Posted: Friday 07/12/2007 8:57
Evidentment el sistema per km recorreguts seria el més just però... com ho fas? El sistema es complicaria enormement!
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Jo tampoc he entès mai per què:UT596001 wrote:Molt senzill: tarificació per kilòmetres, pur i dur. Estic fart de pagar per un Castellar-Badia, uns 12 km, el doble que un Barcelona-Castelldefels que és més del doble que aquesta distància.
Barcelona-Castelldefels 2 zones JA!
Amb les tecnologies disponibles actualment, considero profanament que hauria de començar a ser possible. Bé utilitzen els sistemes de navegació per a tantes altres aplicacions, oi? Doncs podrien fer-ho registrant les validacions a l'inici i al final del trajecte.Trenscat wrote:Evidentment el sistema per km recorreguts seria el més just però... com ho fas? El sistema es complicaria enormement!
Segons el Google Earth:megapauer wrote: 3 zones:
Barcelona - Mataró -> 30 kms
Barcelona - Sitges -> 39 kms
Barcelona - Terrassa -> 27 kms
Barcelona - Martorell -> 28 kms
La meva pregunta és: per què es beneficia especialment als pobles de la línia de Vilanova? Puc entendre la dificultat de establir una tarifa per kilòmetres, però les zones no haurien d'estar estipulades per a TOTS IGUAL?
Túnels del Garraf wrote:metring wrote:De L.V.:
Por otra parte, Sitges (Barcelona) ha firmado hoy el convenio de adhesión al sistema tarifario integrado, que se hará efectivo antes del 1 de abril de 2008.
Con esta adhesión, los ciudadanos de la capital del Garraf podrán beneficiarse de la integración tarifaria con la red interurbana y los servicios de Renfe, metro, autobús y tranvía del área metropolitana de Barcelona.
Doble alegria! Per una part ja estem al Sistema Tarifari Integrat i per una altra els de La Vanguardia ens fan capital del Garraf. Espero que no ho llegeixi cap vilanoví...
Ara, aquesta notícia no és del tot correcta, doncs jo soc de Sitges i utilitzo títols integrats per anar en Rodalies i després utilitzar metro, tramvia, etc.
Doncs jo ho veig així.Túnels del Garraf wrote:Com pots veure, les coses canvien molt segons el lloc d'origen a l'hora de prendre les distàncies, i en el cas de Terrassa, també la companyia.
Dir que es beneficia a la línia de Vilanova ho trobo massa arriscat. I fins Castelldefels és àrea metropolitana oficialment, no només ho considera l'ATM.
Com s'entén que un dels títols que menys pugi estigui per damunt de la mitjana? Decididament, el sistema educatiu ibèric és una disbauxa.ATM acuerda las nuevas tarifas para 2008 con un aumento medio de los títulos del 3,8% | La T-Jove es de las que menos ve incrementado su aumento porcentual, un 3,85%
metring wrote:Túnels del Garraf wrote:metring wrote:De L.V.:
Por otra parte, Sitges (Barcelona) ha firmado hoy el convenio de adhesión al sistema tarifario integrado, que se hará efectivo antes del 1 de abril de 2008.
Con esta adhesión, los ciudadanos de la capital del Garraf podrán beneficiarse de la integración tarifaria con la red interurbana y los servicios de Renfe, metro, autobús y tranvía del área metropolitana de Barcelona.
Doble alegria! Per una part ja estem al Sistema Tarifari Integrat i per una altra els de La Vanguardia ens fan capital del Garraf. Espero que no ho llegeixi cap vilanoví...
Ara, aquesta notícia no és del tot correcta, doncs jo soc de Sitges i utilitzo títols integrats per anar en Rodalies i després utilitzar metro, tramvia, etc.
El preu de 2 zones és el mateix tant per a FGC com per a Soler i Sauret, per tant seria una mica (no, molt) massoquista passar-se a Soler i Sauret per el factor preu... acabant pagant el mateix.Mako448 wrote:Sincerament,el bitllet senzill de 2 zones que el deixin tal com està ara(1,85€),perqué com pugui a 2€,em passo als S&S(encara que el servei comparat amb FGC és una m****)
El que m'estranya és que hagi de ser l'Ajuntament de Barcelona qui hagi de justificar l'augment del bitllet integrat. Que no toca a l'ATM donar la cara? Prou que sé que tota l'estructura en qüestió fa una forta ferum d'incest, però almenys podrien guardar les formes...L'Ajuntament de Barcelona justifica l'encariment de la T-10 per l'increment del preu del combustible
L'ajuntament de Barcelona és l'únic que té representació directa a l'ATM, per tant en certa manera sí és responsable de la decisió del preu de la T-10.Guigui wrote:El que m'estranya és que hagi de ser l'Ajuntament de Barcelona qui hagi de justificar l'augment del bitllet integrat. Que no toca a l'ATM donar la cara? Prou que sé que tota l'estructura en qüestió fa una forta ferum d'incest, però almenys podrien guardar les formes...L'Ajuntament de Barcelona justifica l'encariment de la T-10 per l'increment del preu del combustible
Però malgrat això, no és l'Ajuntament de Barcelona qui pren la decisió en solitari, sinó l'ATM en el seu conjunt. Podria donar-se el cas que aquesta prengués una decisió contrària a la voluntat de l'Ajuntament. Aleshores també justificarien la decisió adoptada?UT596001 wrote:L'ajuntament de Barcelona és l'únic que té representació directa a l'ATM, per tant en certa manera sí és responsable de la decisió del preu de la T-10.
La resta d'ajuntaments que puguin estar representats o bé ho estan via EMT (el qual també en forma part l'Ajuntament de Barcelona, és a dir, té doble representació ) o bé a través de l'AMTU.
Ens prenen a tots per subnormals profunds.Santfeliuenc wrote:¿Más cara la T-10 por el combustible?
Cree el ladrón que todos son de su condición.wefer wrote:Ens prenen a tots per subnormals profunds.