Page 35 of 59

Re: No hi veig prou bé

Posted: Friday 14/12/2007 14:07
by wefer
Guigui wrote:Doncs dec ser jo, que avui no estic massa fi. A més, ara caic que, si dugués els frontals encesos, n'hi hauria quatre i no dos. :oops:
També n'hi hauria dos, perquè els 9000 només porten dos fars frontals. Són els 5000 els que en porten 4.

D'altra banda... a veure qui és el primer de fer la GRAN foto: 1100 vs 9000 :D

Posted: Friday 14/12/2007 15:00
by Fran-Ikarus
Denisuko wrote:Gracies per la foto traveller, sorpren moltissim que una linia que durant molts anys ha tingut els trens més antics de tota la xarxa per fi pugui tenir uns trens nous i moderns com la resta de linies.
Mmmm... exactament durant un any, des que van retirar l'últim 1000 de la L5 :roll:

I durant uns quants va tenir-ne els més nous (fins a l'arribada, el 1986, dels 3000 i 4000)

Espès

Posted: Friday 14/12/2007 16:06
by Guigui
wefer wrote:També n'hi hauria dos, perquè els 9000 només porten dos fars frontals. Són els 5000 els que en porten 4.
Avui estic espès... molt espès. :martell1

Posted: Friday 14/12/2007 20:35
by pol
OOOO!!!!! :o :o , potser algun dia a la tarda vaig a buscar-lo a veure si puc fer foto 9000vs1100

Posted: Friday 14/12/2007 23:29
by Busman
traveller wrote:Potser els has vist encesos, però dubto molt que funcionin de veritat; ho vaig estar parlant amb un mecànic de L4 i em va dir que efectivament no funcionaran, ja que falten les balisses de localització... esperarem a veure-ho quan comenci a circular comercialment...
He pogut fixar-m'hi prou com per constatar que eren encessos només de Trinitat Nova fins a Jaume I, així que no sé com deu anar la cosa.

En tot cas, si tu estàs dins, em refio més de la teva paraula que de la meva percepció.

Una altra!

Posted: Saturday 15/12/2007 0:17
by JaMiRo!
wefer wrote:D'altra banda... a veure qui és el primer de fer la GRAN foto: 1100 vs 9000 :D
Presente. Tinc 5000 vs 1000, 2100 vs 1100 i ara...buscaré la 9000 vs 1100. :D

:D

Posted: Saturday 15/12/2007 14:40
by Vox
Pobres 1100, deuen estar nervioses amb tanta 2100 i la primera 9000 :'(

Entre 2008 i ¿2009? toca comiat definitu de les 1100 i de l'aparença original de les 3000 i 4000. Es massa :'(

Vox

Posted: Sunday 16/12/2007 11:59
by pol
Suposo que aquesta tarda no circulara oi?? si circula podeu dir hores :D

Posted: Sunday 16/12/2007 14:42
by EUKibo
:anim Aquest és el meu missatge 1000
Busman wrote:
traveller wrote:Potser els has vist encesos, però dubto molt que funcionin de veritat; ho vaig estar parlant amb un mecànic de L4 i em va dir que efectivament no funcionaran, ja que falten les balisses de localització... esperarem a veure-ho quan comenci a circular comercialment...
He pogut fixar-m'hi prou com per constatar que eren encessos només de Trinitat Nova fins a Jaume I, així que no sé com deu anar la cosa.

En tot cas, si tu estàs dins, em refio més de la teva paraula que de la meva percepció.
Podeu tenir els dos raó, que no estiguin totes les balisses no vol dir que no pugui funcionar el sistema (almenys parcialment). A París em vaig pujar un cop en un metro de la M2 totalment nou a l'agost (agafava tots els dies la línia per anar a estudiar i no el vaig veure gairebé mai, per la qual cosa no és que n'hi haguessin molts). Aquest tren portava termòmetre com alguns RERA i com els metros de Barcelona, totalment revolucionari al metro parisenc. Des d'Alexandre Dumas fins a Belleville va anar amb el termòmetre aturat fins que es va iluminar de cop les parades ja recorregudes i va començar a avisar de la seguent estació. (Per cert, a París s'iluminen al reves les parades, és a dir, si està el LED encès a una estació vol dir que aquella estació encara està per a arribar, no com aquí que estació iluminada vol dir estació ja passada).

Potser la L4 ja té les balisses a les estacions centrals. Hi haurà alguna estació on s'activarà el sistema de cop, i bueno, per a fer proves ja els hi va bé mentres fan la instal·lació a tota la intal·lació suposo.

Posted: Sunday 16/12/2007 15:34
by pol
I a partir de quant estara amb circulacio amb passatgers??

Posted: Friday 21/12/2007 13:53
by BCN06
Avui he agafat un 2100 a la L4 que portaba els leds del termometre descoberts.
Pot ser que sigui el primer 2100 que els porti descoberts?

Posted: Friday 21/12/2007 19:44
by Miquel
Actualitzo la llista de dels moviments dels 3000 reformat:
3013-3036:Circul·la
3009-3012:Circul·la
3017-3020:Circul·la, però crec que el retiraràn ja que no porta l'aire acondicionat a la cabina del conductor.
3029-3032:Per entrgar.

Posted: Saturday 22/12/2007 14:00
by Denisuko
Miquel wrote:Actualitzo la llista de dels moviments dels 3000 reformat:
3013-3036:Circul·la
3009-3012:Circul·la
3017-3020:Circul·la, però crec que el retiraràn ja que no porta l'aire acondicionat a la cabina del conductor.
3029-3032:Per entrgar.
Doncs el que haurien de retirar és el 3013-3036, perquè mare meva, cada día té una averia distinta, jo encara no se com pot circular un tren així.

Posted: Saturday 22/12/2007 17:09
by pol
BCN06 wrote:Avui he agafat un 2100 a la L4 que portaba els leds del termometre descoberts.
Pot ser que sigui el primer 2100 que els porti descoberts?
Com descoberts???

Posted: Saturday 22/12/2007 18:27
by orique
Si us referiu a que no porten al damunt l'enganxina dels 1100, ja fa temps que van així (alguns)

Posted: Saturday 22/12/2007 18:49
by BCN06
orique wrote:Si us referiu a que no porten al damunt l'enganxina dels 1100, ja fa temps que van així (alguns)
Exacte, sense l'enganxina, amb els leds a la vista, pero sense funcionar.

Posted: Saturday 22/12/2007 21:30
by pol
Avui a la 4 cada 2 min un tren, avui an tornat a sortir tots els 1100 no per que en veia molts, i encara no els avien desballestat oi?. Per sert un 2100 que anava amb xapussa d'enganxina la portava tallada per alguns llocs i tornada a enganxar.

Posted: Saturday 22/12/2007 23:25
by Fran-Ikarus
Gran part dels 1100 ja han estat desballestats. Si llegeixes el tema "Seguiment dels 1100 a la L4" ho comprovaras.

Posted: Sunday 23/12/2007 12:21
by Busman
Pero el 9000 no lo sacan, no vaya a ser que los indignos usuarios de la L4 lo corrompan con su presencia.

Posted: Sunday 23/12/2007 13:57
by pol
Busman wrote:Pero el 9000 no lo sacan, no vaya a ser que los indignos usuarios de la L4 lo corrompan con su presencia.
Home es el tren mes nou que tenen per la 4 nomes el treurant quant vingi el ZP o el Mas utilitzi el metro, per que el tenen que fer servir si a el Triangle Ferroviari esta molt bé.