Avistaments curiosos de busos
Re: Avistaments curiosos d'autobusos
Avistat aquest mati a l'inici/final de Gornal el 1203 fent l'H12 (adjunto foto). També he avistat al migdia el 1434 fent l'H12 a Plaça Espanya en sentit Besós Verneda.
- Attachments
-
- h12.jpg (46.47 KiB) Viewed 6929 times
La cosa va d'estàndards avui a l'H12...
També he avistat a les 16:00 a Gran Via - Plaça del Clot el 1326 fent l'H12 en sentit Gornal.
Tres busos estàndard en un mateix dia a l'H12... no ho havia vist mai.
I una altra vegada, ni rastre dels biarticulats...
També he avistat a les 16:00 a Gran Via - Plaça del Clot el 1326 fent l'H12 en sentit Gornal.
Ja, perquè els directius de TMB són molt creguts!
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- res_publica
- N6
- Location: Barcelona-Estació de França, Zaragoza-Delicias, Madrid-Puerta de Atocha
Sense cap notícia des de fa dos setmanes dels 3900 i 3901, mentre que el 3902... a cotxeres des de fa mes temps.erbuki wrote:La cosa va d'estàndards avui a l'H12...
L'altre dia el 1770 a la H12.
Avui a la H16 tambè hi havia varis estàndars
Sabes el chiste del tren ¿?
No.
Suele pasar.
No.
Suele pasar.
Però els 3900 han circulat els tres alhora?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Si, però n'hi ha un que es va avariar fa molts mesos i allà s'ha quedat. A mi em van comentar que l'empresa que feia les reparacions dels 3900 havia tancat i TB es quedava despenjada d'aquest servei i que els havien denunciat. Això m'ho va comentar un conductor al Juny, estem a Novembre i ves a saber que ha passat. Però la realitat es que no ha tornat a sortir més de les cotxeres que jo sàpiga.Renfe445 wrote:Però els 3900 han circulat els tres alhora?
Els altres dos ja es una incògnita, poder estan passant la revisió
El metro de Barcelona amb motoristes!
El 3902 el vaig veure circular en dies puntuals al mes d'octubre (després de força mesos desaparegut), mentre que el 3900 i 3901 des del setembre ni rastre...Miquel wrote:Si, però n'hi ha un que es va avariar fa molts mesos i allà s'ha quedat. A mi em van comentar que l'empresa que feia les reparacions dels 3900 havia tancat i TB es quedava despenjada d'aquest servei i que els havien denunciat. Això m'ho va comentar un conductor al Juny, estem a Novembre i ves a saber que ha passat. Però la realitat es que no ha tornat a sortir més de les cotxeres que jo sàpiga.Renfe445 wrote:Però els 3900 han circulat els tres alhora?
Els altres dos ja es una incògnita, poder estan passant la revisió
Avui hi ha el 2714 a la V15.
- raulitinbcn
- N8
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Servei substitutori de Tram
Deu ser la primera vegada que Tram contracta un servei substitutori de bus?
-
- N5
Avui a la 46 el 5001. Els volvo 7900 híbrids
Re: Servei substitutori de Tram
No, sempre se n'ha encarregat Sarbus segons tinc entès.Javi M wrote:Deu ser la primera vegada que Tram contracta un servei substitutori de bus?
Ahir al matí feien el campionat de conductors de Tramvia a Wellington, per tant el tram entre Glòries i Ciutadella | Vila Olímpica va estar suspès durant les proves.
I al TramBaix?
Es nota que Moventia és accionista de TramMet.Miquel wrote:No, sempre se n'ha encarregat Sarbus segons tinc entès.
I al TramBaix, mai hi ha hagut cap tall? I si n'hi ha hagut, també han contractat Sarbus? Soler i Sauret també n'és accionista i té les cotxeres més a la vora.
Re: I al TramBaix?
Doncs no sabria dir-te, ha estat més habitual veure talls a la T4 que no pas a la resta. Però tenint en compte que al cap i a la fi les sis línies pertanyen a TramMet, he de suposar que el que s'encarrega del servei alternatiu segueixi sent Sarbus.Javi M wrote:Es nota que Moventia és accionista de TramMet.Miquel wrote:No, sempre se n'ha encarregat Sarbus segons tinc entès.
I al TramBaix, mai hi ha hagut cap tall? I si n'hi ha hagut, també han contractat Sarbus? Soler i Sauret també n'és accionista i té les cotxeres més a la vora.
Poder al fil de les incidències del Tram pots trobar alguna cosa.
Sarbus
Moventia no és l'únic operador de bus que participa en TramMet. Transports de Barcelona i Soler i Sauret també tenen accions.Miquel wrote:Però tenint en compte que al cap i a la fi les sis línies pertanyen a TramMet, he de suposar que el que s'encarrega del servei alternatiu segueixi sent Sarbus.
No sé si et basaves en això.
Re: Sarbus
No no, en d'altres ocasions Sarbus s'ha encarregat del serveis substitutoris a la T4 (que es la que acostuma a ser parada) i realment jo no recordo pas que TB o SiS posessin dels seus busos.Javi M wrote:Moventia no és l'únic operador de bus que participa en TramMet. Transports de Barcelona i Soler i Sauret també tenen accions.Miquel wrote:Però tenint en compte que al cap i a la fi les sis línies pertanyen a TramMet, he de suposar que el que s'encarrega del servei alternatiu segueixi sent Sarbus.
No sé si et basaves en això.
El que deia es que com que les línies de tramvia són de TramMet, he de suposar que Sarbús s'encarrega de donar aquest servei a qualsevol línia, independentment de la zona. Això anava en referència a si al TramBaix també és Sarbus o no.
Re: I al TramBaix?
No va haver-hi talls quan va haver-hi, al poc d'inaugurar el Tram, problemes amb l'aïllant negre dels rails, que es dilatava, posant-se dins del carril i el qual es va haver de treure en gran part???Miquel wrote:Doncs no sabria dir-te, ha estat més habitual veure talls a la T4 que no pas a la resta. Però tenint en compte que al cap i a la fi les sis línies pertanyen a TramMet, he de suposar que el que s'encarrega del servei alternatiu segueixi sent Sarbus.Javi M wrote:Es nota que Moventia és accionista de TramMet.Miquel wrote:No, sempre se n'ha encarregat Sarbus segons tinc entès.
Poder al fil de les incidències del Tram pots trobar alguna cosa.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Darrerament en aquests dies estic veient Mercedes 30XX fent els serveis de la V15, quan normalment aquesta línia està dominada pels 3400.
A la V15 hi ha sempre circulant els Citaros del 3043 al 3046 inclosos.Renfe451 wrote:Darrerament en aquests dies estic veient Mercedes 30XX fent els serveis de la V15, quan normalment aquesta línia està dominada pels 3400.