the sapus wrote:Be doncs, recollint una mica el tema la cosa crec que hauria de quedar així:
Els Catalunya Express haurien de sortir des de una única estació a BCN que garantís que tothom pogués accedir-hi directament des del servei de Rodalies, com per exemple BCN Sants, sense fer més parades a la ciutat pq entenem que si els Catalans ens em d'espavilar per fer transbordaments, els Barcelonins també poden fer-ho per agilitzar el servei sense tenir de fer més parades a una mateixa ciutat.
Sortint de BCN direcció a Girona les estacions haurien de ser: Granollers (com a capital de comarca), Maçanet (com a punt d'enllaç amb els usuaris del Maresme), Girona i Figueres, sense entrar en el debat de si haurien de seguir fins a Port Bou (fet lògic i necessari si existís una connexió eficaç amb la xarxa francesa.
Crec que el resum hauria de ser aquest no creieu?
Jo també crec que un parell de parades a Barcelona seria el més convenient. I també els faria parar a Sant Celoni. Si seguim l'esquema que marques tu, els regionals (Delta), haurien de parar a més parades entre Barcelona i Granollers, potser a Montcada i a Mollet, i entre Granollers i Maçanet haurien de parar a Cardedeu i Llinars, pel fet de tenir més població. I si dic que St. Celoni tingui CE potser no faria falta el Delta. Què us sembla?
M'he n'he adonat que el fet que ara els regionals parin a totes les estacions entre Maçanet i St. Celoni és pel fet de que amb Rodalies trigarien una eternitat a anar fins a Barcelona, per tant potser ho podrien fer uns rodalies exprés.