Viatge en 300 de TMB
Re: Viatge en 300 de TMB
Algunes fotografies més:
- Attachments
-
- Un dels cobradors vestits d'època que hi havien..amb gorra de Renfe...
- 300-1.jpg (92.66 KiB) Viewed 6469 times
-
- L'alcalde, a la presentació de l'acte. També hi van parlar Asumpta Escarp i Lluís Bruguera, qui va fer una ressenya històrica
- 300-2.jpg (72.14 KiB) Viewed 6471 times
-
- 300-3.jpg
- El tren, arribant a l'estació de La Pau
- (75.71 KiB) Downloaded 1363 times
-
- El 300, a La Pau
- 300-4.jpg (98.25 KiB) Viewed 6466 times
-
- El pica-pica de cava i dolços, a Sant Antoni
- 300-5.jpg (78.2 KiB) Viewed 6467 times
-
- El Sr. Agustín del Castillo, atenent els mitjans de comunicació
- 300-6.jpg (76.07 KiB) Viewed 6464 times
- Serie-1000-metro
- N7
Ha sigut sensacional!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Habera cuan es repetix per tornari anar!
BRUTAL!
Habera cuan es repetix per tornari anar!
BRUTAL!
Realment va ser fantastic, encara recordo quan circulaban en servei comercial, amb la reforma feta clar, i la veritat el sentir el soroll em varen venir al cap records de joventut.
No me una petita critica, el control, crec que sense entrada, i segur que algu ho va fer, podriam pasar tranquilament, per exemple, a nosaltres ens van controlar si estabam a la llista al mostrador, pero sense comprobar DNI ni res, despres al baixar , una noia que tambe tenia la llista, li dic simplement, ha ens han comprobat, i ens va deixas baixar sense res mes, es a dir que amb la quantitat de gent i el descontrol, tanta historia per las entrades i sincerament, no val servir de res
Aixo si sera una nit que recordare tota la vida
No me una petita critica, el control, crec que sense entrada, i segur que algu ho va fer, podriam pasar tranquilament, per exemple, a nosaltres ens van controlar si estabam a la llista al mostrador, pero sense comprobar DNI ni res, despres al baixar , una noia que tambe tenia la llista, li dic simplement, ha ens han comprobat, i ens va deixas baixar sense res mes, es a dir que amb la quantitat de gent i el descontrol, tanta historia per las entrades i sincerament, no val servir de res
Aixo si sera una nit que recordare tota la vida
Tal i com comenta en BRILL, amb el control que hi havia bé podia entrar qualsevol que no hi fos convidat. Només havies de dir un cognom que fos a la llista (a mi només em van preguntar el cognom), i si no, les llistes estaven en tot moment a la vista, amb la qual cosa només calia dir qualsevol dels noms que hi havia allà i ja eres dins.
Quanta gent vam ser aproximadament? Perquè allò estava a rebentar i al 300 quasi ni s'hi cabia.
Quanta gent vam ser aproximadament? Perquè allò estava a rebentar i al 300 quasi ni s'hi cabia.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Jo també vaig gaudir molt del ferro i del soroll i de veure tanta gent interessada en l'història del metro.
El punt que més gràcia em va fer va ser quan, mentre feia una foto del tester, se'm va acostar un dels figurins vestit amb uniforme i em va advertir que podia caure a la via. Vaig agraïr el consell, però també em va passar pel cap que molts de nosaltres ja tenim el cul pelat d'acostar-nos a la via perquè ens vinguin amb consells extrets del codi de seguretat eurointerplanetari. Al cap de poca estona, la gent ja pujava als estreps del tester per fer-se fotos sense rebre consells plastificats.
Respecte al control, jo vaig ser un dels darrers en arribar i vaig veure que a les llistes amb prou feines hi havien una tercera part dels noms tatxats. O va faltar la meitat de la gent, o bé es va desbaratar tot.
El punt que més gràcia em va fer va ser quan, mentre feia una foto del tester, se'm va acostar un dels figurins vestit amb uniforme i em va advertir que podia caure a la via. Vaig agraïr el consell, però també em va passar pel cap que molts de nosaltres ja tenim el cul pelat d'acostar-nos a la via perquè ens vinguin amb consells extrets del codi de seguretat eurointerplanetari. Al cap de poca estona, la gent ja pujava als estreps del tester per fer-se fotos sense rebre consells plastificats.
Respecte al control, jo vaig ser un dels darrers en arribar i vaig veure que a les llistes amb prou feines hi havien una tercera part dels noms tatxats. O va faltar la meitat de la gent, o bé es va desbaratar tot.
Què és alló??
Mes fotos e impresions sisplau
Quin recorregut vareu fer ?
Quin recorregut vareu fer ?
La Pau - Sant Antoni (i el mateix de tornada)iluro wrote:Quin recorregut vareu fer ?
he estat buscant la foto on sortiu uns quants del fòrum amb els vostres nicks, i com sempre no l'he trobat. Com es diu el senyor gran (amb tots els respectes) que té el cabell llarg i blanc i duia un sueter vermell?.
Una nit màgica, sens dubte, tot i que el trajecte es va fer curt per tots , ademes, vam poder fer el canvi d'agulles entre Universitat i Passeig de Gràcia .
I agraïr a l'administració per haver aconseguit les plaçes per a poder-hi assistir (tot i que era fàcil colar-se, hi han coses que no canvien....).
I el pica pica de Sant Antoni, va ser inesperat
Ara vaig a dormir una mica, que semblo un fantasma . Que demà tenim la segona part
Per cert, algú ha penjat o ha trobat cap video al youtube del viatge??
TMB, al seu canal de Youtube, ha posat 1 vídeo dels revisors mirant el bitllet als usuaris (crec que és el cotxe 301, el que anava mirant a Paral·lel).
http://www.youtube.com/CanalTMB#p/u/0/dzNE9ZvnmWg
I agraïr a l'administració per haver aconseguit les plaçes per a poder-hi assistir (tot i que era fàcil colar-se, hi han coses que no canvien....).
I el pica pica de Sant Antoni, va ser inesperat
Ara vaig a dormir una mica, que semblo un fantasma . Que demà tenim la segona part
Per cert, algú ha penjat o ha trobat cap video al youtube del viatge??
TMB, al seu canal de Youtube, ha posat 1 vídeo dels revisors mirant el bitllet als usuaris (crec que és el cotxe 301, el que anava mirant a Paral·lel).
http://www.youtube.com/CanalTMB#p/u/0/dzNE9ZvnmWg
El metro de Barcelona amb motoristes!
Jo quan acabi de treballar i arribi a casa (d'aquí una hora) em posaré a muntar el vídeo i el pujaré a Youtube. Suposo que demà pel matí estarà ja pujat, processat i disponible en alta definició (Miraré de posar l'enllaç aquí abans d'anar a la visita de les cotxeres del TRAM). Calculo que seran uns 4 minuts de vídeo amb totes les maniobres que va fer un cop acabat el viatge, on es pot gaudir del seu soPer cert, algú ha penjat o ha trobat cap video al youtube del viatge??
Per cert, he trobat aquesta notícia: http://www.europapress.es/catalunya/bar ... 44500.html
Es comenta que el 300 formarà part del futur museu de la mobilitat. Voldrà dir això que un cop obert el museu, el 300 quedarà allà estàtic? Perquè com no tingui connexió amb el metro, malament ho tindrem per poder-lo tornar a veure en moviment.
El vídeo ja està pujat al Youtube, però encara està processant (son 700MB i amb 7 minuts de durada). A veure si demà està llest.....
Mentrestant, unes quantes fotos més:
Mentrestant, unes quantes fotos més:
Com vaig prometre, aquí teniu el vídeo, en HD (per veure'l a 1080p haureu de visualitzar-lo des de Youtube, que aquí no apareix l'opció de veure'l en HD):
- automotorserie 436
- N7
Que video!!!, que ruido de motor!, FELICIDADES!!!
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
- Guigui
- Administrador
Nou fil sobre colors
Sobre el tema dels colors del metro i el verd Porcioles, he creat un nou fil al subfòrum d'història.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- faristol
- N8
Ja he trobat una mica de temps i he pujat els videos al youtube, val a dir que son bastant "rustics" i no tan el.laborats com el de l'aim, pero mostren en primera persona les sensacions, sorolls i demes com si es fes el viatge sencer, potser son aburrits i algo monotons com m'han dit pero per qui li agradi el tema es per disfrutar de principi a fi, el primer es el viatge de tornada i el segon es el d'anada.