Exacto, eso es lo que hace tan reconocible el timbre de un tranvía, que sea una campana de verdad y no un altavoz reproduciendo un sampleo de una campana.Renfe445 wrote:Eso mismo. Además, en los Citadis es hecho a ordenador y en el otro tranvía es un timbre real.alf_ wrote:A mi tampoco me gusta el timbre de los Citadis. No se hacen notar bien, en cambio ese otro suena muy reconocible, de forma que detectas inmediatamente que hay un tranvía.
Alguns videos interessants
Re: Alguns videos interessants
- wefer
- Administrador
Apurant la frenada
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Estava tot calculat que en diuenwefer wrote:Apurant la frenada
Patacada que es fot el maquinista al saltar del tren en moviment, m'hagués agradat saber si portava passatge.
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N8
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
S'ha dut una patacada més forta el maquinista que la locomotora. Si s'hagués quedat a dins potser un infart però sencer, jejejeje
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
- carles10000
- N6
- Location: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram
- carles10000
- N6
- Adolescent barceloní
- N9
Els vídeos d'aquest canal de YouTube són interessants... L'única "pega" és que estan en alemany i no els entenc (encara).
https://www.youtube.com/user/ESWEVerkehr
Al·lucino amb l'estina que se'ls té als busos a Alemanya. Vídeos així no es fan aquí ni de conya.
https://www.youtube.com/user/ESWEVerkehr
Al·lucino amb l'estina que se'ls té als busos a Alemanya. Vídeos així no es fan aquí ni de conya.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- carles10000
- N6
Aquest matí a Badalona
Em subscric al teu canal! Per cert, jo també en vaig fer un altre fa dos anys:
Ara bé, m'agradaria els vídeos fets per nosaltres els fiquéssim dins un altre fil. Us sembla bé?
Ara bé, m'agradaria els vídeos fets per nosaltres els fiquéssim dins un altre fil. Us sembla bé?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Berliner M-Bahn
Un vídeo d'un Maglev experimental que va funcionar poc temps en servei comercial, des del 89 fins al 91 que va deixar de prestar servei quan es va restablir el metro de Berlín entre Gleisdreieck i Potsdamer Platz (crec que va ser així).
En aim va escriure un missatge en aquest fil parlant d'aquest tipus de tren. Jo vull tornar-ho a recordar, a més que el vídeo no és disponible
En aim va escriure un missatge en aquest fil parlant d'aquest tipus de tren. Jo vull tornar-ho a recordar, a més que el vídeo no és disponible
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- JPlanas
- N6
- Facebook: http://jordi.planas.cat/
- wefer
- Administrador
No em pregunteu com és possible que hagi anat a parar a aquest vídeo. Ni jo mateix ho sé
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Llaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
I com has anat a parar a aquest vídeo?wefer wrote:No em pregunteu com és possible que hagi anat a parar a aquest vídeo. Ni jo mateix ho sé
Doncs amb 241 vagons i 9 locomotores sembla ser el tren de mercaderies en miniatura més llarg del món.
Imagineu-vos això a la vida real.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Neoplan N4014NF
He trobat un vídeo d'un Neoplan N4014NF com els que va tenir TUBSAL:
frankrodriguez.net
signatura
signatura
MB O305 de Frankfurt am Main.
Un dels millors busos que han existit mai.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Adolescent barceloní
- N9
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Un viatge en cabina a la línia 1 del metro d'Atenes. És llarg però molt recomanable!
British Rail Class 323 - London Midland and Northern Rail
Gaudiu dels sons que genera aquest magnífic tren:
London Midland Cross City line: Sortint de Bournville amb destinació Longbridge.
Northern Rail Manchester Piccadilly to Crewe mainline: Viatge a 90 milles per hora, o sigui, a tota llet (superant una miqueta la velocitat màxima de les 440 de RENFE), entre Holmes Chapel i Alderley Edge.
London Midland Cross City line: Sortint de Bournville amb destinació Longbridge.
Northern Rail Manchester Piccadilly to Crewe mainline: Viatge a 90 milles per hora, o sigui, a tota llet (superant una miqueta la velocitat màxima de les 440 de RENFE), entre Holmes Chapel i Alderley Edge.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Homenatge a les 111!!!
El gran Siger S. (sigfridmetrotren) ha penjat a Youtube...
frankrodriguez.net
signatura
signatura