Page 34 of 58
Posted: Wednesday 16/06/2010 10:59
by Ecomobisostrans
Fa temps a Peu del Funicular avisaven "Feu atenció a la separacio entre el tren i l'andana"
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Wednesday 23/06/2010 8:51
by Mako448
23/06/2010 - 08:05
Advertir als usuaris de Ferrocarrils de la Generalitat que, en aquests moments, per causes alienes a l'empresa, els trens de la línia S2 circulen en direcció Sabadell amb 10 minuts de retards. La resta de línies de Ferrocarrils de la Generalitat, però, així com Metro, Autobusos, Tramvia i Rodalies funcionen amb normalitat. No obstant, recordeu: resten reorganitzades les línies R3, R4 i R7 de Rodalies per obres de l'intercanviador Sagrera - Meridiana.
Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Wednesday 23/06/2010 15:00
by Pere
Mako448 wrote:23/06/2010 - 08:05
Advertir als usuaris de Ferrocarrils de la Generalitat que, en aquests moments, per causes alienes a l'empresa, els trens de la línia S2 circulen en direcció Sabadell amb 10 minuts de retards. La resta de línies de Ferrocarrils de la Generalitat, però, així com Metro, Autobusos, Tramvia i Rodalies funcionen amb normalitat. No obstant, recordeu: resten reorganitzades les línies R3, R4 i R7 de Rodalies per obres de l'intercanviador Sagrera - Meridiana.
Atropellament a Volpelleres.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Saturday 26/06/2010 3:28
by brito_cat
Atropellament del dia 21/06/2010
regió7
Acomiaden avui un jove veí d´Olesa que va morir atropellat per un tren
El noi va ser envestit per un comboi de mercaderies quan creuava la via per un punt prohibit
JOSEP SALLENT/OLESA DE MONTSERRAT
Un jove de 17 anys d'Olesa de Montserrat, Junior Rodríguez Martínez, va morir dilluns a la tarda en ser atropellat per un tren de mercaderies quan creuava la via en un punt no habilitat per a vianants. L'accident va tenir lloc al tram entre Olesa i Abrera de la via dels Ferrocarrils de la Generalitat, lluny de l'estació de passatgers. El noi serà acomiadat avui, a 2/4 de 10 del matí, al tanatori de Martorell.
Els fets van tenir lloc dilluns a la tarda i, per tant, només dos dies abans de l'atropellament múltiple de Castelldefels (vegeu pàgina 21 d'aquest diari) i del que hi va haver també dimecres a la nit a l'estació de tren de Sant Feliu de Llobregat, que va deixar una víctima mortal. L'accident d'Olesa, però, no va ser divulgat ni pels cossos de seguretat ni pels d'emergències.
L'atropellament va tenir lloc als voltants d'1/4 de 7 de la tarda de dilluns, en un tram de via doble de la línia Manresa-Barcelona de Ferrocarrils situat al límit entre els termes d'Olesa de Montserrat i Abrera. Concretament, la via, en aquell punt, discorre per un espai de camps molt proper a Vilapou.
Segons van explicar ahir fonts de Ferrocarrils de la Generalitat, el noi va ser atropellat per un tren de mercaderies que circulava en sentit Barcelona, a una velocitat d'entre 65 i 70 km/h. L'atropellament va tenir just després d'un revolt, i el maquinista no va tenir temps de frenar i evitar l'impacte amb el jove, que va resultar mort. Segons va declarar el maquinista als Mossos d'Esquadra, el jove va irrompre a la via de forma sobtada, sense mirar. Just abans de l'impacte, va girar el cap i, en veure el tren a escassos metres, va posar una cara de gran esglai.
El tram de via on va ser atropellat el noi és lluny de les estacions de Ferrocarrils i de nuclis habitats. De fet, una tanca metàl·lica impedeix als vianants acostar-se a les vies. A l'indret on va passar l'accident mortal, però, el tros de tanca va aparèixer trencat. Es desconeix si el va tallar el mateix jove o si jo ja ho estava per una bretolada anterior. En tot cas, treballadors de Ferrocarrils han denunciat que cada cop és més habitual que determinades persones tallin la tanca per tal de creuar la via de forma imprudent.
El regidor de Governació de l'Ajuntament d'Olesa, Víctor Serrano, va donar ahir el condol pels tràgics fets, i va explicar que la família viu al municipi des de fa molts anys. Per la seva banda, els Mossos d'Esquadra no van voler donar ahir detalls sobre l'atropellament mortal.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Saturday 26/06/2010 3:30
by brito_cat
Es usual que un atropellament mortal no sigui comunicat per les forçes de seguretat???
I calia explicar quina cara va posar el pobre noi?
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Saturday 26/06/2010 3:39
by Lluita1714
Ara la premsa i la societat està sensible amb tots els atropellaments. Començo a notar que perfí es veu que se n'adonen que tot això és a causa de les imprudències, i no culpa de que el tren vagi en superfície a Sant Feliu, Olesa o Castelldefels. Ara cada atropellament sortirà als diraris, cosa que abans se suposava que era normal, i amb això, la societat es sensibilitzarà una mica en el tema de creuar les vies de tren.
El meu condol als familiars i amics. D'altra banda, el més profund rebuig meu al periodisme de Regió7, pels detalls que dona.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Monday 28/06/2010 10:06
by Platanito
Aquestes tanques potser s'haurien d'electrificar.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Wednesday 30/06/2010 12:21
by Mako448
A part de l'atropellament de Sant Adrià-Badalona,un altre i de mortal a Sarrià aquest matí a Sarrià
Atropellament mortal a l’estació de Sarrià dels FGC
Actualitzat el 30.06.2010 a les 11:09
Un home ha mort, aquest matí, a l'estació de Sarrià després de ser atropellat per un tren. La víctima ha caigut a la via per causes que encara es desconeixen i ha estat envestit per un comboi que entrava a l'estació. L'accident provoca retards importants a la línia Barcelona-Vallès.
L’accident s’ha produït cap a les 10 del matí quan l’home, que s’esperava a l’andana, ha caigut a la via. Un tren que circulava en direcció Barcelona i que en aquell moment entrava a l’estació, l’ha atropellat.
Retards a la línia Barcelona-Vallès
El sinistre ha bloquejat una de les dues vies disponibles. A l’espera de l’ordre judicial i de l’actuació dels Mossos per reprendre el servei habitual, es mantenen els retards a la línia Barcelona-Vallès. En concret, a les línies S1 (Terrassa) i S2 (Sabadell), circula un tren cada 30 minuts. La línia R6 (Reina Elisenda) funciona amb un tren llançadora des de Sarrià. L’L7 (avinguda del Tibidabo) funciona amb normalitat.
http://www.btvnoticies.cat/2010/06/30/a ... -dels-fgc/
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Wednesday 30/06/2010 13:36
by Pere
La incidència m'ha afectat de plè, he arribat amb tren a l'estació de Baixador de Vallvidrera i allà ens han desallotjat i hem agafat un tren que ha circulat a contravia entre Les Planes i Muntaner.
Al Peu del Funicular hi havia un agent que presentava el senyal de Tren Disposat als trens que sortien de via 1 cap a Sarrià.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Wednesday 30/06/2010 13:47
by metring
He sentit a Onda Rambla que era un senyor de 85 anys, que estava molt a la vora de l'andana, s'ha entrebancat i ha caigut.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Wednesday 30/06/2010 23:44
by canalcole
Procedent de Rodalia.info:
Tren de les 20.27 (S8 surt de Pl.espanya) es troba averiat entre SAB i El Palau, S8 20:47 remolca tren averiat. Retard de 20 minuts.
Obres al túnel de Terrassa
Posted: Thursday 08/07/2010 21:23
by Pere
Entre el 12 i el 26 de juliol es preveu circulació en via única a tot el túnel de Terrassa a causa de les obres d'instal·lació de la catenària rígida al túnel i via en placa a l'estació, i per aquest motiu tots els trens entraran i sortiran per la via 1 a Terrassa Rambla.
Re: Obres al túnel de Terrassa
Posted: Friday 09/07/2010 8:25
by Trenscat
Pere wrote:Entre el 12 i el 26 de juliol es preveu circulació en via única a tot el túnel de Terrassa a causa de les obres d'instal·lació de la catenària rígida al túnel i via en placa a l'estació, i per aquest motiu tots els trens entraran i sortiran per la via 1 a Terrassa Rambla.
Vénen temps de canvis a FGC Terrassa, després de 25 anys del soterrament
Agressió a un revisor a Mira-sol
Posted: Monday 19/07/2010 0:26
by Guigui
http://www.lavanguardia.es/sucesos/noti ... elona.html
Diez jóvenes le rompen una botella en la cabeza a un revisor de los Ferrocarrils en Barcelona
El grupo de chicos también la emprendió contra los tres vigilantes de seguridad de la estación de Mirasol, en la Línea del Vallès
18/07/2010 | Actualizada a las 18:09h | Sucesos
Barcelona. (EUROPA PRESS).- Un grupo de unos 10 jóvenes ha agredido esta madrugada a un revisor de los Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) en la estación de Mirasol, de la Línea del Vallès, y le ha roto una botella de vidrio en la cabeza.
Además, los chicos la emprendieron contra los tres vigilantes de seguridad de la estación, que también recibieron golpes, según han explicado los testigos. Al parecer, todo empezó sobre las 00.30 horas porque los chicos no querían pagar el billete y se enfrentaron al revisor cuando se lo reclamó.
Poco después llegaron al lugar los Mossos d'Esquadra, que identificaron a los presuntos implicados, y que han recibido esta mañana la denuncia interpuesta por el revisor y un vigilante por una falta de lesiones, según ha confirmado a Europa Press la policía catalana.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Monday 19/07/2010 18:45
by Mako448
19/07/2010 - 17.43
Hem d'advertir als usuaris dels FGC que per una averia tècnica a Sarrià els trens de les línies amb destinació Barcelona S1 (Terrassa) i S2 (Sabadell) s'aturen a totes les estacions i la L6 (Reina Elisenda) ha quedat fora de servei. S'ha habilitat però un servei de tren llançadora entre Sarrià i Reina Elisenda. La L7, de l'avinguda Tibidabo, funciona amb normalitat. Normalitat també a metro, autobusos, tramvia i a les línies de tren de Rodalia.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Monday 19/07/2010 19:06
by metring
Donat que hi ha problemes de tensió tant a Renfe com a FGC, no serà cosa de les puntes de consum elèctric de l'època, amb els aires condicionats al màxim?
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Tuesday 20/07/2010 1:55
by ElDesi1994
metring wrote:Donat que hi ha problemes de tensió tant a Renfe com a FGC, no serà cosa de les puntes de consum elèctric de l'època, amb els aires condicionats al màxim?
Deien que el problema de la Sagrera (Adif), era per culpa de les obres.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Tuesday 20/07/2010 2:08
by Lluita1714
Tinc informació de primera mà (de treballadors que van fer les instal·lacions elèctriques de l'edifici) que l'edifici corporatiu de Sarrià, d'FGC (el nou) pren electricitat de la catenària o de la sub-estació elèctrica.
Fil sobre la vaga
Posted: Tuesday 20/07/2010 15:42
by Guigui
Els missatges referents a la vaga per la reducció salarial han sigut moguts al
fil corresponent.
Re: Retards, avaries i deficiències a FGC
Posted: Tuesday 20/07/2010 23:10
by automotorserie 436
No veo reflejado en este hilo la incidencia de esta mañana con retrasos de más de 20 minutos en el metro del Vallès que ha sido comunicado esta mañana.