Page 34 of 59
Trenhotels suprimits
Posted: Saturday 09/10/2010 21:40
by Guigui
Els Trenhotels d'aquesta nit a Gijón i Granada han sigut suprimits. Vist als panells de sortida de Sants. En desconec la causa.
En canvi, el de Galícia sí que anava (amb la meva dona dintre).
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Sunday 10/10/2010 0:15
by UT596001
Guigui wrote:Els Trenhotels d'aquesta nit a Gijón i Granada han sigut suprimits. Vist als panells de sortida de Sants. En desconec la causa.
En canvi, el de Galícia sí que anava (amb la meva dona dintre).
Diria que es a causa de la vaga d'interventors.
Col·lisió entre una locomotora i un autobús a Ucraïna
Posted: Tuesday 12/10/2010 13:47
by Guigui
http://avui.elpunt.cat/noticia/article/ ... raina.html
Almenys 38 morts en la col·lisió d'una locomotora amb un autobús de passatgers a Ucraïna
Les primeres hipòtesis apunten que el conductor de l'autobús no hauria respectat un semàfor en vermell
Els fets han passat en un pas a nivell sense vigilància
12/10/10 11:03 - kiev - Efe
Almenys 38 persones han mort avui i unes altres 12 han resultat ferides quan una locomotora ha xocat contra un autobús de passatgers al sud-est d'Ucraïna, segons dades preliminars facilitats pel Ministeri de l'Interior.
L'accident ha passat al voltant de les nou del matí hora local prop de la ciutat de Marganets, a la regió de Dnepropetrovsk, en un pas a nivell sense vigilància, segons ha informat el diari digital Korrespondent.net.
Una font policial ha assenyalat que un autobús que cobria la ruta Marganets-Nikópol ha xocat amb una locomotora que feia maniobres. “Segons dades preliminars, l'autobús no ha respectat la llum vermella del semàfor en l'encreuament”, ha precisat.
Ferrocarrils d'Ucraïna ha informat en un comunicat que “el conductor de l'autobús ha ignorat el semàfor i ha entrat a l'encreuament quan s'acostava el tren i com a resultat s'ha produït el xoc amb la locomotora”.
El número dos del Ministeri de l'Interior, Vasili Farínnik, ha viatjat al lloc de l'accident al capdavant d'un equip de perits i experts.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Tuesday 12/10/2010 16:52
by Nozomi
No es muy normal que el Euromed pase por Benicarló (sentido Valencia) a 20 por hora, es lo que acabo de ver desde la terraza de casa. Vale que antes venía un Alaris en doble sentido Barcelona igual de lento, pero tenía parada. No sé si habrá habido algún problema de filtraciones de agua. Por gran parte de Benicarló la vía va sobre terraplén y hace de muro, todo lo que queda en la parte de montaña es fácilmente inundable.
De hecho, hace dos años...
Las vías quedan a la izquierda de la foto
"Savoir pas faire"
Posted: Tuesday 12/10/2010 16:59
by Guigui
Nozomi wrote:Por gran parte de Benicarló la vía va sobre terraplén y hace de muro, todo lo que queda en la parte de montaña es fácilmente inundable.
Construcció ràpida i de qualitat dubtosa, marca de la casa.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Tuesday 12/10/2010 17:08
by Nozomi
Tampoco creo que sea eso. A principios de los 90 con el desdoblamiento de la Castellón-Tarragona simplemente se redujo un poco el radio de una curva (justo la foto del puente). No me parece ni que se elevara más de lo debido, pero ya hace de muro, así que supongo que la antigua vía hacía el mismo efecto pantalla. Lo suyo hubiera sido tener la vía en viaducto
Procediment habitual
Posted: Tuesday 12/10/2010 17:15
by Guigui
No calen viaductes, també es poden habilitar passos per on s'escoli l'aigua. De fet, els pagesos de Lleida van forçar Adif a canviar el plantejament de l'LAV al seu temps, ja que pretenien fer-hi el mateix nyap, i tres quarts del mateix va passar a Pont de Molins (Alt Empordà), on volien fer un monumental talús en lloc del viaducte.
Una obra, del tipus que sigui, ha de tenir en compte l'entorn on se situa i l'impacte que pot tenir en condicions raonables i recurrents. I sembla clarament que el sector espanyol de la construcció tira per la llei del mínim esforç (i el màxim benefici). I així anem.
Repetició en sentit contrari
Posted: Saturday 16/10/2010 22:46
by Guigui
Un altre Trenhotel cancel·lat: Gijón-Barcelona. El que ve de Vigo, en canvi, circula.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Saturday 16/10/2010 23:26
by josep_serre
Vaga dels interventors de Transversals, també està suprimit avui el Trenhotel Barcelona Granada i tots els dissabtes fins el gener.
Trenhotel a Galícia, salvat
Posted: Sunday 17/10/2010 0:05
by Guigui
I el de Galícia forma part dels serveis mínims?
En un sol sentit?
Posted: Sunday 17/10/2010 1:15
by Guigui
Per cert, és possible que la vaga afecti només els trens en un sol sentit? Aquesta nit circula el que va cap a Astúries, mentre que fa exactament una setmana el mateix Trenhotel 932 estava suprimit.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Sunday 17/10/2010 1:30
by josep_serre
Aquesta nit el TH que va cap a Gijón està suprimit igual que el cap de setmana anterior.
Ara us dic les afectacions d'aquesta vaga.
Divendres: El Trenhotel Barcelona Granada surt a mitjanit de sants, si l'interventor no fa vaga a la seva hora, des de que hi ha la vaga crec que només un dia no s'ha fet vaga. Estrella Costa Brava comença a Barcelona, anant de buit de Portbou a Barcelona. el Trenhotel Granada Barcelona també surt a mitjanit si l'interventor fa vaga.
Dissabte: Suprimit el TH Barcelona Gijón i Barcelona Granada i viceversa
Dilluns: El Català Talgo i l'Alvia Barcelona Vigo surten a les 10 del matí
Dissabtes i dilluns l'Estrella Costa Brava amb destinació Cervera si l'interventor fa vaga acaba a Barcelona anant de buit a Portbou.
La resta de trens que depenen de Transversals estan als serveis mínims.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Saturday 20/11/2010 12:03
by canalcole
Un niño de 9 años herido grave tras ser golpeado por un tren en la estación de Zizurkil-Villabona
El menor ha sido evacuado al hospital materno-infantil del complejo Donostia
Se encontraba en las cercanías de las vías
El tráfico ferroviario se ha reanudado tras el rescate
http://www.elmundo.es/elmundo/2010/11/1 ... 71984.html
Un niño de 9 años ha resultado herido grave esta mañana al ser golpeado por un tren de mercancías en las inmediaciones de la estación ferroviaria de Zizurkil-Villabona (Gipuzkoa), ha informado el departamento vasco de Interior.
La misma fuente ha precisado que los hechos han sucedido poco antes de las 9.00 horas, cuando por causas que se desconocen el convoy ha golpeado a este menor, que se encontraba en las cercanías de las vías.
El niño ha resultado herido grave y ha sido evacuado en ambulancia al hospital materno-infantil del complejo sanitario Donostia de San Sebastián.
La Ertzaintza ha precisado que el tráfico ferroviario ha permanecido cortado mientras han durado las tareas de rescate del niño herido.
La Policía vasca investiga las circunstancias en las que se han producido el suceso.
Coses que no canvien
Posted: Saturday 20/11/2010 12:57
by Guigui
La misma fuente ha precisado que los hechos han sucedido poco antes de las 9.00 horas, cuando por causas que se desconocen el convoy ha golpeado a este menor, que se encontraba en las cercanías de las vías.
Per la formulació, sembla que el tren dolent hagi sortit de la via per a envestir expressament el nen.
Re: Coses que no canvien
Posted: Wednesday 24/11/2010 23:53
by 594-001-0
Guigui wrote:La misma fuente ha precisado que los hechos han sucedido poco antes de las 9.00 horas, cuando por causas que se desconocen el convoy ha golpeado a este menor, que se encontraba en las cercanías de las vías.
Per la formulació, sembla que el tren dolent hagi sortit de la via per a envestir expressament el nen.
Si vaya, lo mismo de siempre, parece que los maquinistas deben ser la mismísima reencarnación de Satanás, que cogen hacen que el tren salga de la vía para atropellar a todo aquel que ve.
Y si encima se mete algún político de por medio, la cosa ya toma tintes hasta de comedia. Aún recuerdo al antiguo alcalde de Benifaió como recriminó a un jefe de Renfe en Valencia que "el tren no cambiara de vía en los cambios de entrada y esquivara la moto" Y lamentablemente, esto que digo fueron palabras textuales de ese alcalde...
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Thursday 25/11/2010 23:32
by 437.001
¿En Benifaió hay tren oficial en lugar de coche oficial?
Porque el alcalde de Benifaió tiene toda la pinta de saber un rato de trenes...
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Thursday 02/12/2010 14:37
by twipsy
http://www.20minutos.es/noticia/891547/ ... en/murcia/
Una mujer muere atropellada por un tren en Murcia
Invadió las vías del paso a nivel de Santiago El Mayor (Murcia).
Los vecinos ya habían denunciado la situación de la estación.
Los servicios de emergencias solo pudieron confirmar el fallecimiento.
EFE. 02.12.2010
Una mujer de mediana edad ha muerto atropellada por un tren cuando ha invadido las vías al paso del mismo en el paso a nivel de Santiago El Mayor (Murcia), según ha informado un portavoz del teléfono único de emergencias.
El suceso ha ocurrido a las 7:32 horas de esta mañana en el paso de peatones del paso a nivel.
A la hora en que tuvo lugar el suceso varias personas se encontraban en el paso a nivel y han llamado al 112 pidiendo una ambulancia.
Al lugar han acudido los servicios sanitarios de emergencias que sólo han podido confirmar el fallecimiento de la siniestrada.
Los vecinos de la zona ya se habían quejado sobre la situación del paso a nivel de la estación al no producirse el soterramiento anunciado
A grans mals... remeis pesats
Posted: Thursday 02/12/2010 15:30
by Guigui
twipsy wrote:Los vecinos de la zona ya se habían quejado sobre la situación del paso a nivel de la estación al no producirse el soterramiento anunciado
La solució simplista però econòmicament ruïnosa de sempre.
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Posted: Friday 03/12/2010 23:23
by 437.001
No estic d´acord amb tu en aquest cas, guigui.
Murcia necessita realment el soterrament, hi ha massa passos a nivell, i a més la LAV passarà just per on passa la línia convencional.
A més l´estació de Murcia és indigna d´una ciutat de més de 400.000 habitants (amb només tres vies i dues andanes), la de Lleida és força més gran.
Mania nacional
Posted: Saturday 04/12/2010 0:50
by Guigui
Enlloc del món es soterra, malgrat que es facin noves estacions: Lyon Part-Dieu, Lisboa Oriente, Berlin Hbf, Wien Hbf, etc. Fins i tot, renuncien a projecets perquè el seu soterrament seria massa car: vegeu el Maglev de Munic a l'aeroport.
En canvi, Espanya no entén d'infraestructures, només entén de construcció en pla totxo i formigó. La resta, pur accessori. I així van les coses.