Page 37 of 42
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Monday 07/10/2019 17:22
by m.h.t.
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Tuesday 15/10/2019 22:02
by sag470
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Saturday 19/10/2019 13:42
by m.h.t.
Tusgsal busca liquidez para afianzarse en Barcelona y su conurbación
La empresa de transportes vende parte de su cartera de acciones a las puertas del nuevo concurso del NitBus
[...] Lo aprobará el próximo 6 de noviembre, a menos de dos meses de que acabe el plazo para lanzar de nuevo el estratégico concurso del NitBus, anulado en 2016 y que aspira a ganar.
¿Qué significa ello? "Hay unas 220.000 acciones en cartera. Se busca incentivar a los trabajadores para que las adquieran", ha señalado. Al precio actual, Tusgsal espera colocar cerca de la mitad de títulos, generando unos cuatro millones de euros de caja. [...] El otro objetivo es que la sociedad siga estando en manos de los trabajadores al 100%. "La venta está restringida al personal de la compañía.
...y nuevos concursos
Incluyendo la licitación del NitBus, valorada en 75 millones. [...] Esta contrata se anuló y debería republicarla el Área Metropolitana de Barcelona (AMB) antes de final de año, ya que actualmente está prorrogada.
En el mismo sentido, la administración que preside Ada Colau deberá afrontar el próximo año la renovación de la concesión del bus diurno del Barcelonès Nord, que comprende 31 líneas en la zona norte de la Ciudad Condal. Caduca a principios de 2021.
https://cronicaglobal.elespanol.com/bus ... 1_102.html
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Wednesday 06/11/2019 15:20
by oscar440
Darrerament estan posant de moda carregar-se la imatge corporativa dels nous busos híbrids amb un abús de la publicitat. En aquesta imatge pròpia que adjunto, podem veure el cotxe nº 671 (Mercedes-Benz Citaro Hibrid Bus) amb publicitat a la part del darrera i laterals en una foto feta ahir al Fondo (Santa Coloma de Gramenet). El millor de tot és la temàtica de l´anunci, un super-cotxe model Mercedes-Benz, que no està a l ´abast de la butxaca de moltes persones, i a més, es fomenta l´ús del vehicle privat.
- DSCF7865.jpg (97.83 KiB) Viewed 19523 times
La nova imatge corporativa (gris al lateral i groc a la part del davant i darrera), no és pas fruit de l´atzar, sino d´un estudi que va posar de manifest que el color groc a la part del davant i darrera augmentava la visibilitat de l´autobús, i en conseqüència la seguretat, alhora que el color gris dels laterals estilitzen les linies de l´autobús i li donen elegància.
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Wednesday 06/11/2019 16:53
by Renfe445
oscar440 wrote: ↑Wednesday 06/11/2019 15:20
Darrerament estan posant de moda carregar-se la imatge corporativa dels nous busos híbrids amb un abús de la publicitat. En aquesta imatge pròpia que adjunto, podem veure el cotxe nº 671 (Mercedes-Benz Citaro Hibrid Bus) amb publicitat a la part del darrera i laterals en una foto feta ahir al Fondo (Santa Coloma de Gramenet). El millor de tot és la temàtica de l´anunci, un super-cotxe model Mercedes-Benz, que no està a l ´abast de la butxaca de moltes persones, i a més, es fomenta l´ús del vehicle privat.
La nova imatge corporativa (gris al lateral i groc a la part del davant i darrera), no és pas fruit de l´atzar, sino d´un estudi que va posar de manifest que el color groc a la part del davant i darrera augmentava la visibilitat de l´autobús, i en conseqüència la seguretat, alhora que el color gris dels laterals estilitzen les linies de l´autobús i li donen elegància.
A veure, l'anunci té sentit perquè el bus és un Mercedes Benz.
Sí, el groc és fantàstic perquè és molt visible, els trens anglesos ho ténen com a norma, encara que avui la norma és més relaxada.
El problema és que cada empresa "interpreta" de forma diferent on coŀlocar el groc i el gris i a on posar logotips i calques. El resultat és desastrós, es nota al frontal que posen gris en llocs on queda lleig.
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Monday 18/11/2019 16:06
by DavidVazGuijarro
Bona tarda,
Us deixo unes fotos del MAN Lion's City Efficient Hybrid que han rebut a Tusgsal per a fer proves...
Aquesta vegada els tenen una mica mes amagats (al 2017 els vehicles en proves estaven just a la porta)
https://twitter.com/ProperaParadaEs/sta ... 3354002432
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Wednesday 20/11/2019 0:10
by jose007
Parece que tusgsal está dedicando mucho dinero en la renovación de la flota, parece que baixbus no invierte tanto, supongo que las rutas que tiene son de diesel y prefiero no invertir tanto en electricos hasta que no sepa la autonomía y fiabilidad, veremos si salen rentable a día de hoy los híbridos o ya son casi cosas del pasado, entiendo que electricos e hibridos van bien para zonas urbanas pero para lineas como la E97 que es tramo de autopista en la mayoría del trayecto es entendible que se priorice el diesel
Tmb alomejor por vandalizaciones y no saber a ciencia cierta como serán las leyes antidiesel y más con la inversión mayusucula que hizo baixbus hace 5 años en buses diesel....
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Wednesday 20/11/2019 0:23
by Renfe445
Hace tiempo la tusgsal probó un Solaris New Urbino también.
Tenía el perrete. Por favor que lo dejen puesto si se aventuran a comprarlos.
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Friday 03/01/2020 15:26
by Renfe445
Doncs la primera vegada que veig una de les pantalles dels nous busos funcionant, ho fan malament! A Montigalà posant que la propera parada és Can Mariner (dit malament: Avinguda Generalitat - Sant Benet
) tornem a la era GoTV…
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Saturday 18/01/2020 14:21
by m.h.t.
Els
Irizar tornen a la càrrega!!
Després d'unes setmanes apartats (per problemes d'autonomia), tornen a circular. Avistat anit un
a la N2.
Els xofers es van queixar que, en el període de proves, els busos
consumien a la primera volta el 50℅ de la càrrega...
Un problema que
no els hi passa als de Baixbus, on circulen de meravella.
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Saturday 18/01/2020 14:47
by Busdriver
Home de meravella no... són la pitjor compra... i t'ho diu un que els pateix...
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Saturday 18/01/2020 16:31
by albert28
m.h.t. wrote: ↑Saturday 18/01/2020 14:21
Els
Irizar tornen a la càrrega!!
Després d'unes setmanes apartats (per problemes d'autonomia), tornen a circular. Avistat anit un
a la N2.
Els xofers es van queixar que, en el període de proves, els busos
consumien a la primera volta el 50℅ de la càrrega...
Un problema que
no els hi passa als de Baixbus, on circulen de meravella.
Sol ser comú en certs perfils d'algunes línies en concret?
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Monday 20/01/2020 4:29
by DavidVazGuijarro
albert28 wrote: ↑Saturday 18/01/2020 16:31
m.h.t. wrote: ↑Saturday 18/01/2020 14:21
Els
Irizar tornen a la càrrega!!
Després d'unes setmanes apartats (per problemes d'autonomia), tornen a circular. Avistat anit un
a la N2.
Els xofers es van queixar que, en el període de proves, els busos
consumien a la primera volta el 50℅ de la càrrega...
Un problema que
no els hi passa als de Baixbus, on circulen de meravella.
Sol ser comú en certs perfils d'algunes línies en concret?
Está pasando en todas las líneas por igual... y en Bilbao les sucede exactamente lo mismo. Lo extraño es que en Baixbus parecen funcionar bien...
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Tuesday 11/02/2020 19:52
by m.h.t.
L'AMB treu a concurs l'1 d'agost les concessions de TUSGSAL... En un sol lot. És a dir, les fusiona en una de sola:
Servicio público de transporte colectivo urbano de viajeros diurno y nocturno en Barcelona y otros municipios del ámbito norte del Área Metropolitana de Barcelona.
https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTIC ... HTML&src=0
Això pot beneficiar clarament a TUSGSAL davant ALSA o altres competidors. L'ACCO (Competència) deu estar hiperventilant....
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Tuesday 11/02/2020 19:59
by Renfe445
m.h.t. wrote: ↑Tuesday 11/02/2020 19:52
L'AMB treu a concurs l'1 d'agost les concessions de TUSGSAL... En un sol lot. És a dir, les fusiona en una de sola:
Servicio público de transporte colectivo urbano de viajeros diurno y nocturno en Barcelona y otros municipios del ámbito norte del Área Metropolitana de Barcelona.
https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTIC ... HTML&src=0
Això pot beneficiar clarament a TUSGSAL davant ALSA o altres competidors. L'ACCO (Competència) deu estar hiperventilant....
Podrien aprofitar i solucionar incongruències de parades com l'origen/final de Pomar o la "doble parada" que fa la B21 però no la M26 a Sant Adrià.
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Thursday 26/03/2020 13:08
by DavidVazGuijarro
Buenos días,
He escuchado que Tusgsal ha decidido comprar:
Solaris estándar
Solaris articulados
Saludos.
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Thursday 26/03/2020 21:01
by Dani544
Hola,
En septiembre salieron 2 licitarones de Tusgsal, una de 21 estándar y otra de 18 articulados, he mirado en los anuncios pero aún no han puesto a quién han sido adjudicados, es probable que en los próximos días se sepa algo.
Por otra parte los 18 articulados algunos seguro que irán a la M28 y B24 para tener todos los turnos articulados y poder pasar esta última a M24, los otros no lo tengo claro, posiblemente la B25 y conversión a M25?
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Friday 27/03/2020 19:41
by m.h.t.
Dani544 wrote: ↑Thursday 26/03/2020 21:01
Por otra parte los 18 articulados algunos seguro que irán a la M28 y B24 para tener todos los turnos articulados y poder pasar esta última a M24, los otros no lo tengo claro, posiblemente la B25 y conversión a M25?
La nova tanda d'articulats anava, en part,
destinada a la M19.
No descarto pas que uns quants vagin
a la B25. Aquests dies s'estan assignant articulats a la B25 per evitar aglomeracions.
També
al NitBus, on caldrien
reforços centrals a línies com la N1, N2 ó N3.
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Friday 27/03/2020 22:13
by Renfe445
m.h.t. wrote: ↑Friday 27/03/2020 19:41
La nova tanda d'articulats anava, en part,
destinada a la M19.
No descarto pas que uns quants vagin
a la B25. Aquests dies s'estan assignant articulats a la B25 per evitar aglomeracions.
Això pot significar que la M 27 farà tota la volta llarga per Santa Rosa?
Re: Notícies de Tusgsal
Posted: Saturday 18/04/2020 14:10
by m.h.t.
TUSGSAL incorpora 11 articulats Solaris
El operador TUSGSAL de Badalona optó, a su vez, por los autobuses híbridos de Solaris. Su flota verá la incorporación de 11 híbridos Urbino 18 en la versión de 18 metros para fines de 2020.
https://www.revistaviajeros.com/noticia ... ecologicos
Falta per conèixer a qui s'han adjudicat els 7 articulats restants i els 21 estàndards