Page 354 of 411

L'R3 ha petat

Posted: Sunday 18/01/2015 19:54
by fgc113
De la web de Rodalies:

Línia R3. Tren Ripoll 19:15 - L'Hospitalet 21:23 circula amb 20 minuts de demora.
Línia R3. Tren L'Hospitalet 17:09 - Puigcerdà 20:17 circula amb 15 minuts de demora.
Línia R3. Tren Puigcerdà 17:32 - L'Hospitalet 20:41 circula amb 15 minuts de demora.

La R3, un desastre

Posted: Monday 19/01/2015 21:27
by Guigui
De Rodalies de Catalunya:

Línia R3. Tren La Tor de Querol (18:52) a L'Hospitalet (22:14), circula amb 30 minuts de demora derivat d'incidència tècnica d'un altre tren.
Línia R3. Tren Ripoll (19:06) a L'Hospitalet (21:21), demora de 50 minuts per incidència tècnica del tren en origen.

Quan no peten els trens, peten els ploms de la gent

Posted: Tuesday 20/01/2015 10:21
by Guigui
De Rodalies de Catalunya:

Línia R3. Tren Vic 08:40 a l'Hospitalet 10:16, efectúa la seva sortida de Parets a les 10:00h per actes incívics.
Línia R3. Tren L'Hospitalet 07:44 a Ribes de Freser 10:23, circula amb 25 minuts de demora per actes incívics

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Tuesday 20/01/2015 13:26
by UT440_132M
http://el9nou.cat/noticies_v_0/40046/un ... iga-obliga

Una avaria en la senyalització de dos passos a nivell a la Garriga obliga els trens a circular a pas de persona

L’Ajuntament lamenta la lentitud en la reparació, que conclourà en una setmana
Image
Personal d’Adif va cobrir la senyalització lluminosa dels dos passos amb bosses i hi va col·locar senyals de stop
Ramon Ferrandis

última actualització: 18-01-2015 (17:00)

Una avaria en la senyalització acústica i lluminosa dels passos a nivell sense barreres que hi ha al bosc del Malhivern i de Can Terrers, al sud de la Garriga, obliga els trens de la línia de Vic a circular a velocitat reduïda en aquest tram.
L’avaria es va produir divendres passat cap a 1/4 de 9 del vespre quan un incendi va afectar la caseta on hi havia el sistema de control dels dos passos a nivell. Els Bombers hi van treballar per apagar les flames que van obligar a aturar un tren durant uns minuts.

L’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (l’Adif) ja treballa en la reparació de les instal·lacions malmeses però les obres no conclouran fins a mitjans o finals de la setmana que ve.
Després de l’incendi, l’Adif va cobrir la senyalització lluminosa dels dos passos a nivell amb bosses opaques i hi va col·locar senyals de stop, com és reglamentari als passos a nivell sense senyalització lluminosa i acústica. A més, va donar l’ordre a tots els maquinistes perquè circulin per aquest tram a una velocitat molt reduïda –al ritme d’una persona a peu– que permet aturar els combois si alguna persona o vehicle travessa les vies.

L’alcaldessa, Meritxell Budó, lamenta que quan va contactar amb l’Adif per demanar explicacions li responguessin que la reparació “no era una prioritat immediata”. “Vaig insistir en el perill que representa. Són uns passos prou concorreguts perquè sigui prioritari reparar-los. Ja és perillós tenir aquests passos sense barreres; encara ho és més tenir-los sense senyalització acústica i lluminosa, sobretot de nit, quan la visibilitat no és la mateixa”. Budó també va traslladar la seva al gabinet del conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, que va demanar una actuació ràpida a l’Adif.

Segons fonts de l’Adif, s’ha encarregat la reparació amb “urgència” perquè es tracta d’una instal·lació de seguretat. A més, es va oferir a l’Ajuntament la possibilitat de posar cadenes per impedir el creuament de vehicles pels dos passos a nivell. El consistori, però, ho va descartar perquè comuniquen camins que donen accés a zones sense vies alternatives. “La solució no és tancar un camí”, diu Budó. Per la seva banda, l’Ajuntament els demana que posin un vigilant, petició que l’Adif no ha acceptat pel cost que representaria, explica l’alcaldessa. Amb tot, l’Ajuntament hi continua insistint. “Et sents impotent davant d’aquestes grans empreses”, assegura.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Tuesday 20/01/2015 13:52
by Sokjo
Molt professional no és que sigui.... Falla el pas a nivell? cap problema, tapem el senyals amb bosses de basura negres i enganxem dos stops minúsculs que no són ni reglamentaris :martell2 ... ja podien posar una senyal de stop més gran i millor ubicada...

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Tuesday 20/01/2015 13:59
by oriolp13
Sokjo wrote:Molt professional no és que sigui.... Falla el pas a nivell? cap problema, tapem el senyals amb bosses de basura negres i enganxem dos stops minúsculs que no són ni reglamentaris :martell2 ... ja podien posar una senyal de stop més gran i millor ubicada...
No crec que hi hagi altra solució. Si llegeixes la notícia, un incendi va destruïr la caseta on hi ha el control del pas a nivell. Que proposes fer mentre sino?

El que poden fer és donar-se pressa en la reparació... L'STOP trobo que ja està ben col·locat, doncs abans de creuar el pas a nivell es miren els senyals lluminosos i ja es veu que hi ha l'Stop, per tant, al ser temporal, ja cumpleix la seva funció.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Tuesday 20/01/2015 18:21
by Sokjo
oriolp13 wrote:
Sokjo wrote:Molt professional no és que sigui.... Falla el pas a nivell? cap problema, tapem el senyals amb bosses de basura negres i enganxem dos stops minúsculs que no són ni reglamentaris :martell2 ... ja podien posar una senyal de stop més gran i millor ubicada...
No crec que hi hagi altra solució. Si llegeixes la notícia, un incendi va destruïr la caseta on hi ha el control del pas a nivell. Que proposes fer mentre sino?

El que poden fer és donar-se pressa en la reparació... L'STOP trobo que ja està ben col·locat, doncs abans de creuar el pas a nivell es miren els senyals lluminosos i ja es veu que hi ha l'Stop, per tant, al ser temporal, ja cumpleix la seva funció.
Com he dit no em sembla molt correcte la solució de posar un stop enganxat sobre una bossa negre i, si es descuiden, al senyal de la dreta també tapen la creu. No parlo del temps que tardaran en reparar-lo, parlo de lo malament que està senyalitzat.
Jo proposaria que instal•lessin un stop més gran i que fos una placa de veritat, no un tros de paper imprès i enganxat.

Falsa alarma de bomba a Pg. de Gràcia

Posted: Tuesday 20/01/2015 21:17
by Guigui
Desallotgen l'estació de Renfe de Passeig de Gràcia per una motxilla sospitosa

S'ha interromput la circulació de trens, els Mossos han creat un perímetre de seguretat i s'ha avisat als TEDAX

http://www.ara.cat/societat/Desallotgen ... 71400.html

Re: Falsa alarma de bomba a Pg. de Gràcia

Posted: Tuesday 20/01/2015 22:28
by raulitinbcn
Guigui wrote:Desallotgen l'estació de Renfe de Passeig de Gràcia per una motxilla sospitosa

S'ha interromput la circulació de trens, els Mossos han creat un perímetre de seguretat i s'ha avisat als TEDAX

http://www.ara.cat/societat/Desallotgen ... 71400.html
Ha sigut tot una falsa alarma finalment, tot i que ha causat retard a l'R2 de 30 minuts

Re: Falsa alarma de bomba a Pg. de Gràcia

Posted: Tuesday 20/01/2015 23:32
by Renfe445
Guigui wrote:Desallotgen l'estació de Renfe de Passeig de Gràcia per una motxilla sospitosa

S'ha interromput la circulació de trens, els Mossos han creat un perímetre de seguretat i s'ha avisat als TEDAX

http://www.ara.cat/societat/Desallotgen ... 71400.html
Però era una simple motxilla? Si en una motxilla pot haver qualsevol cosa! Entenc que ara tenim present aquesta por als atemptats, ho comprenc, però el que no entenc és per què han de donar ja la alarma sense abans comprovar el contingut de la motxilla!

Amb els avenços tècnics actuals, no podrien portar els cossos de seguretat un aparell que es pugui visionar l'interior de la motxilla sense obrir-la? Digueu-me visionari, però ara que estem al 2015, crec que s'haurien de portar coses d'aquestes.

No cal escriure bé

Posted: Friday 23/01/2015 15:23
by fgc113
De la web de Rodalies:

Línia R2. Tren Castelldefels (14:54) en Granollers Centro (15:57), detenida entre Viladecans y El Prat detingut entre Viladecans i el Prat per

Atropellament

Posted: Friday 23/01/2015 15:30
by Guigui
... atropellament d'una persona.

I sí, a Rudalías da Cataluña no tenen ni idea de quin perfil professional i de qualificacions cal per a determinats llocs de treball.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Sunday 25/01/2015 15:14
by raulitinbcn
Curiós que no hagi cap noticia, però aquest matí, he estat a Ripoll, i de pas per l'estació he vist una dresina encesa, i tot just ha arribat una 447 amb el tester Puigcerdà danyat. Aqui és pot veure:
Image
Image

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Sunday 25/01/2015 17:21
by albert28
raulitinbcn wrote:Curiós que no hagi cap noticia, però aquest matí, he estat a Ripoll, i de pas per l'estació he vist una dresina encesa, i tot just ha arribat una 447 amb el tester Puigcerdà danyat. Aqui és pot veure:
Image
Image
Aquest matí en un tweet de la conta Emergencies de gencat possava això:#ProteccioCivil Prealerta #FERROCAT x tall circulació trens R3 entre La Molina i Puigcerdà per la caiguda d'un arbre sobre la catenària

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Sunday 25/01/2015 18:20
by ortegote
Al telenoticies migdia de TV3 han donat la noticia i la 447 encara estava a la via parada.
Han comentat que aquesta tarda pot tornar el servei de trens entre Puigcerda i Ripoll.
Salutacions.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Thursday 29/01/2015 16:05
by albert28
ortegote wrote:Al telenoticies migdia de TV3 han donat la noticia i la 447 encara estava a la via parada.
Han comentat que aquesta tarda pot tornar el servei de trens entre Puigcerda i Ripoll.
Salutacions.
M'ha semblat veure-la als Tallers de Cornellà amb la part trencada tapada amb un plàstic, suposu apriftaran les tasques de neteges per a reparar-la

Re: R2 a Vilanova 'semidirecte'

Posted: Monday 02/02/2015 20:15
by vermer3
Avui el BCN-EdF 16.30 a Vilanova 17.27 s'ha saltat per la cara Viladecans, la gent que s'havia de baixar i la que esperava a l'andana flipant

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Friday 13/02/2015 9:41
by albert28
R3. Per incidència a les instal·lacions d'ADIF a l'estació de Manlleu, afectacions de 20 minuts

Un mateix tren, de tres línies diferents

Posted: Saturday 14/02/2015 10:56
by fgc113
De la web de Rodalies:

R3
14/02/2015 10:15h
Tren La Tor de Querol 08:48 - L'Hospitalet 11:57 circula amb 25 minuts de demora.

R4
14/02/2015 08:55h
Tren Sant Vicenç de Calders 08:21 - Manresa 11:10 circula amb 30 minuts de demora per incidència en instal·lacions en origen.

R2 Sud
14/02/2015 07:53h
Tren Barcelona Est França 09:21 - St V Calders 10:33 circula amb 20 minuts de demora.

R4
14/02/2015 07:53h
Tren Barcelona Est França 09:21 - St V Calders 10:33 circula amb 20 minuts de demora.

El R2 Sud, a la web surt la imatge del R1.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Sunday 15/02/2015 23:12
by Renfe451
Què ha passat entre Mollet-St. Fost i Montmeló? Hi hagut un cacau amb demores de 45 minuts a les línies R2 Nord, R8 i R11.