Page 31 of 38
Re: Propers talls del metro
Posted: Monday 01/07/2019 12:00
by Adolescent barceloní
TMB ha pujat les dades GTFS de les llançadores de la L1 al Google Maps. Ara, es mostren les llançadores (identificades com a M1A i M1B) com a alternativa de transport.
Talls per obres L1, L2 i L5
Posted: Wednesday 03/07/2019 0:24
by 437.001
No trobo el fil d'obres a TMB.
La L1 està tallada entre Clot i Fondo fins a finals d'agost.
A la qual cosa s'hi afegiran els talls de la L2 entre Sagrada Familia i Paral.lel entre finals de juliol i finals d'agost, i de la L5 entre Collblanc i Can Vidalet per les mateixes dates.
En tot cas, ja hi ha problemes d'aglomeracions de passatgers a l'estació de Sagrera L5... el pitjor és que el tall de la L2 encara no ha començat.
Re: Propers talls del metro
Posted: Wednesday 03/07/2019 8:24
by albert28
No podrien haver dut els torns de la L1 que s'han tret a la L5? Justo quan la L5 redueix la freqüència ja que no es dia lectius
Re: Propers talls del metro
Posted: Wednesday 03/07/2019 9:48
by Platanito
albert28 wrote:No podrien haver dut els torns de la L1 que s'han tret a la L5? Justo quan la L5 redueix la freqüència ja que no es dia lectius
Es clar, home! Només cal comprimir els cotxes d'ample ibèric i gàlib
king size de la L1 per fer-los rodar per la via d'ample UIC i gàlib estàndar de la L5, i passar-los per una via que no existeix...
Re: Propers talls del metro
Posted: Wednesday 03/07/2019 11:36
by albert28
Platanito wrote:albert28 wrote:No podrien haver dut els torns de la L1 que s'han tret a la L5? Justo quan la L5 redueix la freqüència ja que no es dia lectius
Es clar, home! Només cal comprimir els cotxes d'ample ibèric i gàlib
king size de la L1 per fer-los rodar per la via d'ample UIC i gàlib estàndar de la L5, i passar-los per una via que no existeix...
Òbviament moure trens no, omg, però em refereixo si el personal d'aquests torns els poden posar a la L5 per reforçar la línia.
Quan fan època no lectiva, el personal dels torns que no circulen on van?
Re: Propers talls del metro
Posted: Wednesday 03/07/2019 12:09
by Platanito
albert28 wrote:Òbviament moure trens no, omg, però em refereixo si el personal d'aquests torns els poden posar a la L5 per reforçar la línia.
Ja... I quins trens conduiran?
albert28 wrote:Quan fan època no lectiva, el personal dels torns que no circulen on van?
Tinc dues teories: o fan vacances, o els maten i al setembre en contracten de nous.
Re: Propers talls del metro
Posted: Sunday 07/07/2019 9:28
by metring
No sé si cap de vosaltres ha agafat el bus substitutori aquest cap de setmana, però la freqüència és bastant, bastant pobre, m'ho he trobat per anar i tornar de la feina, i tela, és com fet a propòsit per buscar altres alternatives...
¡Corre, pide un deseo!
Posted: Sunday 07/07/2019 16:24
by Renfe445
metring wrote:No sé si cap de vosaltres ha agafat el bus substitutori aquest cap de setmana, però la freqüència és bastant, bastant pobre, m'ho he trobat per anar i tornar de la feina, i tela, és com fet a propòsit per buscar altres alternatives...
La verdad es que ver el reemplazo Onze de Setembre - Fondo es algo raro.
Re: Propers talls del metro
Posted: Tuesday 09/07/2019 13:10
by França451
metring wrote:No sé si cap de vosaltres ha agafat el bus substitutori aquest cap de setmana, però la freqüència és bastant, bastant pobre, m'ho he trobat per anar i tornar de la feina, i tela, és com fet a propòsit per buscar altres alternatives...
Ya se dijo, María José: la gente sale del metro y se coge
lo primero que pase: consecuencia? Aumento de frecuencia en la 62, pico de demanda ultrabestia en la V25 que hará subir las estadísticas en la línea y TMB se frotará las manos aduciendo que ha sido un exitazo, etc. Y como eso podemos seguir: aumentos de demanda bestia en la V31, y otro pico ultrabestia en la V33. La V29 y V27 no pueden asumir el mogollón porque ya de por sí van hasta la bandera y no les caben, si bien he observado una megasospechosa frecuencia de 5-6 minutos en la V29 durante todo el día en laborables.
Re: Propers talls del metro
Posted: Thursday 11/07/2019 11:15
by m.h.t.
La gent 'fuig' de les llançadores. Molt de passatge ha optat per alternatives (L9, B20, V33, etc.) El nou carril bici de Llorenç Serra està col·lapsant el centre de Sta. Coloma i "atascant" els busos:
D'altra banda, TUSGSAL ha reforçat avui la B20 amb parcials (Rda. St. Pere - Av. Pallaresa). Ara va a 7 minuts; després de molts dies "apagant els BKB" per busos complets. I deixant passatge a terra:
Destacar la V33, que també n'ha disparat la demanda; amb busos plens.
Re: Propers talls del metro
Posted: Thursday 11/07/2019 15:55
by davida
Ningu a pensat que bus llançadora Sagrera o Fabra i Puig Santa Coloma per la Meridiana i Passeig de Santa Coloma, amb parades a Mossen Clapes, Torres i Bages Baro de Viver es molt mes rapid i eficient que els bus actual?
Una altre llançadora podia fer 11 de setembre a Trinitat Vella.
Re: Propers talls del metro
Posted: Thursday 11/07/2019 16:05
by Renfe445
davida wrote:Ningu a pensat que bus llançadora Sagrera o Fabra i Puig Santa Coloma per la Meridiana i Passeig de Santa Coloma, amb parades a Mossen Clapes, Torres i Bages Baro de Viver es molt mes rapid i eficient que els bus actual?
Una altre llançadora podia fer 11 de setembre a Trinitat Vella.
Hace dos años cuando la línea 1 estaba cortada de Fondo a Torras i Bages habían dos reemplazos: Torras i Bages - Trinitat Vella y Torras i Bages - Fondo sin pasar por Trinitat Vella.
S'està quedant gent tirada a Clot L1?
Posted: Friday 12/07/2019 12:53
by Fran-Ikarus
Li he llegit això, ahir al vespre, a algú fiable. Està passant de debó?
"Dons aixó, Tmb no rectifica i torna a deixar tirats a Clot els viatgers del 2 ó 3 ultims trens que han sortit del Hospital de Bellvitge.
!!! Alucinant !!!"
Re: Propers talls del metro
Posted: Friday 12/07/2019 14:29
by Adolescent barceloní
Sí. Al meu pare també li ha passat, això. Resulta que el darrer bus llançadora surt des de Clot pels volts de les 00.00h, i els darrers metros arriben a Clot més enllà d'aquesta hora. Llavors aquesta gent es queda tirada i ha d'utilitzar les línies N3 i N9 del Nitbus, que duen els busos a rebentar aquests dies.
La línia N3 des del Clot serveix per arribar fins a Navas, La Sagrera, Fabra i Puig i Torras i Bages (només sentit Montcada). Pel que fa a la N9, serveix per arribar a Sant Andreu, Torras i Bages, Baró de Viver, Santa Coloma i Fondo. Només queda "penjada" l'estació de Trinitat Vella, però es pot usar la N9 fins a les antigues casernes o la N3 fins a Meridiana-Ctra de Ribes.
Re: Propers talls del metro
Posted: Friday 12/07/2019 20:18
by Miquel
Adolescent barceloní wrote:Sí. Al meu pare també li ha passat, això. Resulta que el darrer bus llançadora surt des de Clot pels volts de les 00.00h, i els darrers metros arriben a Clot més enllà d'aquesta hora. Llavors aquesta gent es queda tirada i ha d'utilitzar les línies N3 i N9 del Nitbus, que duen els busos a rebentar aquests dies.
La línia N3 des del Clot serveix per arribar fins a Navas, La Sagrera, Fabra i Puig i Torras i Bages (només sentit Montcada). Pel que fa a la N9, serveix per arribar a Sant Andreu, Torras i Bages, Baró de Viver, Santa Coloma i Fondo. Només queda "penjada" l'estació de Trinitat Vella, però es pot usar la N9 fins a les antigues casernes o la N3 fins a Meridiana-Ctra de Ribes.
Tonteries marca de la casa, com no podria ser d'una altre manera. De fet, hauria de ser motiu de posar reclamació. Ja que els darrers trens, per obligació, haurien de tenir el seu servei substitutori. De fet, el més normal seria que sentit Fondo, la darrera volta de busos fes el tall sencer. I sentit Hosp. Bellvitge, sortís de Fondo a les 00:00 la darrera volta (1 o 2 busos), també sencera, i un tren esperés a Clot per a aquesta gent.
Re: Propers talls del metro
Posted: Saturday 13/07/2019 19:29
by iFercat
Es raro que pasi aixo, perque a la fulla de serveis posa que el ultim bus llancadora surt un coip hagi arribat lultim tren.
primers 400 m d'obra
Posted: Sunday 14/07/2019 18:35
by 122-042-132
Obres en marxa. Segons fonts de TMB, les tasques per renovar la infraestructura de l’L1 de metro entre Clot i Fondo avancen a “bon ritme”. Per ara ja s’han substituït 400 metres de via en el tram que va de Clot a Baró de Viver en el que es tracta de l’obra de manteniment “més important” a la xarxa, segons la tècnica de projectes de via del metro de Barcelona, María José Fons. De fet, els trams que s’estan renovant tenen entre 65 i 51 anys d’antiguitat.
En total l’obra substituirà nou quilòmetres de vies i canviarà el balast per la via en placa de formigó. Segons l’empresa, aquest tipus de via permet un millor manteniment de la infraestructura, però la realitat és que resulta més econòmic i pot generar problemes acústics i de vibracions. A més, una actuació sobre aquest tipus d’infraestructura per arreglar-la en el cas que sigui necessari suposa una obra molt més complexa que no pas si es realitza sobre balast. De totes maneres, Fons ha detallat que s’instal·laran diferents tipus de fixacions per reduir les vibracions i el soroll.
La mateixa responsable ha incidit en el fet que la complexitat de l’obra resulta “incompatible amb la circulació de trens”. A més, ha assegurat que els treballs no es poden dur a terme només de nit, perquè la maquinària té la base a l’Hospital de Bellvitge i els temps de desplaçaments d’anada i tornada superaria el temps disponible per dur a terme l’obra. Respecte a la petició de la FAVB, també ha comentat que dividir-la en dos anys hauria suposat un 50% més de temps, fins als tres mesos. Actualment hi treballen 480 operaris repartits en dos torns.
La interrupció del servei ha fet que els usuaris hagin hagut de buscar alternatives per arribar al seu destí. L’empresa ha detectat un augment del 40% del passatge a la línia 9 nord i d’un 5% a la línia 5 respecte al juliol d’altres anys. Sobre la possibilitat de fer una única ruta de bus alternatiu, el cap de la Línia 1 de TMB, José Luis Moreno, ha constatat que és “inviable”. Segons ha reiterat, els busos haurien de sortir cada 30 segons per poder absorbir tota la demanda que acostuma a tenir el metro en aquesta època de l’any. Tota l’obra està pressupostada en uns 20 milions d’euros.
Mes informaciò
http://www.expresdesantandreu.cat/notic ... o-linia-1/
Posted: Sunday 14/07/2019 20:17
by Renfe445
Ente Fabra I Puig y Sant Andreu deben de tener mucho cuidado. La línea se supone que pasa por debajo de edificios?
Re:
Posted: Sunday 14/07/2019 21:44
by Miquel
Renfe445 wrote:Ente Fabra I Puig y Sant Andreu deben de tener mucho cuidado. La línea se supone que pasa por debajo de edificios?
Efectivament, però vaja, en principi no ha de passar res de l'altre món.
Re: Propers talls del metro
Posted: Friday 19/07/2019 15:59
by uriol108
L'altre dia estava prop de l'estació de Sant Andreu Arenal i pensava que hi hauria alguna línia de Rodalies que em permetria arribar fins a Clot-Aragó i allà agafar l'R1, però quan li vaig preguntar al noi amb l'armilla taronja em va respondre que l'única opció que tenia era agafar el Bus substitutori...