Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Posted: Tuesday 01/08/2017 22:50
Cert! Aleshores, el tema és dels bancs?
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
http://el9nou.cat/valles-oriental/actua ... ranqueses/Guigui wrote:De Rodalies de Catalunya:
Línia R3. Circulació interrompuda entre Les Franqueses i Gr.Canovelles, per atropellament persona, s'estableix servei alternatiu per carretera
Diari de Girona, 2 d'agost de 2017 wrote: Interrompuda durant una hora la circulació de trens a l'R1 entre Blanes i Mataró per una incidència a la catenària
Els trens han acumulat retards de més de mitja hora
[...]
Si l'itinerari està establert incorrectament, el maquinista ha de detindre el tren quan se n'adone i posar-se en contacte amb el PM. De totes maneres, és possible passar de la línia de Mataró a la de Granollers després d'el Clot? A l'estació segur que no, perquè és baixador i no té agulles.Miquel wrote:Collons, i el CTC no podia ordenar invertir la marxa passat Glòries? Hagués entrat pel ramal Mataró de El Clot però millor això que perdre mitja hora...
Home, juraria que entre Clot i Sagrera hi ha agulles. I igualment, aquest tren ha anat d'Estació de França a Clot, on ha hagut de canviar de ramal per allà. El que deia es que es que podrien haver fet la maniobra passat Glòries, un cop s'uneix el ramal de Sagrera amb el d'Aragó. Allà el tren podria haver retrocedit sense perdre molt de temps. Molt millor que baixar fins a EDF i per més inri, fer canviar de tren al personal.fgc113 wrote:Si l'itinerari està establert incorrectament, el maquinista ha de detindre el tren quan se n'adone i posar-se en contacte amb el PM. De totes maneres, és possible passar de la línia de Mataró a la de Granollers després d'el Clot? A l'estació segur que no, perquè és baixador i no té agulles.Miquel wrote:Collons, i el CTC no podia ordenar invertir la marxa passat Glòries? Hagués entrat pel ramal Mataró de El Clot però millor això que perdre mitja hora...
m.h.t. wrote:Ahir, des del tren cap a l'Aeroport, vaig veure un St. Celoni aturat a Bifurcació Aragó mig ficat a la derivació cap a ramal Glòries (Est. de França). Al arribar a Pg. de Gràcia vaig pensar que potser ho havia vist malament.
Avui, em trobo amb això a Twitter:
Es veu que algú al CTC s'ha despistat amb el canvi d'agulles i ha enviat el St. Celoni a Est. de França. Els passatgers van haver de canviar allà de tren per fer inversió de marxa cap a Clot.
El RGC de Renfe contempla maniobrar marxa enrere? O en aquest cas es va fer canvi de cabina per anar enrere?Abril74 wrote:Aquesta situació jo la vaig viure en un R1 cap a Maçanet fa un parell d'anys, CTC ens desviava per la Bifurcació de l'Arc de Triomf cap a St. Arenal hi vam tenir la sort que el Maquinista es va adonar el moment que es desviava el Tren per error hi va avisar a la Central, per lo qual van poder maniobrar enrere hi tornar a la seva ruta.
Em sembla que no i que hauria d'haver canviat de cabina.Adolescent barceloní wrote:El RGC de Renfe contempla maniobrar marxa enrere? O en aquest cas es va fer canvi de cabina per anar enrere?Abril74 wrote:Aquesta situació jo la vaig viure en un R1 cap a Maçanet fa un parell d'anys, CTC ens desviava per la Bifurcació de l'Arc de Triomf cap a St. Arenal hi vam tenir la sort que el Maquinista es va adonar el moment que es desviava el Tren per error hi va avisar a la Central, per lo qual van poder maniobrar enrere hi tornar a la seva ruta.
Potser tens rao pero el problema a Renfe sempre es el mateix la falta d'informació al passatge, si abans d'arribar a l'estació de França ja haguesin dit el que s'anava a fer i per que, ja no tindriem els moments de caos i de no saber que passa.trenesrenfe123 wrote:Ara no sé si ha estat un "despiste"... veient el Twitter de @Rodalies, potser el tren tenia una incidència tècnica de veritat i en comptes de deixar-lo tirat en plena via dels túnels de Barcelona, van decidir enviar-lo a Estació de França per transbordar a un altre tren, que allà sempre n'hi ha de reserva...
Això ja em va passar fa uns anys també en un tren cap a Sant Celoni i es va fer canvi de sentit passat Glòries, sense arribar a l'estació de França. El maquinista va canviar a la cabina de cua i vam anar cap a Clot per les vies de la R1, i passat Clot vam canviar a les vies cap a Sant Andreu Comtal.m.h.t. wrote:
Es veu que algú al CTC s'ha despistat amb el canvi d'agulles i ha enviat el St. Celoni a Est. de França. Els passatgers van haver de canviar allà de tren per fer inversió de marxa cap a Clot.
El RGC ja fa cosa d'uns mesos que es va suprimir. Ara s'ha substituït per una nova normativa.Adolescent barceloní wrote:El RGC de Renfe contempla maniobrar marxa enrere? O en aquest cas es va fer canvi de cabina per anar enrere?Abril74 wrote:Aquesta situació jo la vaig viure en un R1 cap a Maçanet fa un parell d'anys, CTC ens desviava per la Bifurcació de l'Arc de Triomf cap a St. Arenal hi vam tenir la sort que el Maquinista es va adonar el moment que es desviava el Tren per error hi va avisar a la Central, per lo qual van poder maniobrar enrere hi tornar a la seva ruta.
Sí, ara és el RCF.Renfe451 wrote:El RGC ja fa cosa d'uns mesos que es va suprimir. Ara s'ha substituït per una nova normativa.Adolescent barceloní wrote:El RGC de Renfe contempla maniobrar marxa enrere? O en aquest cas es va fer canvi de cabina per anar enrere?Abril74 wrote:Aquesta situació jo la vaig viure en un R1 cap a Maçanet fa un parell d'anys, CTC ens desviava per la Bifurcació de l'Arc de Triomf cap a St. Arenal hi vam tenir la sort que el Maquinista es va adonar el moment que es desviava el Tren per error hi va avisar a la Central, per lo qual van poder maniobrar enrere hi tornar a la seva ruta.