No crec de fet a la tarde cap a les 17,00 si vaig tenir que cancelar bitllet, com es llogicGuigui wrote:Vaga de zel? Fa anys, això mateix m'havia passat vàries vegades al metro de TMB.BRILL 18 wrote:Aquest mati cap a las 9,00 anava a agafar els FGC a Sant Quirze i en el moment de validar la el bitllet, un empleat dels ferrocarrils, ens ha indicat els diversos viatjes que no marquesim que pasesim sense validar, sense cap explicacio. Curios no?
Avistaments curiosos de trens
Re: Vaga de zel
-
- N10
Re: Avistaments curiosos
Pot ser que les validadores no funcionessin perquè el sistema s'hagi caigut o per causa de vandalisme, que es donen ordres de deixar passar sense cobrar bitllet.
Un avistament curiós que vaig tenir mentre estava a München (Munic). Em disposava a baixar a l'estació de Hackerbrücke per pujar dalt del pont i fer unes quantes fotos quan just baixar del S-bahn em trobo amb això:
Per sort portava a la motxilla el zoom de 150mm i vaig poder-la fotografiar d'aprop, ja que es trobava força lluny d'on em troabava i també de l'andana més llarga de la Haupbahnhof (on més tard vaig anar per fer fotos a l'Eurosprinter que es veu pel darrere).
La foto la vaig fer el dia 14. El dia següent encara hi era, però les dues locomotores havien canviat de posició (L'Eurosprinter al costat de Hackerbrücke i la Travca de cara la Haupbahnhof). Tres o quatre dies més tard vaig tornar a passar-me per la Haupbahnhof per fer més fotos i ja no hi era.
Algú sap què hi feia la Travca a München?
Per cert, l'estació de München està repleta d'aficionats al ferrocarril. Els tres dies quevaig anar a fer-hi fotos vaig trobar-me mínim a 3 persones més fent fotos i algunes més que es dedicaven a observar maniobres o com entraven i sortien els trens.
Per sort portava a la motxilla el zoom de 150mm i vaig poder-la fotografiar d'aprop, ja que es trobava força lluny d'on em troabava i també de l'andana més llarga de la Haupbahnhof (on més tard vaig anar per fer fotos a l'Eurosprinter que es veu pel darrere).
La foto la vaig fer el dia 14. El dia següent encara hi era, però les dues locomotores havien canviat de posició (L'Eurosprinter al costat de Hackerbrücke i la Travca de cara la Haupbahnhof). Tres o quatre dies més tard vaig tornar a passar-me per la Haupbahnhof per fer més fotos i ja no hi era.
Algú sap què hi feia la Travca a München?
Per cert, l'estació de München està repleta d'aficionats al ferrocarril. Els tres dies quevaig anar a fer-hi fotos vaig trobar-me mínim a 3 persones més fent fotos i algunes més que es dedicaven a observar maniobres o com entraven i sortien els trens.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Bon dia.
La TRAVCA de Talgo va estar exposada a la fira InnoTrans 2008 que és va celebrar a la Fira de Mostres de Berlin del 23 al 26 de setembre, per tant suposo que per Munich hi va pasar en el viatge de tornada.
El viatge d'anada el va fer via Irún/Hendaya, per aixó crec que el de tornada també el fará pel mateix lloc.
La TRAVCA de Talgo va estar exposada a la fira InnoTrans 2008 que és va celebrar a la Fira de Mostres de Berlin del 23 al 26 de setembre, per tant suposo que per Munich hi va pasar en el viatge de tornada.
El viatge d'anada el va fer via Irún/Hendaya, per aixó crec que el de tornada també el fará pel mateix lloc.
Sí, en el stand de Talgo, en revistes franceses i a la vialibre sortia informació . Ara, material curiós, com la travca, el que es va deixar veure a Munic. Com a Itàlia el 2006, amb el 120 .
Avui i vist pasar per El Vendrell la 440-159M, era pasadas las 12h.30m., anaba direcció Bcna i sense servei.
La unitát esmentada venia per via Roda i ha entrat cap a la C-4 sud.
La unitát esmentada venia per via Roda i ha entrat cap a la C-4 sud.
Degut a la averia al sistema d'elèctrificació entre Sitges i Vilanova, han circulat per Vilafranca uns quants MD. i LD.
Euromed 101-201, 203, 205, aquet últim ha entrat per vía 3 directa cap a la C-4 i a molt bona marxa, es nota que fá un parell de setmanas van substituir els canvis, i ara ja no está la limitacó de 10Km/h.
Unas quantas 470, entre ellas recordo la 119,120, 143, 160.
Un parell de 490 Alaris.
També varias 448, la 008, 010, 020 i alguna més.
I 447 en doble sense servei, mentre ha durat la C-4 sud no ha estát tant dormida com sol ser els caps de setmana.
El Montpellier-Cartagena amb la 252-050, el Miguel de Unamuno amb la 252-075.
I entre tots aquets serveis una 269 amb un portacotxes de Citroen.
Euromed 101-201, 203, 205, aquet últim ha entrat per vía 3 directa cap a la C-4 i a molt bona marxa, es nota que fá un parell de setmanas van substituir els canvis, i ara ja no está la limitacó de 10Km/h.
Unas quantas 470, entre ellas recordo la 119,120, 143, 160.
Un parell de 490 Alaris.
També varias 448, la 008, 010, 020 i alguna més.
I 447 en doble sense servei, mentre ha durat la C-4 sud no ha estát tant dormida com sol ser els caps de setmana.
El Montpellier-Cartagena amb la 252-050, el Miguel de Unamuno amb la 252-075.
I entre tots aquets serveis una 269 amb un portacotxes de Citroen.
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
Ara ja està solucionat i per la R-2/C-2 ja hi passen tots els trens amb normalitat. Demà en aquesta línia i la R-2/C-4 tornen els Civies.
Xavi
Xavi
C4 Terrassa(7.30)-L'Hospitalet(8.23) servit per la 440.240
I també dos Vilanova-Sant Celoni s'han fet amb doble de 440R.
I el CEX que surt de Reus a les 11.10 amb doble de 470,potser sigui normal,peró resulta que aquest material és fa amb el CEX descendent GIrona-Reus que passa per Sants a les 7.33.O sigui,que una doble de 470 ha estat per la línia de Girona,una cosa no habitual.
I també dos Vilanova-Sant Celoni s'han fet amb doble de 440R.
I el CEX que surt de Reus a les 11.10 amb doble de 470,potser sigui normal,peró resulta que aquest material és fa amb el CEX descendent GIrona-Reus que passa per Sants a les 7.33.O sigui,que una doble de 470 ha estat per la línia de Girona,una cosa no habitual.
-
- N8
Y para cosas raras, en tranvia portal, un compañero, colgo una foto muy muy curiosa tambien:
os dejo el enlace:
http://www.tranvia.org/modules.php?op=m ... erby=dateD
Saludos,Iván
os dejo el enlace:
http://www.tranvia.org/modules.php?op=m ... erby=dateD
Saludos,Iván
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Ahir, el C7 que surt de l'Hospitalet a les 18.28 amb destinació Martorell,realitzada per la 440-193C
I dos simples de 447 seguides anant a Mataró i Calella,totes dues procedent de L'Hospitalet(18.40 i 18.45 respectivament)
I a la via 11 de L'Hospitalet,una 447 on el teleindicador de dins del tren posava tota l'estona "PROXIMA PARADA:PARETS"
I dos simples de 447 seguides anant a Mataró i Calella,totes dues procedent de L'Hospitalet(18.40 i 18.45 respectivament)
I a la via 11 de L'Hospitalet,una 447 on el teleindicador de dins del tren posava tota l'estona "PROXIMA PARADA:PARETS"
- UT440_132M
- N10
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Mak de Comsa
Mak de Comsa, estacionada a la via 3 de Centelles, encarada direcció Vic, i remolcant dues tremujes, a part d'això, a Hostalets de Balenyà, estàn posant un cartell lluminós d'adif. Després penjaré fotos de la MAK.
*Edito per posar les fotos de la MAK.
En tinc més, però amb aquestes crec que ja sabeu quina MAK és.
*Edito per posar les fotos de la MAK.
En tinc més, però amb aquestes crec que ja sabeu quina MAK és.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Guais les Mak, sempre m'han agradat . No sé si és molt habitual, però fa una setmana a Montcada-Bif. vaig trobar una doble de 319 estacionades amb un mercaderies.
- canalcole
- N9
Sembla una carrossa de carnaval només falta que al voltant d'ella, darrere les valles, la gent estigues ballant amb la musica a tota marxa.
XaVi
XaVi
Una vegada la vaig veura a l'estació de Martorell, crec que també amb vagons de tremujes.
Ah¡ i bonas fotos, 440-132.
Ah¡ i bonas fotos, 440-132.
- Tycho Brahe
- N3
Ahir va ser interceptada a Mataró una 448 passant a tot drap
Tower: Lufthansa 893, number one, check for workers on the taxiway.
Pilot: Roger... We've checked the workers, they are all working.
http://www.surcandoloscielos.es
Pilot: Roger... We've checked the workers, they are all working.
http://www.surcandoloscielos.es
- canalcole
- N9
Que hi deu fer a EDF?
Xavi
Xavi
-
- N10
Formació per a maquinistes i interventors. El 14 de desembre (si no hi ha nous canvis) començaran a fer serveis Euromed Barcelona-València-Alacant.
I per que esta a l'EDF que fara EDF-Alacant? (cosa que no crec, però he vist fotos de fa uns anys de euromeds a l'EDF)