Page 37 of 59

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Tuesday 08/01/2008 16:23
by Miquel
Aquest mitgdia he estrenat el 9000 a la L-4, el torn era el 418.
Els termometres funcionen correctament durant tot el trajecte ( he fet el recorregut Maragall-La Pau/ La Pau-Maragall) però amb un petit problema: a diferència de les altres línies, aquesta diu les estacions al mitg del túnel o fins i tot arrivant ja a la següent estació i fins que aixó no passa el termometre continua marcant l'estació anterior.
L'ATP ha fallat alguns cops perdent el senyal i bloquejant el tren just desprès de tancar portes.
A l'estació de Ciutadella i crec que a Besòs també no ha dit l'enllaç amb el Tram i a Barceloneta no diu l'enllaç amb rodalies.
A banda d'aquestes petites incidències tot anat molt bé.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Tuesday 08/01/2008 16:48
by aim
Avui no l'he vist, tot i que me'n alegro, perquè m'he deixat la càmera a casa. A veure si demà l'agafo.

Re: Seients

Posted: Tuesday 08/01/2008 20:11
by Vox
Guigui wrote:
Busman wrote:Aprofito per confirmar que el 2101-R2401-2104 ja circula -ahir era al torn 401- i del que cal destacar que li han canviat els seients: són grisos com a la resta de 21XX i estan tots nous (si no recordo malament, abans a la L2 eren negres, oi?); [...]
Que jo recordi, els 2100 han anat sempre amb seients de color gris amb un deix de lila. Negres són els dels 2000, cosa que permet lluir-se encara més a tots els Jonathans i les Jessiques que volen immortalitzar-hi els seus amors fugaços.

Comentari a part i aprofitant l'avinentesa: juntament amb els dels 3000R, són els seients més horrorosos de tot l'FMB.
No. Les primeres unitats de la sèrie 2100 (les de 1995, suposo) tenen els seients negres, amb marques de Jenny's varies, com les 2000. La resta de 2100 ja venien amb els seients grisos.

Es una excelent noticia aquest canvi! Suposo que ho faran amb la resta de 2100 de la primera fornada.

Vox

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Tuesday 08/01/2008 21:19
by Fran-Ikarus
Horrorosos, si es vol, però còmodes. Jo no vaig en cap altre tipus de tren tan còmode com en un 2000 o 2100.

Seients anatòmics

Posted: Tuesday 08/01/2008 21:31
by Guigui
Fran-Ikarus wrote:Horrorosos, si es vol, però còmodes. Jo no vaig en cap altre tipus de tren tan còmode com en un 2000 o 2100.
Doncs jo prefereixo de carrer els 3000. Gràcies a les seves bandes rugoses, no hi rellisques en corbes o frenades i, a més, permet acomodar-hi perfectament el meu cul, que considero de mida estàndard.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Tuesday 08/01/2008 22:21
by Busman
Pel que sembla, només el treuen a passejar pels matins, igual que les iaies de Pedralbes, ja que aquesta tarda, el 418 tornava a ser un ultramodern 1100.

I, efectivament, els primers 2100 tenien els seients negres. Per cert, diria que també s'ha afegit el 2121-R2406-2124, que és aquell que fa un so tan pecul.liar. Així doncs, només queda el 2105-R2402-2108 per traspassar, oi?

Re: Seients anatòmics

Posted: Tuesday 08/01/2008 22:26
by Fran-Ikarus
Guigui wrote:
Fran-Ikarus wrote:Horrorosos, si es vol, però còmodes. Jo no vaig en cap altre tipus de tren tan còmode com en un 2000 o 2100.
Doncs jo prefereixo de carrer els 3000. Gràcies a les seves bandes rugoses, no hi rellisques en corbes o frenades i, a més, permet acomodar-hi perfectament el meu cul, que considero de mida estàndard.
Reconec que els dels 3000 i 4000 ja estaven bé, però penso que la major "capacitat" :) (ja ens entenem) de la part "seient" (no respatller) dels 2000 i 2100 compensa la més gran subjecció dels 3000 i 4000, i si t'hi repantingues, llavors els 2000 i 2100 guanyen clarament.

El que passa és que a mi m'encanta, d'anar-hi repantingat :D

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 09/01/2008 15:11
by Busman
Avui hi he pujat i m'ha semblat que el tema de la megafonia funciona sota determinades circumstàncies. De Bogatell en endavant, sembla funcionar correctament, pel qual penso que ja hi deuen estar instal.lades les balisses; però de La Pau fins a Bogatell, sembla que el maquinista l'ha d'activar manualment (si és que això és possible) i mirar de no oblidar-se'n, ja que ha fallat bastant entre aquestes dues estacions.

Un error garrafal: no canta l' "enllaç amb TRAM" a les estacions on n'hi ha, ni l' "enllaç amb Rodalies RENFE" de Barceloneta, que penso que s'hauria de dir també.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 09/01/2008 15:47
by Denisuko
Us deixo un petit reportatge que he fet aquest mati
Image

Image

Image

Image

Image

Espero que us agradi,
més a http://www.transportebcn.es/METRO/linea ... ias/7.html

Si el voleu anar a veure avui és al torn 418

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 09/01/2008 16:15
by Mortadel·lo
aquí un altre fan de la practicitat, comoditat i simplicitat interior dels 2000 i 2100 :viejoverde

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 09/01/2008 17:46
by wefer
Molt bones fotos!!! :ok
Per cert, curiosa la numeració del tren en qüestió, ja que es tracta del primer 9100 :D

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 09/01/2008 18:49
by U-Bahn
Estava aquesta tarda (17:30 h) a Maragall, quan a vingut en sentit contrari al meu. M'ha semblat que no portava els termòmetres operatius. Portava el 418.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 09/01/2008 19:50
by orique
A les 19,10 direcció La Pau, a Bogatell. La càmera me l'ha jugat (és vella, ja...) >:(

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 09/01/2008 20:14
by sigfrid440s
Avui he viatjat en el metropolis per primera vegada a la groga.

Bueno...nomes se m'ha fet extrany veure un 9000 en ATP :twisted: i m'entretingut veient la via.

Que curt es fa el meu trajecte amb el 9000, pobres els viatjers que perdien el 9000 perque darrere d'aquest venia un 1100 xino-xano :)

Mes que alegrarme m'ha fet llastima, pensant que aixo marca el definitiu final de les 1100 :'( :'( :'( :'(

Per sort avui circulaven gairebe totes les que queden operatives i camera en ma m'he guanyat una mica mes de mania homicida per part dels motoristes.


Saluts

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 09/01/2008 20:59
by U-Bahn
Doncs quan s'anava el 9000, entrava per la meva via (Trinitat Nova) un 1100, i hagués sortit una foto de sostinguts... Llàstima que no portava càmera.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 09/01/2008 21:01
by pol
i de moment ningu te 9000 Vs 1100??

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Thursday 10/01/2008 20:26
by orique
Avui ja hi he pujat (coses de sortir tard de la feina)

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Thursday 10/01/2008 23:25
by Jordilar
Avui he vist un camió que duia el remolc R9529, ha passat sobre les 17:45h pel carrer Navas de Tolosa confluència amb València i Clot.

Suposu que aquest anirà a la L4.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Saturday 12/01/2008 1:39
by Vox
Avui he pujat dos cops a la 9000 de la L4. Primer al 9098 i després a la 9525. Se m'ha fet extrany el trajecte Urquinaona-Poblenou sense una 1100.

Per cert, a Poblenou s'ha creuat amb una 1100 però no duia la càmera i jo estava dins la 9000.

Tambè he vist la 2101 amb els nous seients, estan nous nous :D

Vox

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Saturday 12/01/2008 14:05
by pol
Els diumenge epl matí tambe circula?