Page 36 of 57

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 22/01/2015 13:40
by Renfe451
Dijous passat es va veure una doble 447 PMR a la línia... RG1!! Sí senyors, i aquí teniu la prova:

https://www.flickr.com/photos/jordiver/16310527396/

Una d'elles era la 447-084R.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 24/01/2015 14:30
by cesc
Algu sap quines unitats de la 447 son les següents per ser reformada amb el PMR ja que fa temps que no se sent a dir res sobre les següents unitats, tenint en compte que d'aqui el 2020 Renfe ha de tenir tota la flotta de Trens adaptats amb el PMR, tot i que en algún cas apunta que Renfe fara una forta compra de Trens a curt termini ja que te la intenció de retirar del servei les 440/470, les 446 ja que no surt a compte reformar-les amb el PMR, tot i que tambe apunta que serán retirades les 448, les 450 i la 451

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 24/01/2015 14:45
by albe6
448 seran reformades. Ja n'hi ha 3 amb plataforma PMR (2 amb base Saragossa)

El material de dos pisos no es reforma. Motiu? Poc pràctic. Es desallotja molt més ràpid una doble de 465 que un 450/451
Com que s'han de comprar Civies nous amb equips de 25000V CA (Alacant / Múrcia i possiblement C6 València) s'aprofitarà per comprar també més Civia que substituiran a material no PMR

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 24/01/2015 16:36
by ferroviario_catalan
Bueno, en cuanto material a sustituir recordemos que hay mucho material diésel (592,594,596) que no se sabe bien bien con que tipo de trenes va a ser sustituido... Y puestos a adaptar todas las unidades de renfe a PRM, También tendrán que sustituir las 442 (Cercedilla-cotos)...
Todo esto nos puede hacer pensar que no solo va a ser civias la compra de renfe...

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 24/01/2015 20:21
by albe6
Es verdad que hay mucho diésel por adaptar (de momento se ha confirmado reforma PMR para 598); pero también a no tan largo plazo, hay trazados en diésel que pasaran a ser electrificados, con el consiguiente cambio de material.
Un par de ejemplos: Alicante - Murcia y el Eje Atlántico

Y en cuanto al Eléctrico del Guadarrama, parece que se desempolva el "Civia Alpino"; en este caso adaptado a vía ancho 1.000 mm

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 24/01/2015 20:34
by Renfe451
Aquest migdia mentre esperava l'R4 a la via 7 de Sants, he vist una doble composició de 447 PMR a la via 8 fent un R4 Manresa, i portava les pantalles TFT (que informen del trajecte i de la propera parada), totalment apagades. No és una situació nova, ja que l'altra vegada que les vaig veure, a mitjans del mes de desembre de l'any passat, les pantalles també es trobaven en la mateixa situació que he descrit. Fins quan no ho pensen arreglar-ho? O és que deixaran únicament els teleindicadors que hi han a sota de les portes per informar del trajecte? Tanta reforma "xupiguai" i després ja no funciona segons quines coses... :cop

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 24/01/2015 23:21
by sag470
ferroviario_catalan wrote:Bueno, en cuanto material a sustituir recordemos que hay mucho material diésel (592,594,596) que no se sabe bien bien con que tipo de trenes va a ser sustituido... Y puestos a adaptar todas las unidades de renfe a PRM, También tendrán que sustituir las 442 (Cercedilla-cotos)...
Todo esto nos puede hacer pensar que no solo va a ser civias la compra de renfe...
Los 594 diria que tienen elevador y los camellos dudo que pasen de 2020. La flota quedará con los 594, 598 y 599. Dudo que compren algo diesel, vistas las infraestructuras que habrá a medio plazo. Lo único que irán más justos con la baja de las 470, porque seguramente la flota MD quedará con algunas 447, 448 y 449. Los tiros podrian ir por Civias seguramente para suplir los 450/451 y parte de 446.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Tuesday 27/01/2015 13:47
by davida
En menys d'un any sobraran moltes unitats 599 amb l'electrificacio del Vigo Corunya, Medina Salamanca i la Lav Antequera Granada i 592 per la Lav Alacant Murcia.
El problema es que hi haura unitats de 3 cotxes linies de baix trafic que necesiten trens de 1-2 cotxes com els 596 o 594

Back to topic!

Posted: Tuesday 27/01/2015 14:13
by Guigui
Al tema del fil, si us plau.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 07/02/2015 17:17
by Renfe451
Tornant al tema del fil, algú em sabria dir per on para la 447-132R reformada a PMR? Ja fa temps que no la veig...

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Saturday 07/02/2015 21:34
by albe6
Ara fa una setmana era la 447 de reserva de Lleida (la que fa l'últim a Cervera i el primer a Lleida i la resta del dia de reserva)

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Monday 02/03/2015 10:19
by Metropondikas
Bon dia,

No sé si és el fil adequat, però ho deixaré caure aqui. Si els administradors creuen convenient traslladar-lo, agraït.
Ahir vaig fer el trajecte Sant Andreu Arenal-Plaça Catalunya amb una 447 (no vaig pensar en mirar el número de sèrie, ho sento) renovada per dins i amb teleindicadors de pantalla del tipus dels Civia.
La novetat, per mi, rau en què la informació mostrada als teleindicadors és de disseny nou, incorporant ja la nomenclatura de Rodalies de Catalunya. Potser se n´ha parlat ja, i no és tanta novetat. Ho sento si és així però no he tingut temps de repassar-ho...

Salutacions,
MANEL

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Monday 02/03/2015 12:58
by Granolleri
Crec que s'en va parlar al fil dedicat a les 447 reformades.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Wednesday 04/03/2015 21:12
by Renfe451
Metropondikas wrote:Bon dia,

No sé si és el fil adequat, però ho deixaré caure aqui. Si els administradors creuen convenient traslladar-lo, agraït.
Ahir vaig fer el trajecte Sant Andreu Arenal-Plaça Catalunya amb una 447 (no vaig pensar en mirar el número de sèrie, ho sento) renovada per dins i amb teleindicadors de pantalla del tipus dels Civia.
La novetat, per mi, rau en què la informació mostrada als teleindicadors és de disseny nou, incorporant ja la nomenclatura de Rodalies de Catalunya. Potser se n´ha parlat ja, i no és tanta novetat. Ho sento si és així però no he tingut temps de repassar-ho...

Salutacions,
MANEL
Potser hauries pujat a la 116R+117R o la 084R+104R, que són les dues composicions 447 PMR que circulen a la línia R4. L'altra, la 132R es troba a terres lleidatanes fent els R12 Lleida-Cervera.
Granolleri wrote:Crec que s'en va parlar al fil dedicat a les 447 reformades.
No n'hi cap fil dedicat a les 447 reformades, aquest mateix ha estat l'únic lloc on se'n ha parlat.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Wednesday 04/03/2015 21:49
by Sagrerenc
Metropondikas wrote:Bon dia,

No sé si és el fil adequat, però ho deixaré caure aqui. Si els administradors creuen convenient traslladar-lo, agraït.
Ahir vaig fer el trajecte Sant Andreu Arenal-Plaça Catalunya amb una 447 (no vaig pensar en mirar el número de sèrie, ho sento) renovada per dins i amb teleindicadors de pantalla del tipus dels Civia.
La novetat, per mi, rau en què la informació mostrada als teleindicadors és de disseny nou, incorporant ja la nomenclatura de Rodalies de Catalunya. Potser se n´ha parlat ja, i no és tanta novetat. Ho sento si és així però no he tingut temps de repassar-ho...

Salutacions,
MANEL
Vas agafar el tren cap a les 15.50? Em sembla que vam pujar al mateix tren ;)

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 05/03/2015 16:19
by Don Ramón
En navidades estuve en Chile. Mirad lo que ví.

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Thursday 05/03/2015 16:52
by fgc113
No pareixen les mateixes!!

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Friday 06/03/2015 20:10
by ortegote
Don Ramón wrote:En navidades estuve en Chile. Mirad lo que ví.
Son las que van a Bio Bio?

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Friday 06/03/2015 21:23
by Don Ramón
ortegote wrote:
Don Ramón wrote:En navidades estuve en Chile. Mirad lo que ví.
Son las que van a Bio Bio?
Me coges en bragas, no recuerdo bien, pero creo que no porque esta el cartel de "Metrotren", y las de Bíobío se llaman "Bíotren". Si mal no recuerdo, el Bíotren tenía unas unidades un poco más modernas (y creo que también 440)

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Posted: Sunday 08/03/2015 17:15
by Renfe451
Tant el Metrotrén com el Bíotren es fan amb unitats 440 que en el seu moment Renfe va vendre a EFE.