Page 38 of 59

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Saturday 12/01/2008 19:13
by Busman
Dubto que, de moment, el treguin els caps de setmana. Sempre fan el mateix.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Saturday 12/01/2008 20:53
by pol
Busman wrote:Dubto que, de moment, el treguin els caps de setmana. Sempre fan el mateix.
Home en vox avui hi ha pujat i es disabte

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Saturday 12/01/2008 21:10
by victorcasta
pol wrote:
Busman wrote:Dubto que, de moment, el treguin els caps de setmana. Sempre fan el mateix.
Home en vox avui hi ha pujat i es disabte
Mira't bé l'hora en què va escriure en Vox, i veuràs que quan es refereix a "avui" no vol dir dissabte.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Tuesday 15/01/2008 16:07
by Trenscat
Avui, dimarts 15 de gener de 2008, he pujat a un 9000 direcció Trinitat Nova de la L4 entre Jaume I i Passeig de Gràcia. No m'he fixat en la numeració però duia els termòmetres de la L4 apagats.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Tuesday 15/01/2008 18:31
by Miquel
Aquest matí a la L-4, entre les 07:50 i les 08:15 en el trajecte La Pau-Passeig de Gràcia he vist 5 2100 amb els torns:414,416,418,401,402.
No he vist el 9000 i el torn 418(amb el que circul·lava le setmana passada) el duia un 2100.
Trenscat wrote:Avui, dimarts 15 de gener de 2008, he pujat a un 9000 direcció Trinitat Nova de la L4 entre Jaume I i Passeig de Gràcia. No m'he fixat en la numeració però duia els termòmetres de la L4 apagats.
Saps el número de torn que duia el 9000 avui?

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Tuesday 15/01/2008 23:35
by Vox
victorcasta wrote:
pol wrote:
Busman wrote:Dubto que, de moment, el treguin els caps de setmana. Sempre fan el mateix.
Home en vox avui hi ha pujat i es disabte
Mira't bé l'hora en què va escriure en Vox, i veuràs que quan es refereix a "avui" no vol dir dissabte.
Correcte. La meva excursió va ser el divendres tarda.

Vox

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 16/01/2008 2:08
by Busman
Dimarts el 9000 duia el torn 412 i ha estat el primer cop que l'he vist circular per la tarda.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 16/01/2008 8:23
by Trenscat
Miquel wrote:Aquest matí a la L-4, entre les 07:50 i les 08:15 en el trajecte La Pau-Passeig de Gràcia he vist 5 2100 amb els torns:414,416,418,401,402.
No he vist el 9000 i el torn 418(amb el que circul·lava le setmana passada) el duia un 2100.
Trenscat wrote:Avui, dimarts 15 de gener de 2008, he pujat a un 9000 direcció Trinitat Nova de la L4 entre Jaume I i Passeig de Gràcia. No m'he fixat en la numeració però duia els termòmetres de la L4 apagats.
Saps el número de torn que duia el 9000 avui?
Matitzar que el 9000 el vaig agafar cap a quarts d'1 del migdia... :P

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 16/01/2008 16:45
by Miquel
Busman wrote:Dimarts el 9000 duia el torn 412 i ha estat el primer cop que l'he vist circular per la tarda.
Tindras raó, ja que ahir el 412 el tenia un 1100, i que aquest circul·lava entre els torns 414 i 415 amb un 1100 i 2100 respectivament.
Aquets de FMB se les tenen ben pescades, sembla que no volen gaire gent al 9000 a la hora punta. Anant amb ATP i que només corren 19 trens per la línia ja és vergonyos, no entenc que destrossin els 1100 per renovar la línia i arriven els trens nous i no els fan correr a les hores que més sels nessecita.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 16/01/2008 20:31
by pol
Ja circula per les tardes?

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 16/01/2008 23:11
by Busman
Miquel wrote:
Busman wrote:Dimarts el 9000 duia el torn 412 i ha estat el primer cop que l'he vist circular per la tarda.
Tindras raó, ja que ahir el 412 el tenia un 1100, i que aquest circul·lava entre els torns 414 i 415 amb un 1100 i 2100 respectivament.
Aquets de FMB se les tenen ben pescades, sembla que no volen gaire gent al 9000 a la hora punta. Anant amb ATP i que només corren 19 trens per la línia ja és vergonyos, no entenc que destrossin els 1100 per renovar la línia i arriven els trens nous i no els fan correr a les hores que més sels nessecita.
Efectivament, els hauré d'escriure una carta advertint que o renoven la L4 de debò o el dia de les eleccions se m'oblidarà que he de votar el PSC.

Posted: Thursday 17/01/2008 23:04
by victorcasta
Avui he vist el 9000 amb el torn 418, que es guardava cap a les 18.30 al dipòsit de Trinitat Nova.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Friday 18/01/2008 14:15
by Busman
Jo hi vaig pujar i ja no diua els indicadors ni la megafonia.

Pregunto als entesos: FMB té previst arreglar la xapussa que tenen muntada a la L4 amb aquest tema, o "ya se arreglará solo"?

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Friday 18/01/2008 20:23
by pol
Aqyuesta tarda cap a les 4:30 le vist, amb termometres apagats i sense megafonia, anava amb el tron 418, més atrt a les 6:40 aquet torn el portava un 2100. Per sert he pogut veure correos ha estata interessant.
Image

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Saturday 19/01/2008 13:24
by pol
Fa temps vaig comentar que no se quin 2100 e la 4 era tenia un termometre en blanc, bé fins ara no he pogut possar la foto, aixi que aqui va:
Image
(esta feta amb el movil aixi que la calitat no es molt bona)

P.D. No se si seguira aixi

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 23/01/2008 13:32
by pokeroms
Hola!

Vist 2 9000 a Trinitat Nova,

un el deia el 9097-9098-9525-9099-9100
i l'altre..sorpresa!! 9109-9110-9528-9111-91112
(em sembla que era aquest, he vist al tren 911X)

Salutacions!

PD: Em sembla que estàn els dos en circul·lació, ja que aquest nou tren duia el torn 418 a punt d' iniciar servei.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 23/01/2008 15:44
by Busman
¿Sense proves ni res?

Encara no fa un mes que la primera 9000 va començar a circular en servei comercial.

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 23/01/2008 21:02
by pol
per tant a la 4 14 1100, 12 2100 i 2 9000, 30 trens? i l'altre dia en hora punta trens cada 5 minuts :roll: com s'explica i 30 trens com carai es possen? 22 estacions i 30 trens m'es trens que estacions :x

Posted: Wednesday 23/01/2008 21:11
by victorcasta
El carrusel de la L4 és de 19 trens en hora punta. Els demés estan en reserva, o donats de baixa, perquè dubto que a dia d'avui encara quedin 14 1100 en peu...

Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Posted: Wednesday 23/01/2008 22:29
by jlr
A la línia 2 crec que en hora punta circulen 22 o 23 trens, i aquesta línia no té 22 estacions. Per cert, el tren amb remolc 9526 hi és a la línia 2. Si s'ha vist el que porta el remolc 9528 a la línia 4, el que té el remolc 9527 ja ha arribat? Ah, la setmana passada vaig veure un 2100 a la 2, en hora punta.