Page 34 of 39
Re: Imatges per a la història
Posted: Sunday 08/12/2013 12:46
by lauria1226
Aquesta és la primera fotografia ferroviària que vaig fer (com a mínim la que va sortir, donada la precarietat de mitjans). Era el dia 8 de Desembre del 1973, és a dir, avui fa exactament 40 anys. Es tracta d'un encreuament entre dos trens de mercaderies a San Asensio, població de remarcades essències vinícoles a La Rioja. Un dels trens, amb una confederació al davant, espera l'entrada de l'altre remolcat per una Mikado.
- 20-primera.jpg (196.17 KiB) Viewed 11576 times
Salutacions cordials.
Re: Imatges per a la història
Posted: Sunday 08/12/2013 15:47
by sagrering
preciosa fotografia. Dada la precariedad de entonces es muy muy muy bonita. Me encanta tu firma. La mala reputacion de loquillo puede ser ???
Re: Imatges per a la història
Posted: Sunday 08/12/2013 19:30
by lauria1226
sagrering wrote: preciosa fotografia. Dada la precariedad de entonces es muy muy muy bonita. Me encanta tu firma. La mala reputacion de loquillo puede ser ???
Gracias.
Pues mala reputación si que es pero yo pensaba más en Paco Ibáñez, pues uno ya tiene su historia pero lo de Loquillo viene a ser lo mismo.
Un saludo.
Re: Imatges per a la història
Posted: Monday 09/12/2013 22:07
by Euromed
Hola a tothom:
Per si algú no les coneix us recomano equestes webs
http://flickeflu.com/photos/jhm0284/interesting
i també aquesta
http://petervelthoen.nl/category/home/
Tant de bó us agradin.
Salutacions
Re: Imatges per a la història
Posted: Thursday 16/01/2014 12:41
by metring
Al Twitter de TMB han penjat una foto per endevinar. Algú ha respost que era Paral·lel L3, però clar, el 1929 encara no arribava el Gran Metro allà...
TMB @TMB_Barcelona 4 h
Aquesta foto és del 1929 feta al Paral·lel. En primer pla hi pots veure el que sembla un accés de #metrobcn o què és?
http://ow.ly/i/4iVwm
Re: Imatges per a la història
Posted: Thursday 16/01/2014 12:55
by wefer
metring wrote:Al Twitter de TMB han penjat una foto per endevinar. Algú ha respost que era Paral·lel L3, però clar, el 1929 encara no arribava el Gran Metro allà...
El metro no hi arribava, però precisament l'any 1929 es va inaugurar el funicular de Montjuïc.
Re: Imatges per a la història
Posted: Thursday 16/01/2014 15:11
by El LLOP
Es l'accés del funicular, correcte.
Re: Imatges per a la història
Posted: Monday 20/01/2014 20:40
by Euromed
EL CATLLAR e.jpg
EL CATLLAR d.jpg
EL CATLLAR c.jpg
EL CATLLAR b.jpg
EL CATLLAR a.jpg
Hola a tothom:
Aprofitant el fil
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 08#p230008 sobre la linia Roda de Berá a Reus, pujo unes quantes fotos antigues.
Salutacions
Re: Imatges per a la història
Posted: Monday 20/01/2014 20:44
by Euromed
Continuem EL MORELL i LA SECUITA
LA SECUITA c.jpg
LA SECUITA b.jpg
LA SECUITA a.jpg
EL MORELL b.jpg
EL MORELL a.jpg
Re: Imatges per a la història
Posted: Monday 20/01/2014 20:47
by Euromed
LA POBLA DE MONTORNES d.jpg
LA POBLA DE MONTORNES c.jpg
LA POBLA DE MONTORNES b.jpg
LA POBLA DE MONTORNES a.jpg
RIERA-LA NOU a.jpg
Continuem La POLBLA de MONTORNES i RIERA-LA NOU
Re: Imatges per a la història
Posted: Monday 20/01/2014 20:53
by Euromed
RODA DE BARA a.jpg
RODA DE BARA b.jpg
RODA DE BARA c.jpg
RIERA-LA NOU c.jpg
RIERA-LA NOU b.jpg
i per acabar RIERA-LA NOU i RODA de BERA (Les de RODA de BERA, corresponen a l´andana costat direcció/procedencia REUS.
Re: Imatges per a la història
Posted: Friday 07/02/2014 22:36
by UT440_132M
http://www.naciodigital.cat/osona/notic ... /esperanca
Reportatge publicat a Osona.com sobre els trens pelegrins de Vic a Lourdes, entre 1988 i 1992.
Re: Imatges per a la història
Posted: Saturday 08/02/2014 12:02
by jms
Euromed wrote:LA POBLA DE MONTORNES d.jpg
LA POBLA DE MONTORNES c.jpg
LA POBLA DE MONTORNES b.jpg
LA POBLA DE MONTORNES a.jpg
RIERA-LA NOU a.jpg
Continuem La POLBLA de MONTORNES i RIERA-LA NOU
Xavier aquestes imatges em transporten a la meva infantesa, ja que la meva família materna és de La Pobla, on anava a passar una part de les vacances. A les tardes em portàvem a veure els trens que primer amb locomotores de vapor i a partir de 1957 amb les elèctriques Alsthom o les unitats suïsses utilitzaven "El directo" cap a Móra o Barcelona. Sota un garrofer, que encara hi ha, i tocant l'agulla de sortida costat Reus vaig iniciar-me des de ben petit a l'afició als trens. Des d'aquest "mirador" o bé des de la terrassa de casa els avis també es podien veure els trens que pujaven cap a Picamoixons.
jms
Re: Imatges per a la història
Posted: Saturday 08/02/2014 18:35
by Euromed
Hola a tothom:
jms, entre els anys 1970 i 1977,jo vivia a Barcelona encara que un familiar molt proper va esstar treballant i visquent a Tarragona.Cuan anava de visita,al tornar (sempre era cap de setmana),agafava el troleibus de Tarragona a Reus i a Reus agafava un tren Reus-Barcelona, via Roda, recordo que ademés era de locomotora i cotxes.Aixó ho feia perque m´agradaba més el paisatje de la linia Reus-Roda que la linia Tarragona-Sant Vicenç de calders. Potser que al ser de via única,al ser per l´interior i no per la costa, etc. etc. m´agradaba molt.
Salutacions.
Re: Imatges per a la història
Posted: Saturday 08/02/2014 18:52
by Euromed
SNCF051.jpg
Hola a tothom:
No recordo exactament l´any, encara que va ser en un viatge organitzat per el Club d´amics del ferrocarril de Cornellá, que varem anar a Toulouse-FC del Tarn-un circuit de 7 1/4 privat-i tornada per via Port-Bou, que en arribar a Ripoll, el tren s´aturá mes del compte i ens varen dir que el "Pullman Cerdanya" Puigcerda-Barcelona, va tindre una avaria entre Planoles i Ribes. per trencada d´un eix de la loc. 279 titular del tren, i que davan nostre habien uns trens de pelegrins aturats. Mica a mica els trens de pelegrins els van anar estacionan a Ribes i transbordant als pelegrins i material a uns autocars fins a La Tour de Carol, cuan varem arribar nosaltres a Ribes era un espectacle surrealista, el que passaba. Al cap d´una bona estona ens varen posar un autocar per als viatgers del tren regular (UT800) i cuan varem arribar a La Tourde Carol el tren que teniem previst agafar a SNCF ja habia sortit i teniem que agafar el seguent a primera hora de la tarda, per el que mentre estavem a la Tour deCarol també varem veure el transbordament de autobusos a tren especial de pelegrins de SNCF. El veure sortir el tren de pelegrins de SNCF, va ser un espectacle el veure com un tren amb 13 ó 14 cotxes i triple tracció arrencaba i sortia de la magnifica estació de La Tour de Carol, cosa que contrastaba amb els trens de RENFE que en aquella época només eren una loc. 269 / 279 amb sols 3 ó 4 cotxes. Per aixo pujo la foto del tren de SNCF La Tour de Carol - Lourdes.
Salutacions
SNCF051.jpg
Re: Imatges per a la història
Posted: Sunday 09/02/2014 1:04
by WMD626
Aquests trens pelegrins tenien la seva gràcia... tot es perd, coi
Re: Imatges per a la història
Posted: Sunday 09/02/2014 13:04
by Euromed22
Quina foto mes bona la del RD!!!!
Re: Imatges per a la història
Posted: Tuesday 18/02/2014 15:48
by metring
Mireu aquesta foto de la plaça de les Glòries del 1961, del Twitter de BCN Desapareguda:
Re: Imatges per a la història
Posted: Tuesday 18/02/2014 18:23
by Euromed
Hola a tothom:
Ja que ara es moda la plaça de les glories, per els treballs de reforma. Regiran en aquest foro de imatges per a la historia, a la pag. 10 en "evodi" va pujar unes fotos de la plaça de les glories.
aci hi teniu l´enllaç
http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... &start=180
Salutacions
Re: Imatges per a la història
Posted: Monday 17/03/2014 10:35
by awe
Hola, us passo una foto de la construcció de l'EdF.