Ecomobisostrans wrote:
Ara que fa 1 any d'aquest canvi, algú sap què tal ha nat l'invent? Suposo que bé, sino ja haurien ampliat freqüència o posat algún altre bus per Horta, ja que als veïns d'aquells barris per poc que els toquin els pebrots de seguida tallen la Rda.de Dalt.
Es van queixar de la freqüència de pas, per mirar de contentar el personal, TB ha canviat el recorregut previst de la futura V15, en comptes de finalitzar trajecte al Passeig de la Vall d'Hebron, davant del dipòsit de vehicles, farà el mateix recorregut que l'actual 17, baixarà per Coll i Alentorn i tombarà cap a l'hospital per Granja Vella, això si, a diferència del traçat actual, la V15 recuperarà el tram per Martí Codolar que va deixar de fer al canviar de sentit el carrer ara farà 4 anys (hi han posat carril bus), això permetrà esgarrapar un parell de minuts ja que no caldrà baixar fins la Plaça de la Clota per pujar altre cop (no es perd res, ja que l'autobús no podia fer parada allà).
Ara el final de línia està previst a "Passeig de la Vall d'Hebron - Avingua Jordà".
Suposo que a 15 dies de l'estrena, ja no faran cap canvi més.