Page 303 of 411

Mal temps a la Cerdanya

Posted: Thursday 29/11/2012 10:19
by Guigui
De Rodalies de Catalunya:

Línia R3
29/11/2012 09:24h
Tren La Tour 08:48 - L'Hospitalet 11:43 efectua la sortida de Puigcerdà a les 10:00 derivat de les condicions climatològiques

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Thursday 29/11/2012 12:11
by Ferry1ac1
metring wrote:El temps comença a fer estralls... De Rodalies:
Línia R3. Circulació momentàniament interrompuda entre Puigcerdà i La Tor de Querol derivat de condicions climatològiques adverses.
Perdó? entre Puigcerdà i la Tor de Querol? No ho acabo d'entendre. Si entre Alp i Puigcerdà es pot circular, què passa de Puigcerdà a la Tor? Hi ha el ieti?

Atropellament a Montgat

Posted: Thursday 29/11/2012 13:00
by Guigui
De Rodalies de Catalunya:

Línia R1
29/11/2012 12:16h
Derivat d'un atropellament d'una persona a Montgat Nord els trens de la R1 circulen amb demores que poden superar els 20 minuts.

Mitja hora en un R2

Posted: Friday 30/11/2012 17:45
by Guigui
De Rodalies de Catalunya:

Línia R2 Sud
Línia R2 Nord
30/11/2012 17:04h
Tren Castelldefels 16:54 / Granollers Centre 17:57 demora de 30 minuts per incidència en origen.

Repetició de la jugada

Posted: Saturday 01/12/2012 18:27
by Guigui
De Rodalies de Catalunya:

Línia R2 Sud
01/12/2012 18:08h
Tren Estació França (17.51)-St Vicenç Calders (19.03) circula amb 30 minuts de demora per incidència tècnica al propi tren.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Sunday 02/12/2012 20:00
by metring
I una altre avui!

Línia R4. Afectacions 30 minuts ambdòs sentits per atropellament entre Montcada i Cerdanyola i per alternança de pas per una via en aquest tram.
Línia R7. Circulació interrompuda entre Arenal i Cerdanyola per atropellament. La circulació s'efectúa entre Cerdanyola i Universitat.

La Tor-Ripoll per carretera

Posted: Monday 03/12/2012 10:12
by Guigui
De Rodalies de Catalunya:

Línia R3
03/12/2012 08:33h
Tren La Tor Querol (08:48) - L'Hospitalet (11:43) el trajecte fins a Ripoll s'efectua per carretera derivat d'incidència tècnica.

Gestió i atropellament

Posted: Thursday 06/12/2012 15:11
by Guigui
De Rodalies de Catalunya:

Línia R3
06/12/2012 14:49h
Tren L'Hospitalet (13:58) - Ripoll (16:01) circula amb 30 minuts de demora per gestió ferroviària.

Línia R1
06/12/2012 13:03h
Circulació restablerta a la linea.Demores que poden superar els 30 minuts per atropellament d'una persona entre Vilassar i Mataró

Incidència a Mollet

Posted: Friday 07/12/2012 22:11
by Guigui
De Rodalies de Catalunya:

Línia R2 Sud
Línia R2 Nord
07/12/2012 21:38h
Per incidència a les instal.lacions a l'estació de Mollet, demores a la línia R2 Nord de 30 minuts en ambdòs sentits.

També afecta l'R8 i l'R11.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Saturday 08/12/2012 21:59
by canalcole
Ara mateix...

Circulació aturada a les estacions de l'entorn de Barcelona per incidència a les instal·lacions de subministrament elèctric. (gencat)

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Tuesday 11/12/2012 8:19
by mikado
http://www20.gencat.cat/portal/site/rodalies

Línia R3
11/12/2012 07:50h
Demores superiors als 15 minuts sentit Vic/Puigcerdà derivat d'incidència a les instal·lacions a l'estació de L'Hospitalet.
Línia R1
11/12/2012 07:37h
Demores superiors als 15 minuts sentit Mataró/Calella/Blanes derivat d'incidència a les instal·lacions a l'estació de L'Hospitalet.
Línia R4
11/12/2012 07:28h
Demores superiors als 15 minuts en ambdós sentits derivat d'incidència a les instal·lacions a l'estació de L'Hospitalet.

L'Hospitalet ha petat

Posted: Tuesday 11/12/2012 10:26
by Guigui
De Rodalies de Catalunya:

Línia R7
11/12/2012 08:13h
Demores superiors als 30 minuts en ambdós sentits derivat d'incidència a les instal·lacions a l'estació de L'Hospitalet.

Línia R3
11/12/2012 07:50h
Demores superiors als 30 minuts sentit Vic/Puigcerdà derivat d'incidència a les instal·lacions a l'estació de L'Hospitalet.

Línia R1
11/12/2012 07:37h
Demores superiors als 30 minuts en ambdós sentits derivat d'incidència a les instal·lacions a l'estació de L'Hospitalet.

Línia R4
11/12/2012 07:28h
Demores superiors als 30 minuts en ambdós sentits derivat d'incidència a les instal·lacions a l'estació de L'Hospitalet.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Tuesday 11/12/2012 11:31
by mikado
http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... na-2269575


Una avería causa retrasos en cuatro líneas de Rodalies

Un fallo en el sistema eléctrico obliga a regular el paso de trenes de forma manual
El incidente se ha producido a las 6.45 horas en la estación de L'Hospitalet


Una avería en el sistema eléctrico de señalización en la estación de L'Hospitalet de Llobregat causa retrasos medios de media hora en las líneas R1, R3, R4 y R7 de Rodalies de Renfe.
La incidencia se ha detectado a las 6:48 horas de esta mañana y, siguiendo los protocolos de seguridad, todos los semáforos ferroviarios han pasado a ponerse en rojo, por lo que se tiene que ir autorizando el paso de cada tren de forma manual.
El hecho de que la anomalía haya tenido lugar en la estación de L'Hospitalet, un importante nudo ferroviario del área barcelonesa, contiguo a la estación de Sants, ha hecho que hasta cuatro líneas de Rodalies se hayan visto afectadas por los retrasos.
Los retrasos, de unos 30 minutos de media, afectan a la R1, entre Maçanet-Mataró-L'Hospitalet, R3, entre Puigcerdà-Vic-L'Hospitalet, R4, que pasa por Manresa-Vilafranca-Sant Vicenç de Calders, y R7, entre Sant Andreu Arenal y la Universitat Autónoma

Per què?

Posted: Tuesday 11/12/2012 11:56
by Guigui
Algú em podria explicar com pot ser que la regulació manual del pas dels trens causi retards de mitja hora? Si els controladors aeris són capaços de gestionar enlairaments i aterratges cada 90 segons, com és que no es pot fer el mateix amb el ferrocarril? O el problema és mobilitzar el corresponent equip, i és aquí on s'origina la mitja hora?

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Tuesday 11/12/2012 12:22
by joan89
y que pinta la R7 en l'hospitalet ? que no saben els de renfe que ja no pasa per alla ? xDD

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Tuesday 11/12/2012 17:06
by albert28
joan89 wrote:y que pinta la R7 en l'hospitalet ? que no saben els de renfe que ja no pasa per alla ? xDD
Mmm al matí hi ha 3 serveis R7 que comencen a Martorell circulant com a R4 fins St. Andreu Arenal

Re: Per què?

Posted: Tuesday 11/12/2012 17:12
by Miquel
Guigui wrote:Algú em podria explicar com pot ser que la regulació manual del pas dels trens causi retards de mitja hora? Si els controladors aeris són capaços de gestionar enlairaments i aterratges cada 90 segons, com és que no es pot fer el mateix amb el ferrocarril? O el problema és mobilitzar el corresponent equip, i és aquí on s'origina la mitja hora?
Tot i que es probable que hi hagi falta de pràctica, no podria ser també el fet que per cada cantó s'hagi d'establir blocatge telefònic?
A tot això, aquest matí sobre tres quarts de vuit, damunt d'un pont a la sortida de Cornellà (cap a Barcelona) he vist una 447 en simple amb el teleindicador d'una R2 cap a Castelldefels, suposo que ha estat una errada del maquinista, però vist que hi ha hagut una incidència com aquesta, ara no m'estranyaria alguna ruta fantasma (o algun servei pel túnel del Gornal, però diria que algun il·luminat el va deixar incomunicat). :nose

Túnel del Gornal: fa temps que descansa en pau

Posted: Tuesday 11/12/2012 17:15
by Guigui
Miquel wrote:A tot això, aquest matí sobre tres quarts de vuit, damunt d'un pont a la sortida de Cornellà (cap a Barcelona) he vist una 447 en simple amb el teleindicador d'una R2 cap a Castelldefels, suposo que ha estat una errada del maquinista, però vist que hi ha hagut una incidència com aquesta, ara no m'estranyaria alguna ruta fantasma (o algun servei pel túnel del Gornal, però diria que algun il·luminat el va deixar incomunicat). :nose
Exacte, ja fa uns anys que va ser absurdament capat, seguint la màxima urbanística barcelonina que cada via per on no passin cinquanta mil trens cada dia és una via que sobra.

Re: Per què?

Posted: Wednesday 12/12/2012 8:13
by genissimon
Guigui wrote:Algú em podria explicar com pot ser que la regulació manual del pas dels trens causi retards de mitja hora? Si els controladors aeris són capaços de gestionar enlairaments i aterratges cada 90 segons, com és que no es pot fer el mateix amb el ferrocarril? O el problema és mobilitzar el corresponent equip, i és aquí on s'origina la mitja hora?
Molt fàcil: amb blocatge telefònic entre dues estacions només hi pot haver un tren per a cada via. Amb blocatge automàtic, tants trens com el número de cantons menys u per a cada via. A l'haver-hi menys trens entre dues estacions i haver d'esperar que el primer arribi a l'estació colateral abans de que surti el segon, d'aquí tens una important reducció de la capacitat de la línia.

Salut !!

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Wednesday 12/12/2012 9:06
by escursso
Hola, algú sap que passa a la sortida de l'estació de Badalona direcció Barcelona? fa almenys dos dies, que al sortir el tren , es desvia per la via de "servei" uns metres i torna a entrar a la principal més endavant. Potser hi ha algun desviament enganxat?

Gràcies.