Page 389 of 411

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Tuesday 01/08/2017 22:50
by metring
Cert! Aleshores, el tema és dels bancs?

Re: Atropellament entre Les Franqueses i Canovelles

Posted: Wednesday 02/08/2017 1:10
by UT440_132M
Guigui wrote:De Rodalies de Catalunya:

Línia R3. Circulació interrompuda entre Les Franqueses i Gr.Canovelles, per atropellament persona, s'estableix servei alternatiu per carretera
http://el9nou.cat/valles-oriental/actua ... ranqueses/

Atropellament mortal a línia R3 a tocar de l’estació de les Franqueses

Els fets han passat cap a les 6 del matí a uns 200 metres de l’estació de Corró d’Avall. La víctima té 36 anys i és de la Garriga


Ferran Polo 01/08/2017 | 10:11 Les Franqueses del Vallès
Un home de 36 anys ha mort aquest dimarts cap a les 6 del matí en ser atropellat per un tren de la línia R3 que circulava en direcció Vic a uns 200 metres de l’estació de les Franqueses, al nucli de Corró d’Avall. Segons ha pogut saber EL 9 NOU, la víctima és veïna de la Garriga.

Els serveis d’emergències han rebut l’avís poc després de les 6 del matí. Al tren afectat, hi anaven unes 40 persones que han pogut baixar del comboi i han estat encaminades a peu fins a l’estació de les Franqueses. L’atropellament s’ha produït darrera de la plaça de l’Escorxador. Els Mossos investiguen les causes dels fets.

L’incident ha obligat a tallar la circulació de trens des del moment dels fets entre les estacions de les Franqueses i Granollers-Canovelles. El tall s’ha allargat fins poc després de 3/4 de 9 del matí quan ja s’havia fet l’aixecament del cadàver i s’havia retirat el tren afectat. Els retards al conjunt de la línia han estat d’uns 60 minuts que s’ha d’anar reduint al llarg del dia.

Mentre ha durat el tall, Renfe ha posat un servei d’autobusos entre les estacions de les Franqueses i Granollers-Canovelles. Tot i això, centenars de persones han patit els retards tant per anar en direcció Barcelona com en direcció nord. Alguns usuaris s’han queixat a través de les xarxes socials de manca d’informació.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Wednesday 02/08/2017 10:03
by genissimon
Diari de Girona, 2 d'agost de 2017 wrote: Interrompuda durant una hora la circulació de trens a l'R1 entre Blanes i Mataró per una incidència a la catenària
Els trens han acumulat retards de més de mitja hora
[...]

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Monday 07/08/2017 21:11
by metring
Rodalies informa d'un atropellament a Clot-Aragó i de desviaments de trens sentit nord per Passeig de Gràcia.

Combinat R2-R10 per error

Posted: Tuesday 08/08/2017 8:35
by m.h.t.
Ahir, des del tren cap a l'Aeroport, vaig veure un St. Celoni aturat a Bifurcació Aragó mig ficat a la derivació cap a ramal Glòries (Est. de França). Al arribar a Pg. de Gràcia vaig pensar que potser ho havia vist malament. :roll:

Avui, em trobo amb això a Twitter:
Es veu que algú al CTC s'ha despistat amb el canvi d'agulles i ha enviat el St. Celoni a Est. de França. :) Els passatgers van haver de canviar allà de tren per fer inversió de marxa cap a Clot.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Tuesday 08/08/2017 12:15
by Miquel
Collons, i el CTC no podia ordenar invertir la marxa passat Glòries? Hagués entrat pel ramal Mataró de El Clot però millor això que perdre mitja hora...

indecència tècnica

Posted: Tuesday 08/08/2017 14:51
by albert28
No sé si us heu fixat amb la resposta de Rodalies

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Tuesday 08/08/2017 16:10
by fgc113
Miquel wrote:Collons, i el CTC no podia ordenar invertir la marxa passat Glòries? Hagués entrat pel ramal Mataró de El Clot però millor això que perdre mitja hora...
Si l'itinerari està establert incorrectament, el maquinista ha de detindre el tren quan se n'adone i posar-se en contacte amb el PM. De totes maneres, és possible passar de la línia de Mataró a la de Granollers després d'el Clot? A l'estació segur que no, perquè és baixador i no té agulles.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Tuesday 08/08/2017 20:33
by Miquel
fgc113 wrote:
Miquel wrote:Collons, i el CTC no podia ordenar invertir la marxa passat Glòries? Hagués entrat pel ramal Mataró de El Clot però millor això que perdre mitja hora...
Si l'itinerari està establert incorrectament, el maquinista ha de detindre el tren quan se n'adone i posar-se en contacte amb el PM. De totes maneres, és possible passar de la línia de Mataró a la de Granollers després d'el Clot? A l'estació segur que no, perquè és baixador i no té agulles.
Home, juraria que entre Clot i Sagrera hi ha agulles. I igualment, aquest tren ha anat d'Estació de França a Clot, on ha hagut de canviar de ramal per allà. El que deia es que es que podrien haver fet la maniobra passat Glòries, un cop s'uneix el ramal de Sagrera amb el d'Aragó. Allà el tren podria haver retrocedit sense perdre molt de temps. Molt millor que baixar fins a EDF i per més inri, fer canviar de tren al personal.

Re: Combinat R2-R10 per error

Posted: Tuesday 08/08/2017 23:01
by Abril74
m.h.t. wrote:Ahir, des del tren cap a l'Aeroport, vaig veure un St. Celoni aturat a Bifurcació Aragó mig ficat a la derivació cap a ramal Glòries (Est. de França). Al arribar a Pg. de Gràcia vaig pensar que potser ho havia vist malament. :roll:

Avui, em trobo amb això a Twitter:
Es veu que algú al CTC s'ha despistat amb el canvi d'agulles i ha enviat el St. Celoni a Est. de França. :) Els passatgers van haver de canviar allà de tren per fer inversió de marxa cap a Clot.

Aquesta situació jo la vaig viure en un R1 cap a Maçanet fa un parell d'anys, CTC ens desviava per la Bifurcació de l'Arc de Triomf cap a St. Arenal hi vam tenir la sort que el Maquinista es va adonar el moment que es desviava el Tren per error hi va avisar a la Central, per lo qual van poder maniobrar enrere hi tornar a la seva ruta.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Wednesday 09/08/2017 8:48
by Adolescent barceloní
Abril74 wrote:Aquesta situació jo la vaig viure en un R1 cap a Maçanet fa un parell d'anys, CTC ens desviava per la Bifurcació de l'Arc de Triomf cap a St. Arenal hi vam tenir la sort que el Maquinista es va adonar el moment que es desviava el Tren per error hi va avisar a la Central, per lo qual van poder maniobrar enrere hi tornar a la seva ruta.
El RGC de Renfe contempla maniobrar marxa enrere? O en aquest cas es va fer canvi de cabina per anar enrere?

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Wednesday 09/08/2017 9:25
by fgc113
Adolescent barceloní wrote:
Abril74 wrote:Aquesta situació jo la vaig viure en un R1 cap a Maçanet fa un parell d'anys, CTC ens desviava per la Bifurcació de l'Arc de Triomf cap a St. Arenal hi vam tenir la sort que el Maquinista es va adonar el moment que es desviava el Tren per error hi va avisar a la Central, per lo qual van poder maniobrar enrere hi tornar a la seva ruta.
El RGC de Renfe contempla maniobrar marxa enrere? O en aquest cas es va fer canvi de cabina per anar enrere?
Em sembla que no i que hauria d'haver canviat de cabina.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Wednesday 09/08/2017 10:11
by trenesrenfe123
Ara no sé si ha estat un "despiste"... veient el Twitter de @Rodalies, potser el tren tenia una incidència tècnica de veritat i en comptes de deixar-lo tirat en plena via dels túnels de Barcelona, van decidir enviar-lo a Estació de França per transbordar a un altre tren, que allà sempre n'hi ha de reserva...

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Wednesday 09/08/2017 12:32
by ortegote
trenesrenfe123 wrote:Ara no sé si ha estat un "despiste"... veient el Twitter de @Rodalies, potser el tren tenia una incidència tècnica de veritat i en comptes de deixar-lo tirat en plena via dels túnels de Barcelona, van decidir enviar-lo a Estació de França per transbordar a un altre tren, que allà sempre n'hi ha de reserva...
Potser tens rao pero el problema a Renfe sempre es el mateix la falta d'informació al passatge, si abans d'arribar a l'estació de França ja haguesin dit el que s'anava a fer i per que, ja no tindriem els moments de caos i de no saber que passa.
Salutacions.

Mitja hora al túnel d'Aragó

Posted: Wednesday 09/08/2017 15:50
by Guigui
De Rodalies de Catalunya:

R2S
09/08/2017 14:41h
Afectaciones que poden superar els 30 minuts derivat d'incidencia d'un tren a Passeig de Gracia. Derivat d'aquesta incidencia es poden produïr desviaments puntuals per Pl.Catalunya

Re: Combinat R2-R10 per error

Posted: Wednesday 09/08/2017 18:46
by david_jim
m.h.t. wrote:
Es veu que algú al CTC s'ha despistat amb el canvi d'agulles i ha enviat el St. Celoni a Est. de França. :) Els passatgers van haver de canviar allà de tren per fer inversió de marxa cap a Clot.
Això ja em va passar fa uns anys també en un tren cap a Sant Celoni i es va fer canvi de sentit passat Glòries, sense arribar a l'estació de França. El maquinista va canviar a la cabina de cua i vam anar cap a Clot per les vies de la R1, i passat Clot vam canviar a les vies cap a Sant Andreu Comtal.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Friday 11/08/2017 19:07
by Renfe451
Adolescent barceloní wrote:
Abril74 wrote:Aquesta situació jo la vaig viure en un R1 cap a Maçanet fa un parell d'anys, CTC ens desviava per la Bifurcació de l'Arc de Triomf cap a St. Arenal hi vam tenir la sort que el Maquinista es va adonar el moment que es desviava el Tren per error hi va avisar a la Central, per lo qual van poder maniobrar enrere hi tornar a la seva ruta.
El RGC de Renfe contempla maniobrar marxa enrere? O en aquest cas es va fer canvi de cabina per anar enrere?
El RGC ja fa cosa d'uns mesos que es va suprimir. Ara s'ha substituït per una nova normativa.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Friday 11/08/2017 20:33
by fgc113
Renfe451 wrote:
Adolescent barceloní wrote:
Abril74 wrote:Aquesta situació jo la vaig viure en un R1 cap a Maçanet fa un parell d'anys, CTC ens desviava per la Bifurcació de l'Arc de Triomf cap a St. Arenal hi vam tenir la sort que el Maquinista es va adonar el moment que es desviava el Tren per error hi va avisar a la Central, per lo qual van poder maniobrar enrere hi tornar a la seva ruta.
El RGC de Renfe contempla maniobrar marxa enrere? O en aquest cas es va fer canvi de cabina per anar enrere?
El RGC ja fa cosa d'uns mesos que es va suprimir. Ara s'ha substituït per una nova normativa.
Sí, ara és el RCF.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Wednesday 16/08/2017 22:26
by metring
De Rodies:

Línia R4. Circulació per via única entre Martorell i Sant Sadurní, momentàniament aturada per evacuació de viatgers d'un tren.

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Posted: Thursday 17/08/2017 19:29
by carles10000
Per ordre governativa els trens no efectuen parada comercial a l'estació de Plaça Catalunya.
http://rodalies.gencat.cat/ca