Tens rao les plaques de matricula son horribles, amb lo bona que ha quedat la restauració!!!Fran-Ikarus wrote:Un excel·lent per tots tres organitzadors, per a Fundació TMB que en qüestió d'esdeveniments va posant-se molt bé les piles, i per a les moltes empreses i aficionats particulars (cada cop més!) que preserven.
Un "coscorrón" per qui va confeccionar les dues plaques de matrícula normalitzades amb el zero a la centena de millar (fins fa no res potser era la normativa estricta, però precisament fa un parell de mesos en Pere Navarro ens va donar una alegria tot explicitant l'autorització de reproduïr matrícules amb format de cada època respectiva, fins i tot en vehicles no matriculats com a VH)
Vaig tenir el plaer de tornar de Caldes de Montbui a Barcelona (Triangle) sols amb un company al segon pis de l'Aclo, i... què voleu que us digui
Aquest detall de les plaques de matricula fa bastant mal a la vista.
En teoria tindrien que anar pintades sobre la planxa o per epoca amb numeros "rematxats" si no fos posible doncs la B de Barcelona i les cinc xifres soles i amb guionet!!!, i si s'han de fer del tipus europeu doncs amb la banda blava, pero aquesta matricula es un "batiburrillo" de tipus.
Ja sabem que els zeros a la esquerra no valen per res ¿no? ja he vist varies matricules aixi i no crec que sigui per cap normativa alguna ni d'ara ni de abans, es per la persona que fa la matricula i que com la plantilla te sis numeros i la matricula cinc doncs es posa aquest "inutil" zero. Mai ha sigut obligarori fer-ho aixi, ni abans ni ara, que una matricula tenía cinc o quatre xifres nomes, doncs anava la B- els numeros mes o menys centrats, TOT depen de la gracia o paciencia que tingui qui ha fet la matricula.
Pero Aixo no desmereix amb absolut la bona restauració
ABANS
ARA
Com podem veure a les fotos d'abans al davant la matricula sembla que anava pintada i no es distingeix, en la de abans per darrera si sembla que sigui de numeros "rematxats" i aquesta s'ha perdut ¿..?
Amb les normes habituals podríen anar amb les matricules originals sense problemes i mes en aquests casos.
Com a curiositat, no se s'hi s'ha dit, pero aquest vehícle va tindre una transformacio molt grossa de frens a l'any 1982 (suposso abans de fer de de ZooBus) a on en un conegut taller de Barcelona li varen acoplar uns frens Hidraulics modificant els originalas mecanics, aixi que Fran si no heguessin fet aquesta modificació la tornada hagues sigut encara mes "acollonante".^
Per cert et vaig veure en groc i negre....
PD. hi han varies empreses que refabriquen les matricules mes acords amb el vehicle aqui i a fora de Catalunya, (de numeros "rematxats" o altres), no posare els noms, pero si'hi algu ho vol que ho demani, li quedarien molt millor al ACLO.