Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Posted: Sunday 04/08/2013 18:22
Ens treuen un bus (14) a l'estació de França!
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Al mapa sembla que va per l'Av. Maresme, el C. Huelva i l'Av. Alfons XIII.Adolescent barceloní wrote: [*]Dubte amb l'H10:
On acabarà, l'H10? A l'avinguda Alfons XIII no hi ha espai, pel que haurà d'acabar a l'avinguda Maresme... I què farà en sortir del terminal: avinguda Maresme, avinguda Marquès de Mont-roig, lateral C-31 i avinguda Joan XXIII fins a arribar a Alfons XIII?
Cierto, aunque Plà del Palau queda a dos minutos. Lo que podrían hacer es habilitar un acceso a EdF desde Dr. Aiguader, por donde pasara la nueva línea de la Noxarbus. Hasta ahora ahí solo pasaba el nitbus, ya que pasará una línea tan importante podrían poner una entrada a la estación desde la parada de bus. La parada te dejaría a 50 metros de las vías, más cerca imposible.JPlanas wrote:Ens treuen un bus (14) a l'estació de França!
Amb la xarxa quadriculada, tot són "avantatges"JPlanas wrote:Ens treuen un bus (14) a l'estació de França!
Ampliar el Tram hasta EdF es más fácil de lo que parece... En Passeig Circumval·lació se ponen unas vías de tranvía por donde actualmente hay el carril de aparcamiento (tan caro no es hacer un hueco en el alquitrán y meter dos raíles...), de momento con vía única ya iría bien, y que termine en la puerta del parc de la Ciutadella, en un andén "provisional" mientras no hay pasta para hacer la estación "definitiva" delante de EdF e ir a WTC... Perdoneu l'off-topic.alf_ wrote:Propongo que cuando finalmente recorten el 14 hagamos presión por que prolongen el tram a Drassanes para compensar la dificultad en llegar a Av. Icaria desde Marques De L'Argentera, EdF y el Born.
De hecho, se podría empezar por exigir una extensión hasta EdF por esta razón en primera fase, y de ahí lo lógico será que se acabe extendiendo a Drassanes y el WTC.
Era la opció més lògica. La H10 havia d'arribar a Sant Adrià i sud de Badalona com fos; quedar-se limitada a La Pau donaba sensació d'incompletesa.Ramon wrote:H10: substitueix la 43 i la 44. No acabarà a La Pau, sinó a Sant Adrià/Badalona, a l'Av. Alfons XIII amb l'Av. Maresme. Es crea la línia 143, La Pau - Olímpic de Badalona, que cobreix la major part del recorregut restant.
A l'Av. Alfons XIII no hi pot tenir el terminal, ja que és la N-II i l'estacionament és prohibit. El c/ Huelva és massa estret per encabir-hi un terminal d'autobusos amb la línia d'aparcament a l'esquerra. O es trasllada la línia d'aparcament a la dreta, o se suprimeix (cosa que no faria gràcia als veïns però és la millor opció). Per espai, només queda l'opció d'habilitar el terminal a l'Av. Maresme ("Av. Maresme - Badajoz" o "Av. Maresme - Sta. Joana Lestonnac"). Però, ben us asseguro que no és la millor opció.Adolescent barceloní wrote:On acabarà, l'H10? A l'avinguda Alfons XIII no hi ha espai, pel que haurà d'acabar a l'avinguda Maresme... I què farà en sortir del terminal: avinguda Maresme, avinguda Marquès de Mont-roig, lateral C-31 i avinguda Joan XXIII fins a arribar a Alfons XIII?
Té pinta que portarà midis, efectivament, pel tipus de recorregut i nivell de passatge. Però, podria portar estàndards també, de tant en tant.adolescent barceloní wrote:- Amb què es servirà, la línia? Jo li posaria els midis que hi havia a la 185 (tot encaixa, els treuen del 185 i els posen en línies així).
Suposo que també. Els dies festius la T5 del TRAM té una freqüència de 30 minuts. La nova línia 143 pot salvar-li els plats els dies festius.adolescent barceloní wrote:- Circularà també els dies festius, com el 43/44 actual? Com Tusgsal ja cobreix parcialment la zona... Suposo que sí...
Av. Alfons XIII - Av. Maresme - Av. Marquès de Mont-roig / GORG / Av. Marquès de Mont-roig - Av. Maresme - Av. Alfons XIII. Como los articulados del servei substitutori de la L2... O por Alfons XIII directo. En todo caso, almenos llega a Badalona...alf_ wrote:Respecto al H10, podrían alargarlo hasta Gorg ya puestos, por ahí hay espacio suficiente para poner la terminal, y de paso enlaza con el Tram y la L10.
Hi ha opcions:m.h.t. wrote:Així, que no és clar encara quin bucle farà, ni on hi serà el terminal.
Dubto que porti midis. La linia estarà asignada a Triangle, i no té cap midi. A més, un midi no serien suficient a certes hores que pot tenir molt passatge, quan dubto que la freqüència baixi dels 15 min (12-14 min com a màxim a hora punta).m.h.t. wrote:Té pinta que portarà midis, efectivament, pel tipus de recorregut i nivell de passatge. Però, podria portar estàndards també, de tant en tant.adolescent barceloní wrote:- Amb què es servirà, la línia? Jo li posaria els midis que hi havia a la 185 (tot encaixa, els treuen del 185 i els posen en línies així).
Es la mejor opción. Seguir recto por Av. Alfons XIII hasta la Pl. President Tarradellas. Cubriría con alta frecuencia un tramo de alta demanda no servido por el metro (ni por el tranvía) y, aún disponiendo de la líneas B25, B26, B30 y B31, no dispone de conexión directa con el eje Sant Martí - Clot - Eixample - Sants.alf_ wrote:Respecto al H10, podrían alargarlo hasta Gorg ya puestos, por ahí hay espacio suficiente para poner la terminal, y de paso enlaza con el Tram y la L10.
Faig la meva porra d'horaris:sag470 wrote:Dubto que porti midis [la 143]. La linia estarà asignada a Triangle, i no té cap midi. A més, un midi no serien suficient a certes hores que pot tenir molt passatge, quan dubto que la freqüència baixi dels 15 min (12-14 min com a màxim a hora punta).
Rotació de material o revisions per quilometratge potsermarc_bcn_2 wrote:Algú em pot explicar perquè quasi tots els autobusos de les línies V7 i H6 no van decorats com haurien d'anar els busos de la novaxarxabus? Les identitats se les pasen per on els hi dona la gana.
Ja fa temps que se la hi passen: des que va començar aquest despropòsit de disseny, més propi d'uns encants.marc_bcn_2 wrote:Les identitats se les pasen per on els hi dona la gana.
Imagino que els de la línea H10 seran els mateixos autobusos de la 43, no?m.h.t. wrote:Es la mejor opción. Seguir recto por Av. Alfons XIII hasta la Pl. President Tarradellas. Cubriría con alta frecuencia un tramo de alta demanda no servido por el metro (ni por el tranvía) y, aún disponiendo de la líneas B25, B26, B30 y B31, no dispone de conexión directa con el eje Sant Martí - Clot - Eixample - Sants.alf_ wrote:Respecto al H10, podrían alargarlo hasta Gorg ya puestos, por ahí hay espacio suficiente para poner la terminal, y de paso enlaza con el Tram y la L10.
Faig la meva porra d'horaris:sag470 wrote:Dubto que porti midis [la 143]. La linia estarà asignada a Triangle, i no té cap midi. A més, un midi no serien suficient a certes hores que pot tenir molt passatge, quan dubto que la freqüència baixi dels 15 min (12-14 min com a màxim a hora punta).
- De dilluns a divendres feiners cada 15-20 min.
- Dissabtes cada 20-25 min.
- Diumenges i festius cada 30-40 minuts.
1. L'asignació de flota encara no se sap. No se com està el tema d'adaptació al nou servei, i diria que inclús pot arribar alguna novetat per aquesta linia, articulat híbrid (rumor).scubydu wrote: Imagino que els de la línea H10 seran els mateixos autobusos de la 43, no?
Suposo que la tornada en sentit Les Corts seria per l'Av. Alfons XIII fins enllaçar amb Guipúscoa i sense donar la volta de l'Alcampo, no?
I sobre el final a Badalona. Per què no fer-lo anar fins al final de la 44 tot seguint Alfons XIII ? Pot girar perfectament i tornar pel mateix lloc que el 44.
Qui dissenya els itineraris? Pel carrer Huelva? I com gira a l'esquerra a Alfons XIII? El carrer Huelva és un mini-carrer, orientat oblíquament a la dreta i el gir a l'esquerra és gairebé impossible (no hi ha ni semàfor i només hi ha un cedeixi el pas per incorporar-se a la dreta) a més que un bus articulat no podria girar allà, per l'amplada del carrer i les voreres. A no ser que giri a la dreta fins a sota el pont de l'autopista i llavors giri per la rotonda, quedant-se a 600 metros del final on arriba ara. Seria més raonable que baixés per l'Av. Maresme i girés i acabés a l'Av. Almeria, i que des d'allà anés tot recte (dos carrils permanents per poder circular tranquilament fins a la rotonda per incorporar-se a Alfons XIII).sag470 wrote:1. L'asignació de flota encara no se sap. No se com està el tema d'adaptació al nou servei, i diria que inclús pot arribar alguna novetat per aquesta linia, articulat híbrid (rumor).scubydu wrote: Imagino que els de la línea H10 seran els mateixos autobusos de la 43, no?
Suposo que la tornada en sentit Les Corts seria per l'Av. Alfons XIII fins enllaçar amb Guipúscoa i sense donar la volta de l'Alcampo, no?
I sobre el final a Badalona. Per què no fer-lo anar fins al final de la 44 tot seguint Alfons XIII ? Pot girar perfectament i tornar pel mateix lloc que el 44.
2. Ni de lluny s'apropa a l'Alcampo (Sant Adrià ni Diagonal Mar). La idea que se sap fins ara és anada i tornada per Alfons XIII, com continuació de Guipúscoa, i fer el bucle a av.Maresme i c.Huelva.
3. La prolongació de la linia fins l'Olímpic requeriria 2-3 cotxes, inviable en aquests moments i redundant en un corredor ja abastit.