Page 37 of 147
Posted: Monday 10/09/2007 22:29
by orique
No sé si això ha d'anar aquí, però la pàgina de TMB està caiguda. Com a curiositat, fan servir Apache/2.0.49 i Linux (SuSE)...
Posted: Monday 10/09/2007 22:34
by mikado
orique wrote:No sé si això ha d'anar aquí, però la pàgina de TMB està caiguda. Com a curiositat, fan servir Apache/2.0.49 i Linux (SuSE)...
Off topic
No sé ara, però fa uns anys s'encarregava de la web i del "Vull anar" i dels SAE'S l'empresa DSD Grup ALTRAn o una cosa així.
Posted: Tuesday 11/09/2007 15:35
by orique
mikado wrote:orique wrote:No sé si això ha d'anar aquí, però la pàgina de TMB està caiguda. Com a curiositat, fan servir Apache/2.0.49 i Linux (SuSE)...
Off topic
No sé ara, però fa uns anys s'encarregava de la web i del "Vull anar" i dels SAE'S l'empresa DSD Grup ALTRAn o una cosa així.
Em sona molt aquesta empresa... per què serà?
Posted: Tuesday 11/09/2007 15:45
by EUKibo
Trytasa Baldaquino wrote:Com a conseqüència de les fantàstiques desviacions i recorreguts sorpresa de Rodalies fins el dia 11, aquest matí a la ràdio deien que l'estació de Clot de L1 estava col·lapsada dels que feien el transbordament des del tren, i que no els deixaven ni marcar la targeta fins que es buidés la andana.
La meva senyora ha agafat aquesta línia a les 7:30 i m'ha dit que era un caos complet i que el metro trigava fins a deu minuts en cada estació.
S'ha acabat la bonança estiuenca. Tornen les rutinàries patates bullides al metro i la RENFE.
Almenys a TMB tenen la delicadesa de controlar l'acces en casos excepcionals. Si no poden oferir el servei amb normalitat t'avisen abans de picar. A RENFE el colapse d'andanes es comú així com la supresió de serveis, pero expresament i amb tota la mala intenció que aquesta empresa té quan hi ha avaria desapareixen i no et trobes cap mena de personal ni informació abans que no piquis el bitllet, sobretot a estacions com Badalona i Clot. Vamos que RENFE el que es cobrar això no fallen mai.
Posted: Tuesday 11/09/2007 16:19
by entfe001
I jo he entrat molts cops a la L2 de TMB quan aquesta línia portava 15 minuts aturada sense que avisessin a l'entrada, ni tan sols amb els preciosos displays que hi ha a cada accés.
Posted: Tuesday 11/09/2007 19:24
by EUKibo
Esta clar que TMB tampoc es perfecte, pero almenys desde dalt s'intenta, perque a les entrades a les estacions sempre hi ha un panell on informen de les averies a mes que normalment trobes als de informacio avisant, aixo si, ja se sap aquests d'informacio de subcontrata la majoria com treballen...
Tallat Ma. Cristina - Espanya L3
Posted: Saturday 22/09/2007 19:52
by Guigui
Aquesta tarda, tall a la L3 entre Maria Cristina i Espanya. A més, el meu tren (direcció Canyelles) s'ha quedat gairebé 10 minuts parat a Fontana i ha anat a marxa lenta entre Lesseps i Vallcarca; al túnel hi havia els llums encesos. Sortint de Vallcarca, també marxa lenta però al cap de poc ha accelerat a velocitat normal.
Posted: Saturday 22/09/2007 20:39
by entfe001
Ahir a dos quarts tocats de quatre de la tarda línia 5 aturada per assistència mèdica d'una persona a Badal.
Marxa lenta Lesseps-Penitents
Posted: Sunday 23/09/2007 0:50
by Guigui
Guigui wrote:i ha anat a marxa lenta entre Lesseps i Vallcarca; al túnel hi havia els llums encesos. Sortint de Vallcarca, també marxa lenta però al cap de poc ha accelerat a velocitat normal.
Sortint del partit del Barça, tot seguia igual en aquest tram, llevat de les llums del túnel, que estaven apagades. Molt m'ensumo que es tracta d'un pegot que haurà d'aguantar fins la matinada del 25.
Posted: Sunday 23/09/2007 11:24
by pokeroms
Hola!
Potser ha pasat com l' incidència que he posat una mica més a dalt, a lo millor aquell tram s'ha quedat sense codis ATP i tenen que posar el mode conducció M+25
Salutacions!
Re: Marxa lenta Lesseps-Penitents
Posted: Sunday 23/09/2007 21:07
by El LLOP
Guigui wrote:Guigui wrote:i ha anat a marxa lenta entre Lesseps i Vallcarca; al túnel hi havia els llums encesos. Sortint de Vallcarca, també marxa lenta però al cap de poc ha accelerat a velocitat normal.
Sortint del partit del Barça, tot seguia igual en aquest tram, llevat de les llums del túnel, que estaven apagades. Molt m'ensumo que es tracta d'un pegot que haurà d'aguantar fins la matinada del 25.
l'avaria consistia en un trecament o bé de la via o d'algun element de la catenària que ha obligat a tallar tensió en diferents cops per per poder solventar l'incidència i no afectar gaire a la línia. Amb aixó del "pegot" no se a que et refereixes però vull fer constar que hi han persones treballant, molts cops en condicions no gaire normals (la nit ja se sap), perquè els altres poguin anar de festa, per aixó em sembla una mica groller calificar la seva feina de "pegot".
Re: Marxa lenta Lesseps-Penitents
Posted: Sunday 23/09/2007 21:15
by mikado
El LLOP wrote:Guigui wrote:Guigui wrote:i ha anat a marxa lenta entre Lesseps i Vallcarca; al túnel hi havia els llums encesos. Sortint de Vallcarca, també marxa lenta però al cap de poc ha accelerat a velocitat normal.
Sortint del partit del Barça, tot seguia igual en aquest tram, llevat de les llums del túnel, que estaven apagades. Molt m'ensumo que es tracta d'un pegot que haurà d'aguantar fins la matinada del 25.
l'avaria consistia en un trecament o bé de la via o d'algun element de la catenària que ha obligat a tallar tensió en diferents cops per per poder solventar l'incidència i no afectar gaire a la línia. Amb aixó del "pegot" no se a que et refereixes però vull fer constar que hi han persones treballant, molts cops en condicions no gaire normals (la nit ja se sap), perquè els altres poguin anar de festa, per aixó em sembla una mica groller calificar la seva feina de "pegot".
Constato l'opinió d'en Llop, conec a gent que treballa en una important empresa ferroviària subcontractada per TMB i d'altres empreses ferroviàries i de vegades les condicions en les que es treballa (tant del propi treball com en terminis) no són les més adequades.
No em malinterpreteu
Posted: Sunday 23/09/2007 21:39
by Guigui
Per calmar els ànims: En aquest cas, qualifico de "pegot" un arranjament ràpid d'una incidència que es podria fer en condicions sense circulació a la línia, però que, a causa de l'horari continu de tres nits seguides, han hagut de solucionar atenent-se a les circumstàncies especials. En cap cas he posat en dubte la capacitat tècnica del personal de manteniment, sinó que he volgut deixar patent la meva hipòtesi de que, ateses les circumstàncies, l'incident no es podria solucionar en condicions fins que no s'acabés el servei i que, de moment, aplicaven una solució d'emergència per sortir del pas.
Reitero: En cap moment he fet un judici de valor, i menys envers el personal de manteniment.
Posted: Sunday 23/09/2007 22:47
by El LLOP
He de dir que com a part implicada potser m'ho he pres massa personalment. Estem acostumats a que el passatge es queixi per tot, però es normal; el que no he trobat normal es que gent que coneix els procediments i la manera de treballar com ara tu, qualifiquessin la feina dels altres coma pegot. Perdona si t'he molestat i gràcies per l'aclaració.
Posted: Monday 24/09/2007 0:45
by U-Bahn
Aquest vespre per una avaria a Trinitat Vella la L1 circulava només d'Hospital de Bellvitge a Torras i Bages.
Posted: Monday 24/09/2007 4:03
by Jordilar
A les 23:19 per avaria d'un tren a la L4, només es circulava de Verdaguer a La Pau. A les 23:30 el servei s'ha normalitzat.
Cap a les 2:30 tornàven a anunciar servei aturat a la L4.
Salut,
Posted: Monday 24/09/2007 6:31
by bitxofo
23/9/2007 a les 20h. No funcionava un tros de la línia 1 del metro de BCN.
Posted: Monday 24/09/2007 19:15
by UT596001
Tantes hores de metro nocturn no podien portar res de bo...
Posted: Monday 24/09/2007 21:12
by EUKibo
Jo també crec que eren massa hores seguides per poder fe run servei sense incidències. Però bueno, la infrastructura ADIF que en algunes línies tanquen abans de les 11 falla molt més i mira que es passen gran part del dia tancades i ara amb les obres més.
El que es podria fer altres anys és tancar encara que sigui de 4 a 5 linies com la L4 L1 i L2 que son les mes utilitzades a la mercè per correspondència amb el Fòrum. I linies com la L3 o la L5 tancarles a les 3 ja que estan força allunyades del Forum i el nitbus potser ja pot absorvir la demanda.
En tot cas, ja va be que de tant en tant provin coses d'aquestes de tantes hores seguides al metro per veure com funcionen i tenir experiencies pel futur i estadistiques per un altre any.
Posted: Monday 24/09/2007 21:28
by George85
Deplaçar els equips de manteniment per la linia fins els punts on han de treballar així com desallotjar la línia de trens requereix uns 60min i la tornada dels equips fins les bases i el repartiment del trens per la línia (el primer tren no surt d'un extrem sino que varis trens comencen a l'hora des de diferents punts de la línia) 60min més.
I aquí suma-hi els temps de treball.
Conclusió: o es tanca tota la nit o no es fa manteniment.
TMB, i en concret els treballadors a peu de xarxa, estan fent un esforç molt gran no només per aquestes 91h sino per les múltiples hores de totes les nits de NonStop que portem. Així que aprofito per felicitar-los per la feina que fan.
El risc 0 no existeix i les incidències (que no sempre son averies) sorgeixen per molt manteniment i planificació. Aquest últim any TMB ha demostrat que és capaç de passar a serveis parcials amb força flexibilitat cosa que minimitza i força l'afectació al usuari.