BKB
- Guigui
- Administrador
Proposta per no fer proliferar fils
Us faig una proposta: si no vaig errat, preteneu recollir els BKB dels diferents operadors i que tothom que pugui hi faci les seves contribucions. En lloc d'obrir un fil per a cada operador, proposo que els ajunteu aquí tots, confeccionant llistes separades mitjançant el botó "quad=", on al títol diria l'operador. Un exemple:
D'aquesta manera, quedaria sempre clar de quin operador es parla. Què us sembla?
D'aquesta manera, quedaria sempre clar de quin operador es parla. Què us sembla?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Adolescent barceloní
- N9
Re: Proposta per no fer proliferar fils
Molt bona idea! (Per cert, no sabia que es podien posar nom als "quad")Guigui wrote:Us faig una proposta: si no vaig errat, preteneu recollir els BKB dels diferents operadors i que tothom que pugui hi faci les seves contribucions. En lloc d'obrir un fil per a cada operador, proposo que els ajunteu aquí tots, confeccionant llistes separades mitjançant el botó "quad=", on al títol diria l'operador. Un exemple:
I a Tusgsal, per exemple, com tenim ja quasi tots els codis... què fem, els posem en el "quad", o dins del "quad" adjuntem el PDF (i també els codis que falten per confirmar, dins del "quad")?
M'explico: posar dins del "quad" el PDF amb els codis i a més, dins del mateix quad, els codis que ens falten. No sé si m'explico...
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Guigui
- Administrador
Visualització
De cara a la resta d'usuaris, queda més legible si escriviu tots els BKB dins del "quad", en lloc d'adjuntar-hi el pdf.Adolescent barceloní wrote:I a Tusgsal, per exemple, com tenim ja quasi tots els codis... què fem, els posem en el "quad", o dins del "quad" adjuntem el PDF (i també els codis que falten per confirmar, dins del "quad")?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
- Adolescent barceloní
- N9
Re: Visualització
D'acord, doncs fem-ho així.Guigui wrote:De cara a la resta d'usuaris, queda més legible si escriviu tots els BKB dins del "quad", en lloc d'adjuntar-hi el pdf.Adolescent barceloní wrote:I a Tusgsal, per exemple, com tenim ja quasi tots els codis... què fem, els posem en el "quad", o dins del "quad" adjuntem el PDF (i també els codis que falten per confirmar, dins del "quad")?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Adolescent barceloní
- N9
Codis BKB TUSGSAL
Last edited by Adolescent barceloní on Monday 10/09/2012 10:35, edited 2 times in total.
Re: Codis BKB TUSGSAL
De veritat hem de posar tot això? Podriem posar només les novetats. Ara estem amb la versió 2.1 dels codis BKB de TUSGSAL. Tinc un conegut que condueix autobusos del TUSGSAL, si me'l trobo, li podria preguntar .Adolescent barceloní wrote:
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Adolescent barceloní
- N9
Re: Codis BKB TUSGSAL
Jo crec que és la millor manera... A més, en Guigui diu que millor així que no pas el PDF... per això he posat codi i línia, i si es vol veure la destinació que s'enllaçi amb el teu PDF.Renfe445 wrote:De veritat hem de posar tot això? Podriem posar només les novetats. Ara estem amb la versió 2.1 dels codis BKB de TUSGSAL. Tinc un conegut que condueix autobusos del TUSGSAL, si me'l trobo, li podria preguntar .
- Adolescent barceloní
- N9
Codis BKB TMB
Last edited by Adolescent barceloní on Sunday 21/10/2012 0:01, edited 2 times in total.
- Adolescent barceloní
- N9
Codis BKB TUS
Last edited by Adolescent barceloní on Saturday 06/10/2012 18:19, edited 1 time in total.
Codis TMB
Voleu que fagi una versió 2.0 dels codis de TMB amb el meu format més realístic
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Codis TMB
Crec que així com està amb el quadre ja està mot bé, perquè evitem haver de baixar-nos un PDF.Renfe445 wrote:Voleu que fagi una versió 2.0 dels codis de TMB amb el meu format més realístic
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Adolescent barceloní
- N9
@oriolp13: En Renfe445 es refereix a fer un PDF igual que el que ha fet amb Tusgsal. Mira't el quadre de Tusgsal, que té un enllaç al PDF amb les destinacions i això.oriolp13 wrote:Crec que així com està amb el quadre ja està mot bé, perquè evitem haver de baixar-nos un PDF.Renfe445 wrote:Voleu que fagi una versió 2.0 dels codis de TMB amb el meu format més realístic
@Renfe445: bona idea!
No sé, és la llista que hi ha al fil. No conec les línies de Sabadell (és més, no he estat a Sabadell en ma vida), ho he copiat tal qual dels missatges de dos foraires.Renfe445 wrote:Hi ha 2 línia 2???
OK! Però ara estava fent una quick guide del OMSI, com conduir els MAN SD200 i SD202 (el MAN SD200 era el primer bus turístic de barcelona amb dos pisos. I com utilitzar els seus respectius teleindicadors (no són BKB ).Adolescent barceloní wrote:@oriolp13: En Renfe445 es refereix a fer un PDF igual que el que ha fet amb Tusgsal. Mira't el quadre de Tusgsal, que té un enllaç al PDF amb les destinacions i això.oriolp13 wrote:Crec que així com està amb el quadre ja està mot bé, perquè evitem haver de baixar-nos un PDF.Renfe445 wrote:Voleu que fagi una versió 2.0 dels codis de TMB amb el meu format més realístic
@Renfe445: bona idea!No sé, és la llista que hi ha al fil. No conec les línies de Sabadell (és més, no he estat a Sabadell en ma vida), ho he copiat tal qual dels missatges de dos foraires.Renfe445 wrote:Hi ha 2 línia 2???
Ara faré la recopilació de BKB de TMB.
Last edited by Renfe445 on Thursday 06/09/2012 19:59, edited 1 time in total.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
-
- N7
Re: Codis BKB TUS
Si, el 002 és per la línia general i el 021 és per als reforços que es fan pel matí que nomès arriben fins a la Pl. Barcelona.Renfe445 wrote:
Hi ha 2 línia 2???
- raulitinbcn
- N8
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
BKB
Novetat!
Els codis 099, 100 i 101 són del Barcelona Bus Turístic. El 101 hauria ser de la linia verda (Forum-Diagonal Mar), perquè és la més nova, crec
Els codis 099, 100 i 101 són del Barcelona Bus Turístic. El 101 hauria ser de la linia verda (Forum-Diagonal Mar), perquè és la més nova, crec
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- Adolescent barceloní
- N9
Re: BKB
Que són del Bus Turístic jo ja ho sabia, però com no sé quin és quin he deixat en blanc els codis 090,099,100 i 101.raulitinbcn wrote:Novetat!
I el primer BT hauria de ser el 100, no?
És segur que són aquests, els codis? Sisplau confirmeu-ho i edito el meu missatge dels codissag470 wrote:Que jo sàpiga:
90 Bus Turístic de Nit
99 Bus Turístic Ruta verda
100 Bus Turístic Ruta blava
101 Bus Turístic Ruta vermella
Re: BKB
Si us interessa, els codis de les línies MOHN són 0XX, tant a les diürnes com a les noctures. P. ex:
014 -> N14 Pl. Catalunya - Castelldefels
094 -> L94 Pl. Catalunya - Port Ginesta / Per autovia.
Els que no sé són els dels serveis urbans (Ga1, CF1, VB1 i VB2) ni el del reforç de la L97 que només arriba fins a Gavà. L' únic cop que hi he pujat no vaig recordar-me de fixar-m'hi.
014 -> N14 Pl. Catalunya - Castelldefels
094 -> L94 Pl. Catalunya - Port Ginesta / Per autovia.
Els que no sé són els dels serveis urbans (Ga1, CF1, VB1 i VB2) ni el del reforç de la L97 que només arriba fins a Gavà. L' únic cop que hi he pujat no vaig recordar-me de fixar-m'hi.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.