Doncs jo veig forces doble de 447 amb els trens d'origen/final a Mataró.Tot i aixó,els Mataró no haurien d'anar ni amb simple de 464 ni amb simple de 447.Igualment,ara potser ha canviat,peró abans del tall els Vic que surten de L'H a les 18.19 i 19.19,en plenes hora punta de la tarda,eren simples de 447(i aixó tingues en compte la "meravellosa"freqüència de l'R3),i aquests dos trens els he vist sortir de Birfucació pleníssims,ho qualificaria pitjor que una llauna de sardines.laura wrote:Desde que està la Generalitat al capdavant, la capacitat i la competitivitat a la R1 ha disminuit pero bestialment.
-Tots els trens a Mataró van en composicions de 465, 464 o 447 en simple.
Aixó passa a totes les línies excepte l'R4 Nord,els últims trens que sorten de Vilafranca,Vilanova i Sant Celoni és pràcticament a la mateixa hora.Més vergonyòs és el cas de Vic,l'últim tren que surt de la capital d'Osona és a les 21.40.laura wrote: -Última sortida de Mataró a les 22:30 o 22:15 (en feiner o cap de setmana respectivament)
[/quote],i per qué han canviat els horaris fa poc,que abans era a les 21.10!
Doncs tenint en compte que ara l'R7 està inundada de 465,les 447 sobrants d'aquí estaràn algún lloc,no?Fent el semidirecte de Puigcerdà,o a l'R3?A més que també s'han alliberat 447 de l'R2 Sud,tot i que crec que les han portades a l'R4.laura wrote: Ens taladren dient que tenim un túnel que està saturat, pero són ells els que no milloren la capacitat dels trens podent pal·liar substancialment aquest problema.
S'han incorporat nous trens? On són?
Falta infraestructura d'acord,un nou túnel de Rodales aniria bé,d'acord,peró algún dia part dels MD i LD que circulen per el túnel d'Aragó ho deixaràn de fer-ho,i al túnel d'Aragó el trànsit de Rodalies no és gaire abundant en comptes del de Pl.Catalunya,pel que alguna línia de Rodalies és podria desviar per allà.Peró aixó no està contemplat fins al 2015.Igualment,falta trams de 4 vies que a Madrid en tenen per ficar serveis CIVIS o semidirectes,a l'R2 i R4 és podrien posar,peró a l'R1 excepte el tram Badalona-Sagrera,al anar pegada al mar esque no hi ha espai per posar 4 vies.Doncs mireu,aixó és el que faria jo,carril bus a la C-32 i autobusos directes desde tots els pobles del Maresme fins a Barcelona,per qué pel que veig l'R1 no té solució,doncs la mateixa solució que proposo a la Llobregat-Anoialaura wrote: Quina era la feina de la Generalitat? Amb la infraestructura de la qual disposa avui dia la xarxa de Barcelona poca cosa hi ha a millorar; el que vull dir es que amb una bona infraestructura Foment també és capaç d'oferir un bon servei (l'exemple el tenim a Madrid).
L'únic que comportarà el traspàs per els catalans seran més despeses que haurem d'assumir nosaltres mateixos. Siguem realistes, de què serveix passar una xarxa desastrosa d'un incompetent a un altre incompetent? Espero que això es solucioni, en part, amb el meu vot el 29N...
Salutacions a tots!
Igualment,penso que amb l'infraestructura actual és pot millorar i oferir un bon servei.Primer de tot,disminuint tan com sigui possible els taps de L'Hospitalet i millorar la puntualitat a la tarda que actualment és nula.En segon lloc,fer canvis de material,d'acord que l'R3 té molts problemes amb les seves andanes(i sinó que reformin algunes 465 i els posin un nou escaló),peró jo ficaria 465 en simple en els serveis nomès fins a Vic,millorem la capitat dels trens de l'R3 per qué les 447 en simple com ja he dit abans en alguns trens de l'R3 són totalment insuficients i les 447 sobrants de l'R3 poden anar a l'R1 per posar-hi més trens en doble composició.Tot i aixó,les 465 no són tan petites com ho sembla,i quan circulaven a l'R4 Sud en els serveis SVC,la majoria de cops que agafava una 465 destinació SVC via Vilafranca i parlo d'hora punta de la tarda,el tren anava ple d'acord,peró sense arribar a ser una llauna de sardines.Anaves de peu peró no ensardinat.I millora de freqüències on faci falta,en cas de l'R1,trobo que té una freqüència correcta(excepte a la nit i entre les 5:00 i les 7.00),peró en altres línies és molt més necessari l'augment de freqüències,sobretot a l'R4 entre Vilafranca i SVC.
La filosofia de l'R2 Sud és aquesta,trens cada 15 minuts peró molts llargs(excepte en contades ocasions).Creieu que aixó pot funcionar a l'R1,posar trens cada 15 minuts peró tots amb 450/451 en doble i quan les andanes siguin de 200 metres 465+465?I a l'R4 algún cop és cola 447 en simple.laura wrote:Platanito wrote:Estàs dient que prefereixes esperar 15 minuts per anar en un tren més llarg en comptes de 10 en un tren més curt?laura wrote:li salva que té la millor freqüència, pero digues: de què serveixen 6 trens l'hora, si quatre d'ells són en composició simple (és el mateix que tenir 4 trens l'hora en composició doble, és a dir, la mateixa capacitat que té l'R4 ara mateix).