Page 33 of 411
Posted: Tuesday 14/11/2006 15:17
by wefer
mikado wrote:440-R de 2 vagons a Mataró
Sí, i amb 1.000 persones a dins. Llegir per creure
Suposo que la realitat deu ser que era una 447 en doble, és a dir, amb 6 cotxes, que sí té una capacitat de 1.000 places i que, a més, e sfan servir a la línia de Mataró.
És ingenu preguntar-se (o preguntar-vos) si a Rodalies de Madrid hi ha tantes incidències com aquí?
La resposta és òbvia
Igualment, si això passés a Madrid, tots els telenotícies i diaris n'anirien plens, el PP en ple s'hagués encadenat a les escales del congrés fins que no dimitís tot el govern, i el rei hauria hagut d'intervenir demanant calma. Per arreglar-ho, el govern central hagués promés un "Plan Madrid" prometen tropocentmil milions d'euros per solucionar el problema en quatre dies.
Però és clar, aquí, per sort i/o per desgràcia, no estem a Madrid.
També és veritat que la gent del carrer de Madrid, no ho hagués permès. Recordem els exemples amb els incendis de trens que consideraven "inadequats" per les llançadores de l'AVE, la sentada a les vies del 92, etc... Aquí a BCN, en canvi, la gent passa de tot i aguanta amb resignació. Així ens va en tot.
Posted: Tuesday 14/11/2006 16:28
by galdric
Però, a veure, una cosa: Aquest tren que es va quedar aturat a dins del túnel entre Sants i Plaça de Catalunya no duia maquinista?
Com que em de suposar que sí que en duia, jo qüestiono; Per què el maquinista no va informar els passatgers a través de la megafonia interna que cada tren té instal•lada?
Altres vegades, per informar d'algun canvi, bé que l'han fet servir aquesta megafonia interna!
O és que potser el maquinista estava tan acollonit que no es va moure de la cabina de conducció fins que va poder tornar a posar el tren en marxa?
I segur que es va quedar a dins de la cabina, perquè les UT 446, 447 no tenen, a la cabina de conducció, cap més porta per accedir-hi que la que dóna a l'espai dels viatgers. Per tant, si ho pensava fer, no es va poder escapar, i va haver d'optar per quedar-se dins de la cabina sense dir ni piu, el covard de caqueta! Vergonyós, molt vergonyós!
No li hagués costat res, amb bones paraules, de convèncer al passatge de que hi havia una avaria, i que tan prompte estigués arreglada emprendria de nou la marxa. Així de clar!
Galderic
_________________
Posted: Tuesday 14/11/2006 17:47
by Pere
Doncs no deuria poder dir res, perque tal com han dit no hi havia llum al tren, per tant significa que el sistema electric se'n deuria anar a fer punyetes
Posted: Tuesday 14/11/2006 18:37
by aarongilp
Pere wrote:Doncs no deuria poder dir res, perque tal com han dit no hi havia llum al tren, per tant significa que el sistema electric se'n deuria anar a fer punyetes
Sí, és el que té, que l'aire condicionat s'engega quan el tren fa figa...o el tren no duia l'aire engegat o el tren no va fer figa del tot...
Posted: Wednesday 15/11/2006 9:43
by davida
En aquest moments moment als Matins a TV3 estan parlant de Rodalies BCN
Posted: Wednesday 15/11/2006 11:09
by Rodalíes
Los de la TV3 ya han colgado el video en el que se hablaba de esto de la renfe en su página web. Lo vi todo y me parece ya un escándalo lo que está sucediendo en el servicio de esta.... ¿empresa? (si se puede decir así, creo)
Posted: Wednesday 15/11/2006 11:26
by galdric
Rodalíes wrote:Los de la TV3 ya han colgado el video en el que se hablaba de esto de la renfe en su página web. Lo vi todo y me parece ya un escándalo lo que está sucediendo en el servicio de esta.... ¿empresa? (si se puede decir así, creo)
Tu firma ,Rodalíes, puede tener la siguiente respuesta: ..."Pero sí muchos alumnos".
Y no va por ti, que demuestras de largo, que estàs muy cuerdo. Me refiero a los responsables de RENFE, porque hay qye estar loco para hacer lo que están haciendo con Cercanías Barcelona.
Saludos desde Catalunya.
Galderic
Posted: Wednesday 15/11/2006 12:21
by Rodalíes
Jeje, parece una buena propuesta... de no ser porque es letra de una canción conocida por muchos en este mundo.
Bueno, pues espero que el problema se arregle lo antes posible.
Posted: Wednesday 15/11/2006 14:58
by Pere
Magdalena Álvarez ha comparegut a televisió i ha fet unes promeses que jo personalment no me les crec.
Diu que
Abans de que acabi l'any doblara les composicions dels trens en hora punta, i que posara CIVIA a totes les linies menys la R3 i R7.
I jo em pregunto d'on treu els trens?
Posted: Wednesday 15/11/2006 15:14
by davida
Pere wrote:
I jo em pregunto d'on treu els trens?
[/b]
En aquests moments es fàcil. Estan arribant aquesta tardor la segona entrega de Civias fabricats per Alstom i CAF. No es retira cap tren existent i aquests Civias o el material substituit per Civias en altres nuclis de rodalies s'envia a Barcelona.
O que com va passar a Madrid a finals dels 80, quan els usuaris es van posar a cremar trens i tallar vies, es treuen d'altres llocs.
Posted: Wednesday 15/11/2006 15:50
by galdric
Pere wrote:Magdalena Álvarez ha comparegut a televisió i ha fet unes promeses que jo personalment no me les crec.
Diu que
Abans de que acabi l'any doblara les composicions dels trens en hora punta, i que posara CIVIA a totes les linies menys la R3 i R7.
I jo em pregunto d'on treu els trens?
Em sembla Pere, que aquestes promeses de la "Maggi" no se les creu ni tu ni ningú!
I els trens potser els treurà d'un barret de "Maggi-a"!
I així anem tirant, de pedaç en pedaç!
Galderic
Posted: Wednesday 15/11/2006 17:21
by Trenscat
Pere wrote:Magdalena Álvarez ha comparegut a televisió i ha fet unes promeses que jo personalment no me les crec.
Diu que
Abans de que acabi l'any doblara les composicions dels trens en hora punta, i que posara CIVIA a totes les linies menys la R3 i R7.
I jo em pregunto d'on treu els trens?
Això és exactament el mateix que he pensat jo... No sé pas com pensen complir aquestes promeses. A no ser que portin trens d'altres zones on tampoc van precisament sobrats...
Posted: Wednesday 15/11/2006 18:20
by Pere
Posted: Wednesday 15/11/2006 19:40
by aarongilp
Posted: Wednesday 15/11/2006 20:55
by Pere
És veritat, afirmo que ho has dit tú a les 14:44 hores del migdia del 15 de Novembre del 2006
Que hi farem sóc un copió
Posted: Wednesday 15/11/2006 20:55
by Ferrovi
Posted: Wednesday 15/11/2006 21:10
by Altaria_Trianilla
Ferrovi wrote:
-prueba de envío forzado a cartelería: jornada sin incidencias ¿¿??
Resposta al unison, de tots els passatgers:
¡¡¡X minuts de retard!!!
Posted: Wednesday 15/11/2006 21:18
by Jordilar
Veig que lo del "prueva de envío..bla..bla" confirmo que son les proves d'enviament d'informació a temps real des d'un centre de control.
Posted: Wednesday 15/11/2006 22:50
by trainman
De nuevos Civia podrían poner a los siguientes: 463-201, 464-201, 465-016, 465-017 que actualmente creo que están en fase de pruebas
A ver si a este paso van a tener que en servicio al 462-099 de Caf Investigación
Saludos
Posted: Thursday 16/11/2006 10:22
by Mako448
A finals de any tindrem nous civia?A la R4 potser....