Page 38 of 147
Posted: Monday 24/09/2007 23:36
by Jordilar
Ahir a la L5 cap a les 1:30 l'ocupació era raonable a tota la línia.
Pel que fa el personal de neteja, hi havia a vàries estacions i al final de la línia havien els de la neteja que intentàven fer el que podien. Quan vaig agafar la L2 per tornar a casa, em vaig trobar que el 9000 estava plè de cervesa pel terra...
Salut,
Posted: Monday 24/09/2007 23:41
by EUKibo
Es veritat, ignorava el temps que es triga en deixar els trens aparcats i buidar les estacions.
I certament això dels serveis parcials és quelcom que valoro moltisim de TMB. Si una estació falla que almenys si baixes abans no et vegis afectat, i sinó sempre puguis fer corresponència amb un altre linia o algo.
No com a Renfe que sobretot l'any passat (ara sembla que van força millor tot i que encara queda per millorar) que ens quedavem dins de tunels sense poder fer res...
Posted: Tuesday 25/09/2007 3:10
by bitxofo
UT596001 wrote:Tantes hores de metro nocturn no podien portar res de bo...
Només va ser 1 hora o menys, tranqui!
Quina calma!
Posted: Tuesday 25/09/2007 11:10
by Guigui
bitxofo wrote:UT596001 wrote:Tantes hores de metro nocturn no podien portar res de bo...
Només va ser 1 hora o menys, tranqui!
Explica això a qui compta amb aquell transport en aquell moment...
Posted: Tuesday 25/09/2007 12:48
by EUKibo
Home... Una cosa es Renfe que fa servei 16 hores i falla 3 hores a totes les linies i totes les parades i sense servei alternatiu. Si TMB de les 91 hores seguides en falla 1hora, en només unes quantes estacions concretes d'una linia deixant les altres intactes i amb serveis alternatius i informació...
A més que en aquests dies hi ha menys gent que necessita el metro per estudiar o treballar, així que si algú ha perdut 10min tampoc es morirà si va a una festa.
Això si, a mi m'agafa i clar que em molesta! XD tens tota la raó. Però des de fora cal reconèixer l'esforç...
Re: Quina calma!
Posted: Tuesday 25/09/2007 19:09
by UT596001
Guigui wrote:bitxofo wrote:UT596001 wrote:Tantes hores de metro nocturn no podien portar res de bo...
Només va ser 1 hora o menys, tranqui!
Explica això a qui compta amb aquell transport en aquell moment...
Amb aquesta afirmació sembla que heu oblidat l'existència del Nit Bus a Barcelona.
Al meu poble és un autobús cada hora i en canvi va molt bé que el tinguem.
Re: Quina calma!
Posted: Wednesday 26/09/2007 3:51
by bitxofo
UT596001 wrote:Guigui wrote:bitxofo wrote:
Només va ser 1 hora o menys, tranqui!
Explica això a qui compta amb aquell transport en aquell moment...
Amb aquesta afirmació sembla que heu oblidat l'existència del Nit Bus a Barcelona.
Al meu poble és un autobús cada hora i en canvi va molt bé que el tinguem.
A BCN els Nitbusos ara passen cada 20 minuts, el de l'aeroport també!
Posted: Monday 01/10/2007 16:21
by metring
Del diari ADN:
Hombre en la vía
EL METRO NO PUEDE DETECTAR CUERPOS EN LOS RAÍLES
Imputado un conductor por arrollar mortalmente a un joven ebrio que iba por el túnel.
● Hombre en la vía, y no saltan las alarmas.
Irineo,un joven que iba muy ebrio caminado por la vía de la estación de metro de Artigues en Badalona, fue divisado por el tren que iba en dirección contraria, que emitió destellos de luz como señal de alerta. El
conductor del otro convoy,que estaba a 15 metros del hombre, captó las señales de luz, pero asegura que nadie le dijo por radio que había un hombre en la vía, según manifestó en su declaración ante el juez a laq ue
ha tenido acceso este diario. Cuando vio al joven, fue demasiado tarde.
Le arrollóyprovocó su muerte.“
Vi las señales, al señor, y luego frené. Fue todo muy rápido, en décimas de segundo”, detalla. Los hechos ocurrieron el pasado 4 de febrero y ahora el magistrado que instruye el caso podría haber observado indicios
de delito ypor eso llamó a declarar al joven que conducía el
convoy en calidad de imputado. De hecho, el propio
conductor afirma en su declaración que vio a la víctima apartándose para evitar el atropello mortal. “Cuando vio el tren, se quiso apartar”.
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) explicó a este diario que en Barcelona, como en Madrid, no existe ningún mecanismo de detección
de cuerpos en las vías.
La notícia sencera, al link de dalt.
Posted: Monday 01/10/2007 18:01
by Proastiakos
Ho sento però tot aixó em fa bullir la sang....
Què pasa, que ara els motoristes/maquinistes han de ser responsables a més a més del seu tren d'un borratxo insensat i inconscient que baixa a la vía??
És més, aquest motorista va actuar com debía, més no pot fer, que jo sàpiga encara no s'ha inventat la màquina del temps. Si ara es lamenten del que va passar que haguèssin sigut més conscients. Molt malament veig que ara la seva dona plori quan no va ser capaç de controlar al seu home...
Sembla mentida que ara vulguin buscar les pesigolles allà on no hi poden haver, sembla mentida lo malament que va aquest país...
Salutacions!
Posted: Monday 01/10/2007 18:35
by U-Bahn
El subtitular més sensacionalista no pot ser.
Posted: Monday 01/10/2007 19:51
by metring
Estic amb en Proastiakos. Cadascú ha de ser conscient i responsable de si mateix, és injust que imputin al conductor, per la bestiessa d'una persona a la qual ningú li manava de baixar a la via, cosa terminantment prohibida.
Posted: Tuesday 02/10/2007 0:33
by EUKibo
A veure, a la L2 les cabines són habitualment un festival. Si no hi ha tres tius a la cabina està el conductor dempeus i d'esquena. (Bueno, no és habitual però ho he vist més d'un cop).
Hi ha conductors molt professionals que tot i la conducció automàtica fan molt bé el seu treball. Perquè els maquinistes estan en l'obligació d'estar alerta per qualsevol incident. És probable que la causa de l'arrollament sigui el sistema de conducció automàtic...
Igualment, l'únic culpable de la mort va ser el tio atropellat. Ell és el responsable d'haver entrat en una zona prohibida, de fet aquesta gent en el cas que sobrevisqués caldria posar multes importants pel fet de paralitzar el servei de metro i atemptar contra la seguritat del mateix.
Posted: Tuesday 02/10/2007 1:44
by Proastiakos
EUKibo wrote:A veure, a la L2 les cabines són habitualment un festival. Si no hi ha tres tius a la cabina està el conductor dempeus i d'esquena. (Bueno, no és habitual però ho he vist més d'un cop).
Hi ha conductors molt professionals que tot i la conducció automàtica fan molt bé el seu treball. Perquè els maquinistes estan en l'obligació d'estar alerta per qualsevol incident. És probable que la causa de l'arrollament sigui el sistema de conducció automàtic...
Igualment, l'únic culpable de la mort va ser el tio atropellat. Ell és el responsable d'haver entrat en una zona prohibida, de fet aquesta gent en el cas que sobrevisqués caldria posar multes importants pel fet de paralitzar el servei de metro i atemptar contra la seguritat del mateix.
Ho sento però estic totalment en contra del que dius, bàsicament perque parles d'un tema del qual no en tens ni arguments, ni proves, ni segurament ho has vist mai en la teva vida.
El sistema de conducció ATO com bè segur que saps, és un sistema que s'encarrega de conduir el tren seguint el que li dicta l'ATP, el motorista en el moment que es posa a la cabina es el responsable íntegre del tren i com a tal és el supervisor de la seva marxa, tenint sota el seu control tots els dispositius que requereixin ésser utilitzats per garantir la seguretat i la marxa del tren. Un tren no és cap joguina i dubto moltíssim que cap motorista es pasi la seva jornada anant d'esquenes, son prou conscients del que porten i que no és cap joc graciòs matar a ningú.....
Per cert, un tren es pot conduir dempeus sense cap problema.
Hi han vegades que comentaris són molt més sensacionalistes que els articles ja tatxats com a tals.
Salutacions
Posted: Tuesday 02/10/2007 9:38
by Trenscat
metring wrote:Del diari ADN:
Hombre en la vía
EL METRO NO PUEDE DETECTAR CUERPOS EN LOS RAÍLES
Imputado un conductor por arrollar mortalmente a un joven ebrio que iba por el túnel.
● Hombre en la vía, y no saltan las alarmas.
Irineo,un joven que iba muy ebrio caminado por la vía de la estación de metro de Artigues en Badalona, fue divisado por el tren que iba en dirección contraria, que emitió destellos de luz como señal de alerta. El
conductor del otro convoy,que estaba a 15 metros del hombre, captó las señales de luz, pero asegura que nadie le dijo por radio que había un hombre en la vía, según manifestó en su declaración ante el juez a laq ue
ha tenido acceso este diario. Cuando vio al joven, fue demasiado tarde.
Le arrollóyprovocó su muerte.“
Vi las señales, al señor, y luego frené. Fue todo muy rápido, en décimas de segundo”, detalla. Los hechos ocurrieron el pasado 4 de febrero y ahora el magistrado que instruye el caso podría haber observado indicios
de delito ypor eso llamó a declarar al joven que conducía el
convoy en calidad de imputado. De hecho, el propio
conductor afirma en su declaración que vio a la víctima apartándose para evitar el atropello mortal. “Cuando vio el tren, se quiso apartar”.
Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) explicó a este diario que en Barcelona, como en Madrid, no existe ningún mecanismo de detección
de cuerpos en las vías.
La notícia sencera, al link de dalt.
Aquesta notícia la vaig veure ahir a l'ADN i és patètica. És mereix un bon
Per què clar, què passa si un dement o un nen es fica al mig del carrer? Demano que posin tanques a totes les voreres jo també!!
Posted: Tuesday 02/10/2007 10:00
by Jordilar
Realment em sembla una parida culpar al motorista de culpable de l'atropelament i sobretot això que diuen que no hi ha cap sistema que detecti persones a la via. Sembla que intentin donar la culpa a algú perque els familiars obtinguin una indemnització, que és el que importa
Respecte l'actitud d'alguns motoristes de la L2, sí que es cert que alguns, en concret algunes, les he vist entrar en alguna estació d'esquenes a la via...
Posted: Tuesday 02/10/2007 11:50
by EUKibo
Proastiakos wrote:no en tens ni arguments, ni proves, ni segurament ho has vist mai en la teva vida.
Hi han vegades que comentaris són molt més sensacionalistes que els articles ja tatxats com a tals.
¬¬ Escolta, jo no m'he ficat amb tu.
I estic d'acord amb el que diu el Jordilar. No cal generalitzar, però algun cop els maquinistes de la L2 fan alguna cosa d'aquestes i "segurament ho he vist a la meva vida", no tinc proves perquè no li he dit al maquinista que posi per fer-li una foto, i home dir que no sé argumentar, gràcies eh! Bueno, almenys tinc testimonis de gent que agafa la L2 habitualment i en sap.
Posted: Tuesday 02/10/2007 13:33
by abegot
Jordilar wrote:Realment em sembla una parida . . .
Respecte l'actitud d'alguns motoristes de la L2, sí que es cert que alguns, en concret algunes, les he vist entrar en alguna estació d'esquenes a la via...
Tu ho has dit una parida, ... Que és el que has treballat al metro? Que saps dels motoristes/maquinistes? Un treball de 8 hores a les fosques, sense veure la llum del dia, és normal?
Posted: Tuesday 02/10/2007 14:39
by Proastiakos
EUKibo wrote:
És probable que la causa de l'arrollament sigui el sistema de conducció automàtic...
Ho sento però això ho trobo molt sensacionalista i de dir per dir. En cap moment he dit que no sapiguèssis argumentar, tot si t'ho has pres així cal dir que no anava en aquesta intenció.
Com molt bé diu l'abegot hi han moltes coses que passen desapercebudes dels qui treballen al metro (i quan dic metro, dic totes les empreses ferroviàries del nostre entorn) i que desmerescudament ja existeix mala fama sobre alguns colectius que considero no hauría d'èsser generalitzat. Sota el meu punt de vista la grandíssima majoria són uns grans professionals que saben el que es porten entre mans i en més d'un cop el seu treball hauría de tenir el mèrit d'èsser reconegut.
Salutacions.
Posted: Tuesday 02/10/2007 18:56
by El LLOP
no ens enganyem, l'únic objecte de la denuncia es poder exigir una indemnització. Jo li descomptaria el temps que va estar parat el metro per culpa seva. us farieu creus del que arriva a dir la gent per cobrar un duro. Fliparieu, rotllo expedient X
Llei de l'embut
Posted: Tuesday 02/10/2007 23:18
by Guigui
El LLOP wrote:no ens enganyem, l'únic objecte de la denuncia es poder exigir una indemnització. Jo li descomptaria el temps que va estar parat el metro per culpa seva. us farieu creus del que arriva a dir la gent per cobrar un duro. Fliparieu, rotllo expedient X
És que no hi ha res on descomptar, perquè la base hauria de ser zero. A qui se li acut atorgar una indemnització a algú perquè aquest personatge ha violat la llei.