Page 39 of 46

Re: Alguns videos interessants

Posted: Friday 06/11/2015 21:56
by Renfe445
oriolp13 wrote:No té gaire secret, doncs sense reproduïr el vídeo ja es veu una part del nom: Sagrera, abans de ser reformada i abans del canvi de cartelleria per part de TMB.
A mí me parece bastante sorprendente que haya por youtube un video de la estación de Sagrera original.

Re: Alguns videos interessants

Posted: Friday 06/11/2015 22:14
by davroca5
Mare meva, quina qualitat la pintura!!! :plas :plas :plas :plas :o :o :o :o :o

Per cert, sóc l'únic que moriria per poder tornar al passat (ni que fos un dia) i patejar-se tota la xarxa de metro? No som conscients el que ha canviat en 15-20 anys.

Re: Alguns videos interessants

Posted: Friday 06/11/2015 22:58
by Renfe445
davroca5 wrote:Mare meva, quina qualitat la pintura!!!
Imita los carteles a la perfección, la tipografía Helvetica la clava al 100%.
davroca5 wrote:Per cert, sóc l'únic que moriria per poder tornar al passat (ni que fos un dia) i patejar-se tota la xarxa de metro? No som conscients el que ha canviat en 15-20 anys.
Yo quiero, yo quiero, yo quiero!!! :) :)

Re: Alguns videos interessants

Posted: Monday 21/12/2015 21:42
by pol
No se si aquest vídeo ja havia sortit per aquí, però té imatges interessants. És de quan es van posar en servei els 3000 i els 4000. El mateix usuari en té algun més de vídeo històric.
https://www.youtube.com/watch?v=0gxMFGlOjQU

Re: Alguns videos interessants

Posted: Monday 21/12/2015 22:15
by Renfe445
pol wrote:No se si aquest vídeo ja havia sortit per aquí, però té imatges interessants. És de quan es van posar en servei els 3000 i els 4000. El mateix usuari en té algun més de vídeo històric.
https://www.youtube.com/watch?v=0gxMFGlOjQU
Sí, ese es el "videotutorial" (hablando con términos interneteros) para poner en marcha (y para desconectar) los trenes 3000 y 4000. Producido en febrero del 91, segun lo que dicen los créditos del final.

Curioso el 3000 en Can Boixeres... :)

Supongo que antes de ponerse en servicio estaban todas pululando por ahí, al igual que cuando varios turnos de la línea 5 fueron servidos por los 3000 (por que estarían poniendo el aire acondicionado en los 1000, antes de hacerle ese lavado de cara del interior)?

También curiosos los 300 apartados.

Re: Alguns videos interessants

Posted: Monday 21/12/2015 22:59
by Miquel
Renfe445 wrote:
pol wrote:No se si aquest vídeo ja havia sortit per aquí, però té imatges interessants. És de quan es van posar en servei els 3000 i els 4000. El mateix usuari en té algun més de vídeo històric.
https://www.youtube.com/watch?v=0gxMFGlOjQU
Sí, ese es el "videotutorial" (hablando con términos interneteros) para poner en marcha (y para desconectar) los trenes 3000 y 4000. Producido en febrero del 91, segun lo que dicen los créditos del final.

Curioso el 3000 en Can Boixeres... :)

Supongo que antes de ponerse en servicio estaban todas pululando por ahí, al igual que cuando varios turnos de la línea 5 fueron servidos por los 3000 (por que estarían poniendo el aire acondicionado en los 1000, antes de hacerle ese lavado de cara del interior)?

También curiosos los 300 apartados.
Els 3000 en servei a L5 va ser quelcom anecdòtic, tant que no va anar gaire bé i no es va repetir més. Un dels problemes va ser la frenada regenerativa, els 3000 baixaven de tant en quant els "ploms" als frenar, ja que tornaven el corrent per la catenària. :x

Tot i que no hi ha gaires imatges, des de que van arribar els 3000 (1986) a L3 fins que van construir-se les cotxeres de Sant Genis (passats els 90'), aquests van tenir les cotxeres a Can Boixeres per a fer les revisions grans, al dipòsit de Zona Universitària hi havia uns petits "tallers" amb un fosat (si no falla la memòria) on reparaven i revisaven el més habitual.

En tot cas, L5 mai va necessitar tirar de 3000's per fer servei, pensa que hi havia 25 mils, i un parell de 1100, o com a mínim en el seu dia al fòrum van dir que no havien trepitjat L4 mai. Sempre van tenir trens de sobres, i si faltava algun tren, només calia anar a L4 a pescar algun dels seus 25 1100, que allà en tenien de sobres cada dia.

El més morbós del vídeo, es que veiem la configuració inicial del dipòsit de Paral·lel L2, i per suposat, el túnel "secret" d'enllaç entre L3 i L5 :)

El despertar de las Dodotis

Posted: Monday 18/01/2016 20:02
by Renfe445

Re: Alguns videos interessants

Posted: Friday 22/01/2016 23:33
by David.F.C.M.B.1000
Les estacions fantasma abandonades al Metro de Barcelona https://www.youtube.com/watch?v=JNfoV5sVZrI

Un vell conegut

Posted: Saturday 23/01/2016 0:22
by Guigui
El seu protagonista és aquest senyor tan simpàtic.

Re: Alguns videos interessants

Posted: Monday 04/04/2016 10:13
by canalcole
Aquest cap de setmana el programa '1món.cat' de La Xarxa ha entrat al Museu del Ferrocarril de Vilanova i La Geltrú, i han conversat amb la seva directora, la Pilar Garcia. També s'ha conegut la importància de la professió de maquinista amb tres maquinistes que expliquen les seves millors anècdotes. La vessant històrica l’ha apropat l’Albert Tubau, i també han parlat de l’associació per a la reconstrucció de material ferroviari de Lleida, i els Amics del Ferrocarril de Vilanova.

http://www.xiptv.cat/1moncat/capitol/ca ... -la-geltru

Re: Alguns videos interessants

Posted: Thursday 05/05/2016 23:08
by Adolescent barceloní
L'empresa d'autobusos alemanya ESWEVerkehr té un canal a YouTube i està realment molt bé. Ah! (a veure si ho sé dir bé:) Im die Videos, sie sprechen Deutsch.

https://www.youtube.com/user/ESWEVerkehr/videos

Re: Alguns videos interessants

Posted: Thursday 05/05/2016 23:36
by Sanato
Bona nit,

M'estranyaria que no hagués sortit algun vídeo d'aquests, amb la de ferroviaris que hi ha al fòrum... Però l'he buscat i no m'ha semblat veure'l
Permet descobrir una part de Barcelona ben oculta per a la immensa majoria:

https://www.youtube.com/watch?v=--E-86WBL_U

És un canal molt bo, només cal ficar-se al youtube i picar "en cabina", surten coses molt bones

Salut!

Petita correcció

Posted: Friday 06/05/2016 0:27
by Guigui
Adolescent barceloní wrote:Ah! (a veure si ho sé dir bé:) Im die Videos, sie sprechen Deutsch.
Millor: In den Videos wird Deutsch gesprochen.
O, encara millor: Die Videos sind auf Deutsch.

Anuncios de TUSGSAL

Posted: Saturday 18/06/2016 20:18
by Renfe445
Creo que son del año 2000.




Re: Alguns videos interessants

Posted: Wednesday 29/06/2016 0:23
by wefer
Ampliación del Metro de Barcelona 1972. Imatges de Sagrada Família, Diagonal, Torras i Bages trens sèrie 300, 400, 1000, etc:





1980 Obras públicas en Barcelona - Problemas de tráfico en Barcelona - Túneles del Tibidabo - Túneles de Vallvidrera - Cinturón del Litoral




Retirada dels tramvies de Barcelona 1970


Targetes intel·ligents JR + Minotaure 1000 FMB (1993)

Posted: Sunday 31/07/2016 12:25
by Renfe445

Re: Alguns videos interessants

Posted: Monday 01/08/2016 9:54
by Miquel
Operador del CCM: Incidències en un tren de la sèrie 1000.

Motorista: Parlant amb l'operador des d'un tren de la sèrie 3000.

:riure :plas

Re: Alguns videos interessants

Posted: Monday 01/08/2016 12:52
by Renfe445
Miquel wrote:Operador del CCM: Incidències en un tren de la sèrie 1000.

Motorista: Parlant amb l'operador des d'un tren de la sèrie 3000.

:riure :plas
Bueno, en esos años habían algunos 3000 que iban por la 5, no?

Pues normal que se confundieran! :riure

Re: Alguns videos interessants

Posted: Monday 01/08/2016 15:54
by Miquel
Renfe445 wrote:
Miquel wrote:Operador del CCM: Incidències en un tren de la sèrie 1000.

Motorista: Parlant amb l'operador des d'un tren de la sèrie 3000.

:riure :plas
Bueno, en esos años habían algunos 3000 que iban por la 5, no?

Pues normal que se confundieran! :riure
Doncs em sospito que el 3000 que surt és el que hi ha estacionat a la via 8 de Sant Genis, que es veu al vídeo. Ni de conya és a una estació i encara menys en servei com se suposava que estava. :P

Re: Alguns videos interessants

Posted: Monday 01/08/2016 15:55
by Renfe445
Miquel wrote: Doncs em sospito que el 3000 que surt és el que hi ha estacionat a la via 8 de Sant Genis, que es veu al vídeo. Ni de conya és a una estació i encara menys en servei com se suposava que estava. :P
Yo hasta dudo que el que está en el CTC y el motorista sean empleados de verdad. :x