Resposta a la 2a pregunta:pau5321 wrote:A la primera pregunta, dissabtes i diumenges la H6 té menys demanda, pel que canvien els cotxes per 1400. I els 6000 i 6200 passen a la D20, que dissabtes i diumenges porta a la gent a la platja.Adolescent barceloní wrote:Jo vaig veure'l ahir dilluns, que era dia festiu, a l'altura del carrer Moianès, direcció Besòs-Verneda, sobre les 19:30h. Em va sorprendre veure el biarticulat un festiu...raulitinbcn wrote:En Biarticulat surt a circular amb passatge per les tardes a partir de les 5, segons els informadors de bords
Per cert... Dues preguntes:
· Com és que ara el D20 el posen articulat (amb alguns Citaro 62's dels que van a la H12)?
· A què es deu que de vegades veiem autobusos amb decoració "normal" (no RetBus) a les línies de la "nova" xarxa? Avaries, potser?
Els busos de decoració normal però amb l'interior tapissat de NovaXarxa, són la reserva d'aquesta flota, i ara amb la millora de freqüències estàn tirant de reserves, fins i tot la V21 degut a falta de material avui portava el 3420.
Los 63 reformados por dentro ya no son la reserva. Que se utilicen coches normales en NXB es porque no hay suficientes reformados. Por ejemplo, en Zona hay 16 60's y 18 62's (en total 34) para la H6 (23 turnos) y la H12 (19 turnos); por lo que hay 34 reformados para atender 42 turnos. De ahí que se utilicen los 63's reformados interiormente, e incluso algunos sin reformar (6371...). De mismo modo pasa con los estandar, por lo que la D20 le han asignado los 1421-1428 para satifacer los aumentos, procedente de la 6, donde han ido a parar los 1200-1201 y los reserva 1776-1782.