Re: Incidències a RENFE i FGC
Posted: Sunday 10/10/2010 20:21
El tren seguia la via general per tant no el pot haver causat l'estat de la via desviada. Després, és de suposar que la via no queda perfecte després de un accident.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
MZA_1600 wrote:El tren seguia la via general per tant no el pot haver causat l'estat de la via desviada. Després, és de suposar que la via no queda perfecte després de un accident.
I quina unitat és la que ha descarrilat, un 592.2 o 596?UT440_132M wrote:http://www.acn.cat/acn/576417/General/t ... lerta.html
12.10.2010 - 00.37 h
El descarrilament d'un tren a Àger obliga a activar l'alerta del Procicat per emergències en el transport de viatgers
El descarrilament no ha causat ferits
- ACN · ID 576417
Àger (ACN).- La Direcció General de Protecció Civil (DGPC) de la Generalitat ha activat, a les 22.30 hores d'aquest dilluns, la fase d'alerta del pla d'actuació del Pla de Protecció Civil de Catalunya (Procicat) per emergències en el transport de viatgers per ferrocarril (Ferrocat) a causa del descarrilament d'un tren de viatgers a Àger (La Noguera), que feia el trajecte de Lleida a la Pobla de Segur. El descarrilament no ha causat ferits, i s'ha produït per la caiguda d'unes pedres a la via dins el túnel, a uns 800 metres aproximadament de l'estació d'Àger. En el tren hi viatjaven una trentena de passatgers
Ja no circulen els 596?MZA_1600 wrote:Segurament 592.2, els 596 fa temps que no es veuen per catalunya i comencen a apartar-los del servei a la resta d'espanya.
Sembla increïble, un lloc on es controla tota la xarxa d'Adif de Catalunya i que només tinguin SAI's i no tinguin un sistema d'autogeneració d'electricitat, altrament coneguts com a generadors de gasoil, la idea del SAI es per aguantar uns minuts o poques hores un sistema informàtic, però amb els generadors corresponents, poden ser totalment autònoms durant moltes hores.mikado wrote: A l'inici s'ha funcionat amb sistemes alterantius (SAI'S) però que no han tingut més autonomia.
Al Transpirinenc occidental, diria que van amb TRD 594Jacob.CH wrote:Ja no circulen els 596?MZA_1600 wrote:Segurament 592.2, els 596 fa temps que no es veuen per catalunya i comencen a apartar-los del servei a la resta d'espanya.
Doncs ara me n'assabento!
I llavors, al transpirinenc occidental què hi posaran, els superman?
els SAI's nomes serveixen per mantenir els ordinadors encesos el temps necessari per guardar la informacio (la autonomia depen del model del SAI pero normalment aguanten uns minuts). ara, si aixo ha passat aqui no em vull imaginar que passaria si caigues tot el sistema informatic del CTC d'Atochaescursso wrote:Sembla increïble, un lloc on es controla tota la xarxa d'Adif de Catalunya i que només tinguin SAI's i no tinguin un sistema d'autogeneració d'electricitat, altrament coneguts com a generadors de gasoil, la idea del SAI es per aguantar uns minuts o poques hores un sistema informàtic, però amb els generadors corresponents, poden ser totalment autònoms durant moltes hores.mikado wrote: A l'inici s'ha funcionat amb sistemes alterantius (SAI'S) però que no han tingut més autonomia.
Hi ha coses que no s'entenen.
La pregunta és: a la capital del Reino tenen la mateixa bírria de sistema que a províncies o quelcom a l'alçada del melic del món, que tothom sap (i ha de saber) que ho és?twipsy wrote:ara, si aixo ha passat aqui no em vull imaginar que passaria si caigues tot el sistema informatic del CTC d'Atocha
45 minuts per retirar una vaca?Mako448 wrote:Línia R3
14/10/2010 15:16h
Tren La Tour (13:43) a Hospitalet (16:44) circula amb demora de 45 minuts per obstaculització a la via entre La Molina i Toses
Tren La Tour (13:43) a Hospitalet (16:44) circula amb demora de 45 minuts per obstaculització d'una vaca a la via entre La Molina i Toses . El tren ha estat aturat fins a la retirada de l' animal fora del túnel de Toses