Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by albert28 »

ferran6420 wrote:La L6 deixa de circular definitivament a partir del 12 de setembre, a alguna nota de premsa ho diu.
I al mapa de la web que han fet FGC ho posa tambè.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by Miquel »

albert28 wrote:
ferran6420 wrote:La L6 deixa de circular definitivament a partir del 12 de setembre, a alguna nota de premsa ho diu.
I al mapa de la web que han fet FGC ho posa tambè.
Cert, ho acabo de veure!

Doncs el darrer dia de servei de L6 tal i com la coneixem avui dia serà el proper diumenge 24! Caldrà fer un comiat!
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
local
N5
N5
Posts: 85
Joined: Tuesday 31/03/2015 9:57
Location: ÀMB

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by local »

Comunicat de premsa
Modificació del servei a la línia Barcelona - Vallès per les millores a l’estació de Sarrià
Fora de l’hora punta, els festius i a partir del 12 de setembre, el servei de la línia L6 se suprimirà.
Doncs llavors encara seguirà existint la L6 Pl. Cat - Reina Elisenda fora d'aquest període de temps que s'indica, no?

Com quedarà la freqüència dels S1 i S2 després de les obres?
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by albert28 »

local wrote:
Comunicat de premsa
Modificació del servei a la línia Barcelona - Vallès per les millores a l’estació de Sarrià
Fora de l’hora punta, els festius i a partir del 12 de setembre, el servei de la línia L6 se suprimirà.
Doncs llavors encara seguirà existint la L6 Pl. Cat - Reina Elisenda fora d'aquest període de temps que s'indica, no?

Com quedarà la freqüència dels S1 i S2 després de les obres?
A menys que els solcs que deixa la L6 es posin tots S5/S55 la freqüencia seria la mateixa. O que col·loquin S5/S55 + S1/S2. Si la L6 desapareix, alguna línia haurà de fer les parades que no realitzen els S1/S2.
Granolleri

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by Granolleri »

La nota de premsa diu que els S1 i S2, excepte en hora punta, pararan a totes les estacions i baixadors.
User avatar
uriol108
N8
N8
Posts: 919
Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contact:

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by uriol108 »

S'ha acabat doncs això de poder anar assegut al tren (encara que no sempre, particularment en horari de sortida de col·legis), tocarà anar més apretats a partir d'ara... :'(
adriaesc
N7
N7
Posts: 490
Joined: Sunday 04/05/2014 18:54
Location: Llucmajor (L4)

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by adriaesc »

Granolleri wrote:La nota de premsa diu que els S1 i S2, excepte en hora punta, pararan a totes les estacions i baixadors.
Dimarts passat vaig anar a Provença i hi havia una noia informant de les obres i li ho vaig preguntar. Em va dir que el que es faria és L6 Pl.Cat-Sarrià i allà llançadora i que la resta de serveis seguirien igual.
User avatar
uriol108
N8
N8
Posts: 919
Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contact:

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by uriol108 »

Cito de la web d'avisdos de fgc.cat
Entre el 25 de juliol i el 30 de setembre:

Els trens de la línia L6 (Reina Elisenda) circularan entre Pl. Catalunya i Sarrià, entre el 25 i el 29 de juliol, i entre el 29 d’agost i el 9 de setembre, només en hora punta. Fora de l’hora punta, els festius i a partir del 12 de setembre, el servei de la línia L6 se suprimirà.
https://www.fgc.cat/cat/avisos.asp
User avatar
local
N5
N5
Posts: 85
Joined: Tuesday 31/03/2015 9:57
Location: ÀMB

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by local »

Ahir a les estacions de la Via Augusta, un senyor estava retolant el terra de les sortides de les estacions amb cartells dels autobusos substitutoris. Pel que he vist, els autobusos faran parada a les cantonades de les cruïlles més properes de les estacions. Desconec però el recorregut que faran aquests autobusos.

Els rètols eren de color taronja i la mida no era gaire gran, gairebé com els de la NXB que hi ha pintats al terra de les zones d'intercanvi.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by metring »

Bona feina de @jeanromero213 i @lalalalia:

https://content.citymapper.com/i/1497/t ... e-setembre
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by victorcasta »

Puntulitzar que els ascensors no estaran llestos a finals de setembre, només s'hi farà el forat.
User avatar
Don Ramón
N8
N8
Posts: 1194
Joined: Tuesday 25/11/2014 22:22
Location: Sant Martí de Provençals

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by Don Ramón »

Si no es problema cerrar Reina Elisenda y decirle a la gente que caminen a Sarrià, yo me pregunto si realmente existe la demanda que justifique seguir teniendo abierta esa estación, o si no tendría más sentido cerrarla por completo hasta el día que se prolongue la línea.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
ferran6420
N6
N6
Posts: 283
Joined: Sunday 11/01/2015 18:45

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by ferran6420 »

Don Ramón wrote:Si no es problema cerrar Reina Elisenda y decirle a la gente que caminen a Sarrià, yo me pregunto si realmente existe la demanda que justifique seguir teniendo abierta esa estación, o si no tendría más sentido cerrarla por completo hasta el día que se prolongue la línea.
En verano no pero en periodo lectivo muchos estudiantes bajan en Reina Elisenda para ir a sus colegios. (aunque por el tipo de escuelas y por consiguiente el tipo de estudiantes que hay, la mayoria chuloplayas, cerraria la estación y que se ** iendo a pata)
User avatar
uriol108
N8
N8
Posts: 919
Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contact:

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by uriol108 »

Jo ho veig una mica ridícul crear una línia de Metro? L12? només per connectar dues estacions ? :nose

un trajecte que no arriba als 700 metres de longitud
User avatar
robertotlh
N7
N7
Posts: 324
Joined: Thursday 15/10/2015 14:47

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by robertotlh »

Don Ramón wrote:Si no es problema cerrar Reina Elisenda y decirle a la gente que caminen a Sarrià, yo me pregunto si realmente existe la demanda que justifique seguir teniendo abierta esa estación, o si no tendría más sentido cerrarla por completo hasta el día que se prolongue la línea.
Si cierras la línea, cómo se justifica la prolongación de una línea cerrada, existiendo otras demandas de transporte más prioritarias? Mantenerla abierta es mantener la puerta abierta a una futura prolongación. Si se cierra, acabará desmantelada.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by Miquel »

robertotlh wrote:
Don Ramón wrote:Si no es problema cerrar Reina Elisenda y decirle a la gente que caminen a Sarrià, yo me pregunto si realmente existe la demanda que justifique seguir teniendo abierta esa estación, o si no tendría más sentido cerrarla por completo hasta el día que se prolongue la línea.
Si cierras la línea, cómo se justifica la prolongación de una línea cerrada, existiendo otras demandas de transporte más prioritarias? Mantenerla abierta es mantener la puerta abierta a una futura prolongación. Si se cierra, acabará desmantelada.
Reina Elisenda no es desmantellaria mai, pel sol fet que passaria a ser tota sencera un dipòsit tal i com ho és ara amb la cua de maniobres.

El que a mi em sembla absurd, es que es plantegi tancar una estació oberta avui dia per no fer un servei d'una estació (amb un únic tren) i que com a compensació, qui la usava que vagi caminant els 700 metres.

Crec que la calor està enfosquint una mica les idees :roll: Quan el problema real de tot això és la incoherent eliminació de les agulles per permetre entrar a Sarrià per via 1 (o la futura 2) i sortir pel Ramal de Reina Elisenda. A banda de convertir Sarrià de "Estació" a "Baixador" pels trens Barcelona <-> Sant Cugat.
El metro de Barcelona amb motoristes!
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by oriolp13 »

Miquel wrote:
robertotlh wrote:
Don Ramón wrote:Si no es problema cerrar Reina Elisenda y decirle a la gente que caminen a Sarrià, yo me pregunto si realmente existe la demanda que justifique seguir teniendo abierta esa estación, o si no tendría más sentido cerrarla por completo hasta el día que se prolongue la línea.
Si cierras la línea, cómo se justifica la prolongación de una línea cerrada, existiendo otras demandas de transporte más prioritarias? Mantenerla abierta es mantener la puerta abierta a una futura prolongación. Si se cierra, acabará desmantelada.
Reina Elisenda no es desmantellaria mai, pel sol fet que passaria a ser tota sencera un dipòsit tal i com ho és ara amb la cua de maniobres.

El que a mi em sembla absurd, es que es plantegi tancar una estació oberta avui dia per no fer un servei d'una estació (amb un únic tren) i que com a compensació, qui la usava que vagi caminant els 700 metres.

Crec que la calor està enfosquint una mica les idees :roll: Quan el problema real de tot això és la incoherent eliminació de les agulles per permetre entrar a Sarrià per via 1 (o la futura 2) i sortir pel Ramal de Reina Elisenda. A banda de convertir Sarrià de "Estació" a "Baixador" pels trens Barcelona <-> Sant Cugat.
Algun dia s'adonaran d'aquest gran error, i aleshores a tallar altra vegada la circulació algun dia per instal·lar una agulla al costat Pl. Catalunya entre les vies 1 i 2.
Salutacions,

Oriol
ManuFerrandiz_126
N4
N4
Posts: 51
Joined: Saturday 30/01/2016 12:23

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by ManuFerrandiz_126 »

Ahir a una 112 de l'L6 la megafonia ja anunciava correspondcia amb la futura L12,el que no entenc és si canviaran tots els mapes y les senyalitazacions (de només FGC),no entenc quina insistencia tenen en posar una denominació especifica per a una sublinia,en fi...al final aixó acabara en un mal de cap,sobretot pels temes de les actualitzacions dels mapes...
Sigui com sigui comenteu si heu pujat a la L6i ja anuncien la L12,o només ha sigut casualitat
Granolleri

Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC

Post by Granolleri »

Canviar-los els han de canviar per incloure les dos noves estacions de Sabadell que han d'obrir al setembre.

Per cert, una persona m'ha comentat que volen comprar 15 nous trens per a la línia però no he vist res oficial enlloc. Algú sap alguna cosa?
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”