Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Posted: Thursday 25/03/2010 17:36
Doncs fràncament, si esperen que la gent es prengui seriosament la consulta, amb aquestes respostes robòtiques...
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Saludos,"a ver, nosotros nos ocupamos de los banquitos, las farolas, las papeleras, los bulevares, el diseño de las marquesinas... para temas de menudencias como la creación de un túnel subterráneo de cercanías de un mínimo de 4 vías que tenga por finalidad el poder dar servicio y abastecer mediante medios ferroviarios de alta capacidad de transporte de viajeros que por otro lado permitiría la cuadruplicación de vías en los accesos a Barcelona para directos y semidirectos que al pasar ya las cercanías por aquí, podrían utilizar los túneles actuales para ofrecer sus servicios englobando en ellos a un enorme porcentaje de toda la gente a la que vamos a obligar con nuestras cositas a entrar en la ciudad estrangulados por las colas de tráfico y por la reducción de carriles con la esperanza de que cojan el tranvía dejando su coche allí en medio de la parte alta de la avenida... si nos preguntais por ese túnel de cercanías, pues la verdad es que al ser una menudencia no lo hemos ni contemplado, eso es cosa de otros, nosotros ahí nos lavamos las manos, ni lo hemos pedido, ni lo hemos estudiado, ni lo hemos analizado ni lo vamos a hacer, no vaya a ser que toque pagar algo, que con las papeleras biodegradables que vamos a poner, los carriles bici sostenibles y estas cartas automáticas todas igualitas que les estamos enviando a Uds. además del tema que venimos ya llevando a cabo de cambiar todos los semáforos por unos que cuando se mojan no se funden ¿lo sabía Ud? pues se nos ha acabado el presupuesto, así que no pregunten tanto, que ya van un montón de cartas no previstas que hemos tenido que enviar porque creíamos que iban a preguntar 100 personas y Ud. ya es la nº 104, ¿no tiene Ud. nada mejor que hacer que destrozar el presupuesto de su ciudad preguntando tonterías?".
Sense comentaris.diagonal@bcn.cat wrote:Model 1855:
[...]Per últim, les aportacions per a fer en el subsòl, resten pendents per al futur més immediat. Es tracta d'obres a fer amb tuneladora (a més de 30 metres de fondària per a passar sota els diferents metros i ferrocarrils) en les que han de col·laborar altres Administracions.[...]
Aquest argument és senzillament perfecte.genissimon wrote:
Amb tothom amb qui he parlat del tema està d'acord en que, ja que es veuen per davant uns anys d'obres i molèsties als veins, que s'aprofiti i es deixin els túnels fets, a l'estil de quan es va obrir la Via Laietana. I he parlat amb molts tipus de gent, fins i tot algun que es mostra al·lergic al transport públic.
Salut !!
Nada más cierto que la frase de este taxista, creo que sus 50 años de experiencia por las calles en Barcelona valen muchísimo más que cualquier otra cosa. Se debería analizar, puesto que gente así sabe qué calles tomar a esta y a otra hora porque conocen de antemano el tráfico que se van a encontrar sin necesidad de GPS ni de que se lo diga la radio.... si la cagan en la Diagonal, la ciudad se va a la mierda».
perdoneu la confusió... suposo que en diuen metro lleuger al tranvia... però... perque en diuen metro del tranvia ? per un moment m'he fet la il·lusió que el PSC apostava pel Metro sota la Diagonal il·lus de míEl tramvia de la Diagonal dependrà dels resultats del cicle electoral
• El PSC diu que si guanya les municipals demanarà a la Generalitat la instal·lació del metro lleuger
• El referèndum del mes de maig no hipotecarà les decisions dels futurs governs municipal i autonòmic
El delicat equilibri amb què el PSC es manté al capdavant de l’Ajuntament de Barcelona provocarà que el debat per decidir si el tramvia circularà pel tram central de la Diagonal quedi posposat fins que els ciutadans elegeixin un nou Parlament i un nou plenari municipal. En un rar –per poc habitual i perquè portat a l’extrem tampoc hi hauria candidatura olímpica, per exemple– exercici de responsabilitat política, el PSC ha decidit «no hipotecar futures decisions de la Generalitat» i, per tant, deixa en l’aire quin tipus de transport cobrirà la Diagonal. Anant encara més enllà, o el que és el mateix, un cop satisfetes les ambicions d’Esquerra, el PSC també pretén acontentar els seus socis de Govern municipal, ICV-EUiA. Així, el partit majoritari manté la seva aposta pel tramvia, afirma que si guanyen les municipals del 2011 demanarà a la Generalitat que es construeixi i assenyala que l’opció del tramvia formarà part de les dues opcions que els barcelonins podran escollir en el
referèndum del maig.
La unió de les dues xarxes de tramvia en superfície i per l’avinguda Diagonal va ser al seu dia el motor de la idea de transformació de la via que l’alcalde Jordi Hereu va llançar des de les pàgines d’EL PERIÓDICO el setembre del 2008. És cert que algunes idees que llavors van semblar estranyes, com ara la reducció gairebé al màxim de la circulació de vehicles, han acabat per calar, però també s’ha descobert que el que Jordi Hereu creia un clamor pro-tramvia, finalment no és així. Tot i això, el PSC manté la seva aposta pel metro lleuger perquè el considera el transport més coherent, en referència amb les xarxes ja existents.
XABIER BARRENA
BARCELONA
http://www.elperiodico.cat/default.asp? ... =0򣭣
Perquè ven millor. Per una banda, sembla que el "Barcelona, al fin libre de tranvías" porciolà va calar tan fons que encara perdura; per l'altra, he arribat a llegir el terme "metro" aplicat a l'Avant, i ja no parlem de barrabassades, en part institucionalitzades, com "Metro Sabadell", "metro comarcal", etc. En fi, per llogar-hi cadires.uriol108 wrote:perque en diuen metro del tranvia ?