Page 36 of 130

Posted: Monday 16/04/2007 22:16
by Guigui
entfe001 wrote:
jordidr wrote:Ramon, l'allargament a frança de la linia de la pobla es algo que s'estudiant
Si l'estudien com la reobertura del Canfranc - Oloron ho tenim clar :roll:
Tren a Andorra, Línia de la Pobla a França, ETF, Corredor Mediterrani en ample UIC, línia orbital, etc. = estudis
Túnel de Bracons, 4t cinturó, desdoblament Eix Transversal, etc. = construcció

Encara us queden dubtes?

Posted: Tuesday 17/04/2007 19:56
by Trenscat
Guigui wrote:
entfe001 wrote:
jordidr wrote:Ramon, l'allargament a frança de la linia de la pobla es algo que s'estudiant
Si l'estudien com la reobertura del Canfranc - Oloron ho tenim clar :roll:
Tren a Andorra, Línia de la Pobla a França, ETF, Corredor Mediterrani en ample UIC, línia orbital, etc. = estudis
Túnel de Bracons, 4t cinturó, desdoblament Eix Transversal, etc. = construcció

Encara us queden dubtes?
La Línia Orbital ara mateix es troba en "stand by" almenys pel què fa a l'estudi del tram Sabadell-Granollers...

Posted: Tuesday 17/04/2007 23:32
by Jordi Freixas
L'ETF i la línia orbital serien en ample ibèric suposo, no?

Posted: Tuesday 17/04/2007 23:51
by Trenscat
La Línia Orbital serà d'ample ibèric, efectivament. L'ETF no ho sé, però diria que estava previst en ample UIC.

Posted: Tuesday 17/04/2007 23:57
by Jordi Freixas
I se sap quina operadora s'en farà càrrec?

Posted: Wednesday 18/04/2007 0:03
by entfe001
Jordi Freixas wrote:I se sap quina operadora s'en farà càrrec?
Montilla Pelotazos Electorales S.A.

Posted: Wednesday 18/04/2007 0:13
by aarongilp
entfe001 wrote:
Jordi Freixas wrote:I se sap quina operadora s'en farà càrrec?
Montilla Pelotazos Electorales S.A.
:) :riure :) :riure :)

Posted: Wednesday 18/04/2007 0:58
by Jordi Freixas
Oooooh... quina pena. Jo em pensava que s'en faria càrrec la mítica CTFM (Cargol Treu Banya Ferrocarrils de la Montanya S. L.) :roll:

Posted: Wednesday 18/04/2007 1:31
by Guigui
Sigui qui sigui, crearan una UTE anomenada "Tres per cent".

Posted: Wednesday 18/04/2007 11:49
by awe
Guigui wrote:Sigui qui sigui, crearan una UTE anomenada "Tres per cent".
A veure si piques bé al teclat. Trens per cert. :P

Posted: Wednesday 18/04/2007 16:45
by jordidr
va no digueu tonteries :P, a mes akest fil es per la pobla no pel transversal

Posted: Wednesday 18/04/2007 23:59
by Jordi Freixas
jordidr wrote:va no digueu tonteries :P, a mes akest fil es per la pobla no pel transversal
Doncs parlant de La Pobla... si es construís l'Eix Transversal Ferroviari en ample europeu... potser podria ser una excusa per començar a pensar en fer-hi passar a aquest ample la línia de La Pobla,

Posted: Thursday 19/04/2007 10:44
by neroon
fantito wrote:I quedar-nos sense el marevellós tren turístic fins la Pobla?
Doncs posem via de doble ample i assumpte solucionat (clar, que ara tocaria canviar totes les travesses i canvis d’agulles)…
:D

Posted: Thursday 19/04/2007 18:10
by Jordi Freixas
Doncs seria un bon sistema això de la via de doble ample*. No es podrien reutilitzar els mateixos rails, o significaria massa merder? (que consti que no en tinc ni ops! idea de manipular ciment, com deu haver quedat demostrat xD)

*De fet... no sabia jo que a algunes linies angleses s'utilitzava via de doble ample (és així, no?)

Posted: Thursday 19/04/2007 20:04
by entfe001
Jordi Freixas wrote:Doncs seria un bon sistema això de la via de doble ample*. No es podrien reutilitzar els mateixos rails, o significaria massa merder? (que consti que no en tinc ni ops! idea de manipular ciment, com deu haver quedat demostrat xD)
Segre (2.10.2005) wrote:El Govern català endega aquest dilluns una nova fase dins la remodelació de la línia fèrria de La Pobla de Segur. Es tracta de la col.locació de les vies de formigó entre aquesta localitat pallaressa i Balaguer. Els treballs, que s'allargaran uns sis mesos, compten amb un pressupost de 17 milions d'euros.
Tinc una estranya sensació de déjà-vu :)

Posted: Friday 20/04/2007 3:52
by Jordi Freixas
Doncs a mi, en Vu em va dejar xD (tinc una xispa... :roll: )

Bé... donaré per entès que la idea de mutil·lar els rails actuals no és massa bona.

Posted: Friday 20/04/2007 14:22
by Jordi Freixas
Ai! Perdó... em volia referir a les travesses. A vegades se m'en va...

Posted: Friday 20/04/2007 15:37
by neroon
Haguès estat una tasca molt senzilla si amb la renovació s’hi haguèssin montat travesses polivalents de doble ample (en tot cas com a molt, nomès haguès calgut modificar desviaments, que tot sigui dit, no són gaire abundants). Però malauradament, la renovació es va dur a terme amb travesses monoblock d’ample ibèric hipotecant, d’aquesta manera, una futurible migració a ample UIC.

Salutacions.

P.D.: Un altre tema seria fer servir material motor d’ample variable (com ara els TRD 594 amb bogies CAF de doble ample), reubicant i fent servir el bescanviador d’ample de Lleida…

Posted: Saturday 21/04/2007 14:00
by Sky
En aquesta notícia es parla de la incorporació de la línia de la Pobla al sistema tarifari integrat del Segrià:

http://www.transport.cat/viewtopic.php?p=70740#70740

De tota manera només tres parades (Lleida, Almacelles i Vilanova de la Barca) quedarien dins d'aquest àmbit. :?

Posted: Tuesday 24/04/2007 11:10
by Danzig
Sky wrote:En aquesta notícia es parla de la incorporació de la línia de la Pobla al sistema tarifari integrat del Segrià:

http://www.transport.cat/viewtopic.php?p=70740#70740

De tota manera només tres parades (Lleida, Almacelles i Vilanova de la Barca) quedarien dins d'aquest àmbit. :?
Almacelles a la línia de la Pobla?