Page 31 of 57

A pas de cargol coix

Posted: Tuesday 02/09/2014 16:02
by Guigui
Si els progressos arriben al ritme que canvien una sola lletra per adaptar-la, ara sí i per fi, a la nomenclatura oficial, passaran eres galàctiques abans no tinguem uns trens de rodalia que disposin de pantalles que informin decentment i d'acord amb la tecnologia de la que tant es vanten els "responsables".

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Tuesday 02/09/2014 16:52
by Renfe445
Miquel wrote:Per la resta, te pinta de ser la mateixa me*da que les dels Civies.
Totalment d'acord. Però està més malament maquetada.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Wednesday 03/09/2014 12:31
by Mr. Baricentro
Tot i que van estar força temps aturades a l'espera de solventar certes averíes, ya es troven circulant la primera parella d'unitats UT/S447 PMR. En breu es posara en servici la tercera, que es preveu que circuli acoplada a una altra UT/S447 encara sense adaptar. Aixi mateix, continúen a bon ritme les reformes a a Valladolid.

I respecte a l'adaptació de 470 i 45x: un material com la 470, amb vistes a ser retirat/resucitat/retirat... no es viable ferne'n una adaptació de tal envergadura, i encara menys, de tal cost. 45x? Si el projecte de la 447(¿446?) han passat anys en passar del paper a les andanes... de la 45x poden passarse'n uns quants mes encara. Adaptar la 447 va ser "relativament" fácil, es varen possar sobre la taula diverses opcions, pero modificar/adaptar un remolc de 45x, o ferne'n un de nou, tenint en compte la seva estructura i concepció, pot ser una obra de gran envergadura. Viable? E aquí la pregunta...

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Wednesday 03/09/2014 12:56
by Adolescent barceloní
Si no recordo malament, per aquí es va comentar que una 447 reformada no es podia acoblar a una 447 sense reformar... és així?

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Wednesday 03/09/2014 12:58
by Renfe445
A veure, acoplar es pot, per la mecànica. Com si volguessim acoplar 446 amb 447, que això ha passat. Quina complicació hi ha, llavors? El comandament múltiple?

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Wednesday 03/09/2014 13:35
by oriolp13
Renfe445 wrote:A veure, acoplar es pot, per la mecànica. Com si volguessim acoplar 446 amb 447, que això ha passat. Quina complicació hi ha, llavors? El comandament múltiple?
Evidentment, i mecànicament pots acoplar una 440 amb un Civia...quan es refereix a que no es poden acoplar vol dir que no poden circular acoplades en servei juntes, segurament per limitacions tècniques i diferents paràmetres entre unes i altres......

Aleshores evidentment es diu que no es poden acoplar. Perquè el que no faràs és acoplar dos trens que són "incompatibles" entre si.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Wednesday 03/09/2014 13:51
by albe6
Ja s'ha dit: enganxar físicament ho fan, però hi pot haver "errors" en el software, la qual cosa insta a no barrejar unitats amb la reforma PMR amb unitats sense reformar.
Es deixa com a últim recurs si no hi ha altre material disponible.

De fet, han arribat a circular 446+447. La 447 queda limitada a 100 i a tirar.

447 no PMR + 447 PMR: problemes als teleindicadors segur

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Wednesday 03/09/2014 22:49
by Mr. Baricentro
Jo nose d'on treieu aixo del "fallo segur als teleindicadors" i demes.

Les circulacions que dieu entre 446 i 447 sí es solen portar a terme de tant en tant a Madrid, amb la respectiva reducció de prestacions tal i com s'ha dit, pero be, sí es el material que hi ha en aquell moment, es el que hi ha. Despilfarro: sips, pero sí no hi ha material en aquell moment, es el que hi ha.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 04/09/2014 9:54
by Renfe445
albe6 wrote:447 no PMR + 447 PMR: problemes als teleindicadors segur
Quins problemes? Si posa la mateixa informació.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 04/09/2014 12:57
by albe6
Doncs les típiques incompatibilitats pel canvi del software provocat per les pantalletes.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 04/09/2014 20:28
by Renfe445
albe6 wrote:Doncs les típiques incompatibilitats pel canvi del software provocat per les pantalletes.
Però la informació canviant és la mateixa.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 04/09/2014 20:47
by Mr. Baricentro
Renfe445 wrote:
albe6 wrote:Doncs les típiques incompatibilitats pel canvi del software provocat per les pantalletes.
Però la informació canviant és la mateixa.
I el software, el mateix de fa 21 anys, obviament, amb les respectives actualizacions als bancs de memoria de trajectes(que no software).

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 04/09/2014 22:07
by Renfe445
Llavors, tant ens fa que circulin 447 dels dos tipus combinats.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Friday 12/09/2014 0:19
by Renfe451
De moment, les dues 447 PMR que circulen a Rodalies segueixen a la línia R4 en exclusiva, i de moment no han fet serveis a cap altra línia que no sigui la que ja està esmentada. D'altra banda, la tercera unitat que esmentava Mr. Baricentro i que es posarà en servei serà la 447-104, que va tornar el passat mes de juliol ja amb els colors de Rodalies de Catalunya. Esmentar que les properes unitats 447 que són "de les nostres" que properament també seran reformades per a PMR són la 447-084 i la 447-136. Per tant doncs, de moment tindrem 5 unitats de 447 PMR a Barcelona, amb la previsió lògicament, de que en puguin ser més a mesura de que passin la "R" corresponent.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 13/09/2014 10:51
by albert28
Renfe451 wrote:De moment, les dues 447 PMR que circulen a Rodalies segueixen a la línia R4 en exclusiva, i de moment no han fet serveis a cap altra línia que no sigui la que ja està esmentada. D'altra banda, la tercera unitat que esmentava Mr. Baricentro i que es posarà en servei serà la 447-104, que va tornar el passat mes de juliol ja amb els colors de Rodalies de Catalunya. Esmentar que les properes unitats 447 que són "de les nostres" que properament també seran reformades per a PMR són la 447-084 i la 447-136. Per tant doncs, de moment tindrem 5 unitats de 447 PMR a Barcelona, amb la previsió lògicament, de que en puguin ser més a mesura de que passin la "R" corresponent.
Trobo bé les possin primer a la R4 (sobretot R4 Sud) ja que juntament amb la R3 és de les línies poc o quasi res accessibles a PMR (a la R1 i R2 se salven una mica al haver bastants Civia).

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 13/09/2014 12:40
by trainman
La 447-132 también está reformada. En teoría debería venir para acá, ya estaba haciendo regionales en Barcelona y pertenecía a Media Distancia.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 13/09/2014 17:21
by Renfe451
trainman wrote:La 447-132 también está reformada. En teoría debería venir para acá, ya estaba haciendo regionales en Barcelona y pertenecía a Media Distancia.
Eso significa que volverá a Cercanías, por lo tanto serían cuatro (de momento) las unidades PMR que hay en Barcelona.

Si us sembla bé, podriem fer una llista de les unitats 447 PMR que hi ha al nucli de Barcelona:
447-116
447-117
447-104
447-132

Properes en arribar: 447-084, 447-136 i 447-159

Si la 104 no havia entrat en servei encara, es podria donar per fet que estava esperant a una altra companya reformada per tal de que es puguin acoplar. Amb l'arribada de la 132, ja es podria posar en servei comercial les dues.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Tuesday 16/09/2014 13:47
by BCN2008
Avui he pogut provar les 447 PMR mentre feien un Terrassa-L'Hospitalet. Res a destacar, és un mix entre 447 i Civia i em sembla bastant encertada la reforma. A destacar que el remolc de la segona unitat (suposo que el 117R, ja que la primera era la 116R) anava fora de servei amb els llums apagats.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Friday 19/09/2014 22:46
by Renfe451
Avui he avistat per Castellbisbal les dues PMR 117R+116R fent Vilafranca-Manresa i viceversa.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 20/09/2014 0:57
by cesc
Renfe451 wrote:Avui he avistat per Castellbisbal les dues PMR 117R+116R fent Vilafranca-Manresa i viceversa.

Desde que van posar en marxa les 447 amb el PMR, pel que veig les poques que hi han son habituals veure'ls per la R4, a veure quant les veiem per les resta de líneas...