Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon
Posted: Friday 07/04/2017 14:10
La RT1 de les rodalies del Camp de Tarragona.
Descomprimiu el fitxer i veureu el pdf.
Descomprimiu el fitxer i veureu el pdf.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Jo faria per la meva opinió, el traçat de Sant Vicenç de Calders i Vilafranca a la R2, no la R4, ja que la R4 és una línia bastant llarga.vermer3 wrote: PUNTUALITZACIONS A LES MEVES PROPOSTES: La R4 entre Sant Vicenç de Calders i Vilafranca s'integraria també al nucli de rodalies del Camp, i se li duplicaria la freqüència allargant els Vilafranca fins a SVC.
La RG1 com està ara desapareix, els trens Hospitalet-Figueres/Portbou desapareixen en favor del trens Hospitalet-Maçanet cada mitja hora (allargar els Blanes) i es fa transbordament a Maçanet, on sortiran trens R11 a Figueres o Portbou parant a totes, i complementant les freqüències en aquest tram, alhora que es facilita el transbordament de trens R1 a R11.
Talgo és impossible que vagin per la LAV, almenys com a tal, o sigui 252 + branca Talgo. No hi ha suficients 252 UIC ara mateix per llarga distància, i no sé fins a quin punt surt a compte convertir-ne unes quantes.vermer3 wrote:Tinc una proposta en forma d'horaris de la R2, R10, R11, R13, R14, R15 i R16, prevista per a quan s'inauguri el nou Corredor Mediterrani, o almenys el tram Camp de Tarragona-Vila-seca-Calafat.
En la proposta estimo que els Talgo i Euromed vagin per LAV fins a Camp de Tarragona i d'allà al nou corredor.
Aquí van les rodalies de Barcelona R2, i recupero la R10 duplicant la seva freqüència.
Descomprimiu l'arxiu i veureu el pdf.
La RT2 la alargaria hasta Sitges, no se si seria necesario y posible ampliar las dos vias de apartadero del lado Mar para que todos los trenes estuvieran en anden.Carlos González wrote:Aquí tinc un mapa de com podrien ser els Rodalies del Camp de Tarragona quan estigui acabat el traçat del corredor mediterrani i el suposat Tren-Tram (TRAMCamp)
RT1: L'Hospitalet de l'Infant-Vilafranca del Penedès (o l'Arboç)
RT2: Reus-Vilanova i la Geltrú
RT3: Reus-Camp de Tarragona-Sant Vicenç de Calders
RT4: Tarragona-Montblanc
RT5: Tarragona-Valls (o també fins a Sant Vicenç de Calders)
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 26346&z=11
Falta la línia de Manresa no?Carlos González wrote:Aquí tinc un mapa dibuixat de com podria ser per criteri meu el futur dels Regionals (o Catalunya Exprés), dieu-me què us sembla...
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 524626&z=8
Aii sí, se m'oblidat dir-ho, no la faria, en el seu lloc faria un servei llançadora de Lleida-Cervera-Manresa, ja que crec que serà més interessant arribar a les tres ciutats (Mollerusa,Tàrrega i Cervera) per Igualada-BCN amb un Intercity i així transformar l'anomenada llançadora per una línia per la Rodalia de Lleida. Això és opinió meva, i a més, veig massa llarga la R12 per ser un servei regional.bigcoaster wrote:Falta la línia de Manresa no?Carlos González wrote:Aquí tinc un mapa dibuixat de com podria ser per criteri meu el futur dels Regionals (o Catalunya Exprés), dieu-me què us sembla...
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 524626&z=8
Però què dius?Carlos González wrote:Aii sí, se m'oblidat dir-ho, no la faria, en el seu lloc faria un servei llançadora de Lleida-Cervera-Manresa, ja que crec que serà més interessant arribar a les tres ciutats (Mollerusa,Tàrrega i Cervera) per Igualada-BCN amb un Intercity i així transformar l'anomenada llançadora per una línia per la Rodalia de Lleida. Això és opinió meva, i a més, veig massa llarga la R12 per ser un servei regional.
O si no, la idea seria fer el traçat de Manresa un nou ramal des de Castellbisbal-Sant Feliu-Cornellà-L'Hospitalet-Sants.
És que continues sense entendre en Miquel. No tothom (més aviat poca gent) fa el trajecte complert de L'H a Lleida. Molta gent fa trajectes intermitjos. És per això que serveix la línia. Qui vol anar a Lleida des de Barcelona va amb Avant, R13 o R14.Carlos González wrote:Suposo Miquel, que t'agradarà esperar i estar en el tren molta estona, però no crec que tothom li agradi, per 3h26min des de L'Hospitalet fins a Lleida no el veig divertit, de fet, jo no veig bé trens que circulin més de 3 hores....
Doncs mira, avui mateix m'hi he estat de les 16:47 a les 19:14 dalt d'una 447 per anar de Tàrrega a Sagrera Meridiana perquè no tinc un altre remei. Jo, i les més de 300-400 persones que hem passat pel tren.Carlos González wrote:Suposo Miquel, que t'agradarà esperar i estar en el tren molta estona, però no crec que tothom li agradi, per 3h26min des de L'Hospitalet fins a Lleida no el veig divertit, de fet, jo no veig bé trens que circulin més de 3 hores....
Per això es necessita el túnel de Montcada.....Miquel wrote:
De Terrassa a Montcada la línia torna a tenir velocitats superiors als 120 Km/h, horaris coordinats i que els R12 només parin a les estacions més importants (Terrassa, Sabadell Centre, Cerdanyola i una de Montcada) n'hi hauria d'haver prou per esgarrapar varis minuts en aquest tram.
Buenas tardes.ortegote wrote:A ningu li agrada estar mes de 3h al tren i mes en relació km/hores de viatge.
La velocitat comercial d'algunes linies es irrisoria/vergonyosa.
Suma que R12 nomes te 3 trens per sentit al dia, se que sortira qui digui es que per la gent que mou, però es que si no hi ha oferta no hi ha demanda.
La R12 i un hipotetic Tren per Igualada destinació Lleida son coses diferents, si es fa es possible que comparteixin trams ja sigui conexió a Sant Guim o per un altre lloc, però tindran recorreguts ben diferenciats.
Salutacions.
Que no funcionaria. Els usuaris de Manresa - Barcelona Nord, no agafaran aquest tren si volen anar cap a Girona, ja que implica fer tota la volta pel Baix Llobregat, que no te ni cap ni peus.França451 wrote:Buenas tardes.ortegote wrote:A ningu li agrada estar mes de 3h al tren i mes en relació km/hores de viatge.
La velocitat comercial d'algunes linies es irrisoria/vergonyosa.
Suma que R12 nomes te 3 trens per sentit al dia, se que sortira qui digui es que per la gent que mou, però es que si no hi ha oferta no hi ha demanda.
La R12 i un hipotetic Tren per Igualada destinació Lleida son coses diferents, si es fa es possible que comparteixin trams ja sigui conexió a Sant Guim o per un altre lloc, però tindran recorreguts ben diferenciats.
Salutacions.
Se me ocurre una propuesta muy chula que afecta a las provincias de Lleida, Barcelona y Girona, y tiene que ver con la R11 y la R12. Por un lado se trata de conectar Lleida con Cervera, pero no la de Lleida sino la de Francia, a través de un megaregional que recorra las tres capitales. Habría que ver el tema de las paradas, si bien se puede tomar como regional cadenciado. La idea parte de seguir el trazado de la R12 desde Lleida hasta Hospitalet, para continuar de ahí vía Molins de Rei, nus de Castellbisbal, coger el ramal de mercaderías, reforzar las estaciones de Rubí y Sant Cugat y en la UAB seguir el trazado de la R8 hasta Mollet para desde ahi coger la R11 hasta Portbou y Cerbere. La idea sería usar material de Regional, 447 doble, y reforzar las líneas R12, R8 del área de Barcelona y un poco la R11. Se puede mirar en el trazado como R12, desde Manresa hacer parada sólo en Castellet, Terrassa, Sabadell Centre, Torre Baró y a partir de Arenal todas hasta Hospitalet, luego puede ir directo a San Feliù, Molins, saltar El Papiol, parar en Rubí y Sant Cugat, la UAB, Mollet, saltar Montmeló y a partir de Granollers hacer las paradas de un Regional R11.
¿Cómo veis la idea?