Page 40 of 59
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Tuesday 12/02/2008 16:13
by Busman
Tercer 9000 a la L4: avui el 9113-9114-9529-9115-9116 al torn 415. Si voleu fer fotos, es creua amb un 1100 a Urquinaona.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Tuesday 12/02/2008 20:14
by Miquel
Busman wrote:Tercer 9000 a la L4: avui el 9113-9114-9529-9115-9116 al torn 415. Si voleu fer fotos, es creua amb un 1100 a Urquinaona.
Qué bé, la L-4 ja té 3 9000, però les millores de freqüencies a hora punta segueixen igual...
D'altra banada aquest matí he vist el 3001 i duia la placa commemorativa.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Wednesday 13/02/2008 16:24
by jlr
Hola, aquest migdia a les 13 h aproximadament, he vist la unitat 9000 amb remolc 9530 a La Pau amb el torn 402. Llavors ja hi han quatre unitats 9000 a la línia 4, no? Salutacions.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Thursday 14/02/2008 9:30
by Mortadel·lo
Miquel wrote:En veritat, el que fa que estiguin bruts exteriorment és el líquid de netega dels grafitis, quan van a la “dutxa” s´els hi posa i això espatlla la pintura blanca dels 2000,3000, etc., d´aquesta manera veiem la pintura més aviat griseta que blanca, també fan que s´oxidin més ràpid(heu vist el frontal del 3021?).
doncs tant per tant preferixo tenir trens grafitejats que no rovellats
No els animem
Posted: Thursday 14/02/2008 9:33
by Guigui
Mortadel·lo wrote:doncs tant per tant preferixo tenir trens grafitejats que no rovellats
Jo, no. Si les marranades surten a passejar indefinidament, el bestiar urbano-porcí trobarà més incentius per deixar-hi petja.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Thursday 14/02/2008 18:20
by pol
Avui he vist un 9000 el torn 415, malaugradament la conexio movil-PC no funciona
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Thursday 14/02/2008 22:54
by Busman
Avui corria el 9117-9120 al torn 415. Com han dit, la freqüència continua posant de manifest la poca vergonya que tenen a TMB amb la L4. Enlloc de fer circular 2100, 1100 i 9000 deixant dos o tres de reserva; guarden diversos 1100 i 2100 amb l'únic objectiu de susbstituïr-los pels 9000 cap al tard, mostrant una ineficiència preocupant.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Friday 15/02/2008 14:40
by pol
El del torn 415, el vaig caçar ahir a Joanic amb el movil
per sert vaig veure 4 1100 un que i vaig pujar amb era el 1170
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Friday 15/02/2008 17:09
by Miquel
Busman wrote:Avui corria el 9117-9120 al torn 415. Com han dit, la freqüència continua posant de manifest la poca vergonya que tenen a TMB amb la L4. Enlloc de fer circular 2100, 1100 i 9000 deixant dos o tres de reserva; guarden diversos 1100 i 2100 amb l'únic objectiu de susbstituïr-los pels 9000 cap al tard, mostrant una ineficiència preocupant.
Crec que la L-4 te entre 22 i 30 trens, només corren a hora punta 19 trens.
La L-2 hi corren més trens que a la L-4, això que aquesta és més llarga, no se quin proposit tenen, però tinc la sensació que no tindrem millores fins que els 1100 marxin.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Friday 15/02/2008 17:14
by Miquel
Busman wrote:Avui corria el 9117-9120 al torn 415. Com han dit, la freqüència continua posant de manifest la poca vergonya que tenen a TMB amb la L4. Enlloc de fer circular 2100, 1100 i 9000 deixant dos o tres de reserva; guarden diversos 1100 i 2100 amb l'únic objectiu de susbstituïr-los pels 9000 cap al tard, mostrant una ineficiència preocupant.
A la L-4 hi corren 19 trens a hora punta i crec que té entre 22 i 30 trens.
La L-2 hi corren més trens que a la L-4, tot i que aquesta és més llarga, no se quin prpostit tenen, però tinc la sensació que no tindrem millores fins que als 1100 marxin.
Manipulació
Posted: Friday 15/02/2008 18:02
by Guigui
Miquel wrote:La L-2 hi corren més trens que a la L-4, això que aquesta és més llarga, no se quin proposit tenen, però tinc la sensació que no tindrem millores fins que els 1100 marxin.
Vist així, cada cop m'ensumo més que TMB i els seus amos intenten crear un estat d'opinió favorable a la desaparició dels 1100. Aleshores, els que ens preocupem per la conservació del material mòbil quedarem encara més com a bojos perduts a qui no val la pena fer cas.
Els partits governants cada cop em fan més tuf d'estalinisme.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Saturday 16/02/2008 21:16
by Busman
Algun responsable cretí argumenta que els antics trens de la sèrie 1100 "no corren" tant com el de les noves sèries. Això és una fal.làcia que es pot desmuntar fàcilment: per una banda, no poden correr més perquè el límit de velocitat és el mateix per a totes les sèries, i si te'l saltes l'ATP atura el tren encara que sigui de levitació magnètica. Per una altra, el fet és que, en tot cas, els 1100 triguen més a accelerar, però veritablement assoleixen la mateixa velocitat punta que les altres sèries. Si tenim en compte que els intervals actuals són de 3' 30'' en el millor dels casos, això no ha de suposar cap perill de seguretat ni de desajustos al carrusel: poden circular perfectament 9000's entre dos 1100's. En canvi, a la L2, amb tot el parc format per una ingent i excessiva quantitat de 9000s, molt sovint els trens s'han d'aturar mig minut a les parades perquè no tenen espai per arribar a la següent.
Total, que ja fa molt que ens venen enganyant amb la L4 i això ja passa de taca d'oli.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Saturday 16/02/2008 21:48
by El LLOP
No es qüestió de velocitat, sino d'acceleració. Si un tren triga 15 segons en agafar la vel màxima i un altre 5, el segon tren anirà més estona a la velocitat màxima i tardarà menys temps en fer el mateix recorregut. Si aixó ho multipliques per varies estacions, trobaràs que el segon tren tardarà una quants minuts menys en fer el recorregut que el primer, deixant l'altre enerera o tirant-s'hi a sobre.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Tuesday 19/02/2008 20:03
by Miquel
Per sorpresa, aquest matí he vist a Urquinaona(L-4) a les 08:10 del matí un 9000 amb el torn 415 i direcció La Pau, no he pogut veure el número del cotxe.
Amb aixó, els 9000 ja començen a correr a hora punta...
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Wednesday 20/02/2008 12:57
by Busman
Des d'ahir, cinquè 9000 a la L4: 9121-9122-9531-9123-9124.
...
De mitja, en circulen 2 de 5 cada dia. I els retiren tots dos cap a les 18:30. Ens prenen el pèl de mala manera i ningú no fa res.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Friday 22/02/2008 23:17
by Vox
M'ha semblat veure que la 2100 que porta el R2403 tambè te els seients canviats.
Vox
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Sunday 24/02/2008 18:54
by entfe001
El LLOP wrote:No es qüestió de velocitat, sino d'acceleració. Si un tren triga 15 segons en agafar la vel màxima i un altre 5, el segon tren anirà més estona a la velocitat màxima i tardarà menys temps en fer el mateix recorregut. Si aixó ho multipliques per varies estacions, trobaràs que el segon tren tardarà una quants minuts menys en fer el recorregut que el primer, deixant l'altre enerera o tirant-s'hi a sobre.
Per això una 440R no fa l'horari a la C4 nord o la C7 ni de casualitat tot i tenir major velocitat màxima perquè té una acceleració menor, de la mateixa forma que una 447 és un mal negoci per pujar a Girona pel motiu contrari.
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Monday 25/02/2008 10:18
by Platanito
Potser dic una tonteria, però... Si el metro és un transport de viatgers que sovint hi van dempeus, no és més incòmode un tren amb una acceleració tres vegades més gran?
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Monday 25/02/2008 20:20
by orique
Jo crec que si t'estalvies 10 minutets de bon matí ho agraeixes, i en tot cas, al final t'acabes acostumant. Si aneu a Bilbao, al pujar al metro agafeu-vos fort!
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Posted: Wednesday 27/02/2008 12:55
by Busman
Avui a la L4 he pujat al 9125-9126-9532-9127-9128, al torn 418.
En total, he vist els següents trens de la sèrie 9000 a la L4: 9525, 9527, 9528, 9529, 9530, 9531 i 9532. En total 7 trens dels quals només en circulen, com a molt, 3 (torns 415, 418 i 419) que, òbviament, a les 18.30 se'n van a dormir, nos fos cas que agafessin fred.
Doncs bé, avui a les pantalles informatives dels trens de la sèrie 6000 han posat un anunci que deia que hi ha "2" nous trens a la L4 "com els de la L2". Ara lligo caps. Quina barra tenen.