Inauguració primer tram L9
Re: Inauguració primer tram L9
Hola nois!!!
Jo també m'apunto si pot ser!!!
Quan concreteu l'hora aviseu en aquest fil!
Gràcies!!
Jo també m'apunto si pot ser!!!
Quan concreteu l'hora aviseu en aquest fil!
Gràcies!!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte
Hola;
Jo també hi vaig!
Encara no ho sé segur però el més provable es que si que hi pugui.
Yo aniré amb la renfe C4 desde la banda de Martorell, si algú també anirà amb la C4 que avisi per anar al mateix tren
Bona tarda!
Jo també hi vaig!
Encara no ho sé segur però el més provable es que si que hi pugui.
Yo aniré amb la renfe C4 desde la banda de Martorell, si algú també anirà amb la C4 que avisi per anar al mateix tren
Bona tarda!
- Lluita1714
- N9
Jo m'apunto, però depèn de l'hora, lògicament. Jo crec que aniria pel matí, o pel migdia, amb menys gent. Provaré d'anar en hores vall.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Hola;
Home, amb el trosset de no res que inaguren totes deuen ser hores vall...
Per cert, acabo d'enrrecordar-me d'una cosa...
Quan anem en el 9000 em demano la finestra de devant!!
Home, amb el trosset de no res que inaguren totes deuen ser hores vall...
Per cert, acabo d'enrrecordar-me d'una cosa...
Quan anem en el 9000 em demano la finestra de devant!!
Jo el que faré serà anar-hi el dia de la inauguració a estrenar la linia, i un parell de setmanes després, quan ja estigui tot desert, tornar-hi.Lluita1714 wrote:Jo m'apunto, però depèn de l'hora, lògicament. Jo crec que aniria pel matí, o pel migdia, amb menys gent. Provaré d'anar en hores vall.
Aixo va ser el que vaig fer amb el perllongament de la L3 fins a Trinitat Nova.
- Pere
- N9
També hi aniré
Hola,
si tot m'ho permet segurament hi aniré.
si tot m'ho permet segurament hi aniré.
El metro de Barcelona amb conductors!!!!
Visita--- http://www.livestream.com/metropolitantelevision i http://www.worldtv.com/metropolitan_television
Visita--- http://www.livestream.com/metropolitantelevision i http://www.worldtv.com/metropolitan_television
Donat que en som uns quants, anem concretant una hora? A la tarda què us sembla? Perquè recordo quan van inaugurar la L2, que primer hi assistien les personalitats, i després feien portes obertes per al públic en general (què bé que m'ho vaig passar aquell dia, baixant i pujant estacions, tot i que no hi anaven trens i havies d'anar caminant!). I per anar a prendre alguna cosa després?
A mi l'hora tant m'és. En principi m'aniria bé qualsevol.
Es sap si donaran algun tipus de bitllet inaugural a l'estil del que es va donar amb la inauguració de la T5 del Trambesòs?
Es sap si donaran algun tipus de bitllet inaugural a l'estil del que es va donar amb la inauguració de la T5 del Trambesòs?
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Jo també m'hi apunto el dia 13/12/2009 per la tarda!!
Potser el dia 11 vaig al 2on assaig amb figurants... Qui més hi va?
Potser el dia 11 vaig al 2on assaig amb figurants... Qui més hi va?
Visca el metro!!
A les 5 us va be per fer la trobada?
En principi sí!metring wrote:A les 5 us va be per fer la trobada?
Visca el metro!!
Començo llisteta, els qui us aneu afegint si us plau, actualitzeu-la:
-metring
-wefer
-bitxofo
-aim
-tintin
-Pere
-BCN2008
-Lluita1714
-Javi M
-pokeroms
-uriol108
-
-metring
-wefer
-bitxofo
-aim
-tintin
-Pere
-BCN2008
-Lluita1714
-Javi M
-pokeroms
-uriol108
-
Jo crec que sí que podré venir a aquesta hora. Suposo que el punt de trobada sería Fondo, no?
Potser millor quedem a Can Peixauet, no?BCN2008 wrote:Jo crec que sí que podré venir a aquesta hora. Suposo que el punt de trobada sería Fondo, no?
Però a les 5h. no podrem perquè la línia 9 obre a les 6h.
Visca el metro!!
-Home, pensa que alguns venim en metro , encara que no estaria malament...bitxofo wrote:Potser millor quedem a Can Peixauet, no?BCN2008 wrote:Jo crec que sí que podré venir a aquesta hora. Suposo que el punt de trobada sería Fondo, no?
Però a les 5h. no podrem perquè la línia 9 obre a les 6h.
-Se suposa que la trobada seria a les 5 de la tarda (17:00h), no? Si es a les 5 del matí, amb mi no hi compteu, significaria despertar-me massa aviat un diumenge
- Lluita1714
- N9
Jo crec que a les 5, és possible que hi vagi, però encara no n'estic segur. El que em preocupa seran les filigranes ferroviàries que hauré de fer. Jo que visc al vessant del Llobregat de via estreta, i vaig en metro per Barcelona, no n'estic pas, d'acostumat a viatjar en Renfe i les seves freqüències pèssimes. Hauré de mirar bé els horaris, si no vull passar una hora a la L1 fins arribar a Fondo. O potser acabo buscant autobusos.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Evidentment, el més logic seria quedar a Fondo, ja que suposo que la majoria arrivarem amb la L1.-Home, pensa que alguns venim en metro , encara que no estaria malament...
-Se suposa que la trobada seria a les 5 de la tarda (17:00h), no? Si es a les 5 del matí, amb mi no hi compteu, significaria despertar-me massa aviat un diumenge
I es clar, a les 17, no a les 5
Per cert, ningú no ha d'agarar la C4?
Hola!!Javi M wrote:Evidentment, el més logic seria quedar a Fondo, ja que suposo que la majoria arrivarem amb la L1.-Home, pensa que alguns venim en metro , encara que no estaria malament...
I es clar, a les 17, no a les 5
Per cert, ningú no ha d'agarar la C4?
Jo sí l'he d'agafar, però és la C4 sentit NORD, l'agafaria a Torre Baró fins a Sant Andreu Arenal.
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte
Home:BCN2008 wrote:Jo crec que sí que podré venir a aquesta hora. Suposo que el punt de trobada sería Fondo, no?
-Des de Sant Andreu Comtal de RENFE o Sant Andreu de METRO hi ha 15-20 minuts a peu fins a Can Peixauet.
-Des de Santa Coloma de METRO fins a Can Peixauet son 10-15 minuts a peu.
Així que quedar a Can Peixauet tampoc seria tan greu.
Visca el metro!!