Page 33 of 59
Posted: Friday 30/11/2007 19:27
by El LLOP
aquets setmana ha estat entregat a la L4. Està pendent d'adaptació.
Posted: Saturday 01/12/2007 0:53
by Vox
Avui he anat per la L2 i no he vist cap 2100.
I per la L4 he vist majoria de 1100
Vox
Posted: Sunday 02/12/2007 1:53
by sortrens
Posted: Tuesday 04/12/2007 13:10
by traveller
PRIMER 9000 A L4!!
Fa dies que ja és entregat a L4 el primer 9000 (motors 9097-9100), però avui ja ha circulat en horari comercial (ha sortit de Trinitat Nova a les 11:30) però sense servei, suposo que per acabar de polir detalls. Així que ben aviat, el podrem veure en servei! No obstant, ha sigut força impactant veure creuar-se un 9000 amb un 1100... m'ha emocionat, la veritat
P.D.: Quant a personal, ja hi ha força motoristes i agents formats; han fet les pràctiques a L2 i seran els primers que l'agafin i formin a la resta de la plantilla, tant d'AAC's com MOTI's.
Posted: Tuesday 04/12/2007 15:09
by Denisuko
Volem fotos.......
Posted: Tuesday 04/12/2007 15:40
by Vox
endeluego aquest any 2007 serà l'any amb més canvis al parc de trens de TMB desde fa mooooooolt.
-5000 acabats d'entregar --> 6000 a la L1
-1000 retirats definitivament de la L5
-9000 a tota la L2 ---> 2100 en masa cap la L4 ----> retirada pausada dels 1100 ----> entrada del primer 9000 a la L4.
-Primers 3000R a la L3
L'any que ve ens tocarà veure una L4 amb 15 2100s, alguns 9000s i la retirada dels 1100?
I tambè força 3000R a la L3 i els primers 4000R a la L1.
De tot això el que més greu em sap es el de les 1100 (sempre vaig ser més de 1100 que de 1000
) i sobre tot, la perdua de l'imatge original, "made in Metro BCN" de les 3000s i 4000s
Vox
Posted: Tuesday 04/12/2007 15:59
by Mortadel·lo
ahir vaig pujar a l'unitat 3000 reformada 3009 & co, la veritat és que em va decebre una mica, no veig pas que es guanyi gaire espai respecte la disposició tradicional tres-milera, el fet d'haver-los convertit en semi-mono-espai si que fa guanyar una mica. Una altra cosa que m'ha agradat és que els seients són "diàfans", sense forma per posar el cul ni barres entremig, de manera que hi poden seure 5 o 6 persones si són ben avinguts i la seva envergadura els ho permet clar, és el primer tren amb seients així des dels 1100.
ah, i tot que feia temps que corrien encara no havia pujat a cap 3000R, i va i ahir pujo dos cops al mateix
Posted: Tuesday 04/12/2007 16:21
by Fran-Ikarus
Posted: Tuesday 04/12/2007 18:57
by Miquel
Aquest matí he anat al metro a fer recompte de trens a les L-2 i L-4 i les seves respectives sèries.
A la L-4 direcció Trinitat Nova entre La Pau i Passeig de Gràcia he vist:
8 2100, 4 1100 i 0 9000 (entre les 07:50 i les 08:15).
A la L-2 direcció Pep Ventura entre Passeig de Gràcia i La Pau he vist:
3 2100 i 7 9000 (entre les 07:38 i les 07:49).
Ara que els 9000 començen ja a fer les proves i els 2100 ja circul·len per la L-4, TMB hauria de premiar als passatjers que aconsegueixen anar de punta a punta del tren en el tram Urquinaona-Pg de Gràcia sense:
Xocar amb alguna cosa(Material o altres persones), desviar-se del centre del tren, no aturar-se i tampoc agafar-se a les baranes.
Obiament amb el tren en funcionament.
Aviam qiu gunya el premi?
Posted: Tuesday 04/12/2007 19:02
by Pep
Miquel wrote:Ara que els 9000 començen ja a fer les proves i els 2100 ja circul·len per la L-4, TMB hauria de premiar als passatjers que aconsegueixen anar de punta a punta del tren en el tram Urquinaona-Pg de Gràcia sense:
Xocar amb alguna cosa(Material o altres persones), desviar-se del centre del tren, no aturar-se i tampoc agafar-se a les baranes.
Obiament amb el tren en funcionament.
Segurament el premi quedarà desert... el primer cop (a l'estiu) que vaig fer el tram amb un 2100 vaig quedar molt sorprés de com s'arriba a recargolar el tren per aquelles xicanes. Suposo que el fet d'anar a l'últim vagó i gràcies al fet que son "cucs" fa que la sensació de "velocitat" sigui més elevada!
Per altra banda, mini-enquesta. Com és mes fort el tram?
1) Psg de Gràcia -> Urquinaona
2) Urquinaona -> Psg de Gràcia
Jo voto per l'1.
Posted: Tuesday 04/12/2007 19:13
by Miquel
Jo voto per Urquinaona-Pg de Gràcia.
Al sortir de Pg de Gràcia el tren va més lent fins que arriva a l'enllaç amb la L-3.
Posted: Tuesday 04/12/2007 20:11
by orique
Miquel wrote:Jo voto per Urquinaona-Pg de Gràcia.
Al sortir de Pg de Gràcia el tren va més lent fins que arriva a l'enllaç amb la L-3.
+1.
Ho faig cada dia, i sempre vaig en cua de tren, tant a l'anar com al tornar... Si vaig de peu, al sortir d'Urquinaona ja em preparo per parar el que tingui al costat, perquè gairebé sempre agafa la gent desprevinguda.
Posted: Tuesday 04/12/2007 20:25
by pol
quina ilu
per fi un 9000 per la 4
Posted: Tuesday 04/12/2007 22:10
by traveller
Quant a quin tram és mes fort, depèn del motorista: al sortir d Pg. de Gràcia de seguida tens codi 25, i just quan la cabina on va el motorista passa l'agulla de la L3, et dona codi 45. Si fas cas aquí a l'ATP, el tren es posa a aquesta velocitat quan encara hi han cotxes passant per les agulles, i això ocasiona bandades a la cúa. La recomanació que es fa des de l'experiència dels motoristes antics, es no marcar-li fins passada la senyal de fi de maniobra (que indica que el tren ja ha passat sencer les agulles); llavors el trajecte és molt més confortable. No obstant, com la corva entrant a Urquinaona es força bèstia, em quedo amb la opció 1.
Posted: Wednesday 05/12/2007 11:33
by sortrens
pol wrote:quina ilu
per fi un 9000 per la 4
)))2 )))3
:festa :festa :festa :begut :begut :begut :begut
Posted: Wednesday 05/12/2007 12:48
by Mortadel·lo
sense dubte és molt més fort el tram agulles L3-Urquinaona, si vas al vagó de cua és millor que el dragon kahn
Posted: Wednesday 05/12/2007 17:34
by Miquel
Jo em referia quan una persona va de punta a punta del tren caminant, no estan aturats.
Proveu de fer-ho en les dues direccions.
Posted: Thursday 06/12/2007 11:47
by pol
Sisupalu algu hem pot dir si dissabte o diumenge circulara el 9000 de la 4 i a quines hores.
Posted: Friday 07/12/2007 19:55
by pol
Suisplau algu mo pot dir es que ahir no funcionava ni avui, i dema o diumenge ho vui tornar a intentar de caçarla
Posted: Saturday 08/12/2007 0:18
by sortrens
pol wrote:Suisplau algu mo pot dir es que ahir no funcionava ni avui, i dema o diumenge ho vui tornar a intentar de caçarla
Si i de pas ens paseu el torn així serà més fàcil