Aixo es al que em referia. gràcies BernatTrenscat wrote:Al nus de Castellbisbal/Papiol no hi ha connexió entre la LAV i cap línia convencional d'ample mixt i de moment no es veuen obres ni intencions de canviar-ho. Tot i que la LAV passi per allí no té cap mena de connexió amb altres vies. Adjunto un esquema que tinc a trenscat.cat del nus de Castellbisbal:
Avancen les obres del TGV Barcelona-Perpinyà
Re: LAV Barcelona-França
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
3r carril Girona-Vilamalla
14/05/10 02:00 - Girona - El Punt Diari
Vilamalla
La col·locació del tercer rail a la via convencional entre Girona i Vilamalla ja s'ha iniciat. Adif ha començat a instal·lar els 41 quilòmetres de rail que permetran que a final d'any ja puguin circular trens de mercaderies d'ample europeu per aquest tram. L'obra del tercer rail, que suposa una inversió de 94 milions, farà que els combois comencin a fer servir el tram construït per la concessionària TP Ferro, que inclou el túnel transfronterer del Pertús.
Vilamalla
La col·locació del tercer rail a la via convencional entre Girona i Vilamalla ja s'ha iniciat. Adif ha començat a instal·lar els 41 quilòmetres de rail que permetran que a final d'any ja puguin circular trens de mercaderies d'ample europeu per aquest tram. L'obra del tercer rail, que suposa una inversió de 94 milions, farà que els combois comencin a fer servir el tram construït per la concessionària TP Ferro, que inclou el túnel transfronterer del Pertús.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Primer ensurt amb la Gerunda
http://www.avui.cat/cat/notices/2010/05 ... _99445.php
La tuneladora del TGV rebenta el terra d'una fàbrica de Girona
Aquest matí hi ha reunió d'Adif amb l'ajuntament per esclarir què ha provocat l'accident
ACN
Girona
Ult. Act. 24/05/2010 11:04
El diumenge al vespre el terra de la fàbrica Aplicacions Frigorífiques Lucena, al carrer Alacant de Girona, es va obrir i va començar a sortir una escuma fangosa que ha inundat tota la fàbrica i ha provocat esquerdes a una de les parets.
Es tracta d'un material, a base de bentonita, que s'usa al capçal de la tuneladora per estovar el terreny i perforar més fàcilment. Aquest material s'hauria escolat pel subsòl de còdols i sorres que hi ha en aquesta zona i hauria trobat sortida per una junta del terra de la nau, de formigó.
Tant personal d'Adif com municipal han estat treballant fins a les quatre de la matinada. Aquest matí hi ha reunió d'Adif amb l'ajuntament per esclarir què ha provocat l'accident.
Un més després que la tuneladora Gerunda hagi començat a perforar el subsòl de Girona s'ha produït el primer ensurt important. Va ser prop de les vuit del vespre quan els propietaris de la fàbrica, dedicada a la refrigeració, van ser alertats de què alguna cosa passava a la seva empresa. En arribar, es van trobar la nau inundada de fang i van començar a treure el fang i salvar el material que tenien emmagatzemat.
Els treballs han durat fins ben entrada la matinada. Aquest matí però encara continuava sortint escuma del terra de la fàbrica, que s'ha bombat, i també han aparegut escletxes a una de les parets.
Està previst que aquest dilluns al matí es reuneixin tècnics d'Adif amb l'alcaldessa de Girona, Anna Pagans, i la regidora de Mobilitat i Via Pública, Isabel Salamaña, per tal d'explicar els motius d'aquesta fuita.
Segons ha remarcat Salamaña abans de la reunió, la voluntat de l'ajuntament és "exigir" a Adif i les empreses encarregades de l'obra a Girona la "màxima seguretat" i que revisin "urgentment" l'estructura de la fàbrica per garantir que aquesta empresa pugui tornar "el més aviat possible" a la seva activitat normal.
La tuneladora del TGV rebenta el terra d'una fàbrica de Girona
Aquest matí hi ha reunió d'Adif amb l'ajuntament per esclarir què ha provocat l'accident
ACN
Girona
Ult. Act. 24/05/2010 11:04
El diumenge al vespre el terra de la fàbrica Aplicacions Frigorífiques Lucena, al carrer Alacant de Girona, es va obrir i va començar a sortir una escuma fangosa que ha inundat tota la fàbrica i ha provocat esquerdes a una de les parets.
Es tracta d'un material, a base de bentonita, que s'usa al capçal de la tuneladora per estovar el terreny i perforar més fàcilment. Aquest material s'hauria escolat pel subsòl de còdols i sorres que hi ha en aquesta zona i hauria trobat sortida per una junta del terra de la nau, de formigó.
Tant personal d'Adif com municipal han estat treballant fins a les quatre de la matinada. Aquest matí hi ha reunió d'Adif amb l'ajuntament per esclarir què ha provocat l'accident.
Un més després que la tuneladora Gerunda hagi començat a perforar el subsòl de Girona s'ha produït el primer ensurt important. Va ser prop de les vuit del vespre quan els propietaris de la fàbrica, dedicada a la refrigeració, van ser alertats de què alguna cosa passava a la seva empresa. En arribar, es van trobar la nau inundada de fang i van començar a treure el fang i salvar el material que tenien emmagatzemat.
Els treballs han durat fins ben entrada la matinada. Aquest matí però encara continuava sortint escuma del terra de la fàbrica, que s'ha bombat, i també han aparegut escletxes a una de les parets.
Està previst que aquest dilluns al matí es reuneixin tècnics d'Adif amb l'alcaldessa de Girona, Anna Pagans, i la regidora de Mobilitat i Via Pública, Isabel Salamaña, per tal d'explicar els motius d'aquesta fuita.
Segons ha remarcat Salamaña abans de la reunió, la voluntat de l'ajuntament és "exigir" a Adif i les empreses encarregades de l'obra a Girona la "màxima seguretat" i que revisin "urgentment" l'estructura de la fàbrica per garantir que aquesta empresa pugui tornar "el més aviat possible" a la seva activitat normal.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- viscaelcat
- N6
- Posts: 258
- Joined: Thursday 25/08/2005 12:30
- Location: Mataró
Re: LAV Barcelona-França
Comencem malament. Què passaria si s'inundés la Sagrada Família!?!?!
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: LAV Barcelona-França
I què passaria si caigués un meteorit a la Terra ?viscaelcat wrote:Comencem malament. Què passaria si s'inundés la Sagrada Família!?!?!
També hi ha possibilitats
- viscaelcat
- N6
- Posts: 258
- Joined: Thursday 25/08/2005 12:30
- Location: Mataró
Re: LAV Barcelona-França
Si però jo em referia a que si aquí Girona ja passa això, a Barcelona també poden passar coses. Però no és tan probable perquè com que hi va haver més enrenou han vigilat més.Pere wrote:I què passaria si caigués un meteorit a la Terra ?viscaelcat wrote:Comencem malament. Què passaria si s'inundés la Sagrada Família!?!?!
També hi ha possibilitats
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Avaluació dels danys pendent
http://www.avui.cat/cat/notices/2010/05 ... _99571.php
L'empresa de Girona afectada pel fang del TGV es trasllada sense haver pogut valorar encara la destrossa
ACN / Xavier Pi
Girona
Ult. Act. 25/05/2010 14:05
L'empresa de Girona afectada per les filtracions de fang i escuma procedents de la tuneladora del TGV s'ha començat a traslladar a una altra nau del mateix polígon industrial. Les darreres hores han estat frenètiques i ara, després que la fuita que ha vessat més de 90.000 litres de fang s'hagi estroncat, el ritme encara no s'atura. Aquest matí, els treballadors s'afanyaven a treure la maquinària i el material de les lleixes per traslladar-los fins a la nova nau, on hi estaran entre tres i quatre mesos. 'És una bogeria, gairebé no hem descansat', explica la propietària, Carme Serrano. L'empresa, Aplicacions Frigorífiques Lucena, no treballarà amb normalitat fins com a mínim d'aquí a una setmana.
Després que ahir a la tarda l'escuma fangosa tornés a brollar amb força, Adif va optar per obrir diversos forats a la llosa de formigó perquè la bentonita pogués sortir. Durant diverses hores, els camions cuba que recollien el fang líquid que s'escolava pel subsòl no es van moure de davant les portes de l'empresa. En total, es van recollir més de 90.000 litres d'escuma fangosa.L'obertura dels forats a la llosa va permetre reduir la pressió que feia la bentonita. Adif va injectar aleshores formigó a les diferents obertures, i també a la junta de compensació per on es va començar a escolar l'escuma procedent de la tuneladora. Segons explica Serrano, quan aquest matí ella i el seu marit han arribat a l'empresa 'hem vist com als forats del terra s'hi havia injectat ciment per evitar més ensurts'.Un cop estroncada la fuita, la feina se centra ara a traslladar tota la maquinària fins a la nova nau que la Adif i la UTE encarregada de l'obra els han facilitat, situada al mateix polígon Mas Xirgu. Amb l'ajuda d'un camió grua i d'un toro, els treballadors d'Aplicacions Frigorífiques Lucena s'afanyaven a remoure les neveres i els frigorífics plens de fang, i a treure tot el material acumulat a les lleixes.'Ens han facilitat una nau en aquest mateix polígon i calculem que ens hi estarem uns tres o quatre mesos', ha explicat Serrano. La tasca de traslladar tot el que s'acumula a la nau, però, no és fàcil. 'Hem d'anar passant contínuament amb rasclets per treure fang, perquè només d'enretirar alguna cosa, la porqueria que hi havia al darrere s'escampa', explica la propietària.
Sense valoració, encara
A més dels operaris, aquest matí per la nau afectada també hi ha passat diversos perits i operaris, com ara lampistes. N'hi havia, per exemple, del mateix Adif i de l'empresa propietària de la nau. Els representants de l'empresa expliquen, però, que hi ha diferència d'opinions entre les valoracions. De totes maneres, Adif assegura que l'estructura de la nau no ha patit danys.Aquest mati, durant el trasllat, el cansament de les darreres hores era visible a les cares dels treballadors. 'És una bogeria; ara ho hem de traslladar tot, i d'aquí a tres o quatre mesos, hi haurem de tornar', explica Serrano. I hi afegeix: 'Estem tan atabalats que encara no hem pogut fer una primera valoració dels danys'.A la nau d'Aplicacions Frigorífiques Lucena, dedicada a muntar màquines per vendre gelats, hi havia frigorífics que valien fins a mig milió d'euros. Es calcula que l'empresa no podrà tornar a treballar amb normalitat fins d'aquí a una setmana pel cap baix.
L'empresa de Girona afectada pel fang del TGV es trasllada sense haver pogut valorar encara la destrossa
ACN / Xavier Pi
Girona
Ult. Act. 25/05/2010 14:05
L'empresa de Girona afectada per les filtracions de fang i escuma procedents de la tuneladora del TGV s'ha començat a traslladar a una altra nau del mateix polígon industrial. Les darreres hores han estat frenètiques i ara, després que la fuita que ha vessat més de 90.000 litres de fang s'hagi estroncat, el ritme encara no s'atura. Aquest matí, els treballadors s'afanyaven a treure la maquinària i el material de les lleixes per traslladar-los fins a la nova nau, on hi estaran entre tres i quatre mesos. 'És una bogeria, gairebé no hem descansat', explica la propietària, Carme Serrano. L'empresa, Aplicacions Frigorífiques Lucena, no treballarà amb normalitat fins com a mínim d'aquí a una setmana.
Després que ahir a la tarda l'escuma fangosa tornés a brollar amb força, Adif va optar per obrir diversos forats a la llosa de formigó perquè la bentonita pogués sortir. Durant diverses hores, els camions cuba que recollien el fang líquid que s'escolava pel subsòl no es van moure de davant les portes de l'empresa. En total, es van recollir més de 90.000 litres d'escuma fangosa.L'obertura dels forats a la llosa va permetre reduir la pressió que feia la bentonita. Adif va injectar aleshores formigó a les diferents obertures, i també a la junta de compensació per on es va començar a escolar l'escuma procedent de la tuneladora. Segons explica Serrano, quan aquest matí ella i el seu marit han arribat a l'empresa 'hem vist com als forats del terra s'hi havia injectat ciment per evitar més ensurts'.Un cop estroncada la fuita, la feina se centra ara a traslladar tota la maquinària fins a la nova nau que la Adif i la UTE encarregada de l'obra els han facilitat, situada al mateix polígon Mas Xirgu. Amb l'ajuda d'un camió grua i d'un toro, els treballadors d'Aplicacions Frigorífiques Lucena s'afanyaven a remoure les neveres i els frigorífics plens de fang, i a treure tot el material acumulat a les lleixes.'Ens han facilitat una nau en aquest mateix polígon i calculem que ens hi estarem uns tres o quatre mesos', ha explicat Serrano. La tasca de traslladar tot el que s'acumula a la nau, però, no és fàcil. 'Hem d'anar passant contínuament amb rasclets per treure fang, perquè només d'enretirar alguna cosa, la porqueria que hi havia al darrere s'escampa', explica la propietària.
Sense valoració, encara
A més dels operaris, aquest matí per la nau afectada també hi ha passat diversos perits i operaris, com ara lampistes. N'hi havia, per exemple, del mateix Adif i de l'empresa propietària de la nau. Els representants de l'empresa expliquen, però, que hi ha diferència d'opinions entre les valoracions. De totes maneres, Adif assegura que l'estructura de la nau no ha patit danys.Aquest mati, durant el trasllat, el cansament de les darreres hores era visible a les cares dels treballadors. 'És una bogeria; ara ho hem de traslladar tot, i d'aquí a tres o quatre mesos, hi haurem de tornar', explica Serrano. I hi afegeix: 'Estem tan atabalats que encara no hem pogut fer una primera valoració dels danys'.A la nau d'Aplicacions Frigorífiques Lucena, dedicada a muntar màquines per vendre gelats, hi havia frigorífics que valien fins a mig milió d'euros. Es calcula que l'empresa no podrà tornar a treballar amb normalitat fins d'aquí a una setmana pel cap baix.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: LAV Barcelona-França
A SSC han penjat fotos on es veu l´automotor X1501 de la Sncf A LLERS.
- viscaelcat
- N6
- Posts: 258
- Joined: Thursday 25/08/2005 12:30
- Location: Mataró
Re: LAV Barcelona-França
437.001 wrote:A SSC han penjat fotos on es veu l´automotor X1501 de la Sncf A LLERS.
Aquí teniu l'enllaç http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=57815623
Re: LAV Barcelona-França
Cony, ara que hi penso, també el podria haver posat jo mateix... és l´alzheimer.
Re: LAV Barcelona-França
De La Vanguardia en paper, relacionat amb la retallada:
El AVE a Francia, línea de alta prioridad
De todas las grandes obras de Fomento en curso, la de construcción de la línea de alta velocidad Barcelona-Figueres, es la que menos debe notar el recorte y lo más probable es que continúe prácticamente sin afectaciones, según confirman fuentes ministeriales. Esta actuación, que tiene todos los tramos en plena ejecución - algunos ya están finalizados-se considera prioritaria. El objetivo oficial sigue siendo que esté operativa en el 2012 para poder conectar Barcelona con el tramo internacional ya construido pero aún fuera de servicio que enlaza Figueres con Perpiñán que explotará mediante concesión la sociedad TP Ferro. En Barcelona, la obra consta de dos partes. Una, el túnel Sants-Sagrera, que ejecuta la tuneladora Barcinoycuyo coste es de 179,3 millones de euros. El segundo tramo es el Sagrera-Nudo de la Trinitat (245,3 millones). Dentro de esta última obra, se construye la estación de Rodalies de Sant Andreu Comtal. Como paso previo, para finales de este año, se está adaptando la línea convencional Castellbisbal-Mollet, al igual que la Girona-Figueres, para que los trenes al puerto de Barcelona y probablemente también los de viajeros, puedan circular por vías de doble ancho. Fomento tampoco tiene previsto modificar los tempos de esta obra.
El AVE a Francia, línea de alta prioridad
De todas las grandes obras de Fomento en curso, la de construcción de la línea de alta velocidad Barcelona-Figueres, es la que menos debe notar el recorte y lo más probable es que continúe prácticamente sin afectaciones, según confirman fuentes ministeriales. Esta actuación, que tiene todos los tramos en plena ejecución - algunos ya están finalizados-se considera prioritaria. El objetivo oficial sigue siendo que esté operativa en el 2012 para poder conectar Barcelona con el tramo internacional ya construido pero aún fuera de servicio que enlaza Figueres con Perpiñán que explotará mediante concesión la sociedad TP Ferro. En Barcelona, la obra consta de dos partes. Una, el túnel Sants-Sagrera, que ejecuta la tuneladora Barcinoycuyo coste es de 179,3 millones de euros. El segundo tramo es el Sagrera-Nudo de la Trinitat (245,3 millones). Dentro de esta última obra, se construye la estación de Rodalies de Sant Andreu Comtal. Como paso previo, para finales de este año, se está adaptando la línea convencional Castellbisbal-Mollet, al igual que la Girona-Figueres, para que los trenes al puerto de Barcelona y probablemente también los de viajeros, puedan circular por vías de doble ancho. Fomento tampoco tiene previsto modificar los tempos de esta obra.
Re: LAV Barcelona-França
http://www.diaridegirona.cat/girona/201 ... 10238.html
L´AV Devesa- Güell convoca una reunió informativa sobre el TAV
GIRONA | DDG
Les associacions de veïns comencen a mobilitzar-se amb relació a les obres del tren d'alta velocitat (TAV) a Girona. L'Associació de Veïns Devesa- Güell de Girona ha convocat per a avui a les vuit del vespre una reunió informativa, al Palau de Fires. En la trobada s'hi preveu la participació de l'alcaldessa de Girona, Anna Pagans. L'objectiu és donar veu tant als impulsors del projecte (l'Ajuntament i Adif) com a la Plataforma Ciutadana TAV Girona. De fet, a banda de l'alcaldessa també hi haurà el cap d'infraestructures Mauro Bravo, així com dos enginyers contractats per la Plataforma: Santiago Cardenal i Lluís Batlle. Per al dia 16 de juny, se'n preveu una altra a Sant Narcís. En la reunió es preveu parlar de temes de seguretat i es vol exigir indemnitzacions per als habitatges per on passarà el túnel.
Aquestes dues reunions s'havien anunciat abans que l'Ajuntament convoqués les entitats veïnals i els comerciants dimarts per explicar-los l'evolució del projecte i informar-los sobre l'accident que va inundar una nau de la zona de Mas Xirgu.
L´AV Devesa- Güell convoca una reunió informativa sobre el TAV
GIRONA | DDG
Les associacions de veïns comencen a mobilitzar-se amb relació a les obres del tren d'alta velocitat (TAV) a Girona. L'Associació de Veïns Devesa- Güell de Girona ha convocat per a avui a les vuit del vespre una reunió informativa, al Palau de Fires. En la trobada s'hi preveu la participació de l'alcaldessa de Girona, Anna Pagans. L'objectiu és donar veu tant als impulsors del projecte (l'Ajuntament i Adif) com a la Plataforma Ciutadana TAV Girona. De fet, a banda de l'alcaldessa també hi haurà el cap d'infraestructures Mauro Bravo, així com dos enginyers contractats per la Plataforma: Santiago Cardenal i Lluís Batlle. Per al dia 16 de juny, se'n preveu una altra a Sant Narcís. En la reunió es preveu parlar de temes de seguretat i es vol exigir indemnitzacions per als habitatges per on passarà el túnel.
Aquestes dues reunions s'havien anunciat abans que l'Ajuntament convoqués les entitats veïnals i els comerciants dimarts per explicar-los l'evolució del projecte i informar-los sobre l'accident que va inundar una nau de la zona de Mas Xirgu.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Ajornades les obres del 3r carril una setmana
http://www.diaridegirona.cat/comarques/ ... 10458.html
Ajornen una setmana l´estesa del tercer rail als ponts dels rius Ter i Fluvià
El cap de setmana hi haura el servei habitual però a partir 12 i 13 de juny hi haurà restriccions
El tercer rail a Girona.
diari de girona
GIRONA | EUROPA PRESS/DDG
L'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries (Adif) ha ajornat una setmana el començament de les obres d'adequació per a la instal·lació del tercer carril en els ponts metàl·lics dels rius Fluvià i Ter, a Girona.
Les obres s'inscriuen en la línia d'ample convencional entre Barcelona i Portbou, per a la seva explotació en ample internacional.
Adif va assenyalar ahir, a través un comunicat, que la pròrroga és conseqüència de les "necessitats logístiques i de planificació", a més que reduirà les afectacions als usuaris.
Així, el cap de setmana del 5 i 6 de juny es prestarà el servei habitual de la línia Barcelona-Girona-Portbou. Sí que hi haurà restriccions els dies 12 i 13 de juny, i 3, 4, 10, 11, 17 i 18 de juliol.
Durant els quatre caps de setmana afectats, se circularà per via única entre Sant Miquel de Fluvià i Flaçà, cosa que incrementarà en 20 minuts el temps de viatge dels serveis de mitjana i llarga distància que circulen per aquest tram.
Ajornen una setmana l´estesa del tercer rail als ponts dels rius Ter i Fluvià
El cap de setmana hi haura el servei habitual però a partir 12 i 13 de juny hi haurà restriccions
El tercer rail a Girona.
diari de girona
GIRONA | EUROPA PRESS/DDG
L'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries (Adif) ha ajornat una setmana el començament de les obres d'adequació per a la instal·lació del tercer carril en els ponts metàl·lics dels rius Fluvià i Ter, a Girona.
Les obres s'inscriuen en la línia d'ample convencional entre Barcelona i Portbou, per a la seva explotació en ample internacional.
Adif va assenyalar ahir, a través un comunicat, que la pròrroga és conseqüència de les "necessitats logístiques i de planificació", a més que reduirà les afectacions als usuaris.
Així, el cap de setmana del 5 i 6 de juny es prestarà el servei habitual de la línia Barcelona-Girona-Portbou. Sí que hi haurà restriccions els dies 12 i 13 de juny, i 3, 4, 10, 11, 17 i 18 de juliol.
Durant els quatre caps de setmana afectats, se circularà per via única entre Sant Miquel de Fluvià i Flaçà, cosa que incrementarà en 20 minuts el temps de viatge dels serveis de mitjana i llarga distància que circulen per aquest tram.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: LAV Barcelona-França
Sin embargo esta conexión sí que estará en Gerona y en Casa Antúnez, si mas no provisionalmente para hacer llegar los trenes de alta velocidad de Perpiñán a Barcelona vía Figueras y Gerona.edamse wrote:Aixo es al que em referia. gràcies BernatTrenscat wrote:Al nus de Castellbisbal/Papiol no hi ha connexió entre la LAV i cap línia convencional d'ample mixt i de moment no es veuen obres ni intencions de canviar-ho. Tot i que la LAV passi per allí no té cap mena de connexió amb altres vies. Adjunto un esquema que tinc a trenscat.cat del nus de Castellbisbal:
Saludos,
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: LAV Barcelona-França
¿ Una pregunta no es podria fer un trajecte Valencia - Barcelona - Figueres - Montpeller amb trens Talgo d'ample variable ?
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: LAV Barcelona-França
Suposant que et refereixes, un cop connectada la línia de Portbou amb l'estació provisional de Vilafant.trensmat wrote:¿ Una pregunta no es podria fer un trajecte Valencia - Barcelona - Figueres - Montpeller amb trens Talgo d'ample variable ?
Amb locomotora i cotxes, com es fa amb el Mare Nostrum, sí que es podria (canviant locomotora a Vilafant per una bitensió de l'Sncf). En canvi, amb trens S-130, com els que fan ara els serveis Euromed, no es pot, ja que aquests trens no poden circular amb tensió a 1500V que és la que es fa servir a la xarxa convencional francesa.
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: LAV Barcelona-França
no ho sabia, moltes graciesvictorcasta wrote:Suposant que et refereixes, un cop connectada la línia de Portbou amb l'estació provisional de Vilafant.trensmat wrote:¿ Una pregunta no es podria fer un trajecte Valencia - Barcelona - Figueres - Montpeller amb trens Talgo d'ample variable ?
Amb locomotora i cotxes, com es fa amb el Mare Nostrum, sí que es podria (canviant locomotora a Vilafant per una bitensió de l'Sncf). En canvi, amb trens S-130, com els que fan ara els serveis Euromed, no es pot, ja que aquests trens no poden circular amb tensió a 1500V que és la que es fa servir a la xarxa convencional francesa.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Fil nou sobre el canvi d'ample
Amb els missatges que debaten qüestions de caire tècnic d'un canvi d'ample d'ibèric a UIC, he creat un fil nou.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: LAV Barcelona-França
Esta mañana en las obras del AVE en S Andres Condal no había nadie trabajando, era un poco extraño, parecia un desierto.Espero que sea algo temporal pero no se, me da mala espina.
-
- N7
- Posts: 454
- Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
- Location: Sabadell ( Barcelona )
- Contact:
Re: LAV Barcelona-França
Parece algo generalizado, esta mañana tampoco había nadie trabajando en las obras del MetroSabadell (más bien prolongación de los FGC) en el centro.470 wrote:Esta mañana en las obras del AVE en S Andres Condal no había nadie trabajando, era un poco extraño, parecia un desierto.Espero que sea algo temporal pero no se, me da mala espina.