Trobada trens històrics Cremallera
Re: Trobada trens històrics Cremallera
Concretem alguna data i reservem sala d'una biblioteca?
Jo ho trobo bé, ara faltaria encetar llista d'assistents, decidir biblioteca, i trucar per demanar una reserva de sala.
-
- N9
Si decidiu quedar a Tarragona, potser a mi em seria més fàcil d'acostar-m'hi, si no ja veuríem.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Ja que ets de BCN metring, i ets administradora, potser que decideixis tu mateixa el lloc de reunió.
Per cert, per buscar altres usuaris que s'apuntin, hauriem de buscar alguna altre formula que no fos aquest fil (penjar la proposta a l'inici del forum, enviar a tots els usuaris un missatge privat, ...), que en penseu?
Per cert, per buscar altres usuaris que s'apuntin, hauriem de buscar alguna altre formula que no fos aquest fil (penjar la proposta a l'inici del forum, enviar a tots els usuaris un missatge privat, ...), que en penseu?
De nou al FTC
Home, per ser de la ciutat, si, però no cal ser administrador per organitzar trobada. Per tal de demanar sala, primer necessito saber quanta gent seriem i dia.
Jo com a biblioteca potser triaria el vapor vell, ja que queda aprop de sants, i amb el sistema de transport public tan poc radial que tenim dona la casualitat que gairabe tot el transport public passa per alla.
Per cert començem la llista d'asistents:
marc
Per cert començem la llista d'asistents:
marc
De nou al FTC
I si us plau, abans de fer la reunió, feu una llista dels punts a tractar, cal organitzar-se be des del començament.
ok, crec que caldria tractar aquests temes com a minim:
-motius per fer la proposta
-idees o diferents propostes
-possibles finançaments i vibilitat del projecte
-motius per fer la proposta
-idees o diferents propostes
-possibles finançaments i vibilitat del projecte
De nou al FTC
Mmm, nois, cap notícia? Sort que encara no he reservat cap sala de biblioteca
Jo crec que el millor seria trobar-nos, i allà fem una pluja d'idees, que segur que tots en tenim moltes. Després com a adults discutim quines son viables i quines no. Per cert jo ja vaig fer una proposta en el meu treball de recerca que va interesar a la cap d'explotació del cremallera, però evidentment no es fera per finançament. Us la puc ensenyar i a veure que en podem aprofitar.
De nou al FTC
Us aviso que difícilment jo hi podré assistir, haurieu de quedar vosaltres.
Ara seriosament, qui voldria participar a la proposta, ja que veig que tothom busca excuses
De nou al FTC
Has contactat amb ells per privat?
Coi, concreta una data i et diré si hi podré anar o no.
Marc, com diu l'Antonio, pproposa la data i l'hora, i a partir d'això, veurem qui s'apunta, perquè sino no avançarem.
Que tal el dissabte dia 10 d'octubre cap a les 5 de la tarda
De nou al FTC
Vinga, doncs, ara falta fer la llista d'assistents.
Si voleu aprofitant que ja soc universitari puc demanar a la biblio del campus nord si ens poden deixar una aula d'estudi que tenen pissarra i TV, i estan molt be. I si no vaig errat obre els dissabtes. Dema us ho confirmo si he pogut reservar o no
De nou al FTC
-
- N9
Si és aquesta data hi podré anar.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van