Page 35 of 130
Posted: Saturday 07/04/2007 15:27
by Jordi Freixas
Això és ridícul i indignant!!! El que han de fer és posar més trens i punt!!! Què collons és això de comprar un bitllet de tren perquè et fotin en un autobús????
Posted: Saturday 07/04/2007 15:55
by Sky
Encara es queixarà l'Alsina Graells per competència deslleial, que ells et cobren el doble per anar i tornar de Lleida a Balaguer.
Posted: Saturday 07/04/2007 16:03
by Jordi Freixas
No... si encara faltaria això!!! Que et cobrin a preu d'autobús...
Posted: Monday 09/04/2007 14:16
by Sky
La situación financiera del Consorci Urbanístic de la Pobla-Renfe se ha saneado
En 1993 el Ayuntamiento de la Pobla de Segur y la Renfe constituían el Consorci Urbanístic de la Pobla con el objetivo principal de convertirse en un factor de promoción económica y turística de la zona. Se trataba de reordenar el sector ferroviario de la estación de la Pobla remodelando las instalaciones ferroviarias y creando un área vacacional. Las aportaciones que hicieron estaban valoradas en 531.348 euros por parte del Ayuntamiento y 951.411 por parte de Renfe. Al no hacerse ninguna de las aportaciones con dinero, el Consorci sufrió enseguida graves problemas económicos que no se sanearon hasta el 2005 con la venta de parcelas y nuevas construcciones.
En el 2002 se llegó a la situación más complicada; el Consorci debía casi ocho millones de euros. Se construían las primeras promociones de viviendas y se financiaban a través de préstamos hipotecarios.
El 2005 representa un punto de inflexión al Consorci, momento en el que presenta una situación patrimonial saneada, aspecto que no se había planteado desde la creación del Consorci. Se vendieron parte de las parcelas y construcciones iniciadas en años anteriores por un importe de seis millones de euros. Este hecho permitió levantar embargos sobre fincas, cancelar deudas bancarias y con proveedores, y salir de la situación de fallida financiera.
Renfe, en el 2002, ante la grave situación del Consorci, pidió la disolución y liquidación del ente. Pero el tribunal Superior de Justicia de Catalunya desestimó el recurso en octubre del 2006.
Referente a las últimas cuentas del 2006 cabe señalar que prácticamente no hay deudas a terceros. Solamente a entidades bancarias por un importe de 650.622 euros.
A partir de ahora, el Consorci entrará en un proceso de disolución ordenado, en el que ninguno de los socios tendrá que aportar cantidad alguna. Los socios del Consorci acordarán el reparto de los activos materiales existentes que consisten en varios terrenos y construcciones.
--
La Mañana.
Posted: Monday 09/04/2007 15:42
by Pere
Respecte al tema dels autobusos Lleida-Balaguer, cal recordar que hi ha un 592.200 (no sé si la numeració és aquesta però em vull referir a un Superman) a Sant Andreu Comtal suposadament de revisió.
Posted: Tuesday 10/04/2007 11:17
by neroon
Llástima del Holocaust (de Fiat’s), sino encara hi podria haver algun tren de reserva per aquests casos.
Posted: Tuesday 10/04/2007 16:23
by UT596001
neroon wrote:Llástima del Holocaust (de Fiat’s), sino encara hi podria haver algun tren de reserva per aquests casos.
El problema és que FGC no vol els 593 per la línia.
A Lleida encara tenen un 593 allà que fa cada dia l'últim tren del dia a Cervera, i el primer del dia Cervera-Lleida.
Posted: Tuesday 10/04/2007 16:45
by neroon
Doncs quina ironia per part de FGC: Explota una línea de tren amb autobusos perque de manera temporal no disposa de trens per explotar la seva línia de tren.
Donat que Renfe no va gaire sobrada de material diesel per cedir mès unitats a FGC i tal com queda palès, aquesta última nos disposa, en certs moments, de material suficient per prestar el servei, no seria hora per part de Ferrocarrils de plantejar-se la possibilitat d’adquirir nou material? (Posem algun tipus de Tamagotxi “mès” lleuger, o quelcom amb mès capacitat per evitar saturacions com ara un Siemens Desiro?)
…això que he dit o bè modifiquem les 3000 per circular per ample ibèric…
Salutacions
Posted: Tuesday 10/04/2007 22:06
by Jordi Freixas
Doncs seria una molt bona solució. I fins i tot, comprar també aquests mateixos trens que ja circulen per la línia actualment perquè passi a ser plenament de FGC.
Posted: Wednesday 11/04/2007 18:57
by jordidr
Jo tambe e pensat que podrian fer-ho... pero no crec que FGC es resigni a comprar uns trens de Renfe... en tot cas el problema el te FGC perque no s'aclareix amb que vol fer de la linia, i per lo tant que ha de posari
Posted: Wednesday 11/04/2007 21:01
by Jordi Freixas
Doncs... mentre no s'aclareixin, aquests trens ja els tenen. Per això dic que els comprin. Al cap de vall, el problema no és que els trens siguin de la RENFE, sinó la RENFE.
I per cert... avui he vist el camell que deieu a Sant Andreu. La veritat és que fotia una mica de pena veure que un dels vagons estava bestialment grafitejat. Pot ser que se l'hagin endut a Barcelona per netejar-lo?
Posted: Wednesday 11/04/2007 22:03
by aarongilp
Jordi Freixas wrote:Doncs... mentre no s'aclareixin, aquests trens ja els tenen. Per això dic que els comprin. Al cap de vall, el problema no és que els trens siguin de la RENFE, sinó la RENFE.
I per cert... avui he vist el camell que deieu a Sant Andreu. La veritat és que fotia una mica de pena veure que un dels vagons estava bestialment grafitejat. Pot ser que se l'hagin endut a Barcelona per netejar-lo?
Com deia algú en aquest fil o en l'altre obert expressament, és aquí per tornejar-li els eixos. Com si a Lleida no tinguessin mangueres, sabó i raspalls/vaietes/com es digui per netejar-lo!
Posted: Wednesday 11/04/2007 23:09
by Jordi Freixas
Creia que s'havien de repintar a tallers...
Posted: Thursday 12/04/2007 11:35
by jordidr
Repintar vol dir canviar el logo de regionals a MD?
Posted: Thursday 12/04/2007 14:52
by Jordi Freixas
No, volia dir repintar les parts que han estat embrutades per els grafitis.
Per cert... avui sí que no l'he vist pas el SuperMan allà. Algú sap si és que ja ha tornat a la línia de La Pobla?
Posted: Saturday 14/04/2007 18:43
by sortrens
Aquest traspàs d'Estat espanyol a l'Estat de la Generalitat ha sigut un gran encert
. També cal dir que seria bo que els funiculars de Montjuïc i el del Tibidabo pasés en mans de FGC. D'aquesta manera tots els funiculars, cremelleres i tot transport que no siguin ni metro, bus i tram del nostre País seran de FGC. El metro per TMB i FGC, Rodalies i Regionals-Nacionals catalans per FGC i RENFE. Ara cal que "FGC" arribi a Tarragona i Girona també. Per quan allargarán la línia Pobla de Segur fins a França?
Posted: Monday 16/04/2007 11:39
by neroon
sortrens wrote: Ara cal que "FGC" arribi a Tarragona i
Gironatambé. Per quan allargarán la línia Pobla de Segur fins a França?
[Mode Torracollons ON]Nomès li toca arribar a Tarragona. A Girona ja fa uns quants anys que hi va arribar, en concret a Ribes de Freser (Cremallera de Nuria)
[Mode Torracollons OFF]
Demano disculpes per l’activació del protocol Torracollons.
Salutacions
Posted: Monday 16/04/2007 17:15
by jordidr
Ramon, l'allargament a frança de la linia de la pobla es algo que s'estudiant, de fet s'esta fent un estudi sobre quina linia (pobla o puigcerda) seria mes factible d'allarga fins a andorra (no frança).
Posted: Monday 16/04/2007 18:18
by Guigui
jordidr wrote:Ramon, l'allargament a frança de la linia de la pobla es algo que s'estudiant, de fet s'esta fent un estudi sobre quina linia (pobla o puigcerda) seria mes factible d'allarga fins a andorra (no frança).
Per aquest estudi no et preocupis, que mentre en termes ferroviaris es passen el dia discutint què era abans, si l'ou o la gallina, el 4t cinturó se'l treuen del barret en un tres i no res i passa que t'he vist!
Posted: Monday 16/04/2007 21:05
by entfe001
jordidr wrote:Ramon, l'allargament a frança de la linia de la pobla es algo que s'estudiant
Si l'estudien com la reobertura del Canfranc - Oloron ho tenim clar