Page 31 of 59
Re: El Fre
Posted: Friday 26/10/2007 0:24
by victorcasta
Miquel wrote:El primer 3000 reformat quan era en "fase de correcció de problemes" a la cotxera ja frenava molt malament.
Ja saveu quin 9000 anirà a la L-4?
En teoria, hauria de ser el 9097-9098-9525-9099-9100
Posted: Friday 26/10/2007 9:14
by traveller
Tampoc funcionaran de moment la megafonia i els termòmetres... pero no crec que posin les enganxines cutres, sino com ja estan fent amb els 2100 que estan portant ultimament, posaran els termòmetres de veritat però inactius...
Posted: Friday 26/10/2007 16:54
by Miquel
Suposo que els termòmetres nous de la L-4 del 2100 no els posaran al 9000, l'espai dels termòmetres als 9000 es molt gran.
Sabeu si aquest 9097-9100 te els vidres tintats? La unica línia que em falta per poder veure el recorregut de les vies és a la L-4.
Posted: Friday 26/10/2007 21:38
by Busman
traveller wrote:Tampoc funcionaran de moment la megafonia i els termòmetres... pero no crec que posin les enganxines cutres, sino com ja estan fent amb els 2100 que estan portant ultimament, posaran els termòmetres de veritat però inactius...
"De moment" és un parell de mesos o TMB pensa mantenir la seva tradicional política de "tarde y mal" a la L4?
Posted: Wednesday 31/10/2007 13:41
by sigfrid440s
Miquel wrote:Suposo que els termòmetres nous de la L-4 del 2100 no els posaran al 9000, l'espai dels termòmetres als 9000 es molt gran.
Sabeu si aquest 9097-9100 te els vidres tintats? La unica línia que em falta per poder veure el recorregut de les vies és a la L-4.
El sistema termometric dels 9000 suposso que es el mateix, només s'ha de cambiar ''la carcasa'' adaptada a les dimensions noumileres.
Suposso que ara a tots els 9000 ficaran directament les maquisimes enganxines.
Ja em fa mal el coll de buscar ranures a la mampara per poder veure la via...
Llavors el futur proxim del metro de Barcelona seria:
L1: Cafererarium (4000 caf, mtm, macosika) (6000 caf)
L2: Alstomista (9000 alstom)
L3: Cafeterista: 2000(meinfesa....caf) 3000(caf,mtm,macamacosa)
L4: Alstomarium: 2100Alstom tecnologi (si, tambe les va fer caf pero no comta) y 9000
L5: Cafetera's world....5000
L11.....he de comentar aquesta?
Posted: Saturday 10/11/2007 20:29
by Miquel
A hores d'ara, quants 2100 hi han a la L-4.
I el 9000 a la L-4 quin,dia entrarà en servei?
Posted: Saturday 10/11/2007 20:31
by sortrens
Miquel wrote:A hores d'ara, quants 2100 hi han a la L-4.
I el 9000 a la L-4 quin,dia entrarà en servei?
Algú em vadir que el primer 9000 serà per el mes de Novembre, es adir ja, pe`ro aquestes coses ja s'ha sap
Posted: Saturday 10/11/2007 20:53
by pol
Dons diria que encara no circula cap 9000 per la 4
Posted: Saturday 10/11/2007 21:12
by Fran-Ikarus
Encara queden 2100 per la L2, ergo seria una mica absurd que comencin a portar 9000 nous a la L4, no?
Posted: Saturday 10/11/2007 21:13
by orique
EEEEh, que els usuaris de la L4 també tenim dret a estrenar trens!
Posted: Sunday 11/11/2007 16:59
by Busman
De moment, no circula cap tren de la sèrie 9000 a la L4. I diria que hi han afegit el R-2407 recentment.
Posted: Sunday 11/11/2007 17:35
by victorcasta
sortrens wrote:Miquel wrote:A hores d'ara, quants 2100 hi han a la L-4.
I el 9000 a la L-4 quin,dia entrarà en servei?
Algú em vadir que el primer 9000 serà per el mes de Novembre, es adir ja, pe`ro aquestes coses ja s'ha sap
Es va dir que s'entregaria al novembre, no pas que circulés.
Posted: Sunday 11/11/2007 18:36
by Denisuko
orique wrote:EEEEh, que els usuaris de la L4 també tenim dret a estrenar trens!
i si fos nova serie de trens no seria mala idea tampoc
Posted: Sunday 11/11/2007 19:36
by sortrens
victorcasta wrote:sortrens wrote:Miquel wrote:A hores d'ara, quants 2100 hi han a la L-4.
I el 9000 a la L-4 quin,dia entrarà en servei?
Algú em vadir que el primer 9000 serà per el mes de Novembre, es adir ja, pe`ro aquestes coses ja s'ha sap
Es va dir que s'entregaria al novembre, no pas que circulés.
Aleshores per quan? Desembre. gener...?
Posted: Sunday 11/11/2007 20:47
by victorcasta
A la xerrada que els de metro van fer a l'associació, es parlava que entraria en servei a finals d'any o ja al gener.
Posted: Monday 12/11/2007 18:48
by Miquel
Perquè no reediteu el nom d'aquest fil a:Sèries 2100 i 9000 a la L-4 i 3000 reformat?
(Només és una proposta).
Posted: Wednesday 14/11/2007 21:48
by traveller
¡Onzè 2100 a L4! Aquest cop li ha tocat el torn a la composició 2109-2110-2403-2111-2112.
2100 traspassats a L4:
2109-2112
2113-2116
2125-2128
2129-2132
2133-2136
2137-2140
2141-2144
2145-2148
2149-2152
2153-2156
2157-2160
2100 que falten per traspassar:
2101-2104
2105-2108
2117-2120
2121-2124
Posted: Friday 16/11/2007 18:52
by Miquel
Aquesta tarda he tornat a la cotxera i el 3º 3000 reformat ja està montat i amb els sistemes apunt, però falta posar l'aire acondicionat a la cabina del conductor, potser d'aquí a 2-3 setmanes començarà a correr.
El quart reformat no li queda gaire per arrivar a Barcelona, ja que apròximadament la reforma són 2 mesos.
Mentrestant la cosa queda així:
3013-3036 Està circul·lant.
3009-3012 Està circul·lant.
3017-3020 Últims retocs a la cotxera, aviat farà les proves.
3029-3032 A Lleida.
30XX-30XX Aviat m'ho diran.
Seients 3000R
Posted: Sunday 18/11/2007 22:21
by Guigui
Els seients dels 3000R són molt estrets. Només cal que algú que s'hi assegui sigui una mica més ample del normal i ja només hi caben tres persones.
Això no fa més que confirmar la meva impressió de que aquesta reforma ha sortit força "rana".
Posted: Monday 19/11/2007 11:59
by alexbn
¿En todos los reformados sigue sonando la megafonía antigua? ¿Tanto cuesta cambiarla?