Page 39 of 59
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Friday 25/01/2008 15:17
by Ecomobisostrans
pol wrote:30 trens com carai es possen? 22 estacions i 30 trens mes trens que estacions
Es que la linia va en els 2 sentits, per tant es com si tingues 42 estacions (el doble menys les terminals) per tant pot haver + o - un tren cada 1,8 estacions, no se si m'explico.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Friday 25/01/2008 15:19
by pol
Ecomobisostrans wrote:pol wrote:30 trens com carai es possen? 22 estacions i 30 trens mes trens que estacions
Es que la linia va en els 2 sentits, per tant es com si tingues 42 estacions (el doble menys les terminals) per tant pot haver + o - un tren cada 1,8 estacions, no se si m'explico.
Osti, com no i vaig caure, perdo pe rla meva ignorancia
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Saturday 26/01/2008 22:16
by entfe001
En realitat, amb 46 trens (22 estacions * 2 vies / estació + 2 cues de maniobra, i assumint que un tren no pot deixar una estació sense tenir la següent lliure, cosa que és falsa al tram Encants - Sagrada Família) la L2 estaria aturada eternament, puix cap tren es podria moure. En cas d'haver-hi 45 en línia, només es podria bellugar un dels trens i per tornar a avançar s'hauria d'esperar que els 44 trens restants avancessin, un per un, una estació, cosa que a la pràctica fa la línia inexplotable. Assumint també l'equidistància entre totes les estacions (assumpció evidentment falsa, veure Clot - Encants - Sagrada Família), el màxim desitjable de trens en línia que permetés que tot tren pogués avançar en condicions òptimes d'explotació seria de 23.
Edito: m'he fet un embolic entre L2 i L4. En el cas de la L2, comptar nombre d'estacions * 2 + 2 (doble via per a les terminals + cua de maniobres) ; per a la L4 nombre d'estacions * 2 - 2 (extrems de línia explotats en via única). Sigui com sigui, l'apreciació de suposada equidistància també queda rebatuda categòricament amb el tram Maragall - Llucmajor.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Monday 28/01/2008 20:28
by orique
Avui, vora les 19,15 he agafat el cotxe 9100 a El Maresme - Fòrum, amb el torn 419.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Monday 28/01/2008 22:25
by Busman
Jo he pujat al 9109-R9528-9112 en el torn 418. Tots dos torns diuen 21XX ara cap a les 22:00.
Pregunta: el 9105-9527-9108 anirà doncs a la L2?
Posted: Monday 28/01/2008 22:35
by victorcasta
Segons el llistat de metro que hi ha en aquest mateix subfòrum, la 9524 i la 9526 estan a L2, i les 9525 i 9527 a la L4, als quals s'hi hauria d'afegir la 9528 que esmentes.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Monday 28/01/2008 22:38
by Busman
Ah, i una pregunta encara més important: Per quan un torn 420? I un 421? I un 422? ...?
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Tuesday 29/01/2008 21:18
by wefer
Avui, 29 de gener, he avistat un 2100 a la L2. Per tant, encara no tots corren per la L4.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Tuesday 29/01/2008 22:53
by orique
Avui sobre les 19,15 altre cop el 9000 a El Maresme / Fòrum, aquest cop amb el torn 418.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Wednesday 30/01/2008 16:44
by Miquel
wefer wrote:Avui, 29 de gener, he avistat un 2100 a la L2. Per tant, encara no tots corren per la L4.
Sí, jo ahir al matí el vaig agafar a Passeig de Gràcia a les 07:35 i crec que amb el torn 213, el tren és el 2105-2108.
D'altra banda, algú ha vist ultimament el 9001-9004?
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Wednesday 06/02/2008 19:09
by orique
Avui he vist circular dos 9000's per la L4, un darrere l'altre. No en sé els torns, però jo anava en el 414 en direcció Trinitat Nova i me'ls he creuat per la zona del Poblenou.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Wednesday 06/02/2008 20:19
by Miquel
orique wrote:Avui he vist circular dos 9000's per la L4, un darrere l'altre. No en sé els torns, però jo anava en el 414 en direcció Trinitat Nova i me'ls he creuat per la zona del Poblenou.
Seran els torns 418 i 419 respectivament.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Wednesday 06/02/2008 20:45
by pol
Ningu te 9000vs 1100, per que potser d'aqui dos divendres vaig a buscar aquets.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Thursday 07/02/2008 11:29
by Mortadel·lo
l'altre dia vaig pujar al 9097, em sembla que mai havia fet tan ràpid el tram Joanic-Alfons X, i amb molta diferència
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Saturday 09/02/2008 2:21
by Vox
Que brutes i fastigoses estan exteriorment les pobres 2100 de la L4.
Vox
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Saturday 09/02/2008 10:39
by Fran-Ikarus
El 3001-3004 continua circulant sense reformar (desconec si la "cobdiciada" plaqueta continua en el seu lloc, suposo que sí)
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Saturday 09/02/2008 12:35
by Jordilar
Parlant dels 2100 a la L4, l'altre dia vaig pujar a un dels 5 primers 2100 que es van fabricar i vaig veure com havien repintant els seients negres amb color gris, desapareixent així les inscripcions rupestres de mes de 8 anys d'antiguitat.
Salut,
3000R no mola
Posted: Saturday 09/02/2008 15:18
by Guigui
Fran-Ikarus wrote:El 3001-3004 continua circulant sense reformar (desconec si la "cobdiciada" plaqueta continua en el seu lloc, suposo que sí)
I tant de bo no el reformin mai (ni cap altre 3000)!
Quant a la plaqueta, fa uns quants mesos encara hi era, que és quan vaig agafar el 3001 per últim cop a consciència.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Saturday 09/02/2008 17:22
by Vox
Jordilar wrote:Parlant dels 2100 a la L4, l'altre dia vaig pujar a un dels 5 primers 2100 que es van fabricar i vaig veure com havien repintant els seients negres amb color gris, desapareixent així les inscripcions rupestres de mes de 8 anys d'antiguitat.
Salut,
Hola Jordi,
Sí, un comoany foraire ja ho va comentar. Crec que els han substituit, més que pintar, no? La veritat es que ja tocava, encara que ara serà més difícil (si es que ho fan als altres 4) diferenciar ràpidament una s2100 de primera fornada d'una s2100 de segona fornada. Haurem de mirar els números
Torno a repetir, QUE BRUTES van les s2100 de la L4, les s3000 de la L3.. Després em pujo a una 447 i sembla unaltre mon
Vox
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Saturday 09/02/2008 19:17
by Miquel
En veritat, el que fa que estiguin bruts exteriorment és el líquid de netega dels grafitis, quan van a la “dutxa” s´els hi posa i això espatlla la pintura blanca dels 2000,3000, etc., d´aquesta manera veiem la pintura més aviat griseta que blanca, també fan que s´oxidin més ràpid(heu vist el frontal del 3021?).