Page 32 of 39

Re: Imatges per a la història

Posted: Saturday 27/07/2013 22:18
by Euromed
Hola a tothom:
Avui regirant papers, he trovat una col-lecció de cromos que vaig fer ja fa molts anys. Potser sigui l´unica que es va fer a Espanya. Recordo que la vaig fer amb molta il-lusió,era molt jove m´agradaben els trens pero no era de ninguna soci, ni res, sols es miraba.Cuan anaba a col-legi (molt aprop del pla de palau)al sortir, m´apropava a la via que travesaba la entrada de la barceloneta, a veure passar un tren de mercaderies sobre les 18,30 h. era sobre l´any 64 ó 65, la máquina evidentment de vapor.
Tornan a la col-leccio de cromos, si algú també la te i li falta algún que en faci un missatge privat dien quins li falten i li podria escanejar-lo i enviar. Mes val aixo que res.
Salutacions

Re: Imatges per a la història

Posted: Wednesday 31/07/2013 22:45
by raulitinbcn
Aquesta foto no es repetirà ... :(

Image
Jo sóc el que està subjectant el cartel, :D

Re: Imatges per a la història

Posted: Thursday 01/08/2013 0:11
by Adolescent barceloní
raulitinbcn wrote:Aquesta foto no es repetirà ... :(
Image
Doncs sí, mai més es repetirà, ja som a 1 d'agost. Avui entra en servei la prolongació del 185.
Ara caldrà anar fent fotos als busos que eliminaran quan posin en funcionament la segona fase de la nova xarxa :D

Re: Imatges per a la història

Posted: Thursday 22/08/2013 11:07
by metring
Una imatge penjada al Twitter de TMB. sabeu d'on és?

Bon dia! Imatge de l’any 1960 del vestíbul d’una estació que pertanyia al Gran Metro. Sabeu quina és? #metrobcn pic.twitter.com/1OOirWJ1pO

Image

Liceu?

Re: Imatges per a la història

Posted: Thursday 22/08/2013 11:15
by davida
Te que ser Liceu. Mira el sostre de la estació, es pla ja esta pocs metres sota les Rambles. I es l'unic lloc on les guixetes son al mateix nivell que les andanes. A la resta son a un nivell superior.
Mentres que Catalunya de una boveda molt mes alta.

Re: Imatges per a la història

Posted: Thursday 22/08/2013 17:01
by El LLOP
Es Liceu andana direcció Lesseps.

Re: Imatges per a la història

Posted: Sunday 01/09/2013 19:54
by Euromed
Hola a tothom:
Aprofito el fil obert http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 84#p224084 Per pujar un parell de fotos de la cabina del antic funi, o millor dit ascensor inclinat, que hi va havia al santuari de queralt.

Re: Imatges per a la història

Posted: Thursday 05/09/2013 17:10
by oriolp13
Al twitter de TMB han penjat aquesta imatge, amb aquesta descripció: "Aquesta imatge (1967) ens mostra una estació de #metrobcn que formava part de l’antiga línia 2. La reconeixes?"

Podria ser Maragall?

La imatge està al següent enllaç: http://ow.ly/i/34eVk

Re: Imatges per a la història

Posted: Thursday 05/09/2013 17:17
by sagrering
Yo creo que es Horta. Fijaros en los carteles indicativos de direccion Sagrera.

Re: Imatges per a la història

Posted: Thursday 05/09/2013 17:49
by sagrering
Aparte los carteles de propaganda, indican negocios que estaban por la zona de Horta

Re: Imatges per a la història

Posted: Thursday 05/09/2013 18:59
by BRILL 18
Sense cap mena de dubte es Horta als seus primers temps

Re: Imatges per a la història

Posted: Thursday 05/09/2013 19:12
by WMD626
Efectivament, és Horta. Per tot el que heu dit (anuncis, rètol direcció Sagrera...) . A més, si entreu a l'enllaç, es pot ampliar la foto i es veu la placa amb el número 1. Però a més, hi ha un detall interessant, i és que en primer terme es veu la balissa de la conducció automàtica: a través d'aquestes balisses (que funcionaven com a cèl·lules fotoelèctriques, res de software, que no existia!!!) el tren anava avançant. De tota manera, hi havia un conductor a la cabina que, quan el sistema funcionava, només havia d'obrir i tancar les portes a les estacions. Segurament, algun fotracaire veterà podrà ampliar o corregir aquesta informació.

Re: Imatges per a la història

Posted: Thursday 05/09/2013 19:35
by oriolp13
Cert, no m'havia fixat en la paret :x . Apart, Maragall és tota l'estació en curva, i a la foto només surt una part de l'estació en curva. Això em passa per voler còrrer massa... :P

Re: Imatges per a la història

Posted: Friday 06/09/2013 1:22
by El LLOP
El conductor anava per "pressió popular" ja que en un principi el tren anava sol però la gent no hi volia pujar. Els comandaments de les portes estaven al costat de la finestra de la cabina i es podien actuar des de fora.

Re: Imatges per a la història

Posted: Tuesday 10/09/2013 10:17
by JPlanas
Park Transfer, Washington, D.C., 1925
Image
Full size

Re: Imatges per a la història

Posted: Tuesday 10/09/2013 10:33
by JPlanas
JGPX-4914 Hybrid: 1910
Circa 1910. "Passenger (observation) locomotive train car 'Cleveland' of New York Central R.R."
Image
Medium size

Re: Imatges per a la història

Posted: Tuesday 10/09/2013 15:19
by metring
Del Facebook del Centre d'Estudis de L'Hospitalet https://www.facebook.com/pages/Centre-d ... 1183917202 :

Re: Imatges per a la història

Posted: Friday 27/09/2013 9:35
by faristol
LA imatge parla sola:

Image

Comentaris:

Fernando Perez Rodriguez-Aragon Nuestros gestores (que no representantes) no tienen ninguna sensibilidad. Los administradores de de ADIF tampoco
17 de septiembre a la(s) 0:43


Francesc-Xavier Mingorance Ricart La arquitectura ferroviaria española de finales del siglo XIX y principios del XX es realmente interesante, a la par que un documento histórico eviendente. Respuesta de las autoridades competentes: piqueta. ¿Por qué no actúa la Dirección General de Bellas Artes? ¿o la del Patrimonio Arquitectónico?


Algu sap on es??

Esta trobat al Facebook de Valladolid Desaparecido:

https://es-es.facebook.com/pages/Vallad ... 9948909554

Re: Imatges per a la història

Posted: Friday 27/09/2013 13:09
by UT596001
Es tracta de l'antiga estació de El Pinar de Antequera, la primera estació que es trobava venint de Valladolid anant cap a Medina del Campo. Actualment els trens passen soterrats per aquest punt.

TUSGSAL, bye bye :(

Posted: Friday 27/09/2013 14:07
by Renfe445
Doncs hauré de afotar la B20 per la Pl. de la Vila, la 802 i la 803. B82 i B83, és que no m'acostumaré a dir les línies com són. La B80 sempre l'anomenaré 800.