc assegurar que a aquella hora a la L1 Sta Coloma->Pl. Catalunya, no hi ha cap cotxe buit. Simplement hi ha cotxes on es pot entrar, i altres en que no.
Re: Fernando Alonso es passa a motorista (de TMB)
Posted: Friday 11/06/2010 18:29
by PoLeTe124
Això a FGC Llobregat no passa, o almenys crec jo. Això sí, una conductora en proves de la L3 amb un torn crec què era 306, en una 3000R, va pitar abans d'obrir portes (va ser un error), llavors, es tanquen les portes, quasi li tallen a una persona del vagó un dit
i avança lentament, es menja el primer mig vagó, i obre portes, tota la gent corrent a final del vagó per poder sortir, i el mig vagó enfonsat, també amb les portes obertes, va estar 10 segons així, sona el "pitido" i s'està 30 segons més en l'estació amb el "pitido" tant curiós què té la 3000R (té 2 o 3 "pitidos" diferents", i a sobre, anava amb la "profe" que li anava ensenyant, i no se li escoltava darrera la porta, ni dient-li: No pots fer això, ni res (estava enganxat a la porta per "cotillear")
Ara ja entenc perquè passen aquests errors, perquè no han estat ben ensenyats per part dels instructors o el què siguin.
Re: Fernando Alonso es passa a motorista (de TMB)
Posted: Friday 11/06/2010 22:16
by El LLOP
PoLeTe124 wrote:Això a FGC Llobregat no passa, o almenys crec jo. Això sí, una conductora en proves de la L3 amb un torn crec què era 306, en una 3000R, va pitar abans d'obrir portes (va ser un error), llavors, es tanquen les portes, quasi li tallen a una persona del vagó un dit
i avança lentament, es menja el primer mig vagó, i obre portes, tota la gent corrent a final del vagó per poder sortir, i el mig vagó enfonsat, també amb les portes obertes, va estar 10 segons així, sona el "pitido" i s'està 30 segons més en l'estació amb el "pitido" tant curiós què té la 3000R (té 2 o 3 "pitidos" diferents", i a sobre, anava amb la "profe" que li anava ensenyant, i no se li escoltava darrera la porta, ni dient-li: No pots fer això, ni res (estava enganxat a la porta per "cotillear")
Ara ja entenc perquè passen aquests errors, perquè no han estat ben ensenyats per part dels instructors o el què siguin.
so pena que em diguin "corporativista" (no serà el primer cop) ni les portes dels trens tallen dits, ni a els 3000R sona el clàxon de portes sense obrir-les. No expliquem pel.lícules de por, si us plau.
Re: Fernando Alonso es passa a motorista (de TMB)
Posted: Wednesday 13/02/2013 14:47
by metring
La cosa continua igual. Ahir sortint d'un tren de la L1, obria portes i ja sonava el xiulet!!!
I a Twitter, s'han queixat:
Jau ∞ @CapiHarlock
Según el conductor que toque te sientes como en "Misión imposible" para subir al vagón. Te dejan 5" antes de cerrar las puertas! #metrobcn
1h TMB @TMB_Barcelona
@capiharlock ¿Nos puedes concretar más datos (estación de #metrobcn, sentido de la línea)? Trasladaremos tu comentario. Gracias.
1h Jau ∞ @CapiHarlock
@TMB_Barcelona Línea roja. Darrerament obren les portes i ja sonen els xiulets. Ja van dues vegades que paro les portes.
1h TMB @TMB_Barcelona
@CapiHarlock Gràcies per la informació. Ho hem traslladat al departament que gestiona la L1 de #metrobcn.