Page 5 of 10
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Tuesday 14/10/2014 21:18
by Eduardo
Albert Llauger wrote:Mare de déu, què pretenen amb freqüències de 40 minuts, això ja sembla la vergonya del desaparegut 35.
Per cert la 45 l'han empitjorat, ara va cada 13-16 minuts els dies laborables entre les 8:08 i les 19:51. Sense comentaris...
Quina colla d' impresentables els que prenen aquesta porqueria de decisions, potser ja es passen massa.
Cuantas lineas quedan de las tradicionales con frecuencias no superior a los 10 min.¿?
Les següents línies circulen amb intervals de 10 minuts o menys durant part del dia en feiners segons TMB (altra cosa és que ho compleixin): 6, 7, 19, 20 (fals), 24, 27, 32, 33, 34, 41, 47 (fals), 58, 59, 64, 70, 73. Ara, veient les intencions dels senyors de TMB i l'Ajuntament probablement no tardem gaire en veure que alguna d'aquestes línies empitjora freqüències (si es que no la suprimeixen).[/quote]
No me puedo crreer los autobuses que ha perdido Maragall...; Solo queda el 20 en su tramo como linea decente y si a pesar de ello es fals la frecuencia de 8-10, pues apaguemos y vamonos
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Tuesday 14/10/2014 23:33
by res_publica
Altra linia que ha fet canvis d'horaris a sigut la 96, se sap si han tret algun cotxe?
La linia 33 pot tenir freqüencies de 11 minuts al matí segons horaris publicats a TMB. Mentre, la línia 34 ha pasat tenir una freqüencia de 8 a 12 minuts des de les 13:20 hores.
La línia 7 té un interval de pas de 10 a 12 minuts a partir de les 6 de la tarda... normal que els busos vagin plens a les 7 quan la gent torna a casa.
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Thursday 16/10/2014 13:28
by Albert Llauger
http://boards4.melodysoft.com/autbcn/re ... 31481.html
Si això es confirma, Santa Coloma perdrà la comunicació directa amb La Maquinista, el Bon Pastor, el Poblenou i el centre de Barcelona mitjançant l'autobús 42.
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Thursday 16/10/2014 14:00
by Renfe445
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Thursday 16/10/2014 16:43
by Gimeno
TMB tiene un lio morrocotudo. Este verano ha jubilado a unos 40 conductores y no ha cubierto las vacantes.
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Thursday 16/10/2014 19:06
by fgc113
Gimeno wrote:TMB tiene un lio morrocotudo. Este verano ha jubilado a unos 40 conductores y no ha cubierto las vacantes.
Más bien lo que tiene es mucha jeta.
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Thursday 16/10/2014 21:01
by Gimeno
En la 20 han suprimido dos turnos por la tarde, el 8 y el 13. Las lineas TMB por la tarde no pueden ir peor. Creo que ya es hora de protestar conjuntamente usuarios y conductores.
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Thursday 16/10/2014 21:59
by Albert Llauger
El que està fent TMB amb les línies no NXB és un una burla i un insult cap als usuaris. Ara només falta que a la línia 20 li treguin dos torns en un horari en el qual acostuma a incumplir les freqüències de pas. És una linia que utilitza molta gent però a can TMB sempre que poden l'empitjoren, i lo d'aquest estiu de deixar només 5 torns i els busos plens a vessar de gent ja és digne de país tercermundista (ni tan sols es van dignar a posar articulats, van preferir posar els 54xx).
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Thursday 16/10/2014 22:23
by Renfe451
TMB està passant massa la tisora per on no ha de passar-la... i tot el que no sigui línies no-NXB comporta a una retallada del servei brutal. I en això ho estem pagant els usuaris i els empleats de TMB, que jo crec que veient com està la situació, potser acabin fent una nova vaga.
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Thursday 16/10/2014 22:47
by Fran-Ikarus
He llegit (i vistes totes les notícies recents, no sembla gens inversemblant) que a partir del dia 25 la 60 es quedarà amb 2 torns en festius.
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Thursday 16/10/2014 22:56
by raulitinbcn
Fran-Ikarus wrote:He llegit (i vistes totes les notícies recents, no sembla gens inversemblant) que a partir del dia 25 la 60 es quedarà amb 2 torns en festius.
Correcte, un de baixada i un pujada.
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Thursday 16/10/2014 23:15
by Miquel
raulitinbcn wrote:Fran-Ikarus wrote:He llegit (i vistes totes les notícies recents, no sembla gens inversemblant) que a partir del dia 25 la 60 es quedarà amb 2 torns en festius.
Correcte, un de baixada i un pujada.
En efecte, i en feiners també retallen. Els horaris de diumenge seran un insult, el temps de volta és sobre les 3 hores, amb 2 cotxes a la línia aneu calculant...
Dilluns us diré alguna cosa, de totes maneres avui al vespre faltava un torn...
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Friday 17/10/2014 0:23
by Albert Llauger
Es veu que aquests últims dies s'ha posat de moda retallar de forma descarada a les línies no NXB, i si la 60 la deixen amb només 2 torns en festius no la farà servir ningú. Em sembla que a can TMB potser haurien de dimitir els que prenen aquestes decisions, ja que són una colla d'impresentables i traidors que els hi importen un rave les necessitats de transport dels ciutadans/es.
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Friday 17/10/2014 1:49
by Ecomobisostrans
Per retallar així la 60, que cada 90 min. no l'agafarà ningú, val mes que li retallin el recorregut i vagi només de Z.Universitaria a Vall d'Hebron, que serien uns 40 minuts de volta i donaria servei a la zona que no te ni metro ni cap altre transport, perquè a sobre els diumenges ni siquiera funcionen el 113 ni el 123 que cobreixen una part.
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Friday 17/10/2014 10:07
by albert28
Ja fa anys que s'han perdut massa freqüències a quasi totes les línies no-NXB... És vergonyós que passi això a una ciutat tan gran com BCN. I com fan canvis d'horaris cada dos per tres, totes les tires de bus a les parades són una enganyifa. A més de freqüències, el repartiment de vehicles en hores puntes no són les adequades... En fi, això és un desmantelament exagerat i mentrestant la cúpula segueix igual.
Pel que veig hi ha zones de BCN tenen freqüències penoses i començo a tenir la impressió que els que vivim a la perifèria tenim millors freqüències (obviament amb línies no operades per Can TMB) que determinades zones de bcn...
Ecomobisostrans wrote:Per retallar així la 60, que cada 90 min. no l'agafarà ningú, val mes que li retallin el recorregut i vagi només de Z.Universitaria a Vall d'Hebron, que serien uns 40 minuts de volta i donaria servei a la zona que no te ni metro ni cap altre transport, perquè a sobre els diumenges ni siquiera funcionen el 113 ni el 123 que cobreixen una part.
Per cert, mireu la web de TMB sobre la línia 60: No hi ha els horaris de dissabtes i festius, nomès per dies laborables....
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Friday 17/10/2014 10:36
by Miquel
Els horaris de festius de la 60 ja fa moooolt de temps que no surten al web.
Ecomobisostrans wrote:Per retallar així la 60, que cada 90 min. no l'agafarà ningú, val mes que li retallin el recorregut i vagi només de Z.Universitaria a Vall d'Hebron, que serien uns 40 minuts de volta i donaria servei a la zona que no te ni metro ni cap altre transport, perquè a sobre els diumenges ni siquiera funcionen el 113 ni el 123 que cobreixen una part.
Ni la 113 ni la 123 podrien ser mai serien substituts de la 60 al ser línies locals. La 60 és una línia per creuar la ciutat, el gran benefici es que en gairebé tot el seu recorregut no disposa d'una alternativa còmode i uneix molts llocs de manera ràpida, ja que si no caldria desviar-te fins el centre de la ciutat per anar on vols, pocs agafen la línia per fer 4 parades.
No ens oblidem que la línia connecta diferents barris, zones escolars, hospitals, passa per dos centres comercials (un sense metro relativament proper). El que fan es un despropòsit, jo com a molt limitaria per sempre ja el recorregut fins a Besòs/Verneda, així qui hagi d'anar o venir des de les Glòries disposa de la línia H12 amb una freqüència molt millor, a banda redueixes el temps de volta i sense treure cap cotxe, augmentes la freqüència una mica.
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Friday 17/10/2014 15:46
by Renfe445
Pffffff... On va a parar el servei que té TMB...
Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?
Posted: Friday 17/10/2014 16:02
by Fran-Ikarus
Si, ara farà un any, la freqüència de la 143 en festius em semblava "infreqüència"...
Fran-Ikarus wrote:...i s'afegeix (també introduït en el tema de la NXB) la creació de línies no-Novaxarxabus, com ara la 143, amb freqüències ja més aviat properes a la "infreqüència" (prop de mitja hora els diumenges i festius)
...no sé pas ni com dir-li a l'ultratge de la 60! Bé, sí que ho sé... Freqüència -> Infreqüència -> Indecència
Atenció a aquest missatge del 2009 (quan la 35 entrava en la seva agonia final): freqüència de 35 minuts
metring wrote:Pel que fa al servei, Ferri considera que s'hauria de redefinir la xarxa. S'hauria de crear una xarxa d'autobús pels punts més allunyats del centre de la ciutat i potenciar els busos de barri. També s'haurien de crear busos exprés, amb alta velocitat comercial i poques parades, com el que en un futur serà la línia entre l'estació de Sants i la Zona Franca. Aquests busos són l'antítesi de la línia 35, que uneix Barcelona i Santa Coloma. Passa cada 35 minuts i malgrat que la freqüència de pas és molt baixa, no té horari fix.
Podríem definir com a "35-ització", el procés pel qual les línies de bus comencen a entrar en una espiral (*) de deteriorament de la seva freqüència de pas, fins que desapareixen?
(*) Òbviament, de manera no espontània
Trentacinquització
Posted: Friday 17/10/2014 16:15
by Guigui
Fran-Ikarus wrote:Podríem definir com a "35-ització", el procés pel qual les línies de bus comencen a entrar en una espiral (*) de deteriorament de la seva freqüència de pas, fins que desapareixen?
(*) Òbviament, de manera no espontània
Seria una nova entrada al glossari de termes fotracaires de la wiki.
Re: Trentacinquització
Posted: Friday 17/10/2014 20:57
by Renfe445
Guigui wrote:Fran-Ikarus wrote:Podríem definir com a "35-ització", el procés pel qual les línies de bus comencen a entrar en una espiral (*) de deteriorament de la seva freqüència de pas, fins que desapareixen?
(*) Òbviament, de manera no espontània
Seria una nova entrada al glossari de termes fotracaires de la wiki.
Estic d'acord. Ara una qüestió: queda millor dir "Trenta-cinquització" o "Trentacinquització"?