Retards, avaries i deficiències a TMB

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Sr.Horn
N4
N4

Post by Sr.Horn »

U-Bahn wrote:Algú sap què ha passat aquest matí a la L1?
segons una companya de classe que ve des de Carrilet fins a Urquinaona, només havia "un tren", i que ja és el segon dimecres que passa.

També m'han comentat d'alguna incidència a Sagrada Família per anar a la L2 :?
Guigui
Administrador

No entenc res

Post by Guigui »

Sr.Horn wrote:segons una companya de classe que ve des de Carrilet fins a Urquinaona, només havia "un tren", i que ja és el segon dimecres que passa.
:?: :?: :?: Mi no comprender...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Sr.Horn
N4
N4

Re: No entenc res

Post by Sr.Horn »

Guigui wrote:
Sr.Horn wrote:segons una companya de classe que ve des de Carrilet fins a Urquinaona, només havia "un tren", i que ja és el segon dimecres que passa.
:?: :?: :?: Mi no comprender...
jo realment tampoco ho he entés :D
aim
N9
N9

Post by aim »

"Un tren" ja et dic jo que no. Com a mínim tres, el que se m'ha escapat a Navas, un 6000 que passava per l'altre andana i el 4000 que he agafat jo. Desconec si n'hi havien més, però el metro era pitjor que una llauna de sardines i no podia veure si en passaven d'altres xD

Si ha passat algo no ho sé, però a Navas hi havia una ambulància...
U-Bahn
N7
N7

Post by U-Bahn »

Jo he sentit quelcom de Navas... i a les 13.00 h el metro trigava 11 minuts...
traveller
N6
N6

Post by traveller »

Matí mogudet a la L4. Sobre les 12:50, l'agulla davantera de la Pau L4 s'ha quedat sense comprovació. A les 12:55 s'ha ficat l'STOP a la línia, fins aproximadament les 13:15, quan s'ha donat servei parcial de Trinitat Nova a Selva de Mar, quedant fora de servei el tram fòrum-la pau durant mes o menys 20 minuts, quan ha estat restablert el servei total. 3 trens han quedat a la zona fora de servei, i un l'han recuperat aviat per millorar la frecüència.

En fi, ara a descansar :)
Sordau
N2
N2

Post by Sordau »

Aquest matí no anava el tram entre Santa Eulàlia i Sants del metro de la línia 1.
No fumis als vestíbuls, no fumis a les andanes, no fumis als trens. Al metro està prohibit fumar.

CIVISME AL METRO, SI US PLAU

Metro a Metro
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

Sordau wrote:Aquest matí no anava el tram entre Santa Eulàlia i Sants del metro de la línia 1.
DOncs com sugi veritat,el desgust que hauràn patit els usuaris de la LL-A,en que no nomès la seva línia estava tallada 2 mesos,sinó que l'alternativa(metro L1),tampoc no funcionava!,hi ha una altra alternativa,poc recomenable aixó sí,que és Renfe peró bueno.

Per cert,al TN he vist un embut impressionant a Av.Carrilet,tot col.lapsat desde la sortida del tren fins a les validadores del metro,un embut considerable.Em sembla que m'hauré de passar als Soler i Sauret :roll: ,o caminar fins a l'estació de Castellbisbal de renfe(que són una mitja hora-45 minuts),sí aixó dura 2 mesos.

A mès s'havia sentit queixes de passatgers que han dit que la majoria de trens anaven en simple composició,i la informació era poca.Crec que FGC haurià de posar serveis de bus llançadores gratuits entre Cornella Riera i Cornella Centre,i també entre Quatre Camins i Molins de Rei per qué no és produeixin el mega embut que s'ha format aquest matí a Av.Carrilet,perqué les imatges que he vist al TN's,tela...

La llançadora Europa l Fira-Pl.Espanya segons un cartellot enorme d'FGC funcionarà amb freqüencia de pas de 4 minuts.
Sr.Horn
N4
N4

Post by Sr.Horn »

I no podrien usar els rodalies de 2 pisos per a l'única línia que quede cap al sud?
Sr.Horn
N4
N4

Post by Sr.Horn »

Platanito wrote:
Sr.Horn wrote: I no podrien usar els rodalies de 2 pisos per a l'única línia que quede cap al sud?
No, perquè ni FGC ni TMB tenen trens de dos pisos.
m'he equivocat de post :D
metring
Administrador

Post by metring »

De EPC:

Cortada durante una hora la línea 4 del metro de Barcelona entre Verdaguer y Passeig de Gràcia

La línea 4 del metro de Barcelona ha estado cortada esta mañana durante una hora entre las estaciones de Verdaguer y Passeig de Gràcia por una incidencia ajena a la infraestructura, según ha informado Transports Metropolitans de Barcelona (TMB).

La incidencia se ha producido a las 9.56 horas. Durante el tiempo que se ha tardado en solventar el problema, la circulación se ha mantenido entre Verdaguer y Trinitat Nova, y entre Passeig de Gràcia y La Pau. El servicio se ha restablecido a las 10.52 horas.
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

metring wrote:De EPC:

Cortada durante una hora la línea 4 del metro de Barcelona entre Verdaguer y Passeig de Gràcia

La línea 4 del metro de Barcelona ha estado cortada esta mañana durante una hora entre las estaciones de Verdaguer y Passeig de Gràcia por una incidencia ajena a la infraestructura, según ha informado Transports Metropolitans de Barcelona (TMB).

La incidencia se ha producido a las 9.56 horas. Durante el tiempo que se ha tardado en solventar el problema, la circulación se ha mantenido entre Verdaguer y Trinitat Nova, y entre Passeig de Gràcia y La Pau. El servicio se ha restablecido a las 10.52 horas.
Vamos... que algú s'ha tirat a la via.
TMB es delata quan dona tant poca informació, a més que 1 hora és un temps lògic per poder retirar un cadàver.
Guigui
Administrador

Moviment estrany a Lesseps

Post by Guigui »

Alguna cosa ha passat a la boca de Lesseps. Passant-hi pel costat, hi he vist molts operaris i la meitat costat plaça de les escales precintada, a més de que tot el terra estava cobert de serradures. No m'he fixat si l'accés estava del tot tancat, però fora hi havia gent mirant; no sé si esperaven que els deixessin passar o si simplement badaven.

Pel que he vist, diria que té a veure amb les obres de remodelació de la plaça, alguna OHL a qui se n'ha anat la mà en algun enderroc o foradament. Algú en sap més?

pol
N7
N7

Re: Moviment estrany a Lesseps

Post by pol »

Guigui wrote:Alguna cosa ha passat a la boca de Lesseps. Passant-hi pel costat, hi he vist molts operaris i la meitat costat plaça de les escales precintada, a més de que tot el terra estava cobert de serradures. No m'he fixat si l'accés estava del tot tancat, però fora hi havia gent mirant; no sé si esperaven que els deixessin passar o si simplement badaven.

Pel que he vist, diria que té a veure amb les obres de remodelació de la plaça, alguna OHL a qui se n'ha anat la mà en algun enderroc o foradament. Algú en sap més?
et refereixes a aixo??(part senyalada a la foto?
Attachments
Fontana.jpg
Fontana.jpg (88.16 KiB) Viewed 3768 times
metring
Administrador

Post by metring »

Però si aquesta és Fontana...
Sordau
N2
N2

Post by Sordau »

Vaig veure fa una setmana que uns dies del novembre i altres del desembre tallarien la línia 2 entre la Pau i Artigues|Sant Adrià. Algú sap les causes del tall o té el fulletó informatiu del tall?
No fumis als vestíbuls, no fumis a les andanes, no fumis als trens. Al metro està prohibit fumar.

CIVISME AL METRO, SI US PLAU

Metro a Metro
metring
Administrador

Post by metring »

Sordau wrote:Vaig veure fa una setmana que uns dies del novembre i altres del desembre tallarien la línia 2 entre la Pau i Artigues|Sant Adrià. Algú sap les causes del tall o té el fulletó informatiu del tall?
D'això se'n parla en aquest fil.
Guigui
Administrador

Reparació sobre la marxa

Post by Guigui »

Ahir, agafant el metro a Liceu, que m'"esperava" a l'andana, vaig veure com la conductora anava corrents a la cabina després de veure algun defecte en una porta. Quan vaig baixar a Penitents, vaig veure un operari que la revisava; tenia la impressió de que havia pujat algunes estacions abans i aprofitava el temps de parada per arreglar-la.

Més que incidència, ho trobo una curiositat. Una manera eficaç i flexible d'arreglar petits problemes sobre la marxa sense afectar el servei? Si és així, un deu per al manteniment de TMB.

El LLOP
N9
N9

Post by El LLOP »

ahir, cap a la 1 de la matinada, va descarril.lar un tren a la L3 entre les estacions de Diagonal i Passeig de Gràcia. Aquest matí a les 06:00h encara no estava normalitzat el servei.
metring
Administrador

Post by metring »

Aquí, la notícia.

De L.V.:

La línea 3 de metro normaliza el servicio tras siete horas cortada

El descarrilamiento de un convoy sin pasajeros interrumpe la circulación desde la una hasta las ocho y media de la mañana
0 votos
Añadir comentario
Disminuir fuente Aumentar fuente
Imprimir E-mail
01/11/2007 | Actualizada a las 12:31h

Barcelona. (EFE).- El servicio de metro en la línea 3 ha quedado normalizado poco después de las 8.30 horas tras haber estado parado esta madrugada durante más de siete horas, ha informado Transports Metropolitans de Barcelona (TMB).

Según informa TMB, desde la 1.04 hasta las 8.38 horas de esta mañana el servicio en la L3 ha estado suspendido por la avería de un tren sin pasajeros que hacía un trayecto de prueba a baja velocidad y ha descarrilado en un cambio de aguja entre las estaciones de Passeig de Gràcia y Diagonal por causas desconocidas.

Tras la retirada del convoy y la verificación del correcto estado de las vías, el servicio ha sido restablecido a las 8.38 horas. Desde la 1.09 horas hasta las 2, y desde las 5 hasta las 8.38 horas, la L3 ha funcionado de Zona Universitària a Plaça Catalunya, y de Lesseps a Canyelles.

Para cubrir el tramo sin servicio, incidencia comunicada a lo usuarios por megafonía, los pasajeros han podido optar por el bus nocturno N4, las líneas 22, 24 y 28 de autobús y un servicio especial lanzadera entre Catalunya y Lesseps, informa TMB.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”