Page 34 of 68
Sant Just
Posted: Sunday 17/11/2013 16:46
by Javi M
Guigui wrote:Hi ha alguna cosa que em perdo, o és que de Sant Just al Centre Comarcal ja no hi ha el tram?
Imagino que deus voler dir Consell Comarcal.
Sant Just Desvern és un poble relativament petit (17.000 habitants), però en ser principalment urbanitzacions de xalets, té una densitat de població molt baixa i, per tant, força extensió. De fet, quant a superfície urbanitzada és fins i tot més gran que Sant Feliu (50.000 habitants).
Éssent així, segons des de quina zona de Sant Just, s'ha de caminar més per anar a buscar el Tram, que per anar directament al Consell Comarcal.
I quant al barri de Mas Lluí, cal recordar que tot i que es troba a cavall dels dos termes municipals (Sant Feliu i Sant Just, axprox. 50%), es situa de ple al nucli urbà de Sant Feliu. De fet, entre Mas Lluí i el centre de Sant Just hi ha un gran desnivell i un poligon industrial pel mig (uns 2,5km pel camí més curt).
Tant és així que els habitants del sector santjustenc de Mas Lluí, acostumen a dir que viuen a Sant Feliu. Fins i tot aquesta zona té el sobrenom de Gibraltar!
Plànols
Posted: Monday 18/11/2013 0:21
by Javi M
Adjunto alguns plànols amb els ramals que tenen previst fer, i amb les seves possibles solucions:
En color vermell, l'estació de Rodalies. En color verd, parades de Tram.
Actualment:
-Ramal del Consell Comarcal:
Longitud (anada i tornada): 1,9km.
-Ramal Mas Lluí:
Longitud (anada i tornada): 2,2km.
La parada en color taronja, que molt probablement seria la que més usuaris mogués del nou ramal,
no està prevista en l'actual ampliació.
Millores:
-Supressió del ramal del Consell Comarcal:
Per anar-hi des de Sant Just, es pot fer amb el 63. Per anar-hi des de qualsevol altre punt del recorregut de l'L10, a Rambla de Sant Just hi ha enllaç amb les línies T3, L50, L51 i L62.
-Mas Lluí:
Longitud (anada i tornada): 3,3km (+1,1km).
Permet fer tots els trajectes possibles sense que els viatgers hagin d'esperar la regulació horària.
-Pl. Pere Dot:
Longitud (anada i tornada): 4,2km (+2,0km).
Permet enllaçar tant el barri de Mas Lluí (tant la zona santfeliuenca com la santjustenca) com el centre de Sant Just, amb l'estació de Rodalies.
L'augment de recorregut és suficientment petit com per a què no calgui afegir cap cotxe més. De fet, a la parada de regulació horària del Consell Comarcal sol haver-hi dos busos, el que vol dir que s'estan més de 20' aturats. Fins i tot, de tant en tant es poden veure
tres cotxes a la terminal, el que vol dir més de 40' aturats.
Parades preparades
Posted: Wednesday 20/11/2013 20:54
by Javi M
Avui, l'única nova parada de l'L10 que ja existia prèviament, ja té l'enganxina amb el distintiu de línia, el termòmetre amb els corresponents horaris, i un text d'avís de nova parada acompanyat d'un petit plànol (el mateix que adjuntava Ecomobisostrans).
Les altres dues parades, que crec que seran de tipus pal, em penso que encara no estan instal·lades (ja poden espavilar).
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Posted: Friday 22/11/2013 11:13
by albert28
Avui! surt a la web de l'AMB el canvis en la L10 (han trigat per fer-ho). Aquest són els horaris →
A la meva opinió en comptes de posar St. Just o St. Feliu segons la destinació (és un exemple, podrien posar Mas Lluí (quan vagi cap st just) i un altre nom quan va cap St. Feliu. Ho trobo molt liós. I a veure si els conductors posen correctament els BKB, ja que sino "apaga y vamonos" (serà que no passa vegades que els conductors no s'enrecorden de canviar correctament els BKB quan arriben a les destinacions).
Indicador de destinació
Posted: Monday 25/11/2013 21:30
by Javi M
albert28 wrote:A la meva opinió en comptes de posar St. Just o St. Feliu segons la destinació (és un exemple, podrien posar Mas Lluí (quan vagi cap St. Just) i un altre nom quan va cap St. Feliu. Ho trobo molt liós.
Efectivament, no té cap mena de sentit que s'indiqui Sant Just al ramal que puja a Mas Lluí.
A la següent captura, el barri en qüestió és l'envoltat en rosa. Es veu clarament que cau lluny de Sant Just (taronja), encara que la meitat del barri es situï tècnicament al seu terme municipal (verd clar). Cap usuari que esperi el bus i el vegi venir amb l'indicador "L10 Sant Just Desvern" podrà esperar-se que aquest pugi a Mas Lluí.
Clarament, el que s'hauria de fer és indicar "
L10 Mas Lluí" i "
L10 Consell Comarcal".També podrien diferenciar-se els dos ramals amb "L10A" i "L10B".
Potser és que els dos Ajuntaments prefereixen tenir busos fent "publicitat" dels seus municipis, abans que donar una informació clara i precisa als usuaris. Recordo que fa poc, l'Ajuntament de Sant Just va demanar que la parada del Tram de Sant Feliu | Consell Comarcal passés a incloure el topònim Sant Just, pel fet que aquesta es troba per uns pocs metres també tècnicament al seu municipi (es veu a la captura anterior).
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Posted: Sunday 01/12/2013 23:30
by Fran-Ikarus
Estan asfaltant un tram del carrer Mallorca, per la qual cosa els busos que hi passen baixen a Aragó per Dos de Maig, i tornen a Mallorca per Padilla.
El 33 en què hi anava jo, entre que ja havia arribat tard a la meva parada (i això que és només la tercera o quarta del recorregut) i aquest fet, i tot i que ni per Guipúscoa ni per Mallorca (fins el tram afectat) es troba pràcticament trànsit un diumenge a la tarda, ja havia acumulat uns patètics 16 minuts de retard a l'alçada de Sagrada Família.
Nomès afecta al 78?
Posted: Tuesday 03/12/2013 22:43
by albert28
Acabo de rebre via mail d'un avis de modificació del recorregut a partir del 04/12/2013 on el 78 es modifica segons aquest mapa →
http://jotmbe.tmb.cat/ca/alertes/vermapa/2041. No sé què tenen que fer al Carrer Major ja que a sobre hi passen la L46, L52 i N15 pel carrer Major i no veig cap avís en aquestes 3 línies, algú en coneix el motiu?
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Posted: Wednesday 04/12/2013 0:28
by França451
bueno, aquí no me sale el plano, pero me lo sé de memoria.
La línea 60, cómo no, vuelve a modificar su recorrido en Glòries, esta vez por las obras del enderrocament del anillo de la plaza. Anula las paradas Gran Vìa/Bilbao, Gran Vìa/Parc del Clot y Glòries Terminal, además de la primera parada sentido Z. Universitària: Gran Vìa/Llacuna. En sustitución, tras Gran Vìa/Espronceda, al llegar al cruce de Bilbao, gira a la izquierda y coge Bilbao hasta la calle Perù, que sigue sentido Glòries, (sin paradas) parando delante de la Rambla del Poblenou, donde tiene la nueva terminal. Desde aquí, gira a la derecha por Llacuna y coge Gran Vìa, parando su primera parada sentido zona Universitària en Gran Vìa/Bilbao.
(y cómo no, nos vuelven a fastidiar el trasbordo directo con Clot-Aragò suprimiendo el enlace Gran Vìa Sant Martì con Parc del Clot. Menos mal que nos queda el H12, y a las malas, tiramos del Tram.)
Re: Nomès afecta al 78?
Posted: Wednesday 04/12/2013 10:39
by albert28
albert28 wrote:Acabo de rebre via mail d'un avis de modificació del recorregut a partir del 04/12/2013 on el 78 es modifica segons aquest mapa →
http://jotmbe.tmb.cat/ca/alertes/vermapa/2041. No sé què tenen que fer al Carrer Major ja que a sobre hi passen la L46, L52 i N15 pel carrer Major i no veig cap avís en aquestes 3 línies, algú en coneix el motiu?
M'autocito perque avui ja dia 4 rebo de part de lAMB l'avís. Em duu la confusió que des de l'AMB ho desviin per un lloc i tmb ho faci per un altre carrer, essent linies que circulen pel mateix carrer.
Link avís AMB:
http://www.ambmobilitat.cat/Principales ... 7&idioma=1
Desviament 78
Posted: Wednesday 04/12/2013 14:58
by Javi M
El recorregut provisional que ha triat TMB no té cap mena d'explicació racional.
La rotonda d'entre Rambla Josep Maria Jujol i Riera d'en Nofre és prou gran per que un estàndard (fins i tot un articulat) hi pugui fer la volta, i per tant poder circula per la Rambla tant a l'anada com a la tornada.
Tampoc entenc per què arriba fins al carrer Creu d'en Muntaner, quan podria fer perfectament el gir cap a Riera d'en Nofre des de Maria Tarrida.
Re: Desviament 78
Posted: Wednesday 04/12/2013 15:44
by albert28
Javi M wrote:El recorregut provisional que ha triat TMB no té cap mena d'explicació racional.
La rotonda d'entre Rambla Josep Maria Jujol i Riera d'en Nofre és prou gran per que un estàndard (fins i tot un articulat) hi pugui fer la volta, i per tant poder circula per la Rambla tant a l'anada com a la tornada.
Tampoc entenc per què arriba fins al carrer Creu d'en Muntaner, quan podria fer perfectament el gir cap a Riera d'en Nofre des de Maria Tarrida.
Des de la BV-2001 no pots girar a mà dreta (a menys que sigui excepcional per això) però ho veig perillós. Agafant les parades del L79 aprofita parades actuals (i no cal treure aparcament per una parada provisional), nomès espero a les hores punta on la BV-2001 va a petar no perdi molts minuts el 78. Lo que no entenc jo és que can TMB i ca n'AMB no s'hagin posat d'acord, o s'aprofiten les parades de la L79 o tots per la Rambla.
Maria Tarrida
Posted: Wednesday 04/12/2013 16:35
by Javi M
Acabo de veure a Google Maps que han prohibit el gir a la dreta que mencionava. Abans recordo que sí es podia fer.
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Posted: Friday 06/12/2013 10:06
by Edgar
11/12/2013 - A partir d'aquesta data, la línia 32 canvia el recorregut definitivament a Ronda del Guinardó. Parada alternativa: 1887 - Metro Maragall.
La imatge queda desquadrada, així que poso l'enllaç:
http://www.tmb.cat/ca/c/document_librar ... upId=10168
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Posted: Tuesday 10/12/2013 13:27
by Ferry1ac1
Edgar wrote:11/12/2013 - A partir d'aquesta data, la línia 32 canvia el recorregut definitivament a Ronda del Guinardó. Parada alternativa: 1887 - Metro Maragall.
La imatge queda desquadrada, així que poso l'enllaç:
http://www.tmb.cat/ca/c/document_librar ... upId=10168
El motiu se sap? Pensava que l'H6 s'estalviava la parada per anar més ràpid, però veig que se la salta tothom.
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Posted: Tuesday 10/12/2013 22:46
by Ecomobisostrans
¿I ja que passa per Maragall L4 perquè no hi para, guanyant també un enllaç amb el 117?
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Posted: Monday 16/12/2013 1:49
by sag470
17/12/2013 - A partir d'aquesta data, la línia 54 canvia el recorregut definitivament a Carrer de Sardenya. Parada anul·lada: 40 - Nàpols-Ausiàs Marc. Parada alternativa: 3357 - Casp-Sicília.
http://www.tmb.cat/ca/linia-de-bus/-/bus/54
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Posted: Thursday 19/12/2013 21:53
by Ecomobisostrans
He trobat això al Facebook:
Sres de TMB yo ayer no pude ir a la reunión pero según me informan está en proyecto que el 9 sólo llegue a plaza. España y el sólo37 lo eliminan????alguien que puede verificar está información?
No me lo puedo creer!!!
https://www.facebook.com/diarila.marina.56
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Posted: Friday 20/12/2013 1:25
by pau5321
Ecomobisostrans wrote:He trobat això al Facebook:
Sres de TMB yo ayer no pude ir a la reunión pero según me informan está en proyecto que el 9 sólo llegue a plaza. España y el sólo37 lo eliminan????alguien que puede verificar está información?
No me lo puedo creer!!!
https://www.facebook.com/diarila.marina.56
Suposo que es refereix a la propera fase de la novaxarxa, amb la H14 suprimiran la 9, 141 i ¿37?. Capaços són.
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Posted: Friday 20/12/2013 16:45
by sag470
pau5321 wrote:Ecomobisostrans wrote:He trobat això al Facebook:
Sres de TMB yo ayer no pude ir a la reunión pero según me informan está en proyecto que el 9 sólo llegue a plaza. España y el sólo37 lo eliminan????alguien que puede verificar está información?
No me lo puedo creer!!!
https://www.facebook.com/diarila.marina.56
Suposo que es refereix a la propera fase de la novaxarxa, amb la H14 suprimiran la 9, 141 i ¿37?. Capaços són.
Amb la H14 no té molt de sentit mantenir aquestes linies, se superposen molt amb la nova.
Tal com ho puc llegir, sembla que volen fer-ho abans de la 3a fase, ja que la H12 i la 9 fan el mateix recorregut gran part del trajecte.
Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Posted: Friday 20/12/2013 16:45
by sag470
A partir del dia 20 de desembre de 2013, la línia N6 realitzarà un nou recorregut definitiu per la ronda Guinardó tal i com s'indica al plànol següent:
http://www.ambmobilitat.cat/Principales ... encia=3011