Trobada a Can Tunis
Re: Trobada a Can Tunis
Pots encetar-la tú? I la resta, us hi afegiu.
En missatge privat, m'haureu de donar nom, cognoms i DNI's, és imprescindible.
metring wrote:Pots encetar-la tú? I la resta, us hi afegiu.
Pos fale....una altra cosa serà el dia que hi anem...
-Calisay
El licor Calisay no se bebe, se saborea
Necessito les teves dades. De moment, començo llista només amb qui me les vagi enviant per mp. :calisay wrote:
Pos fale....una altra cosa serà el dia que hi anem...
-Calisay
-aim
Recordeu també de proposar un parell de dates.
Ara t'ho envio per correu metring, pero m'haurieu de dir quin dia sera, perque potser tinc examens i en aquest sentit a la uni hi ha prioritats. No se jo proposaria el dilluns de pascua per exemple que es un dia tonto on la majoria ja ha tornat de vacances, ho dic basicament perque em passo la setmana a barcelona menys el dissabte i el diumenge
De nou al FTC
Digueu vosaltres dies, ara penseu que un dia festiu com dilluns de Pasqua, difícilment hi haurà allà algú per fer de guia.
-aim
-marc
-ElDesi1994
-Amic d'ElDesi1994
-wefer
-metring
-calisay
-tintin
-acompanyant tintin
-Pere
-Trenscat
(llista a 18-02-2010, a les 09:55)
-aim
-marc
-ElDesi1994
-Amic d'ElDesi1994
-wefer
-metring
-calisay
-tintin
-acompanyant tintin
-Pere
-Trenscat
(llista a 18-02-2010, a les 09:55)
Per mi, qualsevol cap de setmana m'aniria bé em principi.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Nois, teniu de temps fins el dia 28. Posteriorment, redactarem la carta oficial, demanant la visita, amb les dades de la gent que s'hagi apuntat. Després no us podreu afegir més gent, ja que comprovaran el DNI dels qui vagin.
Ara faltarà dies i dir concretament què volem veure d'allà. Idees, els que fa temps que volieu anar-hi?
Ara faltarà dies i dir concretament què volem veure d'allà. Idees, els que fa temps que volieu anar-hi?
- ElDesi1994
- N7
- Facebook: Josué Ferrero
Jo volia veure la Composició 2B1 de Talgo III RD (entre altres coses).
Però primer tenim que decidir un dia, no? A mi em semblaria bé el 14 de març, per exemple.
Però primer tenim que decidir un dia, no? A mi em semblaria bé el 14 de març, per exemple.
Parlem amb propietat.
Si és el que te més superfície grafitejada que amb pintura original (si en queda), millor no veure'l....ElDesi1994 wrote:Jo volia veure la Composició 2B1 de Talgo III RD (entre altres coses)..
Jo la veritat és que tampoc se amb certesa quin material hi ha per allà.... amb poder visitar el lloc (i fer fotos) ja em conformo. Això si, segueix per allà la 7652? (m'agradaria veure en quin estat està, per comparar-la amb l'últim cop que la vaig veure rodar)
Instagram: Ferrocarril | Aviació
-
- N9
Un altre que s'hi apunta:
-aim
-marc
-ElDesi1994
-Amic d'ElDesi1994
-Amic 2 d'ElDesi1994
-wefer
-metring
-calisay
-tintin
-acompanyant tintin
-Pere
-Trenscat
-josep_serre
-BRILL 18
-aim
-marc
-ElDesi1994
-Amic d'ElDesi1994
-Amic 2 d'ElDesi1994
-wefer
-metring
-calisay
-tintin
-acompanyant tintin
-Pere
-Trenscat
-josep_serre
-BRILL 18
Last edited by metring on Sunday 21/02/2010 20:04, edited 1 time in total.
Reason: Actualització de la llista
Reason: Actualització de la llista
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Jo m'apunto, però amb dits de vidre, al no saber exactament quin és el dia de la visita...
Què és alló??
Reitero que jo depenent del dia tampoc podria venir, pero fare mans i manigues, Can Tunis es el Fuencarral de Catalunya...
Per cert jo a part del Talgo IIIRD tambe voldria veure la 438 suïssa, i el material de 5ª Zona si es possible, i els tallers de l'Ave si no es molt demanar. Si a mes ens deixen acostar a les locomotores i cotxes que hi ha apartats millor que millor, a mes dels cotxes Wagons-Lit que hi ha destrossats per alla.
Per cert jo a part del Talgo IIIRD tambe voldria veure la 438 suïssa, i el material de 5ª Zona si es possible, i els tallers de l'Ave si no es molt demanar. Si a mes ens deixen acostar a les locomotores i cotxes que hi ha apartats millor que millor, a mes dels cotxes Wagons-Lit que hi ha destrossats per alla.
De nou al FTC
jo estic interessat a apuntar-me
Benvingut, oh desconegut que apareix del no-res i sense ni tan sols presentar-se pretèn aprofitar-se d'aquesta iniciativa que difícilment arribarà a bon port!twipsy wrote:jo estic interessat a apuntar-me
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
es que jo soc com Deu: apareixo del no res i estic a totes bandes alhora
em presentare pero que consti que hauria d'haber un tema per les presentacions: yo soc en Twipsy, resident a Terrassa y em vaig assabentar d'aquesta iniciativa gracies a un amic d'en desi1994
em presentare pero que consti que hauria d'haber un tema per les presentacions: yo soc en Twipsy, resident a Terrassa y em vaig assabentar d'aquesta iniciativa gracies a un amic d'en desi1994
Ah, val... Es que, com comprendras, fa una sensació entre ràbia i neguit que algú doni el seu primer senyal de vida d'aquesta manera tan sobtada; sense una mínima presentació no sabem si vens per recomanació, per aprofitament, o perquè ets un grafiter que vol explorar el terreny o un psicokiller amb debilitat pels frikis en general i pels traispotters en particular.
El més divertit és que a mi ni em va ni em ve, ja que no hi penso assistir. I consti que no és perquè la teva aparició encara em plantegi la possibilitat de que la teva intenció sigui la darrera de les que he exposat.
El més divertit és que a mi ni em va ni em ve, ja que no hi penso assistir. I consti que no és perquè la teva aparició encara em plantegi la possibilitat de que la teva intenció sigui la darrera de les que he exposat.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
El mateix dic .Alemany wrote:Jo m'apunto, però amb dits de vidre, al no saber exactament quin és el dia de la visita...
- Guigui
- Administrador
Fil de presentacions
Ara hi ha un fil oficial obert sobre aquest tema concret. Tanmateix, no cal repetir la presentació. De fet, som més de cinc-cents els que ens hem ficat aquí dintre sense dir ni ase ni bèstia.twipsy wrote:em presentare pero que consti que hauria d'haber un tema per les presentacions: yo soc en Twipsy, resident a Terrassa y em vaig assabentar d'aquesta iniciativa gracies a un amic d'en desi1994
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Hola;
Evidentment jo també m'apunto
Ara t'envio les meves dades, Metring
Evidentment jo també m'apunto
Ara t'envio les meves dades, Metring
Ara necessito el vostre ajut per redactar la carta. Em podrieu dir què és el que us interessa concretament de les instal·lacions per visitar? És que em demanen que ho digui.